Nenavaden prometni znak je namenjen točno določenim voznikom.
Pa malokdo ve da Renault-ov znak pomeni prav tako prednost, saj je Marcel Renault in ostalo povezano z njim bilo pionirsko v svetu vozil ; naslednje leto znamka tovornjakov praznuje 100 let ter je bil prvi taxi kateri je peljal vojake in osebje na fronto
Evo 4 dni lutal po Bosni, srečal samo 2 hrvaški Tesli. Vmes sem se večkrat vprašal kako bi šel z družino na potovanje z EV. Sam sem takšen, da hočem čimbolj izkoristiti čas na potovanju, zato bi mi EV postanki predatavljali ogromen problem. Včeraj je bil večjem delu BIH tudi električni mrk, eden izmed dejavnikov na katere se ne bi niti spomnil pred potovanjem. Tako, da zaenkrat EV nikakor ni zame, PHEV M6 pa vsekakor.
Si torej prišel do zaključka oziroma si dojel da EV ni računica ampak propad ter da je Tesla namenjena samo za šminko in nič drugega?
Verjemi mi da ni boljšega kot iti z legendarnim brbrajočim motorjem na pot, najbolj ti priporočam dizelsko zadevo tipa Golf II.
Ampak to je z obeh strani podobno... Tudi nasprotniki navijajo, kako je ICE superioren ... To glede tega, da je EV "okoljsko bolj prijazen" pa se vedno manj povdarja ... Tudi to, da je voznja na elektriko precej cenejsa ni vec glavna tema debat... Itak je tako, da drzave si bodo vedno vzele svoj kos pogace... Ce bodo trosarine od prodanih fosilnih goriv prevec padle, si bodo izmislil nov davek, ki bo nadomestil izdali prihodek ...
Vse je odvisno od marketinga in politike ter dokaza kako je enostavno preslepiti folk.
Vsi ne razmišljajo o vsakodnevnem in dopustniškem funkcioniranju z EV potem pa seveda prihaja do problemov.
Če se mene vpraša bi ravno tako kot za plinska vozila prepoved vstop v zaprte prostore.
Da ne govorimo o tem kako je EV večinoma nemogoče parkirati na robniku ter z njim peljati po mokrem.
Hybrid in ICE se po izračun izplača le v kolikor imaš dostavo, taxi in podobne zadeve večinoma v urbanem okolju ter delaš non-stop s polno paro, drugače ne. Na relacije se najbolj izplača imeti klasičen dizel s čim manj elektronike.
No no... Se pravi, da vozniki mazd nismo pametni? Škoda prinaša dobiček, mazda pa izgubo? Ne no...
Japonce pač kupujemo tisti kateri nam pomenita kvaliteta ter udobje, ne pa da se postavljamo pred ostalimi.
30 in več let stari japonci še vedno laufajo b.p., precenjena nemška sveta trojica pa crkuje po parih letih, saj od konca Golfa II ni več kvalitete ampak samo še kvantiteta.
pred 12 minutami je Boss napisal:
Vprašaj se samo to kaj boš vzel, če imajo enako opremo, enak motor in menjalnik:
VW Passat
Audi A6
Škoda Superb
Pozabil si še na Seat Exeo.
Je pa škoda da Seat ne izdeluje več velikih modelov ter da mu peša prodaja zadnjih par let.
V električnem avtomobilu te pozimi zebe zaradi varčevanja z baterijo. Baterije imajo rok trajanja in jih ni mogoče reciklirati. Z električnim vozilom ne prideš daleč, polnjenje pa traja veliko časa. Res? Odbita...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Veste, kaj pomeni ta prometni znak? Neupoštevanje vas lahko drago stane! | Moskisvet.com
Pa malokdo ve da Renault-ov znak pomeni prav tako prednost, saj je Marcel Renault in ostalo povezano z njim bilo pionirsko v svetu vozil ; naslednje leto znamka tovornjakov praznuje 100 let ter je bil prvi taxi kateri je peljal vojake in osebje na fronto
Povezava za deljenje
Deli na druge strani