Jaz sem bolj pristaš kupovanja gum pri vulkanizerju, sploh pa zato, ker je strokovnjak tudi pri montaži, pa še slabih 100m stran od moje hiše je lociran.
Pridem, pogledamo, kaj se da dobit za mojo dimenzijo, naročim in imam čez dva dni že na avtu. Pa cena sploh ni toliko dražja, da bi zgubljal čas z iskanjem drugje, mogoče 5 EUR po kosu od najcenejše na netu ali pa še toliko ne. Pa v zadnjih 10-letih nisem imel še nobene reklamacije.
Jest mam dost... Brezcezna debata, ker se mi ne ljubi za tabo pucati tvojih smeti ...
Kot vidim, mi ne verjame nihce... zato se pejte sami prepricat... ali pa verjemite vsevednemu Alexu... Jaz sem samo napisal, kaj sem vceraj videl...
Sicer meni je cisto vseeno ali tocijo iz soda ali iz plasticnega loncka za kavo... Nisem tako negativno nastrojen nad vsemi po vrsti in se ne mislim ubadati z vsevednimi modeli, ki morajo v cisto vsaki temi dodati svoj prav ... in spotoma se "spikat" druge, ki se ne strinjajo z njim ...
Sicer si pa prej pisal o neke 250 litrskem sodu in ceni 3,5 na liter??? Sedaj pa 60 litrski sod in cena med 6,5 in 8€ na liter 😇...
Razbrati se pa da samo to, da vsi nategujejo... aja.. ne vsi... tisti, ki sraufajo tvoj avto ne... ostali pa ...
Jaz lahko pritrdim @Jestu, kadar sem bil zraven na servisu v BTC-ju, se je olje nalivalo iz plastenk.
Sicer pa je debata šla povsem izven teme. Sam pa še vedno trdim, da veliko večjo škodo motorju in DPF-ju delajo kratke relacije in pogoste prekinitve regeneracij, za kar dizelski motorji niso prvenstveno namenjeni, kot pa znamka olja, če je olje predpisane kakovosti.
Večkrat sem vozil 6-ko prejšnje generacije s CD 140 motorjem, ki ima za sabo preko 400k km in se še vedno vozi, pa lahko ugibate, katero olje se je vlivalo. Je pa avto dnevno v pogonu in redno delani servisi.
Za tretji rojstni dan ji privoščil temeljito kopel - predpranje, šamponiranje, plasteliniranje, šamponiranje. Na koncu pa dodal še polimerno zaščito. Zdaj pa novim trem letom naproti.
Opravil 3. redni servis. Kot do zdaj je servis bil opravljen v BTC-ju oziroma ga je delal mehanik Jure. Avto pa je po njegovih besedah še vedno tip top.
Jaz sem konec leta 2018 za svojo 4 mesece staro 6-ko revolution s 4k prevoženih dal 25.800€, pa so mi zraven dali še nov komplet zimskih gum na litih platiščih.
Tebe je prišlo dražje, so se pa cene rabljenih vozil v zadnjem letu dvignile.
a so bile še kakšne druge znane izboljšave z IPM, poleg prihoda novega x186?
imam dilemo med z opremo naloženim avtom iz stare zaloge, avto je iz 2019 ali prve polovice 2020, (a se po VIN lahko preveri dejanski mesec izdelave?) in med tem, da vzamem IPM, vendar bo za to ceno manj opreme
Če imaš v izboru X motor, potem bi jaz vzel novega, če ne, pa bi gledal, kje dobim več za vložen denar.
Glede na to, da je avto še v tovarniški garanciji, bi jaz vsekakor v konkretnem primeru uveljavljal garancijsko popravilo. Obvezno zahtevaj kopijo naloga, s katerim si podal zahtevo za garancijsko popravilo. Če v 45 dneh napaka ne bo odpravljena, lahko zahtevas vračilo kupnine ali nadomestni izdelek, upam, da je še vedno tako.
Kot so že navedli zgoraj, pa se ne smeš pustiti odpraviti, da je tako delovanje menjalnika normalno.
Ravnokar izvedel, da je moj stric kupil CX-30 z novim X motorjem. Vzel jo je v Makomi, po povedanem pa je dobil kar lep popust, večjega, kot pa berem v tej temi.
To pa ni res, ampak je obratno. Mazda karavan je dobrih 8 cm krajša od Passata karavana, zato jo tudi imamo doma ... Če pa bi bil notri pod sprednjim pokrovom Mazdi 6 Passatov diesel 150 KM z menjalnikom vred, pa bi bil zame to super avto.
Mazda 6 4.805 mm
Passat 4.889 mm
Vedno sem imel v glavi, da je Passat b8 krajši od aktualne 6-ice, nekje 476-477 cm.
Sem šel za hec pogledat podatke, ki jih je objavil naš uvoznik, in po njihovih podatkih je Passat variant je dolg 477,3 cm.
Kot sem napisal, če nekomu prostor v avtu veliko pomeni, Mazda ni najboljša izbira. S tem pa ne želim reči, da je Mazda slab avto, over all je še vedno odlična izbira.
VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.
Avto ti bo pomoje kul, ker zaenkrat moji komentarji se nanasajo samo na odnos v salonu in ne na sam avtomobil. Za sam odnos pa se pustim se presenetiti, ali bodo se kako oddolzili za te nevsecnsoti, ali bo pa res slo to mimo 'kakor da se ni nic zgodilo'. Namrec to bo pravzaprav veliko povedalo o odnosu. Ajd recimo da sprejmejo, da se zna zgoditi vsem taksne 'nevsecnosti', ampak potem je zanimiv del kako se potem taksni prodajalci / saloni odzovejo. Jaz bi pricakoval kaksno kompenzacijo, bon, kolesa ipd. Bomo videli kaj bo, ce bo.
Kot so ti predlagali zgoraj, sam bi zaradi zamude pri dobavi zahteval nadomestni avto do dobave in izročitve tvojega. Avto pri tej godlji ni nič kriv, veliko pa nesposobni prodajalci. Če si se v tvojem primeru dogovarjal s prodajlcem, katerega imam mislih, se niti ne čudim takemu rezultatu.
Če ti ne bodo ponudili nobenih ugodnosti, pa bi jim dal ob izročitvi avta jasno vedeti, da so izgubili resno stranko za servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bridgestone turanza t005, te imam jaz v ožjem izboru, ko bom menjal, in naj bi bile boljše od originalno namontiranih t001.
Ali pa Michelin ps4, če se bom odločil za premium.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani