Ima nova trojka za??ito pred priprtjem pri zapiranju stekla? ?e ima, potem res ne vidim razloga, zakaj so to ukinili. Se je pa druga?e to res za?elo marsikje ukinjati po kar nekaj nesre?ah s priprtjem. Recimo pri Alfi so se mislim da 2003 pametno lotili te te?ave - ukinili so daljinsko zapiranje stekla, ohranili pa daljinsko odpiranje.
Tale izgleda res lepo pa ?e Avtoplanet ima na?eloma OK Mazde. Je pa, kot omenjeno, tole kve?jemu 120kW model. Dodaten plus je ?e to, da je ?e imela preventivno menjano verigo.
?e moj pogled na tole - sam sem imel pri Avtoplanetu nagledano eno ?estico, isto 2.2d 164 KM, pa mi jo je nekdo dobesedno pred nosom odpeljal, ker sem jo predolgo preverjal. Tista je bila res dobra, komplet elektronska servisna zgodovina, ?rne barve, GTA oprema. V glavnem, moja edina izku?nja z Avtoplanetom je z izjemo moje po?asnosti bila pozitivna.
Glede avta samega...sam zdaj vozim 185 KM verzijo (v osnovi enaka ma?ina, kot tvoja bodo?a), GT oprema (enaka, kot ta luxury), slovensko poreklo in avta na?eloma ne morem prehvaliti. Poraba pri moji vo?nji (cca. 90% avtocesta, cca. 3500 km mese?no) je realnih 6-6,1l/100km (BC trdi, da je povpre?na poraba 5,4l). ?e sem malo pikolovski, bi edino zamenjal volan (dejansko najslab?i del vozni?ke izku?nje v tej Mazdi) in pa sede?e. Usnjeni v GT-jki za moj okus ne nudijo dovolj bo?ne podpore.
Kadar zahodim za prehitevanje ma?ina redno vidi 4000vrtljajev. V "sport mode" ?e nisem preizkusil ker avto ?e nima 1000 km.
Tega ne razumem najbolje...no?e? ga preizku?at v S, ker ?e avtomobil nima 1000km za seboj (OK, razumljivo), ampak kljub temu ma?ina redno vidi 4k vrtiljajev...
Se pravi je cena kar povpre?na, no vidim da ni potem nekih velikih problem glede letnika ki so od 2008-2010 saj so meni osebno lep?i z to masko.
Letno naredim kar veliko kilometrov, celo tam do 30 000 - 40 000km zato rabim zanesljiv avto, to je bil edini razlog da sem se spogledoval z motorjem 2.2 ki ima verigo, samo mislim da ni nikakr?nih problemov tudi ?e je notri ?e star izku?en motor 2.0 z jermenom.
Mogo?e pribli?no ve? koliko stane menjava DPF-ja?
Pri 2.2 se lahko zgodi, da se veriga raztegne in jo je potrebno menjati. V primeru, da je avtomobil bil prej redno vzdr?evan, po mo?nosti na poobla??encu, potem baje ni te?av s tem, da Mazda pristavi kaj pri menjavi. Cene menjave na poobla??encu so zlatarske (?e me spomin ne vara, okoli 1200??), mojster Simon pa to uredi za okoli 600?. Ne vem pa, kako se to kaj pogosto dogaja in kaj lahko bistveno vpliva na raztegovanje verige.
Ko sem jaz nabavljal 6-ico, sem tudi kolebal med 2.0 in 2.2 ma?ino. No, ko sem v razmaku ene ure zapeljal eno in drugo, je bilo kolebanja konec. Mojemu na?inu vo?nje dosti bolj ustreza 2.2. Delam pa okoli 40.000+ km/letno. Poleg tega pa naj bi tudi DPF filter na 2.2 bil druga?en (bolj?i), kot na 2.0.
Moji se je ob?utno dvignila poraba ob zadnjem tanku - vo?nja na kratke razdalje 7,5. Druga?e pa 6,7 po BC 6,2.
Potem sva nekje na istem (CD185 SC)...izklju?no po mestu se su?e okoli 7,5, druga?e pa je v zadnjih 30.000 km povpre?je malce ?ez 6,1. BC sicer trdi, da je 5,5... Sicer pa naredim mogo?e 10% kilometrov po mestu, ostalo AC.
Prva opcija je preverjanje elektronske servisne knji?ice. Zapi?e?/poslika? si VIN doti?ne Mazde in se z njim odpravi? na poobla??en servis, kjer v ve?ini primerov z veseljem preverijo, ali je avtomobil kdaj videl uradne servise. To je ?e lahko en pokazatelj realnosti kilometrov. Celo nekatere italijanske Mazde so bile po mojih izku?njah dokaj redno servisirane na poobla??encu.
Vozim eno rednih slovenskih CD185 SPC GT, letnik 2009, kupljena lansko leto s prevo?enimi realnimi 60.000 km. Delam nekje 3-4000 km mese?no, ve?inoma po AC in imam trenutno realno porabo (ne po BC) cca. 6.2l/100 km. BC ka?e 5,6...
Cena tiste rde?e se mi mogo?e zdi malce pretirana. Samo za ilustracijo...za mojo sem v za?etku 2014 od?tel 13.000? (firmi, ne fizi?ni osebi), s tem da je bil tudi narejen servis na 60.000.
?e te pa ?e kaj zanima, pa kr na dan z vpra?anji.
P.S. Zakaj jih tak?nih ni na avtonetu? Mojo sem kupil ?e preden je bila poslikana za avto.net...
Jaz imam sicer prej?njo varianto motorja, CD185. Gre za karavana, oprema GT. Sicer ima ?e zelo malo prevo?enih kilometrov (71000), ampak iz dneva v dan sem bolj prepri?an, da sem se tri mesece nazaj pri nakupu pravilno odlo?il.
Ravno zaradi kratkega lastni?tva ti kaj veliko o zanesljivosti (razen da zaenkrat vse dela) ne morem povedati. ?e pa te zanima kaj bolj konkretnega, pa samo vpra?aj.
Aja, mogo?e samo podatek o porabi...klik. Gre pa za 85% avtoceste z vo?njo okoli omejitve z ob?asnimi izpadi proti dvestotici, preostanek pa primestna in mestna vo?nja.
?isto informativno me zanima - kak?na je bila cena na koncu? Sam sem jo gledal in vozil kak?ne tri mesece nazaj, ampak se na koncu nekako nisem odlo?il zanjo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ima nova trojka za??ito pred priprtjem pri zapiranju stekla? ?e ima, potem res ne vidim razloga, zakaj so to ukinili. Se je pa druga?e to res za?elo marsikje ukinjati po kar nekaj nesre?ah s priprtjem. Recimo pri Alfi so se mislim da 2003 pametno lotili te te?ave - ukinili so daljinsko zapiranje stekla, ohranili pa daljinsko odpiranje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani