Mel sem nadomestno M6 2.0 benz en teden, delal z njo cca. 300-500km na dan in glede na to, da sem navajen dizla, je bla ta sicer konkretno manj ?ivahna. Sej k sm jo stisnu na 6k rpm je dala neki od sebe, tut zvok, edin cagar za benz je ?el pa rapidno proti nuli Po 10L je nisem vozil, je bla pa AC vedno nad 160kmh, ve?inoma 180 s pospe?evanji
Mislis, da lastniki bavarcev in paraolimpijcev znajo to uporabljati?
Zadnji? v BMW salonu pogovor s prodajalcem zmoti telefonski klic, stranka se prito?uje nad obna?anjem avtomobila pri menjavi voznega pasu. Prodajalec pojasni, da gre za opozorilo, ki se v primeru uporabe smernika ne pojavi...
Hm o?itno sem eden redkih, ki mu je S&S ok. Pa niti ne zato ker bi mislil da je ni?ja poraba, ampak da je lepo mir ko stojim...s tem da je tudi zelo lepo odziven, prakti?no ne opazi? vklopa/izklopa.
To me najbolj moti pri slu?benem bmwju, dizlu, kjer avto ob aktivaciji/deaktivaciji konktreno strese in se sli?i res bole?e...sicer je avto star kakih 5 let in so verjetno tudi ?e mal spolirali v teh letih te tehnologije, pa vseeno..
Nisi eden redkih, ki mu je S&S OK, si samo eden redkih, ki je to zapisal.
Mene ne moti, izveden je tako dobro, da to?no vem kdaj se bo aktiviral.
Dr?i tudi:
da ima VAG S&S v primerjavi z Mazdo izveden slab?e
da je nekaterim te?ko vsaki? sproti izklju?iti S&S (?e ga ne potrebujejo)
da gre nekaterim na ?ivce vsaka novotarija (sodelavec ne uporablja tempomata pri 40.000km/letno)
da nekateri povsod i??ejo zarote in/ali ugotavljajo ali jih je nekdo nategnil (tak na?in razmi?ljanja pa? imajo)
Vsi ampak res vsi, brez izjeme so takoj, ko se je ugotovilo da gre za nesreco naredili na sredini pas za resevalce, kjer so slednji tudi brez problemov in ustavljanja (!!) pripeljali do nesrece. ...
Lepo sli?ati.
Zares dobro bo, ko se bodo vsi vozniki za?eli delati koridor ?e, ko jim bo hitrost padla pod 40km/h - in ne ?ele, ko se ugotovi, da gre za nesre?o.
Tudi to ?e pride, ?e se bo nadaljevalo z osve??anjem. Vsekakor je bistveno bolj?e, kot je bilo pred leti
Ma sej men je tole malce hecna zadeva Original Bridgeston so zdr?ale solidnih 40.000km GY F1, ki jih mam zdele so pri 27.000km in bo treba spomladi menjat (upam, da ne prej) Zimske Dunlop M3 pa so zgodba zase saj bo zdajle ?etrta zima in imajo 38.000km in cca polovico profila. A res z zimskimi vozim toliko po?asneje in previdneje (vemo zakaj ) kot z letnimi, da je razlika v obrabi tako velika? :ne vem:
GY F1 je ?portna guma, za "dinami?no" vo?njo. 30.000 km je povsem OK.
Original Bridgestone Turanza sem (prekmalu) menjal pri ca. 50.000 km, razo?aran nad Pirelli P7, ki so po 30.000 km (ena sezona) ?e v precej ?alostnem stanju in ?e ene sezone ne bodo zdr?ale. Navdu?en nad zimskimi Michelin A4, ki so 40.000 km (tretja sezona) ?e vedno v mejah.
PS: isto dimenzijo ima tudi Renault Kadjar in ima tovarni?ko Continental PremiumContact. V prosti prodaji ima Continental v tej dimenziji samo SportContact - vsaj kolikor sem lani gledal
Pri 19" ima na volj samo ?portne gume z izjemo dveh "dolgoproga?ev" - ?e omenjena Bridgestone Turanza in Pirelli P7 Cincurato RF.
P7 sem namontiral lani in po 30.000 km lahko povem, da cele sezone (nadaljnjih 30.000) ne bodo zdr?ale. Guma sicer povsem korektna, brez kak?nih posebnih odstopanj - razen seveda obrabe. S tem, da sem naprej-nazaj menjal vsakih 10.000 km!
Turanzo sem menjal po 50.000 km in so izgledale bolje kot P7 po 30.000 km (Turanzo sem v bistvu zamenjal pred?asno zaradi lastne krivde)
Upam, da sedaj ve? vsaj, katerih ne kupiti.
Z Nexen gumami je tako - ?portna oz. UHP guma je SU1, ki se jo pri nas da brez te?av dobiti. V tej dimenziji obstaja tudi SU4 (podoben namen kot Turanza), vendar v na?ih spletnih trgovinah ?e nisem zasledil.
Glede na to, da SU1 stane 1/2 tistega, kar sem dal za P7, pribli?no ?e vem, kaj bom nataknil letos
Vonj iz motorja je pri novem avtomobilu povsem normalen. Verjetno se je ?ele po 200 km pojavil zato, ker se je takrat motor resno segrel - vi?je zunanje temperature in kak?en klanec (po mo?nosti "?portno" odvo?en).
Drugi "simptom" je povezan s prvim: ko je motor ugasnjen zelo vro? (in z njim povezana hladilna teko?ina), je seveda zelo smiselno, da se enakomerno ohladi. Zato poskrbi kro?enje hladilne teko?ine po bloku motorja tudi po tem, ko je motor ugasnjen - posledi?no se vrti ventilator hladilnika.
Druga mo?nost bi bila, da se mo?no ogret motor ugasne in se hladi prosto. Zunanjost bi se bistveno hitreje ohladila kot notranjost, s tem prihaja do temperaturnih napetosti in so posledice lahko negativne. Ni nujno, da bi se kaj slabega zgodilo (?e danes pri mnogih avtomobilih ni naknadnega hlajenja), a hlajenja po izklopu motorja kve?jemu koristi.
Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.
Trenutno imam 115.000 km - brez te?av. Res pa je, da jih je avto naredil v manj kot treh letih, kar je bolje, kot ?e jih 100.000 dela 8 let.
Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol.
Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku.
Torej, sem se odlocu da uzamem Mazdo 3, samo me zanima, ce bi slucajno kdo znou narest primerjavo, kolk je mazda s 100km poskocna v primerjavi s 105km TSI?
105 TSI katerem avtomobilu? Polo, Octavia, Touran, A3?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Papir prenese vse, vendar dvomim, da kdorkoli izdeluje 225/45R19 v Q razredu...
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani