?e ima? ro?ni menjalnik, ne more? imeti Stop & Go verzije MRCC - minimalna hitrost je cca 30 km/h na uro. Ko se avto pelje po?asneje se tempomat ugasne s pingom. Ko mora? menjavati ti za?ne utripati ikona ro?ice na HUDu in na armaturki.
Se mi pa zdi kupovanje MRCC v navezi z ro?nim menjalnikom dokaj nesmiselno, ker ti obvezno cukanje prestavne ro?ice ?isto uni?i poanto uporabe MRCC.
Poleg tega mi kindelamo kmje jih ne delamo samo po sloveniji. V tujini je benz tudi 1.8? in razlika med benzom in dizlom do pol ojra
Se pa bi takoj ne glede na stroske odlocil za tfsi. Naslednji mislim da bo.
Hm, v "moji" tujini stane dizel ve? kot benz, tako da ne vem za kako tujino to ti govori? (Tujine je namre? kar precej ).
Trenutni trendi?
Misli? trenutno mno?i?no histerijo?
Na to da ima vedno ve? mest eko takse oz. nalepke, ki so za dizle manj ugodne ter srednjero?no planiranje EU za zmanj?anje ?tevila dizlov. Tudi zgornji point je zanimiv - vpra?anje kako dolgo bo Slovenija ?e anomalija z ve?jo dr?avno subvencijo (oz. ni?jimi tro?arinami) na dizel. Tudi zavarovanje je recimo cenej?e zaradi manj izpustov na moji trenutni lokaciji.
Za navigacijo so de?ki tu gor naro?evali sdcartice iz tujine za nekih 50? se mi zdi. Se bo verjetno kdo oglasil k je naro?eval.
Pozor - tisto je bilo govora o modelih, ki imajo novej?i Mazda Connect sistem, ki ga Mazda 6 2014 ?e nima - Bakiflex bo rabil starej?i TomTom navigacijski sistem, kjer se vtakne modul levo pod volan in ima druge SD kartice.
Po mojih izku?njah je ultra optimisti?no pri?akovati, da bodo serviserji in prodajalci v salonih karkoli vedeli o softwarskem delu avta. Ustavi se ve?inoma nekje pri litih feltnah in barvi, poznavanje modernih varnostnih in pomagalnih sistemov je pa ?e preve?.
Mazde nimajo SD slota za glasbo (tisti slot je samo za navigacijo). Prenosni disk ti tudi ne bo deloval, ker rabijo diski preve? elektrike za te USB porte.
Nabavi USB klju?ek, skopiraj gor AAC / MP3je in bo vse delalo. ?e na vrh da? M3U playlist fajle, se bodo playlisti tudi pojavili pod ustrezno opcijo v meniju.
Die Kosten der Smartphone-Integration belaufen sich als Option f?r Neufahrzeuge auf 300 Euro und als Nachr?st-Kit* auf 220 Euro zzgl. Einbaukosten. Ab Ende Juli sind beide Varianten bestellbar.
No saj to sem mislil, v novih avtih ne glede na znamko je to vec ali manj standard, stari morajo pa doplacat...(pa verjetno gre samo za SW upgrade)
Je pa res da s carplayom ne rabis vec navigacije, se posebej ce bo ios12 res google maps podpiral
Pa? odvisno na kak?no kvaliteto si navajen. Recimo ?e ima? modernega Audija, dobi? navigacijo lepo med ?tevci pred voznikom, projekcijo na vetrobran in sinhronizacijo z radarskim tempomatom. CarPlay in AA ti ne pustita ni? od tega - fa?e? ?rn ekran z napisom "glej na sredo" in potem gleda? zemljevid v kvadratku.
Je pa res da je za ve?ino avtomobilov CP/AA precej?nja nadgradnja, ker so vgrajene navigacije ve?inoma dost crap in vgrajeni infotainment sistemi nekje na nivoju kvalitete eDavkov.
Sam se vedno 250?. A ni to v konkurenci zastonj? Oz del opreme...?
Odvisno od znamke. VAG ho?e za "SmartLink" 150-250EUR dopla?ila, drugi zahtevajo da kupi? "ve?ji zaslon".
Kolikor vem bodo imele vse Mazde po novem to kot del serijske opreme, problem so samo modeli pred 2018, ki zahtevajo menjavo strojne opreme. Da bi zastonj menjavali AUX modul vsem lastnikom se mi zdi vseeno nekoliko optimisti?no
Nvm zakaj se proizvajalci ne odlocijo za pravi android sistem, je v bistvu ze vse nareto in laufa vrhunsko.
Jst sem se tak navadil na ta pravi android da mi v drugih avtih prav nekaj manjka.
Zato ker ti to ne re?i tega, da ti proizvajalec ve? nikoli ne bo posodobil firmwara v avtu in bo? zataknjen na starem firmwaru brez funkcionalnosti. Razlog zakaj ljudje ho?ejo AA/CarPlay je v to, da se funkcionalnost posodablja s telefonom, ne pa z avtom.
Upam, da jim znese letos to spravit na trg (tudi slovenski), za neko normalno ceno.
Govori se okoli 400-500EUR.
Jest: Sam da ne bo zavajujo?e - tole niso posnetki uradne vgradnje ampak ne?esa kar je ta tip sam nahekal (podobno kot lahko ?e zdaj naheka? Android Auto). Mo?no dvomim da bo Mazda pustila tole ?latanje po touchscreenu medtem ko se vozi? po mestnih ulicah.
Nekdo je leaknil na?rte za CarPlay/Android Auto upgrade - software verzija 70.xxx.xxx, menjati bo treba AUX enoto. Pride dodaten USB kabel od AUX enote do infotainment sistema (verjetno za Applov DRM), USB porti bodo pa dobavljali ve? toka.
Dolo?eni modeli od 2018 naprej bodo ustrezno kablovje in AUX enoto ?e imeli vgrajeno tako da bo samo softwarska posodobitev.
A ti je TMC dejansko uporaben? Ker do zdaj vedno ko sem se vozil po tujini so bili dogodki ?isto mimo in niso koristili nikakor. Je recimo Waze bistveno bolj to?en.
Uradne podpore za Android Auto nima, se ga pa da namestiti z nekaj hekanja ?e si za take podvige. Mazda nekaj obljublja da bo izdala nadgradnjo za Auto konc tega leta za vse CMU avtomobile... ampak jaz temu ne bi preve? verjel.
Mela je LED dnevne lu?i, glavne lu?i so Xenon. Men se razlika med Xenon in LED ne zdi vredna gledanja novej?ega modela - se pa spla?a pogledati da ne dobi? starega infotainmenta ?e ?eli? napol spodobno navigacijo.
Kot sem ?e tu napisal, meni G100 na avtocesti ni bilo dovolj. Preprosto predolgo je rabil da je karkoli naredil tam ?ez 100-110km/h in je bilo izjemno neprijetno pospe?evati s cestninskih in prehitevati tovornjake. Ko enkrat pride? na hitrost je ok, samo ko pa sem hotel recimo z desnega pasu pri 90km/h menjati na levi pas kjer ljudje vozijo 120km/h pa je bilo vse izjemno po?asno in leno.
Probaj, resno. Na magistralkah ne vidim problema, sam za na AC pa jaz ne bi tega mel
Nisem trenutno iskal a v zadnjih mesecih lani se je po netu ?u?ljajo, da je zadeva zelo zelo blizu? Verjetno le forusmska rekla kazala?
Pri tem se mi sicer najbolj problemati?en zdi prikaz omejitve hitrosti na HUD, ki rabi brati karto s kartice, ki mora sicer brez aktivnega vodenja biti aktivna v ozadju in po drugi strani ob uporabi aktivne zunanje navigacije to prikazati na HUD Je to ena od te?av ali so vzroki, da Mazda ne spusti Androida na displej drugje?
Sicer zadeve ne pogre?am. Zelo verjetno pa bi uporabljal, ?e bi bila mogo?a. Google je za navigacijo bolj enostaven za uporabo kot "original".
Rekli so "jeseni" za nove modele. Za trenutne modele pa who knows - jaz mam ob?utek da bodo preprosto menjali JCIjev software za nekaj drugega in bodo na stare avte pozabili (kot se to ponavadi dela). Headuniti sicer so dovolj zmogljivi za poganjanje AA in CarPlay, vpra?anje pa je ?e bodo investirali denar v avte, ki so ?e bili prodani.
Nimam pa pojma kaj si mislil z branjem kart z kartice - Android Auto in CarPlay nimate nobene veze z vgrajeno navigacijo, niti ne bereta nobenih kart s kartice. Niti trenutno Google Maps in Apple Maps nimata omejitev za Slovenijo v kartah, tako da tega ne bo? dobil nikjer.
Se pravi, da je stari dobri garmin zakon za te nove igra?ke v avtih. Sej pravim stalno, pol tem "bombon?kom"v avtih je izgleda pretekel rok uporabe.
Se mi zdi da ve?ina nekoliko mlaj?ih ljudi dovolj razume angle?ko, da to ve? ni nek problem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmm, jaz sem mel s tem probleme samo pozimi ko se je zapacal radar in se je ugasnil cel sistem - tedaj tudi v navadnem na?inu ni hotel delati.
Druga?e pa kolikor gledam navodila za Mazdo 6 2018, se da vklopiti samo "navaden" tempomat tudi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani