Pomemben je odnos, ki ga obi?ajno imajo Japonci do napak. Evropejci se pa samo nekaj izmikajo in prelagajo odgovornost. Da ne govorimo o tem, da npr. Ameri?anom (VW) ponudijo od?kodnino za goljufanje, Evropejcem pa k***c.
Mazda?i, ki poznate situacijo boste mogo?e znali odgovoriti na slede?e vpra?anje: v pogajanjih o nakupu M3 sem se dogovoril za dodatna 16'' original Mazda plati??a z zimskimi gumami. Nisem pa pomislil na senzorje tlaka. Ali mogo?e veste ali je to samoumevno del kompleta ali ?ele dodatnih pogajanj oz. celo dopla?ila 120-150 ? za senzorje?
Stvar je taka - jaz bi zaradi udobja (na ?minko ne dam dosti) raje imel tudi letne 16''. Dogovorjeni aran?ma je tak, da bi nekdo, ki kupuje Attraction s 16'' rad naredil zamenjavo za 18''. Trgovec stvar samo pomaga organizirati.
Ker pa nisem povsem dobri samaritan, me je zanimalo, kolik?na je razlika v ceni, ki bi jo jaz od kupca dobil kot kompenzacijo za razli?ne velikosti. ?al odgovora tukaj na forumu ?e nisem uspel dobiti. ;-)
Res da je najina Cx 3 ampak je zgodba ista: pri tej opremi so 18'' plati??a; in ker bo avto pri hi?i ve? let, sva se ?e v ?tartu odlo?ila, da za zimski komplet vzameva 16'' - v salonih Mazde so imeli kao akcijo in sem dobil ponudbe za lita plati??a + Sava HP 2 za okoli 800 ?; seveda sem ?el potem v "lov" po vulkanizerskih delavnicah in dobil komplet (z vsem, kar sodi zraven) za 600 ?.
Ja, jaz bom itak zimske imel 16''. Gre za to, da se dogovarjam, da mi avto prodajo tudi s 16'' letnimi na original plati??ih, ker mi ni za 18''. V bistvu bi jih vzeli z drugega avta in nanj dali moje. Zato me zanima, koliko je cenovne razlike pri takem kompletu.
Danes sem bil v salonu na "pogajanjih" glede Mazde 3 2017. Gledam model Revolution, ki ima 18'' kolesa, kar pa meni ne pa?e. Zato sem se dogovarjal o mo?nosti zamenjave za original 16''.
Ali mi zna kdo povedati, kolik?na je cenovna razlika med takimi kompleti (oboje original plati??a z letnimi gumami), da bom vedel s kak?nim zneskom operiram?
4. Cena je 17.390 ? za razlicico Challenge. Koliko ste se shandlali za nizjo ceno.
Eden od kupcev mi je povedal, da se ni dalo dobiti ni?. Danes bil v salonu za M3 2017 in se je dalo dobiti nekih 500 ? pri ceni ali v materialu. Za CX-3 bojda sprejemajo ?e naro?ila za marec. Toliko vem ta hip.
V Murski Soboti Sicer je verjetno velikost popusta oz. kaj si lahko izpogaja? malo tudi odvisna od paketa in celostne cene avta - v Revolution opremi imajo verjetno ve? mar?e kot pa pri Challenge.
Zanimivo, ker sem tam bil pred 2 tedni, pa niso bili ni? kaj zainteresirani, ?eprav gledam za M3 Revolution. Je pa res, da me mika po?akati na model 2017.
Men tud ni ni? nerodno, ?e si izpogajam bolj?o ceno.
Saj! Jaz mislim, da glavna zmaga proizvajalca (Mazde v tem primeru) je, da se v vsej konkurenci (tudi popustov) odlo?amo zanjo. Da pa zdaj zaradi tega ne bi poskusil dobiti ?im bolj ugodne ponudbe, mi pa res ni jasno, zakaj ne? Pa saj danes se razen ?pecerije v samopostre?bi ipd. ni? ve? ne pla?a kar po ceniku. Na sre?o menda ve?ina na forumu razume, da je pomo? tudi v tem pogledu zelo dobrodo?la.
Ne, to je bilo lani ko 2017 ?e niti napovedana ni bila.
?e bi bilo tako, kot pravi? (iste besede sem sli?al tudi od prodajalca), potem sploh ne bi ?el pogledat Mazde. Pri Oplu me?ejo popuste za tabo, pa nisem niti ?el v salon.
Po drugi strani pa mislim, da ima ?lovek zase dol?nost poiskati najbolj ugodno kup?ijo za izdelek, za katerega se odlo?i. Privar?evano se da vedno s pridom uporabiti ?e za kaj drugega. Avto ni vse.
(Priznam, da nikoli nisem razumel ljudi, ki kritizirajo tiste, ki i??ejo ugodnej?o ponudbo v mejah normalnega. Pa brez zamere.)
No, saj verjetno v primerjavi z kak?nimi Renaulti in Fordi, kjer dobi? kar precej evrov popusta, niti ni bila tako ugodna ponudba. Vendar pa sem bil glede na to, da so pri Mazi zelo "?krti" pri svojih ponudbah, vseeno zadovoljen. Dobil sem torej klasi?en popust, ki ga sedaj ponujajo na vsa vozila iz zaloge (ker se bli?a 2017) in ?e nekaj bonbon?kov.
Ja, trenutno ponujajo 1.000 ? (v opremi) *ALI* podalj?anje garancije za 3 leta. Kaj pa so bili bombon?ki? Jaz namre? mislim na model 2017 in lahko upam kve?jemu na njih, pa menda ?e to te?ko. Kje so se pa sploh bili pripravljeni toliko pogovarjat?
Mene naslon za roko na?eloma ne moti, samo 2017 ima tisti del itak prenovljen in spremenjen tako da ?e si vozil starej?i model je tisto itak mimo. Isto bi naj bil 2017 precej bolj uti?an.
Kar se mojega ti?e so 18"ke mo?no glasne (?e posebej na crappy cestah v prekmurju), na avtocesti in dobrih cestah pa nekega problema ne sli?im. Ma?ina je dobro uti?ana in je prakti?no nikoli ne sli?i? (razen ?e jo goni? na 5000+). Zimske 16ke so bistveno ti?je, tako da sumim da bi menjava gum ?e veliko pomagala.
Vozil sem 2014-2016. Nov model pride ?ele decembra ali celo malo pozneje.
Prenova naslona za roko je bojda ista kot pri Mazdi 6, preveril v salonu z njo ampak tam je pa naslon pomaknjen tako dale? nazaj (zaradi predala z "roleto"), da kve?jemu komolec dobim nanj. To bi mogo?e vseeno re?il z dodatno blazino.
Nama je bil hrup problem na avtocesti nad 120 km/h.
Pozdravljeni ?e enkrat. Najprej hvala za prijazne in korektne odgovore.
Naj povem, da sem bil v?eraj v MS na testni vo?nji. Paket opreme Revolution, motor 2.0 bencin. ?e na kratko povzamem vtise s partnerko (ki je ena od ?ensk, ki zna vozit avto): obema je bil avto kar se ti?e ob?utkov upravljanja z avtomobilom najbolje, kar sva preizkusila v dolgo ?asa. Motor je malo poseben ampak ker imam tudi sedaj atmosferskega mi to zelo ustreza. O?ital bi mu le mogo?e malo lenobe ampak s tem lahko pre?ivim, ker ve?inoma vozim zmerno umirjeno. Ceste se avto dr?i kot na tirnicah. Vo?nja povsem nestresna, vse tako kot mora biti oz. ?e malo bolje - po pol ure v njem je bilo kot bi ga imel ?e nekaj let. Imam pa dve resni pripombi.
Prva je zame skoraj nesprejemljiv naslon za roko - trd, iz ?udnega materiala, tako na hitro ne vem niti ali je plastika ali slabo usnje, ?udne oblike in na nepravem mestu zame. ?koda, da naredijo tako dober avto in potem padejo na tak?ni malenkosti. Ker imam jaz roko ves ?as tam, mi je to zelo pomembno. Kako s tem ?ivite drugi? Vam je OK? Obstajajo alternative, zamenjave?
Drugo resno razo?aranje na teh 18' gumah je bil pa hrup na avtocesti. Pri 100 km/h se je oglasil pi? vetra in se za?el oja?evati. Nad 120 km/h so bile pa gume oz hrup iz podvozja nesprejemljivo glasen, dosti slab?i kot pri mojem starem avtu. Motorja se ni kaj dosti sli?alo menda samo zato, ker je bil ostali hrup na nesprejemljivi ravni. Moram re?i, da sem neko? vozil testno Mokko in sem jo zaradi tega takoj odpisal. Priznam, Mazde pa ne bi rad, ker mi je sicer odli?en avto. Kak?ne so va?e izku?nje s tem?
Pred dobrim letom sem mazdo s 120 KM motorjem ?e vozil in moram re?i, da jo imam v spominu kot bolj posko?no in bolj tiho. Zdaj mi ni jasno ali me vara spomin ali je ta bila res druga?na.
Sicer pa avto skoraj brez pripomb in ?eprav sem ves ?as ciljal na hatchback ne vem, ?e se nisem zaljubil v obliko limuzine. Zdaj samo ?akam, da si raz?istim te dileme in se odlo?im ali naro?iti 2017 model ali ne. V MS ?al s kup?ijo ne bo ni?, ker so mojega ocenili porazno glede na druge trgovce. No, nekaj ?asa za odlo?itev ?e imam.
Vem, da se vpra?anje na Mazda forumu lahko sli?i provokativno, ampak ni mi?ljeno tako. Dejansko bi prosil za objektivno mnenje tistih, ki niste brezpogojno zaljubljeni v znamko in ste vozili kot lastniki tudi ?e druge avtomobile.
Po?asi se poslavljam od svojega Renaulta starega skoraj 13 let. Ja, z njim sem pla?al nekaj davka na naivnost ampak ni bilo vse slabo.
Novega Megana sem po ?tirih testnih vo?njah (hodim k trgovcem, da ocenijo starega) razli?nih avtov skoraj odpisal - nek nedefiniran mote? zvok iz sicer tihega motorja, ampak to je ?e druga zgodba. VW Golf je tako-tako. ?im je malo ve? opreme je cena pod stropom. Opli, Fiati in preostali francozi me ne zanimajo, Audi, BMW ipd so mi predragi oz. precenjeni.
Ena od redkih preostalih alternativ mi je Mazda 3 z Revolution opremo, ?e posebej model 2017 z nekaj ve? opreme in izbolj?avami za isto ceno kot do sedaj. Vozil sem jo ?e in eden od razlogov, da bi jo izbral je tudi motor 2.0 brez turbine.
Se pa bojim:
meni povsem neznana znamka z neznanimi problemi
stro?ki servisov, cene rezervnih delov
vzdr?evanje po garanciji (ker kupujem avto za dalj?e obdobje)
relativno visoka cena in ni? popustov (kak?en jur ali dva manj bi se mi seveda prilegla)
problem dodatnega stro?ka zimskih gum in/ali plati?? zaradi 18 col serijsko
pa ?e kaj, ?esar se ta hip ne spomnim
Revolution oprema je pogoj, da kupim ta avto.
Kak?no je va?e mnenje - kateri argumenti naj me prepri?ajo, da je to prava izbira zame?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pomemben je odnos, ki ga obi?ajno imajo Japonci do napak. Evropejci se pa samo nekaj izmikajo in prelagajo odgovornost. Da ne govorimo o tem, da npr. Ameri?anom (VW) ponudijo od?kodnino za goljufanje, Evropejcem pa k***c.
http://www.carscoops.com/2016/11/toyota-agrees-to-34-billion-settlement.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani