JAz sem tud skoraj 10 let imel original plin notri. Zamenjal so ga šele, ko je odletel kompresor klime.
To pa je povezano - kompresor lahko zariba zaradi premalo plina. Če se ne motim je plinu primešano tudi olje za mazanje kompresorja. Torej je verjetno priporočljivo na nekaj let preveriti količino in kakovost plina (vsebnost olja in vlage), ga prečistiti in dodati.
Kam pa ostali vozit novejše Mazde na kontrolo plina v klimi? Gre za novi plin, ki je precej drag. Ali pač pustite da dela kolikor časa pač bo?
Pred nekaj leti mi je dober avtoelektričar rekel, da z japonci praktično ni težav s puščanjem plina, razen če so bili karabolirani.
Pri Hondi sem dal plin prvič preveriti po 8-ih letih oz. 160.000 prevoženih km. Ni ga bilo več 100%, ampak še dovolj za delovanje - plin se je posrkal iz sistema, prečistil in spustil nazaj v sistem. Podobno sem storil z Opel Corso prvo preverbo pri 10 letih starosti in 70.000 prevoženih km.
Pri Mazdah (starih 3-5 let), ki jih imam v zadnjih letih, se s klimami (plinom) še nisem ukvarjal, razen letnega menjanja kabinskih filtrov (to naredim junija, po upadu velikih koncentracij cvetnega prahu) in razkuževanja uparjalnikov. V uparjalniku vozil, ki se redko uporabljajo, se rade zaredijo bakterije, kar se je zgodilo pri enem avtu med korono.
... da se boriš proti korupciji v zdravstvu z zastonj počitnicami na jahti enaga največjih dobaviteljev, da podpiraš ideje o glupih davkih, da kritiziraš vse kar je javnega, hkrati pa privatni zavod Rudolfovo spremeniš v javnega ...
Saj res, kje pa je naš kolega @Alex? Že 1 mesec se ni oglasil ... 😮
Je mogoče kdo gledal kakšne teste za letne R19? Sem v postopku nakupa 225/45/R19 za M6 in ne najdem nikjer testov za R19. Nazadnje ko sem se pogovarjal z vulkanizerjem je rekel, da če so R16 OK, ni nujno da so tudi R19 itd.
Glede na to, da tale vulkanizer veliko ve, naj pove še katere 19" gume. 😁
Si pa mislim, da je poleg preseka odvisno še od širine in višine gum.
Sam sem se odločal med Kumho za 400€ in Michelin za 800€. Vse vmes je po mojem OK, velja pa univerzalno načelo, kolikor denarja, toliko muzike. 😊
Za trenutek sem se (spet) počutu napadenega s temi 9 litri ampak mi je ravno danes po 12 tisoč prevoženih od zadnjega servisa padla poraba na 8.9 tako da vse kul
Lado, moraš nabavit G194, ki izklaplja cilindre ... 😁
Evo, v ponedeljek sem vplačal srebrno CX-30 G150AT/Plus/Style iz zaloge. Dobim jo že v petek.
Čeprav mi na testni vožnji ni bila všeč poraba in zelo počasno pospeševanje v nizkih do srednjih obratih, dopuščam možnost, da testni avto še ni bil dovolj utečen.
Če se spomnim za nazaj, ko je žena kupila nova Mazdo 2 G75 Takumi, je na začetku bil motor totalno mrtev in avto je bil nepremičnina. Dočim nekje po 2. servisu, pa se je motor dobesedno razživel in avto za svojih 75 konjev, leti ko sneta sekira. Poraba pa pade tudi na 4,5l na en tank goriva. Zato upam, da se bo tudi pri mojem zgodilo podobno. Ker avto mi je blazno všeč. Predvsem zadnji in sprednji del z temi lučmi, znotraj in tudi odličen položaj za volanom. Pa še dobil sem ga dokaj ugodno za trenutne razmere in tudi z zimskim alu kompletom koles. Tako, da nisem imel kaj razmišljati o čem drugem.
👍
Glede lastnosti avta, ki naj bi se spremenile na boljše po nekaj tednih, mesecih. Po mojem gre še v večji meri za spremembo našega dojemanja, kot izboljšanje sposobnosti avta. Podobno kot pri HI-FI, ko naj bi se celo kabli čez nekaj 100 ur uporabe utekli in "igrali" boljše. Vsaj pri kablih jaz tega ne kupim. 😊 Se navadimo in nam postane OK.
Vozim Mazde z in brez TPMS ventilov (delovanje na osnovi ABS senzorjev), mogoče je lučka v zadnjih 3 letih zasvetila 2 x po menjavi gum, tako da sem se že spraševal enako.
Lahko pa delovanje sistema preizkusiš in eno gumo spustiš ...
Ja ta je moja bivša Mazda ..nisem vedel da tip ima firmo in prodaja avte 🧐😉ker se je predstavil kot fizična oseba ..pol je iskal dlako v jajcu 😬😬sem videl da jo zdaj prodaja po višji ceni ..on ima čas za prodat meni se je mudilo😉...prodal sem solidno😉...staro za novo bi dobil samo 13.700€...😉
Če ga je kupil Zoki, potem to samo pomeni, da je bil avto OK. 😉
Uf, jaz sem pa danes imel živo drsalnico s zimskimi gumami Sava dve leti stare in že bolj na koncu-za proč (3mm profila)......😝
Čisto lahko, da je večja težava v tem, ker že dalj časa ceste ni spral dež in je ob današnjem dežju nastala emulzija. Spomnim se naše stoenke na jadranski magistrali, po plohi je nekoč kljub bremzanju šla kot po ledu.
Po nekaj vožnjah z Michelin Pilot Sport 5 pa opažam, kot sem tudi pričakoval, da so res za odtenek bolj udobne, kot prejšnje Bridgestone Turanza 005 A. To se opazi, ko zapelješ čez flike ali luknje na cesti, ko se udarce gume čuti opazno bolj blago. Sedaj tudi vem, zakaj mi je bila vožnja z avti, ki so imeli obute te vrste gume (Michelin Pilot sport 3, 4 ali 5), zelo prijetna.
Ja sem..ker sem rabil denar za novo CX30 ...cela zajebancija ko prodajaš na spletu ...saj veš kako je to ..vsak bi kupil bolj poceni..avto je bil v dobrem stanju redno servisiran top..
Ej pomoje si prvi s to barvo na forumu, vrhunska!!! Kdo ga bo vozil, ti al tvoja? Srečno vožnjo!!
Meni je bil prvi vtis, da gre za špric kit ... 😁 Sicer pa, bolj ko gledam, lepša je ... to so zdaj "in" barve. Pa zelo hvaležna barva glede umazanije 👍
Kolega na Passatu pa ves čas vozi samo zimske, zamenja jeseni, vozi jih 2 leti, kar pri njemu pomeni 60.000 km. Do sedaj je kupoval Michelin Alpin (trenutno ima gor Alpin 6), razmišlja pa o prehodu na Vredestein, s katerimi je imel včasih dobre izkušnje, ko je veliko vozil v Nemčijo.
Pri nas je pa včeraj žena vzela avto z novimi gumami. Ko pride nazaj po prevoženih 50 km jo vprašam, če ji je vožnja z novimi gumami všeč, odgovor "niti opazila nisem, da so nove gume" .... Prej so bile zimske GY 225/55 R17, sedaj letne Michelin 225/45 R19. 🤪 Mogoče bi opazila, če bi kakšna počila. 🤣
Po izkušnjah vsi mrzli bencinarji bencin dobesedno žrejo, sorazmerno s kubaturo motorja. In motor G150 ni prav posrečen za avtomatski menjalnik (premalo navora pri nizkih obratih), če že, potem X186.
Ah, ti se tudi takoj užališ, enako kot tudi Jest.😊 Seveda ima vsak svoje veselje in hobi. Mene sploh ne tangira , če kdo napiše ali kaj reče glede" glancanja" avta. Ne boš verjel, a ni toliko dela kot izgleda na prvo. Recimo jaz sem pred kratkim na novo nanesel vosek in bo sedaj mir za pet mesecev. Vmes pa samo pranje in vsakič se lesk povrne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sem se pred kratkim pozanimal pri Španu (tudi sam ima ženo 😀), odgovor pa tole:
Pozdravljeni,
Hvala lepa za poslano.
Strošek popravila 101,00€ z DDV barvanje + montaža.
Opozoriti vas moram da bo barva različna ( nijansa barve se bo razlikovala ) z vašimi originalnimi ki imate crom efekt.
Z lepimi pozdravi,
Koritnik pa takole:
Pozdravljeni
Barva se ne bo ujemala z vaš in ne mormo samo delno popraviti to lahko samo ličar naredi tako mi jo moramo speskati celo in na novo pobarvati prasno
Hvala in lep pozdrav
Na Mazda servisu so mi rekli, da bo res v redu samo novo platišče, ena 19" za zadnjo M6 stane cca 300€ ... naknadno lakiranje se menda rado lušči ...
Torej nova za 200 -300 €, ali peskanje +prašno lakiranje vseh 4-ih za cca 500€ ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani