Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?
Original platišča so najmanj za komplicirat Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.
pred 4 urami je TBA napisal:
Po mojih informacijah se homologirajo samo gume. Če imaš v avtu certifikat za felge in imaš avto cerificiran, bi moralo biti ok.
Kar se pa aftermarket felg tiče pa na določenih straneh piše katere so ok za zimske razmere.
Lej ne Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem.
O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:
Tudi jaz imam Mazdo 3 SP G120 Revolution, letnik 2016. Ne najdem točne informacije o platiščih. Homologacijo imam za 205/60 R16 92VR.
Kakšen pa je ET? Kje najdem podrobne informacije o tem? In kakšna je širina platišč? Imam 5 vijakov, razdaljo pa sem izbrskal, da je najverjetneje 114,3. Drži? Ker se zavedam, da je potrebno biti pri teh zadevah sila natančen ne bi rad zgrešil pri nakupu platišč in pnevmatik...
In pa še neka oznaka DOT (Primer: DOTxx22)?
Homologacija je vedno narejena za original platišča za katera jamči Mazda. Na spletni strani pod dodatno opremo odpreš neka platišča, npr tole (ta so za letnik 2016/06 dalje):
Preberite dodatne informacije o dodatni opremi vozil Mazda in izberite prave kose, Ki bodo vaše vozilo Mazda naredili res unikatno.
Tukaj piše 6,5x16, zamik 50.
Takšna so torej original platišča, ki so homologirana.
Če boš dajal gor karkoli drugega kot v teh merah, moraš homologirat po zakonu - zato poleg platišč dobiš tudi tuv certifikat. Načeloma lahko izbereš tudi kakšna druga platišča in v tuv certifikatu preveriš, če so legitimna za tvoj avto. Notri je tabela in poglej za tvoj avto. Tako si recimo lahko izbereš drugačen ET, za 5 mm širši npr. Homologacijo pa opraviš na amzs, avto krka,... košta 35 eur. Nekateri ne grejo nikoli homologirat pa se vedno vozijo z neoriginalnimi, jaz za 35 eur ne reskiram
Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.
Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.
Malo sem se poigral in jih malo zvagal in poslikal za primerjavo,letne Bridgestonke imajo 23kg,zimske Klebrce pa 24kg,verjetna razlika zaradi več profila,letne 5mm,zimske 7mm.Vizualno so mi všeč obojne čeprav svetle bolj izstopajo in mi nekako večja zgledajo zaradi srebrne barve. Pregledal sem malo zavore (ate) in so kot nove.....😊
Na koncu pa ena fotka med CX-30 vs X CEED ,ko so ravno tako bile parkirane,so pa drugače v istem velikostnem razredu....😉
Čeljust ti hoče že rjavet. Wd-40 pa zobna ščetka!!
Vsem lepa hvala za komentarje in vaše izkušnje. Sem dobil par zelo koristnih informacij.
Šel bom na ogled te Mazde 3, z zgodovino vozila: Avtolog. Mi je zelo všeč - prav po mojem okusu.
Morda kak vaš pomislek? Vidim, da sta avto imela v lasti dva 70+ letnika, kar bi po "nenapisanem pravilu" naj bil dober znak, ni pa nujno.
Tehnični pregled je bil samo eden - 2020, avto pa je letnik 2016. Kaj to pomeni v realnosti? Zakaj pri nekaterih tehnični pregledi niso redno zabeleženi?
null
2022 tehnični je tudi že moral bit, ampak avtolog ob zacetku naslednjega leta vnese notri podatke za nazaj.
Kaj pa B? Ali ni Carsifi samo za Android, ni pa za iOS?
Pri A točki sem tudi sam razmišljal kaj in kako. Če kupiš na aliju, moraš potem sam updejtat info. Če kupiš na pooblaščencu, se rešiš te traparije.
Glede B preberi še v eni drugi temi, ki jo imamo. Ampak zakaj bi želel imeti brezžično povezavo, če ti to pije baterijo in je boljše, da si na kablu in se telefon še malenkost polni?
So mi rekli na servisu,da po njihovih podatkih na CX-30 do 100kkm ni imel še nihče nobenih problemov,če ni tako napišite lastniki CX-30tk kakšne vse probleme imate razen tega,da premalo "pije".....😉😂
Počakej še pol leta, ko boste imeli srečanje ob menjavi motorčkov poklopljivih ogledal
Pozdravljen na forumu! Tako stare se ti ne splača uvažat iz Nemčije, ker kot si že ugotovil zna bit na koncu več stroškov kot koristi.
Predlagam G120 motor - dovolj moči, dovolj tih, dovolj glasen. Poraba pri dinamični vožnji okoli 6,5.
Ko boš kupoval se glede motorja ne rabiš sekirat - preveri samo, da je bilo olje menjano v roku 20kkm. Glede ostalega - volani znajo bit kar hitro spraskani, ker imajo slabe materiale - povprašaj o tem, ali je bil volan menjan. Isto velja za stranska ogledala - zelo rad crkne motorček za zapiranje. Ponavadi menjano v garanciji, potem pa boljše, da to izklopiš, ker bo po 3 letih spet šla zadeva rakom žvižgat.
Zanimivo, a ne? Zadnja vožnja Kp-Udine in nazaj, tempomat na 140-150, povpr. poraba 6,3/100.Pa če ni to zastonj.. 😊
Ne ni, ker če se ti voziš z povprečjem 6,5 in jaz z povprečjem 8,5, bova v 1 letu pri 30kkm pridelala za 850 eur razlike (po trenutni ceni goriva). Jaz sem dal 10 tisoč manj za avto kot ti, tako da imam 11 let fore, da te ujamem.
Jaz pa mislim da pri CX-30 ni problem v gumi, ampak v SUV-u Alex in Bini sta imela prej oba nizek avto, SUV se pa pač vozi drugače zaradi višjega težišča je tudi bolj obremenjen v zavojih, sploh pa v mokrem.
Huh? Ženin avto, notranja stran gume, 7 let stare..
7 let
To je to kar vam skos govorim, pa se delate norca iz mene.. Včasih so to naredili za ziher, zdaj pa ti prodajajo zgodbo, da je gume treba menjat na 4 leta in je guma pač narejena za 4 leta
Drugače ne bi imeli plastičnih pokrovov karterja na najbolj premijskih vozilih X186 benzinar.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Original platišča so najmanj za komplicirat
Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.
Lej ne
Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem.
O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:
https://www.mazda-si.net/topic/16834-mazda6-g192-at/?do=findComment&comment=470131
Povezava za deljenje
Deli na druge strani