Skoči na vsebino
Mazda CX-60
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 15 urami je sportman333 napisal:

Temu print-outu jaz ne bi ravno verjel, tudi eservisna knjiga verjetno ni več secured, tako da....podobno kot potrdila (original in fake) za covid cepljenje, in druge zadeve...

A poznamo kak primer, kjer so dejansko sfejkal mazda servisno knjigo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Je vprašanje, če so sploh zamenjali motor. Pod "nov" motor jaz smatram motor z 0 prevoženi kilometri. 

Najbrž so se zatipkal in so hoteli napisati "novi kilometri na, števcu".

Saj je izpisek iz servisa priložen in imaš menjava motorja pri 72124 km gor označeno iz pooblaščenca izpis.

 

Avto ima pa vse skup 89 tisoč.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 minutami je FuManchu napisal:

Mi dajemo testirat take stvari v t.i. slano komoro. Kjer simulira naravne vplive. Vsak material do določene mere prenese marsikaj. Te reciklirani materiali iz plastenk in starih gat na novih avtih so pa veliko slabši od starih. Važno da je eko. 

 

 

Povej kaj več o tem prosim.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

HEADUP!!!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
dne 18. 8. 2022 ob 12:05 je Bini napisal:

Evo avto je u nulo kot bi rekli po domače😊 Opran in osušen kot vedno,hvala Selmar Celje in seveda fantom...:notworth:

Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija filtra in klimatske naprave itd.

Vzel sem doma tudi kapljico olja,da vidimo kako zgleda novo sveže olje,jutri bodo rezultati....👍

Pa še nekaj o CX30 g122, porabo do Celja 15km sem imel ( na sliki )sicer tekoča vožnja v koloni a vseeno nizka....😊👌

Sem pa opazil sledi obrabe na volanu pri 23kkm.....🤔🧐☹️🥴groza!

To je to zaenkrat....:prstgor:

 

IMG_20220818_105247.jpg

IMG_20220818_105604.jpg

Fak, 2022 se piše. Na CX-30 pa še VEDNO težave z motorčki zunanjih ogledal in sedaj tudi volani????

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je TBA napisal:

Sej lahk da si delita samo motor, menjalnik je pa drug, druge znamke tud tko delajo, še pri mazdaj majo določeni modeli enak motor pa drug menjalnik. Tud oprema avta vpliva na porabo. 

Najbolj na porabo vpliva tista oprema od voznika :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 4 urami je 50keda napisal:

@NevLado torej rezerva se začne kurit ko je doseg 0 km? 🤔

Tako jaz to razumem! Ampak pri meni včasih pri 40 km že vklopi rumeno lučko, sepravi imaš od tam še 100 km fore. Nisem probavam, vem pa, da natankam tankrat skoraj 50 litrov. Ponavadi tankam na 1/4 tanka, ker drugače ne pridem do službe in nazaj, pa še pumpe ne obremenjujem :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 minutami je 50keda napisal:

Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada :D
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.

 

Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

Zastareli in požrešni motorji, sori kolega. Kdaj prodamo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

Podobno izkušnjo je imel kolega, ko je izbiral med škodo scalo in kio ceed....po testni vožnji, kjer ni sparal ne ene ne druge, je imel razliko skoraj 2l višjo porabo pri kii🤔, zato se je odločil pol za škodo....

Mah, tudi x186 bi pila 8 litrov, takole pa imajo vsi varčevalne ukrepe in delajo gužvo na avtocestah z 110kmh :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 16 urami je Janez007 napisal:

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Glede na motor in 2019 letnik bi rekel okoli 17 tisoč?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Glede na okvirček tablic takole na prvo žogo uvožena pri naročiavto?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jaz mislim, da sem eden izmed ljudi tu na forumu, ki letno naredim največ km. In ko sem menjal CX-3 sem rekel, da bo naslednji must have AT. Ker pri 150km na dan je razlika ogromna. In mi ni niti za trenutek žal! Mi je pa žal, da nisem vzel 2018 letnik, kjer se radarski tempomat ustavi na nuli in potem spet spelje, to pa moja nima :mellow: Za to je bila pa tista testna trojka G122 AT zakon!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Poraba goriva na relacijo Crikvenica- izlet po Krku- Varazdin- Ormoz- Ptuj: 6,2 .

Lahko bi bilo bolje ampak je bila nenormalna guzva in samo cijazenje, vglavnem nic od tekoce voznje. 

Meni se zdi super. 

Glede na to da si skos v drugi pod štandgasom vozu je še mal velika? :whatever::lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je akla napisal:

Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:

  • uglajena, gladka, tiha vožnja
  • všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
  • dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
  • avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
  • zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
  • omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
  • poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
  • solidna izdelava
  • avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
  • soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)

...
In še slabosti:

  • bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
  • manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
  • poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
  • pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
  • delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
  • sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
  • vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
  • nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
  • blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
    • radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
    • pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno

Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.

  • Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
  • Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.

...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?

Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
 

Zelo lepo napisano. Dejstvo je, da ljudje pozabijo, da vozijo atmosferskega bencinarja. Način vožnje moraš prilagodit avtomobilu, dizla bi pač vozil na nizkih obratih, bencinarja na visokih, elektricnega pa kakor bi pač že ga. Tudi hibrid je potem spet svoj slog vožnje.

 

Me pa zanima, kaj si še poizkusil poleg mazde? Verjetno je na koncu premagal razum iz vidika stvari, ki jih dobiš za ta denar?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Tko mal za info - peljal sem Mazda3 G122 AT testno 150 km in me je jezilo, ker je skos metalo v nizke obrate in sem mel skos občutek traktorja zaradi dveh cilindrov. Porabo sem imel 7.7. Tako da ta kombinacija G122 in AT je res za umirjeno vožnjo, je pa varčna.

 

Peljal sem tudi CX-30 G150 AWD AT, porabo sem imel preko 8 (nisem šel preverit fotke), ampak vem samo to, da ni šla nikamor in sem bil 100% da je G122. Ob vračilu sem serviserju rekel, da bi res morala bit G150, pa me je samo čukasto gledal. Bil sem res razočaran nad pospeškom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Zdaj se je po zadnjih informacijah odlocila za rdeco G122 AT Plus pri Selmarju... Sem rekel, da ce ne bo X186... naj vzame vsaj G150 ... 

Wop wop. Drugače pa če je rada dinamična mogoče AT in G122 ni najboljši kombo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jaz bom organiziral en dogodek, da mi vsi pripeljete te vaše zamorjene motorje in vam pripravim 3 dnevni tretma moje AC vožnje, ker vam bo ratal še te X motorje zabit :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ne, štirivaljnik je.

 

Pa letos praznuje 10 let ... Je pa iz t. i. "bulletproof" serije.

 

WWW.MOTORREVIEWER.COM

What is the 2.5 SkyActiv-G Engine? Is it good or bad? Read about Mazda 2.5 SkyActiv-G Engine design and features, its the most...

 

Točno to sem hotel rečt. Alex ga tako pljuva brez razloga da je neekološki, a Mazda ga leta 2023 uvrsti v njihov najbolj premijski avto možen :rispekt:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 urami je Lentus napisal:

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 27 minutami je Filovic napisal:

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.