pa pralnih pra?kov in elektrike za pralni stroj, ker si durh pre?vican v nulo :ne vem:
Vozi lepo po predpisih pa ne bo? v situaciji, da te oblije (mrzel) pot .
Recesija pri proizvajalcih/trgovcih avtomobilov? . Glede na cenike in odnos do kupcev (ravnokar preizkusil) jim gre zelo dobro. Njihova zahteva po pomo?i iz prora?una je samo poizkus ropa pri belem dnevu .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimivo. Ko sem bil ene 5krat na Gami zaradi oglu?ujo?e cvile?ih zavor (nek ko??ek pleha drgnil ob disk pri vzvratni vo?nji), niso naredili ni?. Ko sem tja pri?el od ta?este pa so me ?udno gledali in spara?evali kod sem hodil, da tisto modifikacijo na zavorah majo pa ja ?e vsi narejeno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jeb... podvozje, tam se niti ne vidi, niti ne bo stran padlo zarad tega. Precej bolj kriti?na je karoserija. Kar malo dvomim, da bi kdo kogarkoli klical na preventivni pregled, iz Crvene zastave niso nikol nobenga pa so avti glih tolk rjaveli.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pretekli teden sem bila blizu veliki nesre?i, ko mi je voznica zaprta pot na AC. Jaz pri ca 130 km/h ona pa po?asi iz odstavnega pasu na vozni pas brez smernikov, prehitevalni pas pa poln. Verjetno je predstavljivo, kako bi se to iz?lo.
Ko sem jo ?ez ?as prehitela sem videla, da gospa govori po telefonu, kima z glavo, mojega hupanja ni sli?ala. ?ista morilka!
Nekaj podobnega do?ivel v toma?evskem kro?i??u, ki ga je gospa s sendvi?em v roki napo?ez prevozila obrnjena z glavo nazaj, ker se je pogovarjala z otrokom na zadnjem sede?u. Ampak za sendvi?e in cigarete ni kazni.
Imam montiranega papagaja, tako da telefoniram brez rok . Res se koncentracija tudi pri prostoro?nem telefoniranju zmanj?a, ampak, a ni logi?no enako dekoncentrirajo? vnet pogovor s sopotnikom. Mogo?e bi pa tudi za tak?ne pogovore morali zara?unavat kazen. Kar vidim obraz moje najdra?je, ko bi ji pod nos pomolil tablico kakr?ne so neko? visele v avtobusih: NE POGOVARJAJ SE S ?OFERJEM!
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mene so tudi odpikali s temi zavesicami, ker imam letnik 2007 avgust in so rekli, da je pri teh to ze urejeno. Seveda nisem verjel in sem preveril se na dveh servisih, kjer so mi povedali isto... Tako da zdaj nekako verjamem...kaj pa ostane druga
Imam letnik 2002 in zavesic niso menjali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mazdam, ki so bile kupljene v SLO so naknadno menjali prve zavesice za dalj?e in s tem so re?ili ve?ino problemov s "speskanimi" pragovi.
Ne bo dr?alo. Meni niso nikoli menjali prednjih zavesic, ?eprav sem bil tudi v ?asu garancije zelo reden gost na servisu, mislim, bistveno bolj reden gost kot so zahtevali redni servisi na 20Kkm.
Trenutno zbiram voljo, da za nekaj dni postanem pe?ec da mi v garanciji popravijo gnilo karoserijo (blatniki, rob vrat prtlja?nega prostora). Blatnike so mi enkrat ?e popravljali, pa so ponovno za?eli gniti. Pri Mo?niku v Kranju so mi rekli, da tega oni ne morejo storiti, ker so mi prvi? stvar popravljali v Gami in da moram iti tja. A ima kdo kaj pojma, zakaj neko popravilo v garanciji nebi mogel izvesti nek poobla??en servis samo zato, ker je bila ista stvar prvi? popravlajna drugje?
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Testni avti na splo?no dr?ijo ceno, ke zgleda da so avtohi?e mnenja, da se jim (?e) ne mudi prodajat kar jim stoji na dvori??u. Z mojo najdra?jo (pred kratkim je napravila totalko) sva kupovala drug avto - v igri je bil testni focus, pa so s te?avo spustili ceno za jurja pri tem, da je bilo pri novih focusih popusta ve? kot ?eenkrat toliko. Potem sva se raje odlo?ila za drugo znamko (imena na tem forumu raje ne omenjam, da ne bom kamenjan ) kjer bo nov avto jurja cenej?i od rabljenega focusa, pa bolje opremljen (biksenon...)
Novej?i modeli so pri mazdi ko pridejo ven ponavadi jurja dra?ji od predhodnikov. ?e ni bistvenih sprememb na podvozju in motorju bi jaz vzel starej?i model. Vse je v tem, da postavi? na tehtnico ceno, opremljenost in pa seveda kaj je tebi osebno pomembnej?e. Po kak?nih 6 ali ve? letih uporabe je itak brezveze govorit o tem, kateri je bolje obdr?al ceno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
"se je pohvalil, da je pri La?i?u dobil 17 colske gume za samo 50?, da sicer ne ve imena proizvajalca, so pa neke kitajske."
To ni za na cesto...za moje pojme je to ena gmota gume k onesna?uje okolje
Se strinjam.
Pa si mu ?estital za velik prispevek pri zagotavljanju varnosti na cestah?
Sem se ugriznil v jezik - je zelo prijazen ?lovek in prav neverjetno nasprotje o?tirjev, ki jim je edini cilj obiranje gostov.
koliko km pa lahko naredi? s potenco pribli?no? (govorim o normalni vo?nji brez cviljena ob speljevanju ter zaviranju s pu??anjem ?pur itd.)
Po cca 45000 km en par ?e 4mm profila, drug par 3,5mm profila. Vo?eno nekje 30% avtoceste (pri 140km/h po ?tevcu) ostalo po ovinkih brez drsenja. Kot zanimivost, gume sem pri tej obrabi hotel vre?i stran, ker pa so hoteli na smeti??u 20 centov za kg, sem jih odpeljal domov, dal oglas na bolho in prodal za 25?.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bil v?eraj pri La?i?u v Bre?icah in kupil kar tisto, na kar sem navajen - potenca RE50. Je to edina guma, ki mi do sedaj ni postala jaj?asta ali tresla ob zaviranju. Ker je bilo potrebno nakup potem nazaj grede tudi zaliti (da gume bolje dr?ijo) smo zavili k Majsu in o?tir se je pohvalil, da je pri La?i?u dobil 17 colske gume za samo 50?, da sicer ne ve imena proizvajalca, so pa neke kitajske.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tole sem na?el v dopolnitvah zakona o tem, kaj potrebuje? za pridobitev nadomestne vinjete ?e je avto totalka: "potrdilo o uni?enju vozila ali o predaji vozila v uni?enje ter odstranjeno vinjeto, v primeru iz tretje alinee prej?njega odstavka. Podatek o izbrisu vozila iz evidence registriranih vozil pridobi upravljavec cestninskih cest po uradni dol?nosti. "
To pomeni, da ?e naredi? totalko, odjavi? avto iz prometa in ga proda? za dele oz. po delih, lahko pozabi? na nadomestno vinjeto, ?eprav bi ti morala pripadati. BANDA RUPNIKOVA!!!
O neverjetno visokem IQ-ju pri?a izjava enega od vodilnih mo? DARS-a v zvezi z odstranitvijo cestninskih postaj, ki bi morala biti po obljubah politikov opravljena ?e do lanskega septembra. Na II programu radia slovenija je mo?akar izjavil, da so zadr?ki za odstranitev cestninskih postaj na pasovih za osebna vozila strokovne narave. Namre? le s tistimi kioski na sredi avtocest se, po njegovo, lahko zagotovi varnost na avtocestah, da razlika hitrosti med osebnimi vozili in tovornimi vozili, ki opravljajo cestnjinjenje ni prevelika. Milim, DEBIL NA KVADRAT - neka glava DARS-a pa ?e nikoli ni sli?al za pospe?evalni pas za vklju?evanje v promet, ki ga ima vsak priklju?ek avtoceste.
Kot sem ?e rekel, JEB... DR?AVO, KI DAJE V UPRAVLJANJE NA?E AVTOCESTE TAKIM NESPOSOBNE?EM, KOT JE DARS.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ker je moja najdra?ja pred tednom jemala vo?njo s svojim avtom zelo bukvalno (najprej s streho v eno bukev, nato ?elno v naslednjo bukev). Zaradi totalke je nastala potreba po nadomestni vinjeti. Na spletni strani DARS-a je lepo napisano, da za nadomestno vinjeto potrebuje? prinesti samo potrdilo o odjavi vozila iz prometa in pa odleplejeno vinjeto. Ker sem le to zalepil bolj slabo, mi jo je toliko bolje uspelo sneti z vetrobrana, sicer samo v dveh kosih ampak v celoti.
Na DARSU sem uradnici pomolil vinjeto in potrdilo o odjavi iz prometa (tako kot pi?e na njihovi spletni strani), vendar je mlada dama vztrajala, da potrebujem tudi potrdilo od zavarovalnice o totalki. Avto je ?e v postopku pri zavarovalnici zaradi ?ip in svetlobnih teles, ne vem pa, ?e bi bili pripravljeni izdati potrdilo o totalki ker ni bil kasko zavarovan. Koneckoncev bi se moral cenilec za to odpeljati na ogled 35km dale?.
Danes je moja najdra?ja po telefonu urgirala in dobila nekega uradni?ka na DARS-u, ki si je izmislil nov pogoj: potrdilo o ekolo?kem uni?enju vozila. Ko mu je razlo?ila, da to ni res, ker na spletni strani pi?e druga?e, je uradni?ek vztrajal pri svojem reko?, da to zagotovo nekje pi?e, le da on tega trenutno ne more najti.
Jebe? dr?avo, ki daje na?e avtoceste v upravljanje nesposobne?em kot je DARS.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mene osebno zatemnjena zadnja stekla pri slu?benem avtu motijo, vidljivost pono?i je slab?a. Pa nimam te?av z no?nim vidom. Tudi sodelavec, ki je s temnenjem ?ip iz pasata napavil totenwagen, priznava, da je vidljivost nazaj v temi ob?utno slab?a. Poleg vsega je v?asih situacija na slab?e preglednih odsekih cest, ko pred prehitevanjem vidljivost skozi nezatemnjene ?ipe spredaj voze?ega pride hudi?evo prav. Pravzaprav so tudi uvedbo tretje zavorne lu?i pred leti opravi?evali, da se jo da videt v koloni skozi ?ipe avta ali dveh pred teboj. S tega vidika temnenje ?ip ni samo prispevek za zmanj?anje varnosti zadnjega odbija?a pa? pa tudi prednjega.
Denar za lep?i izgled avta se da porabit na (pre)mnoge na?ine, ampak okusi so definitivno razli?ni in ?isto ni? ni narobe, da je tako.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri meni je problem umazanija na ?ipah in sicer sol s ceste od katere je avto ?isto bel. Zato avto kar redno enkrat tedensko sperem z visokotla?nim ?istilcem. Za vzvratno vo?njo sicer nimam ultrazvo?nih, uporabljam pa zvo?ne senzorje - ko po?i pomeni da je za avtom ovira.
A mogo?e kdo ve zakaj toliko truda s strani proizvajalcev, da bi pri vsakem novem modelu ?imbolj zmanj?ali preglednost iz avta, a so to mogo?e kaj v navezi s kleparji. Nekateri avti imajo zadnjo ?ipo ?e manj?o, kot so jo imeli avtomobili pred drugo svetovno vojno.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Uporabnost karavanov napram enoprostorcem je relativna, pa? odvisno, kaj ti je pomembnej?e. Meni osebno visoki avti niso v?e?, ker ?e ho?e? nalo?iti bicikel na stre?ni nosilec potrebuje? za to dovolj visok plo?nik ali pa manj?o lojtrco v prtlja?niku. V 6ki bicikel sicer vozim v avtu (izdelal pritrdilo za na dno prtlja?nika).
Tole sem na?el na avtomobilizem.com:
Netto export price - to je cena brez davka
MwSt ausweisbar - davek vracunan v ceni
Ali primer rabljenega avtomobila:
39.500 EUR MwSt ausweisbar
, Netto Export m?glich . 33.600.-
Naj me kdo popravi ?e ni tako, MwSt ausweisbar zraven cene bi pomenil, da je DDV ?e vklju?en v ceno. Pla?a? ga v dr?avi EU kjer kupuje?, pri nas na to ceno pla?a? ?e DMV. ?e je to res, potem so v Nem?iji nekateri novi avtomobili res precej cenej?i. Ampak kar te?ko verjamem.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
OMW se je pohvalil: "Prenovljeno zimsko dizelsko gorivo ima dodan poseben aditiv, ki ?e dodatno izbolj?uje delovanje vozila in zagotavlja nemoten zagon vozila tudi v najbolj mrzlih zimskih dneh."
Ne morem zaprmejdu? trdit, da je za dogodek tik pred novim letom krivo OMW-jevo gorivo. Dejstvo pa je, da ga je bilo v moji 6ki skoraj poln rezervar, ko zadeva pri borih -7º C ni v?gala v prvem poizkusu. ?ele po dveh minutah konstantnega vrtenja zaganja?a je motor s precej obotavljanja in mo?nega tresenja speljal - ?e bi imel samo malo slab aku, bi bil v pi... Trenutno imam noter petrolov dizel in ni mo? opazit niti najmanj?ih te?av ob zagonu pri -10º C. Ima kdo kak?no podobno izku?njo?
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj smo ?e iz juge navajeni na bedaste direktive iz Beograda (za za??ito zastave), vzorec obna?anja je povsem isti.
Najbolj bosa je tista o re?evanju problemov onesna?evanja. Za izdelavo novega avto je potrebna velika koli?ina energije, surovin, vode... Tako zna boiti ekolo?ko precej manj sporno, ?e se vozi? s starim avtom ki pokuri 2l ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ko na cesti naletim na kak?nega prepotentne?a si re?em, da sem v vsakem trenutku sposoben dokazat, da sem lahko ve?ji kreten kot on. In potem tega ne dokazujem. Ve?inoma.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ima pa eno hibo (nevem to?no, kaj je); lak na strehi je odstopil v velikosti cca 2 cm2 pri srednjem spoju stre?nih sani s streho, pa malenkostno pri zadnjem. Nekaj je moralo biti rihtano, ker to originalno ne more nastat (upam, da ni streha vidla zemlje ).
Tudi sam bi v takem primeru pomislil, da je bilo kaj po?kodovano in potem barvano. Ampak, ker se odstopanje laka na istih mestih pojavlja tudi pri moji lepotici s katero se nikoli nisem sankal po strehi, je velika verjetnost, da gre tudi v tem primeru za slabo kvaliteto izdelave zna?ilno za Mazdo . Pa saj je samo lak, barva je ?e vedno na plehu .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sodelavec je komaj prepri?al prijatelja, da ni kot "lottery winner" nakazal zahtevani znesek nekam v 3p.m.. Pa se ?lovek tako vpra?a o IQ-ju nekaterih, ki nam vladajo, kajti omenjeni sre?ne? internetne loterije je bil nekaj ?asa (ne cel mandat) poslanec v dr?avnem zboru .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
pojdi ?e 1x povpra?at glede barve, metalic barva se dopla?a
Biserna barva ni metalic barva in leta 2002 je bila pri mazdah 6 brez dopla?ila.
Kar se Mo?nika ti?e sem nazadnje rekel, da slu?benih avtov k njemu na servis nikoli ve?. Imel je pa (?e je ?e vedno tako, ne vem) dobro avtoli?arsko delavnico (bolj?a kot Cosmos).
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moj bicikel se dostikrat preva?a v avtu in ta funkcija pride kar prav. So mi pa takoj na za?etku kar dvakrat zapored poizkusili vlomiti v avto (brez bicikla) na na?in, da z izvija?em nakrivijo vrata potem bi verjetno odklenili, ?e bi jim ratal.
Sicer sem si samkriv. Kaj pa parkiram na parkiri??ih, kjer glupi nedeljski planinci redno pu??ajo denarnice v avtih .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Recesija pri proizvajalcih/trgovcih avtomobilov? . Glede na cenike in odnos do kupcev (ravnokar preizkusil) jim gre zelo dobro. Njihova zahteva po pomo?i iz prora?una je samo poizkus ropa pri belem dnevu .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani