Ja, nekak boljši občutek je bil na ful ovinkasti cesti kot, da bi bil na tirnicah ali nalepljen na cesto, težko se opiše ta občutek....
Te dni sem se vsako jutro vozil čez te iste ovinke z letnimi pri +2 do +5 in mi je nos rahlo drsel iz ovinka, danes pa je bilo kot sem opisal že zgoraj....
Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi.
Danes sem pa toliko naredil na BTjki, da se bojim, da ji bo škodilo...
Zdaj sem še tesnila vrat namazal s parafinovim oljem. Nekaj so govorili, da bo letos huda zima, pa da ne ostanem zunaj pred zmrznjenimi vrati...
Pa ti si začel enostavno pretiravati s tdm lišpanjem avta. Najprej mu dvigneš brisalce, pa ga letos že drugič opereš in glej ga zlomka, celo gumo namažeš.
Alex a si probal tole bolj nafilat, ker če ne voziš kot Rally pol ndejasnko gumo preveč "zvrača" kar je navadno kriv prenizek tlak.
Jaz te gume spredaj filam 2.7 zadaj pa nekje 2,6 pa še bočnica je nekoliko nižja.
Sedaj jih imam na 2,7. In res še vedno izgledajo kot balon. Obvezno bi morali dati gor XL nosilnost, pa bi bili boki bolj trdi. Izgleda, da ne glede na slog
vožnje, jih pobira po robovih. In potem je vožnja v mokrem v ovinke še bolj nevarna. 😬
To je res nenavadno, ker imam sam isti model gum in isto prvo vgradnjo pa še tri letne sezone so vožene in majo za sabo tam nekje 30kkm pa nimam tega občutka. Sem četrtek ali petek prav namenoma v dežju odpeljal nekaj ostrih ovinkov tudi na ne najbolj grobem asfaltu pa primejo še vedno res dobro.
Očitno si že pozabil, kaj so dobre gume. 😉
Proti GY F1 assimetric 5ali 6 ali Michelin pilot 4(ali 4S) pa conti so prav katastrofalne.
Res dobre gume držijo enako dobro na suhem in v mokrem. Te bridgestonke so že tako in tako vedno slabo ocenjene s strani voznikov(ne plačanih testov). To so zelo povprečne, če ne že zelo slabe gume v dežju.
pred 12 minutami je Bini napisal:
Mene še tudi ni odneslo na mokrem,mislil sem bolj na robove gum ki jih pobira in na nekatera mnenja ki pavijo,da zelo drsijo ......👍
Bini, ko boš enkrat prišel na obalo in bo (mogoče) dež, te bom peljal z obema avtoma v enake ovinke, enako hitro.
Kakšen misterij? 😄 Saj si že vse povedal - v delavnici izginejo, pristanejo v Ankaranu, se prebarvajo in jih nekdo kupi ... in se mu luščijo ... in potem je kriva Mazda, ne pa lumpi v tej verigi. 🤔🙂
"misterij" je bil mišljen zgolj sarkastično.
V Ankaranu? 🤔 Kaj je tam?
Kriva je pa res mazda, oziroma Kitajci, ki so te feltne (izdelane na Kitajskem) zredno slabo pripravili in prebarvali. Osnova (črna prašna barva) in temeljni akrilni lak enostavno nista kompaktibilna. Najprej se na par mestih lak napihne in nastanejo zračni mehurčki, nato se pričnejo po robovih lupiti. In to se nadaljuje po celih feltnah.
Ko takšne slabo prebarvane feltne speskaš, naneseš temeljno akrilno barvo, jih prebarvaš z dvokomponentnim akrilni lakom in na koncu prelakiraš z na praske in udarce bolj odpornim prozornim lakom so takšne feltne večne. In predvsem se lak ne bo več luščil.
So pa te originalne feltne drugače zelo slabe kvalitete. Izmeril sem jih z urico na stružnici in vse opletajo. Zato jih je pa potrebno vse precej obtežiti z utežmi pri centriranju. Če bi hotel imeti stvar v redu, bi moral robove postružiti.
Od od pa mu??? Z M6 CD175 je prodal še zimski komplet ...
A res govoriva o istem človeku? Se piše na S?
Ne vem, kako se piše. Na teh feltnah se je luščil lak, kot na mnogo drugih. 😊 Njegov stric baje dela na mazda servisu. Te feltne, ki jih v garanciji zamenjajo na servisu z novimi enakimi ostanejo servisu. 😊 Kaj se zgodi z takimi feltnami ostaja misterij. 😉
Kupil sem še ene originalne 19" feltne za 6-ko od bivšega mazdaša Danija iz Grosuplja.
Sedaj vozi wv aertona, benzinarja (280konjičev) a je priznal, da je bila njegova 6-ka not bolj kvalitetno narejena in predvsem bolj "premium"-detalji...😊
Moti ga preveč plastike v ta novem in predvsem prevelika poraba (10-12 l/100).
Prodal je svojo dizel mazdo 175 - ročni menjalnik predvsem zato, ker ni imel avtomatskega menjalnika (veliko se vozi v kolonah). Ko sem prišel z mojo 6-ko me je prosil, če se se lahko vsede še enkrat v 6-ko. 😊 Rekel je, da mu je po svoje žal, ker jo je prodal. Probal je tudi benzinarko 194 a se ni odločil za nakup, ker mu ni bilo jasno, kje so skriti vsi tej konji. Imel je pa že prej 3 mazde.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani