Čedalje manj razumem te Japonske inžinirje. Strešne sanke za prečke prtljažnika napeštajo gor na karavansko šestko, na pick-upu jih pa ni... Zdaj boste še rekli, da nima reduktorja in šasije, pa bo že mejilo na kakšno zapoznelo prvoaprilsko šalo...
Načeloma naj bi bila ena za 100 oktanski bencin, ena za 95 oktanski bencin, ena za nafto za osebna vozila (ozka cev) in ena za nafto za tovornjake in avtobuse (široka cev). Zakaj so povezali 95 oktanski bencin na dve ročki, mi pa ni jasno...
Zagori ena tovorna prikolica in je avtocesta šest ur zaprta?
Dobro, uro in pol so potrebovali gasilci, da so prišli na kraj dogodka in ogenj pogasili. Kaj so delali pa preostalih štiri ure in pol? Prikolica je bila namreč ustavljena na odstavnem pasu, torej bi lahko vsaj prehitevalni pas sprostili...
... ... ... ...ben voziti avt brez različnih retard funkcij.
Meni osebno bi pa, sploh v BTjki, zelo prav prišla katera koli oblika retarderja.
Pred eno uro je Scr3am napisal:
Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.
Kaj imaš pa tu za zgrešit? Rdečo klemo na + obeh akumulatorjev, modro na - obeh akumulatorjev in to je to. A najprej priklopiš na svojem ali najprej na njegovem - kaj ima pa to veze? Tokokrog ni sklenjen, dokler ni vse povezano - torej je vseeno, kje je prekinjen...
Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?
Sosed v kampu ima... Pa saj je vseeno, kaj ima. V glavnem, vsakič, ko je odklenil avto, so se odprla stranska ogledala in prižgale parkirne luči, ki so nekaj časa svetile. In vsakič, ko je avto zaklenil, so se ogledala pospravila in so se prižgale parkirne luči in meglenke, ki so nekaj časa svetile. Ker so bili v šotoru, so imeli pomembnejše stvari v avtu. Tako so kar nekajkrat dnevno odklepali in zaklepali avto. Seveda so vsakič še smerniki utripnili in avto je zapiskal. Fascinanten prizor. Sploh po enem tednu, ko so pospravili šotor, naložili avto in poskusili vžgati - pa ni bilo dovolj elektrike v akumulatorju...
Kaj je odveč na avtu? Odgovorite si sami, jaz grem pa po kable pa da mu pomagam vžgat to sodobno čudo vesoljske tehnologije...
In kje ti vidiš terenca? Čeprav ima dve krasni okroglini kot od diferenciala, pa tudi "karoserija" je lepo skladna, tudi "žarometka" sta lepa, 'auspuh' pa prepuščen domišljiji, kar pa tudi ni napačno. Ampak terenca ne vidim pa nikjer...
Lahko, da je ta X- motor res tako dober, kot ga hvalijo. Dokler ga ne preizkusim, ne bom komentiral. Škoda samo, da nimajo neke spodobne lupine, kamor bi ga vgrajevali in ga potem tiščijo v tako imenovanega SUVa...
Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari, ma napisu bom samo to: avto ni konj. Konja pogledaš in ti je hitro jasno, a gre za staro kljuse ali za iskrega žrebca. Avto pa se lahko sveti kot nov, pa je "drobovina" vsa pretegnjena. Torej kilometri niso tako zelo merodajni... In pri rabljenem avtu je precej loterija: lahko trofiš krasnega, lahko pa ga boš čez dve leti preklinjal kot stari furman... Zato so nasveti takole na forumu zgolj in samo informativne narave, pa še te informacije je treba jemati z rezervo.
In samo informativno: naša Mazda 5 z dvolitrskim turbo-dizlom ima že 335.000 km. Do zdaj so bile enkrat težave z DPFjem pri 200.000 km, sprednjimi nihajnimi rokami in jermenico alternatorja pri 260.000 km in sprednjimi zavornimi diski pri 300.000 km. Res je, da smo jo enkrat na servis peljali z avtovleko, ampak ker so bile vzrok smeti in voda v nafti, za to ne morem ravno krivit Mazde... Povprečna poraba od začetka do zdaj je 6,2 litra na 100 km. In kljub starosti in kilometrini z malo umirjene relacijske avtoceste (najraje nočna vožnja, ko ni zastojev in lahko naredim vsaj 100 km s tempomatom na hitrosti 130 km/h) še vedno kahko spravim porabo na 5,5 litrov...
Naša druga Mazda je pa BT-50 z 2,5 litrskim turbo-dizlom. Prevoženih kilometrov je bolj malo, več jih je pregonjenih. Vseeno se števec približuje cifri 190.000. Težave? Enkrat ležaj na sredi kardana, enkrat sprednji levi ležaj, enkrat vsi križi na kardanu, enkrat semering na zadnjem diferencialu (tam, kjer kardan pride v diferencial) in enkrat cev servovolana. Težave so bile tudi z izpušnim sistemom, ko sem nasedel in pri tem močno poškodoval katalizator in je satovje spihalo v izpušni lonec in zamašilo vse skupaj. Pa že od novega dalje je težava z lučko za prazen rezervoar, ki se kar naprej prižiga...
Moje mnenje: Mazdini dizelaši so zelo zanesljivi. Razen takrat, ko so bile v nafti smeti in voda, smo vedno prišli domov. Pa imata obe skupaj preko 500.000 km...
Ravno zato, ker katerikrat pridem s hribov v dolino, to sprašujem. Ker v dolini dostikrat srečam ljudi s takimi idejami, da ne vem a se hecajo al resno mislijo. Sploh na občinski upravi, pa tudi drugod...
Aha, ja seveda. In jaz sem Ameriška princesa. Ne verjameš? Nič hudega, saj tudi jaz tebi ne...
Ko vidim, o kakšnih porabah se tu pogovarjate, me kar posede. Če bi moj zastareli in požrešni Evro4 motor imel tako porabo, bi jaz že bankrotiral... In to je zmerno do pretežno glavni vzrok, zakaj še nismo zamenjali voznega parka.
Tocno tako, s predvidevanjem in cimbolj tekoco voznjo (brez rektalnih zapikavanj, kar obožujejo bmw fahrerji, sem prejsnji teden glih razmisljal da mora bit ogromno bmw voznikov gejev 🙃🙃🙃🙃).
Bi pa res enkrat rad sprobal x186 motor na moj stil voznje, po moje bi enako turo zvozil s porabo 5
Kaj bi bilo šele, če bi vozil X198 - bi prišel že do negativne porabe...
Ampak šalim se samo do določene mere,veš. Pri dopustu ne poznam šale... Pa ko mi kdo v ponedeljek zjutraj reče 'dobro jutro' je tudi takega heca hitro konec - ponavadi je dovolj, da takega predrzneža samo pogledam...
Kar se pa tvojega CX-30 tiče pa samo to: čez 15 let bo parkiran na deponiji zraven moje BTjke in bosta skupaj čakala na razgradnjo. Pa ne glede na to, koliko bo katera Mazda 'utrujena' ali pa koliko bo katera Mazda 'kot nova'...
Folk se vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉
Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉
Hec, da ne bo zamere. 😊
Sonce, sonce. Vem, kako je to, sem bil samo en dan v Kopru, pa sem imel težave...
Torej, v osnovni šoli so nas učili, kaj je 'glagol'. Vprašajmo se: "kaj kdo dela ali kaj se z njim godi?" Odgovor nam pove, ali gre za glagol ali ne.
Če se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Lep", to ni glagol.
Če pa se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Dopustuje", pa to je glagol. Iz tega lahko zaključimo, da 'dopustovanje' je delo. In 'pohajanje' po Šaleški in Koroški je tudi glagol, torej je tudi 'pohajanje' delo. In za delo se uporabi delovni stroj. Torej je vse po predpisih in standardih. Za dodatek je pa zraven še escord, se pravi spremljevalno vozilo...
Torej se tvoja pripomba lahko zavrže kot neutemeljena.
Pa upam, da ni sonce toliko žgalo, da boš spoznal, da je to bolj za šalo kot zares...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čedalje manj razumem te Japonske inžinirje. Strešne sanke za prečke prtljažnika napeštajo gor na karavansko šestko, na pick-upu jih pa ni... Zdaj boste še rekli, da nima reduktorja in šasije, pa bo že mejilo na kakšno zapoznelo prvoaprilsko šalo...
Koliko litrski turbo-dizelaš ga pa poganja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani