Ve?ji nastavki izpuha in kvazi FL look spredaj (obroba meglenk).
Nekako nisem bil navdu?en nad rezanjem starih in varjenjam novih nastavkov, zato sem se odlo?il za slip-on varianto. ?ez leto ali dve pa komplet inox zadnji lonec oz. pravi "?portni" izpuh.
5k je pomoje OK cena, ?e je avto tak, kot pi?e da je. Kilometrov ima ?e precej, a je verjetnost da bo ?lo kaj narobe bistveno manj?a kot pri dizlih. Manj kvarljivih komponent pa?...
2.5 benz ima zanimivo slabse zmogljivosti, kot predhodnica z malenkost sibkejsim 2.5 motorjem. Ze 0-100 je traja debelo sekundo dlje (8.0 vs 9.2). 100-200 ni merljivo, ker ne gre 200, @Symon
Problem teh platisc je, da izgledajo manjsa, kot so v resnici, opticno kot bi bila 17 col in izgledajo premajhna za tak avto, krivo je berjetno to, da so neposreceno pobarvana. Kako sele izgledajo 17 col na slabse opremljenih... Za premajhne cevi pa so resitev nekaj 40 EUR nastavki z vecjim fi. Lahko tudi z akrapovic napisom by aliexpress.
6ke turbo zal ne bo v evropo. Skoda, ker bi bil to zame sanjski avto, vsaj med tistimi, ki bi si jih se lahko privoscil seveda.
"Dodatnih posodobitev je bil sicer dele? ve?ji motor. MX-5 bo namre? obdr?al aktualni motor SkyAktiv-G (kdaj bo na trg pri?el novi SkyAktiv-X, ?e ni znano), ki pa so mo? pove?ali na 184 'konjev' oziroma 135 kilovatov, malenkost ve? je tudi navora. Krivulja se ustavi pri 205 njutonmetrih."
V tehni?nih podatkh je zaslediti, da ima softtop verzija sedaj pospe?ek do 100 km/h izbolj?an za skoraj sekundo: 6,5s napram zdaj?nji G160 7,4s. Dobra ?tevilka za NA atmosferca, ?eprav suhoparna ?tevilka ne pove kaj dosti o ostalih voznih lastnostih tega gokarta. Z veseljem jo bom ?el sprobat, ko bo na voljo za testne vo?nje.
Scr3am: hvala za tole poro?ilo s servisa. In potem naj bi avte vredne 10, 20, 30, 40k EUR vozili k takim ?alabajzerjem? Pa tudi ?e gre avto vreden 500 EUR... Gre za odnos do stvari oz. spo?tovanje TUJE LASTNINE, ki je o?itno ti kekci nimajo.
Cena nove je torej ?ez 1500 EUR (1 kos), pri nas verjetno zaradi vi?jega DDV ?e kak?en EUR ve?. Verjetno je vsem jasno, zakaj so zavarovalne premije iz leta v leto vi?je.
Tukaj se bolj upra?am, zakaj bi kdo prodajal avto po dobrih 6000km? Me pa tudi zanima, kolik?na je razlika med G145 in G165? Okej, ima ve? konjev, navora imata isto (?e se ne motim), drugi podatki (kon?na hitrost,pospe?ki) je razlika zanemarljiva... Kaj so potem plusi G165??
Precej kraj?i menjalnik pri G165, avto je posledi?no kljub "samo" 20 PS ve? precej posko?nej?i. Navora imata enako, kon?na pri mo?nej?i malenkost vi?ja, malenkost vi?ja poraba (mogo?e pol litra). Serijska G145 je nalo?ena zelo lena, ob strmih serpentinah se lahko zgodi, da mora? menjati v prvo prestavo (pod 30 km/h). Zadevo deloma re?i optimizacija motorne elektronike, saj se jo ?ipa na cca. 170 PS, ker je motor enak 165 verziji z izjemo drugega SW. V vi?jih obratih (nad 3500) opazneje bolje vle?e.
Glede LED vs. xenon: po izte?eni garancijski dobi avta je xenon prednost, balaste in ?arnice menja? posebej za relativno majhen denar, ?e odpovejo. Nov original LED ?aromet pride cca. 1300 EUR (ne more? menjati ?arnice posebej), kopij verjetno (?e) ni? Sicer naj bi bili LED lifetime, ampak...?!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ve?ji nastavki izpuha in kvazi FL look spredaj (obroba meglenk).
Nekako nisem bil navdu?en nad rezanjem starih in varjenjam novih nastavkov, zato sem se odlo?il za slip-on varianto. ?ez leto ali dve pa komplet inox zadnji lonec oz. pravi "?portni" izpuh.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani