Se strinjam, da so nemški avtomobili mnogokrat precenjeni in verjemi,da jaz raje pogledam in kupim kaj drugega kot nemca.
Fiat freemont in dodge journey sta pa preznackana modela,ne? Obojih je pri nas precej malo (kar ne pomeni,da sta slaba avta), ampak ne vidim pa zakaj bi jih šel gledati, ob poplavi nemških in nenemskih konkurentov. Imam raje nekaj kar mehaniki poznajo in za kar zlahka dobim rezervne dele.
Ja, ampak nekih modelov ni ker oziroma so redki ker za njih bodisi ni zanimanja, največkrat je imidž, pa tudi dosti je strahu in nejevolje ker se večini ne da razlagati drugim o omenjenem modelu.
Modele ki niso nemški kupujemo tisti kateri ne želimo izstopati oziroma se bahati ter nas ne zanima kaj bodo sosedje in drugi rekli. Smo pa tudi ljubitelji ljudskih modelov in tisti kateri
To ni nikakršna eksotika, samo preznačkana zadeva.
Drugače pa sta izbira in odločitev na tvoji strani.
Problem pri nas je pač ker vse kar ni nemško je podcenjeno, kar je pa neznano pa narod avtomatsko obide ker se ne interesira glede modelov ter ne upa vprašati za njih.
če je šlo vprašanje name...hmmm, nisem tip za ekperimente :), za tak denar bi raje vzel 1.leto staro mazdo ali pa hondo ali pač nekaj kar je preverjeno.....ne bi eksepimentiral z Ssangyong-om (čeprav, če se prav spomnim so imeli na začetku celo od MB motorje notri, tisti prvi primerki?).
Res je, prvi primerki so imeli Mercedesovo srce in mehaniko, ostalo pa je bilo od pokojnega Daewoo-ja.
Predvsem je potrebno paziti pozimi ; ne ga takoj zapeljati v toplo garažo ; to so delali lastniki MB E W210 in jih spravili na slab glas ter proizvajalec je to pogruntal in adijo garancija ; zaradi tega so tudi povsem izginili iz cest
Pri Subarujih rja ni problem če je redno vzdrževan, zelo rado se pa maščuje z rjavenjem okoli prtljažnika in zadnjih blatnih košev
Morm povedat, da je tale AWD od Mazde zakon. Smo bli ta teden že 3x na Krvavcu na plaži, lepo po snegu gor, nobenih težav, samo enkrat me je mal v kolesnice potegnil pa po strani dal, pa smo se lepo z lopato ven izkopali. Priporočam definitivno
Meni se pa od novih SUV-ov dopade Land Rover Discovery pa Stelvio Alfa Romeo.
Super!
Marsikdo ne ve da ima tudi AlfaRomeo odlične terenske lastnosti in da koristi 4x4 pogon, samo Stelvio je pač družinsko usmerjen športnik in ne delovni konj kot sta bila modela Matta in 33. Poglej si malo legendarne modele.
Glede LandRover-ja upam da bo tradicijo nadaljeval in da bo uspešen Defender katerega bi ti bolj priporočil kot Discovery-ja, saj se ne boš sekiral glede prask in ostalega.
pred 2 urama je Shrek napisal:
Lada NIVA je še vedno zakon.
Čestitam!
A si jo imel?
45let je že praktično nespremenjena razen par dodatkov kar se opreme tiče in kmalu bo na voljo tudi z avtomatskim menjalnikom.
Urban verzija s 5 vrati je zanimiva izvedba za družino ki živi 20 in več kilometrov stran od civilizacije ter opravlja različna dela.
pred 2 urama je FuManchu napisal:
Roko na srce, kdaj pa je bila AR premium...
V zlatih časih, od leta 2004 pa je postala povsem ljudska razen modela 4C.
Gre pač za športni imidž oziroma Coure Sportive.
pred 2 urama je Alex napisal:
To je res. V bistvu jih je to motilo, da tako drag avto ni bolj prefinjeno narejen.
Kaj si pa pričakoval po letu 2004, ko je vse masovno štancano in dobesedno enako?
pred 2 urama je Aless napisal:
Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana
😁
Italijani so pač znani po brutalnosti in cenenem prestižu, včasih si jih pa prepoznal po F1.
pred 2 urama je Alex napisal:
Samo res nisi daleč z ugotovitvijo. Sem imel priložnost delati z Italijani na švedskem na specializaciji za varilne robote yaskawa torsteknik.
Stalno so med delom govorili in govori, se krohotali, se opazovali v šipi, če so še lepi kot pred pol ure. Skratka, bolj malo so delali in se veliko predvsem zabavali.
Ja in tudi v Kočevju delajo omenjena ogrodja in pogonske sklope za Toyota in Volvo.
sportman333 ni vse v pospeških, ampak so pri terencih bolj pomembni prenosi ; moja Honda CR-V prve generacije ima pospešek 0-100km/h 15s, ampak to ni pomembno saj sem ga kupil zaradi življenja v hribih in dela na terenu.
Boss, res je pri nas vgrajujejo razne sisteme in elektroniko da zmanjšujejo emisije ter večajo moč. Realno, kaj mi bo 200 in več konjev, če mi jih je v Nivi 80 dovolj?
Ampak zanimivo je pa nekaj : kdor ima Lado Nivo ima ponavadi Mazdo ali Hondo za vsakdan
Hybrid me zaenkrat ne zanima, sem še pristaš stare šole😄, in 41k eur je za moje pojme občutno preveč za CRV, ker ni čisto nič boljši kot recimo 1.5t elegance navi ki ga dobis za 30k eur ali lifestyle za 32k eur.
Bravo!
Kot že neštetokrat povedano je nakup smiseln za daljši čas.
Iz izkušenj lahko povem da kdor kupi pravega terenca ga kupi za daljši čas, kar je na splošno značilno tudi za japonce.
Imaš pa dve vrsti Honde CR-V in Toyote RAV4 ; City paket je res mestni in brez diferencialnih zapor, reduktorjev, obstajajo tudi 2WD verzije, medtem ko Country je res offroaderski.
Je pa res da danes ni več tako ogromne razlike med lifestyle in delovno verzijo razen teh dveh.
1.5 motor je bil v legendarnem Civicu pred 30 leti (1990-1992), samo da je sedaj pač izpopolnjen in ima turbino ter za isto prostornino razvije več moči kot 2.0, registracija pa je skoraj enaka. Če mene vprašaš premajhna prostornina za tako velik in težak SUV oziroma terenski kombi oziroma multivan.
2000€ je ogromna razlika ampak če tako pogledaš, ampak realno 3/4 opreme nikoli ne uporabljaš oziroma potrebuješ ; kdaj jaz rabim kozmetična ogledalca, osvetlitev vstopa, itn..?
No, da je hibrid za mestne ulice in ljubljanski grad...ne vem, no...
Ta ima 150 konjičev, ki se lahko uporabijo povsod, tudi v gozdu. Sem vozil hibrida, pa vem, da ni razlike pri sposobnosti vozila. Kolikor pritisneš stopalko za plin, toliko avto gre...
Verjamem, samo hibrid pa nima tistega čara kot ga ima klasičen avto.
S hibridom pa tudi ne vlečeš prikolice in ostalega čemur služi terenec.
Hibride narod vozi večinoma na krajše razdalje po mestu.
Eden tak primerek je CR-V je bil do nedavnega v Taxi Intertours dokler ni ugasnil prejšnje leto.
Fantje, da ne bomo zašli :), iz nekih okvirov SUV (v smislu wannabe 4x4 do super terencev oz. okvirov 30k € do avtov za 40-50k€ plus....), vsekakor pa hvala za povratne info. in predloge. Sam sem nekako tip, ki najprej pogleda kaj bi bilo primerno, kar pomeni da pridem v ožji izbor parih modelov, potem "uleti" še žena in kar na enkrat sta opcji samo še ena, dve, redkokdaj tri ....tako da če danes odgovorim bo ali mazda ali pa honda, vse ostalo zelo zelo težko :), so mi pa te povratne inforamcije glede CX30 in mazde na sploh prišle kot koristne.
Res je, z nakupom se ti ne sme muditi in medtem preučiti vse prednosti in uporabnosti vozila katere pričakuješ.
Najbolj smešni so mi tisti ki kupijo tak avto in potem jamrajo kako nima tistega kar je pričakoval.
Večina žal gleda samo na estitiko, komfort in uporabnost so postali drugega pomena.
Priporočam ti daljšo testno vožnjo.
Pred eno uro je Kawa Illy napisal:
Zanimivo, da sem se lani tudi sam znašel pred to dilemo. CR-V je seveda razred višje in tudi kak evrček dražja, a sam bi jo opisal kot najbolj enoprostorskega SUV, kar sem si jih ogledal. V tem pogledu sta po moji oceni dokaj blizu s Peugeotom 5008, a ta nima pogona AWD ...
Mazda CX-30 je seveda tudi super avto, a sedi se malce nižje, kot pa v CR-V , ima manj prostora v kabini in tudi v prtljažniku in v kabini nekako ne deluje tako "zračno", kot pa Honda. Slednje velja tudi za razred večjo CX-5.
Honda ima tudi zasilno rezervno kolo (brez doplačila), nima ventilov s senzorji, kar je tudi stroškovno ugodneje za lastnika in 18 colska po moji osebni oceni bolj "terenska" platišča in pnevmatike, ki so seveda tudi cenejša.
Kot se verjetno da razbrati sem se na koncu odločil za Hondo CR-V. Elegance Navi 1,5 173 km AWD. Avto je v vseh pogledih zaenkrat izpolnil moja pričakovanja, edina ne tako dobra stvar je, da je vožnja na AC nad omejitvami kaznovana z opazno višjo porabo, a s tem sem se sprijaznil že prej.
Kakorkoli boš torej izbral, po moje ne moreš dosti zgrešiti. Pa srečno vožnjo!
Res je Honda CR-V ima tisto česar dražji enoprostorci in SUV nimajo, to je praktičnost in uporabnost na različnih področjih.
Jaz imam prvo generacijo in lahko povem da jo uporabljam za marsikaj, saj grem z njo tako na lepše kot tudi opravim marsikaj drugega izven ceste česar z ostalimi osebnimi vozili ne bi mogel.
Lahko sam določim razpored sedežev, imam piknik mizo, strešni prtljažnik, rezervno kolo na zadnjih vratih, ravno dno...
Nekaj pa je treba vedeti : Ta džip in tudi novejši CR-V imajo športni karakter katerega pa ne-le-na naših cestah in izven njih, ampak tudi na splošno nemoreš izkoristiti, edino pospeški so odlični, kar se pa jasno pozna na porabi, saj gre za srednje težak avto z kupom opreme. Jaz imam 2,0 16V in je odličen, sploh ko stisnem SPORT tipko, ampak to je res za nujo ko recimo prehitevam ali pa potrebujem zalet navkreber ; športna vožnja drugače ni prijetna saj se tipično terensko nagiba kar je ne-le posledica višje oddaljenosti od tal, ampak tudi vzmetenje je terensko.
5 se nas pelja brez težav, vstopanje/izstopanje je zaradi višje oddaljenosti prijazno za starejše, gremo lahko tako na lov kot nabiranje sadja in zelenjave.
Peugeot 5008 katerega omenjaš pa je bolj za taksiste in je pravi minibus kateri pa ni primeren za skok v gozd, saj je že tako neudoben, pa menjalniki so zelo občutljivi.
Glede pnevmatik in platišč pa je odvisno kako voziš in po kakšni podlagi. Za terensko vožnjo ti ne priporočam balonastih pnevmatik, ampak ožje z višjim presekom in v manjši velikost (vsaj kakšna cola manj), platišča pa naj bodo navadna ker jih (že v mestu) hitro opraskaš tako po robnikih kot tudi pri lezenju čez ležeče policaje.
pred 55 minutami je Shrek napisal:
Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.
To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.
Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.
To je, kar se motorja tiče.
Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...
Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..
pred 37 minutami je sportman333 napisal:
ok, hvala za info. glede CX5, ja honda nima več nikjer 2.0 motorja, razen v CTRu....tudi mene zaenkrat "moti" ta 1.5t v tako velikem avtu kot je CRV (medtem ko je v manjšem/lažjem civicu močnejši motor 😮. Honda na splošno nima nekih normalnih motorjev z konjenico, edino za civica 1.5t lahko rečem da se mu prileže, vse ostalo pa je bolj tako tako.....pa potem izven serije CTR, kar je pa spet nek drug ekstrem.
Manjše kubature raje pozabi.
Jaz sem imel možnost nabaviti že dosti vozil pod 2000ccm pa sem raje prespal zadevo ker avtomatski menjalnik pač ni za vse pod to kubaturo, pa tudi za relacije je povsem utrujajoč.
Sem predkratkim peljal VW Polo 1,0 TSI in je zelo utrujajoč na daljši vožnji, v klance ga moraš precej tiščati, kar se pa pozna na porabi ; znanec ima na njem vlečno kljuko in vprašanje koliko dolgo bo še zdržal, saj je elektronika zelo občutljiva pa tudi parkrat mi je šel kazalec malo čez delovno temperaturo in se potem vrnil na normalno.
Kolikor poznam glasbenike pošljejo v vse avto hiše prošnje za kak avto in tista znamka avtov, ki jim sploh odgovori, to potem vozijo.
Sicer pa naj se jim ne bi splačalo tako sponzorstvo.
Ne prodajo na ta račun nič več avtov,baje.
Res je in vse pokaže čas ter s tem tudi trg.
Drugače pa je Cupra odkar je samostojna in ni več del Seatovega paketa mišljena oziroma cilja na ljubitelje SUV kateri ne želijo toliko izstopati kot tisti z VW Touareg, Audi Q7, Mercedes-Benz ML, Porsche Cayenne ipd...
Pod črto to ni avto za offroad, ampak za divjanje po mestnih ulicah in avtocestah, mogoče če parkira na pločniku ali pa prevozi ležečega policaja, to je pa vse.
16 years ago Mazda had a vehicle on sale just like the best selling Honda BR-V. It was a compact 7 seater with a 2-liter engine. However, Mazda was 16 years too early in introducing this family vehicl
WWW.CARPAGES.CO.UK
Mazda News > New at the British International Motor Show at the Birmingham NEC is the latest offering from the Mazda Premacy line-up.
Leganza pa je osnova Opel Omege in so jo v Egiptu proizvajali do 2008.
Kar se pa Premcy-ja tiče pa lahko povem, da je obstajala tudi taxi verzija s 7 sedeži kateri si tako kot v vojaškem džipu zložil ob steno, vendar pri nas ni bila na prodaj, pa tudi bolj so se pri nas kupovale 5 sedežne ; presenetljivo visok avto, kar se odlično izkaže v snegu, pa tudi starejše osebe lažje vstopajo/izstopajo. Ima kup dodatkov, edino športnost in kombijevska kombinacija (enoprostorec) mi ne gresta ravno skupaj, drugače pa pravi minivan.
To ni nič čudnega in to mi lahko potrdi legendarni punker in taksist Marin kateri je stalno na Mazdah, edino sedaj ima Kio Soul.
Kia pa kot vemo je delana na Mazdini licenci.
Od vzhodnjakov sem imel nekaj Toyot (Carina, Starlet) ter Daewoo (Nexia, Leganza) ter seveda taksiral pravtako z Mazda Premacy in sam lahko potrdim da je z razliko od ostalih znamk tu zvestoba in oprema, medtem ko drugje šteje samo imidž
Poznam kar nekaj starejših oseb ki imajo japonce po 15 in več let, sploh pa če ste opazili jih je največ parkiranih pred domovi upokojencev ter podobnimi zavodi
Zadnjih 16let je moderno da vse deluje na majhni kubaturi in vrtljajih kar pa seveda ni dobro za življensko dobo motorja.
Ko že omenjaš Seat-a oziroma Cupro ti lahko mimogrede povem, da ima znanec Seat Ibiza Cupra predzadnji model in da razmišlja o prodaji ter nabavi legende saj to ni več pravi dirkalnik, kaj šele športnik, kot so bili tam do leta 2004.
Ne le da je motor tih in len, pozna se tudi da moraš več delati z menjalnikom in da je motor tudi bolj žejen ob priganjanju, za tisto ''dizelsko'' šparanje pa lahko povem da to nima smisla, saj danes več daš za servise kot včasih po zaslugi raznih katalizatorjev, turbin, filtrov, računalnikov, ....
Mimogrede, Seat je bil uspešen na začetku, ko je bil še pod Fiatom ter tudi kasneje pod VW tja do leta 2006/2007, kasneje pa se je že zelo poznalo da ni več tisto kar je bil ko je Toledo postal kar naenkrat enoprostorec in podobne nebuloze.
Je pa zanimivo da je Tanja Žagar nekaj časa uporabljala to znamko in njene modele (Ibiza, Cordoba, Toledo) predvsem na začetku kariere, potem presedla na VW (Golf V, Jetta V), nazadnje pa je bila v Cupri, katere pa tudi ne hvali toliko in tudi na našem trgu na splošno ni požela veliko zanimanja in uspeha, pa ne le zaradi cene, ampak zanimivo par komadov je v policiji in civilni zaščiti. Pričakoval bi pravega terenca stare šole, vendar me je razočarala s športnim programom. Je pa zanimivo da so med zbiratelji omenjeni modeli zelo iskani in da jim je poskočila cena ; taka kot je z njo v reliju začel Andrej Jereb stanejo od 15000€ dalje...
Danes je pač trend teh kvazi SUV in crossoverjev kateri pa nikoli ne vidijo dlje od urbanega asfalta oziroma betona, kvečjemu parkiranje na robnik ali sneg.
Pa tudi vožnja ki jo omenjaš je postala zadnja leta zelo monotona, pa pustimo krizi, saj res poteka na stalnih obratih (50km/h, 4-pri nekaterih že 5.prestava-1100 do 1600 obratov) kar je res živi dolgčas.
Kar se pa Honde CR-V tiče pa lahko povem, se opravičujem če se ponavljam, je le-ta izgubila svoj prvotni namen in sicer terenskost oziroma plezalno in vlečno sposobnost s tem da je postala skoraj popolni hibrid in da ponuja verzijo 2WD (le prednji pogon).
Pa tudi Honda je začela zadnja leta ponujati svoje motorje in tehniko drugim znamkam kar je še dodatno poslabšalo situacijo in s tem tudi veselje do vožnje, sploh pa športnosti.
Da o posojanju in kopiranju imen ne govorim ; CX je namreč legendarni Citroenov model oziroma žaba druge generacije (1974-1991).
Drugače pa bi se na tvojem mestu raje odločil za Mazdo CX-30 ali pa za Toyota Rav4, pogledal bi pa še Subaru Legacy, Tribeca in podobne japonce.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ampak nekih modelov ni ker oziroma so redki ker za njih bodisi ni zanimanja, največkrat je imidž, pa tudi dosti je strahu in nejevolje ker se večini ne da razlagati drugim o omenjenem modelu.
Modele ki niso nemški kupujemo tisti kateri ne želimo izstopati oziroma se bahati ter nas ne zanima kaj bodo sosedje in drugi rekli. Smo pa tudi ljubitelji ljudskih modelov in tisti kateri
Povezava za deljenje
Deli na druge strani