Imam enako te?avo, ?eprav z manj zahtevami. ?elim si bencinarja, ker delam premalo kilometrov, neturbinski motor in ro?ni menjalnik. 12 let nazaj, ko je bil kupljen clio, ki ga ?e zdaj vozim, bi to bil skorajda standard. Zdaj je Mazda bolj ali manj edini brand, ki stavi na atmosferske motorje, ?e X, ki prihaja, malce odstopa in bo s superchargerjem..
Ko gledam trojko in ?estko, imata ?tiri vrata. Dobro ?estka ima karavana, 2,5 motor pa samo avtomatika. ?e ?e pade? v vi?ji razred pri registraciji pri 2,5+, valda ho?em 2,5 namest 2,0. Ko pogledam Octavio, ki ima soliden price/performance, mo?nost poljubnega dodajanja opreme, 5 vrat, je pa novi 1,5 turbo motor z ro?nim problemati?en, VRS pa tudi samo avtomatik.
Nova M3 bi bila gladko #1, ?e bi lahko dodal usnjene zice, bose ozvo?enje na plus paket. Za oboje skupaj pa ne bom dal 4k+, in smo spet tam.
35 jurjev pa tud ne mislim dat za avto in nadaljnjimi zavarovanji, ki bodo 2x vi?ja. Na koncu se bomo ?e ?tirje v 1.4 cliotu vozil, pa tud ?e jih ima ?e 250.000.
To si ubistvu dobro napisal "12 let nazaj je bil to standard". In to?no to; za moje pojme se je nekje 10let nazaj za?elo , da je v avtu kup stvari, ki bi jih sicer mogo?e ?eleli imeti, rabimo jih pa ne...
In tako smo obsojeni na dra?je avtomobile,zgolj zato ,ker ima ve?ina ljudi ob?utek , da ne zmore ?iveti brez bombonckov v avtu, si jih pa hvala Bogu lahko privo??ijo (tako ali druga?e).
Pravijo,da si naj bi kupil avto,ki je vreden toliko,kolikor zasluzis v enem letu.
Jst pa razumem Bossa. Tudi jaz sem na1x z povsem ?love?kimi pri?akovanji glede avtomobila postal netipi?en kupec.
Moja pri?akovanja so recimo Max 14-16 jurjev, preprost, znamka me nobena ne moti (ok,do Opla nimam nekega stra?nega zaupanja, ampak bi se sprijaznil), bencinar,razne turbine in dpfji me odbijajo, velik prtlja?nik ob ne prevelikih zunanjih merah, simpel avto...
Potem se pa zatakne; 5let nazaj bi izbiral med cliotom grandtour, merivo, roomsterjem, Fabio combi, c3picasso, morda alteo, berlingo/kangoo/partner.
Zdaj... Fabia odpade (tsi motor), naslednik roomsterja je SUV, Citroen odpade (sami suvi), Opel mokka je predraga in premalo, razni crosslandi so ogabni in mali, berlingo se je podra?il, kangoo je zastarela igrackasta ?katla (ampak ok, bi bil ok)...
Ko omenim komu , da se rad aktivno ukvarjam s ?portom , mi ponujajo 4x4 ali pa razne 2008ke in capturje... Fak off.. 4x4 ne rabim , 2cm visjega podvozja pa tudi ne , sploh ker to s sabo prinese drazje gume, visjo porabo in meni grd videz...
Sx4 s cross mi je malo predrag, vitara je spet suv...
Na koncu, pa se smejte... Bi vzel dacio za 10jurjev, karavana. Ostanek denarja pa zapravil za stvari ki mi ve? pomenijo v zivljnju.
Ali pa c-elyseja... ?e bi se sprijaznil z4imi vrati... Recimo.
Ampak ; vsaki? ko vidim nesreco, si re?em : dacia ali c-elysee No Go...
In potem me pre?ine; avto zame... Fiat tipo karavan... Ampak... Gre po?asi iz prodaje...
Ostane pa avto,ki bi mi tudi ustrezal (500L),ampak to je tako ogabno....
Torej Ja... Avti so zgolj ?e preve?krat modni dodatek in statusni simbol...
Mi smo pa Razvajeni zaradi prevelike izbire...
Nauk: pridna xsara...ti samo delaj pridno ?e naprej...
Pa pizda no, a je moj dnar al ni? A si res ne morem izbrati tistega, kar mi je v?e?. Pa to ni 10 EUR vredna zadeva, ampak kar konkreten stro?ek in da bi moral ?e tukaj skloniti glavico izbo?iti hrbet, da te la?je pojebejo - ja ne pa? ne bom. Pa ?e na konc ne kupim ni?.
Mislim, a ?e kupuje? poslovne ?evlje pa ti prodajalec re?e, ja letos so pa moderne gumjaste ?lape s tremi belimi ?rtami bi ti ?el in jih kupil, al bi mu jebal mater? Sej sem ti hotel primerjavo s kitaro narest pa raje ne bom :jezicek:
Nejc no, zdej ga pa seklja? - kolk hiter pa ti pride? 300 metrov dale? in nato 300 metrov nazaj? Svetovni rekord na 100 metrov je mal pod 10 sekund. Se pravi, ?e si res top atlet, v kar ne dvomim, ti prej kot v 60 sekundah ne uspe niti trikotnik postavt pa ?e ga ?e dr?i? v rokah. ?e pa mora? ?e poklicat Dars, pa oble?t jopi?, pa odpret prtlja?nik in vzet ven trikotnik ti vse to niti pod razno ne uspe prej kot v dveh minutah.
In koliko kamionov gre mimo tebe v dveh minutah na primorki in vsak od teh je potencialni rabelj?
Ok, sem prehitro napisal tisto o pol minute,vzamem nazaj
Kar ho?em povedati je to, da se tudi tukaj vidi ta ?love?ka brezbri?nost in "to se meni ne more zgoditi"... Ogromno ljudi ne ve,kje imajo trikotnik,kar nekaj ljudi ga (Preverjeno) ne zna sestaviti, ne vedo kje je jopi? ipd...
Ne re?em,da bi trikotnik,jopic ipd. preprecili to nesre?o,dalec od tega, ampak na qrac mi gre, da se ljudje znajo o vsem drugem pogovarjati, ne pa o tem kaj storiti ko avto crkne sredi AC. Pa se to lahko zgodi vsakemu od nas...
Ko avto 1x crkne,je prepozno ; takrat je panika. Je pa panika manj?a,ce se vsaj trudimo biti na to pripravljeni.
Ne branim kamionarjev,dalec od tega,ampak mi jih ne bomo spremenili, lahko pa spremenimo svojo pripravljenost na tak dogodke.
Bravo Zakaj je bil otrok v avtu? Kje pa naj bi bil?? Doma?
Mogo?e na cesti?
Malo zdrave pameti prosim..
Z lupinico vred ga odneses na varno, oziroma vsaj manj nevarno mesto.... V smeri vo?nje... Stojc avto sredi AC je pa? zadnje mesto,kjer bi si ?elel biti
Hmmm... otrok naj bi bil kje ze tocno? Odstavnega pasu ni... cez ograjo pa ocitno na tem mestu tudi ni ravno priporocljivo plezati ...
Ce se je to zgodilo dve minuti preden je kamion naletel, bi tezko v tem casu oblekel brezrokavnik, nesel trikotnik dovolj dalec nazaj po cesti, poklical DARS (ce je tujec, od kod naj ve DARSovo stevilko? Se jaz je recimo ne vem ... ) ...
DARS-ov nadzornik je ocitno dogodek opazil, ker je kamero usmeril v stojeci avto ... ravno v trenutku, ko je ze pocilo ...
Zato pa imam jaz jopi? v voznikovih vratih... Trikotnik na vrhu prtlja?nika...
in mi ne gre v ra?un. Pred leti sem tudi sam poklicno vrtel volan. Razumem, da je voznika presenetilo, da na pasu stoji vozilo. Razumem, da na levo ni mogel, ker so ga prehitevali. Ampak da je zavoro na polno pohodil ?ele komaj kak?na dva metra pred trkom, ne, tega pa ne razumem...
Jaz pa ne?esa drugega ne razumem; zakaj je bil otrok v avtu? Zakaj ni bilo postavljenega trikotnika (ali dveh; sam imam 2 v avtu), zakaj si ljudje niso nadeli jopi?ev in ?li opozarjati na oviro (300metrov pred dogodkom in ne 15metrov).
Vpra?anje tudi ?e so poklicali na darsovo ?tevilko,da imajo avto v okvari in da naj pa? po?ljejo nekoga na pomoc ter naj zavraga pri?gejo obvestilne table...
Seveda,nihce o tem ne razmi?lja,potem so pa kot kure brez glave....
Varnostni trikotnik pa nekje po vsemi dopustniskimi torbami....
Tovornjakarji so bolj ali manj vsi neumni
Nevem ?e je to ustrezen izraz...
Predvsem so zgarani, tovornega prometa je pa itak preve?, nadzor pa pomanjkljiv.
Civic Grand, kar nekako zapostavljen avto, a z eno napako, ima 4 vrata.
?e pa ostanem pri Bossovem izboru, bi izbral Superba, cena podobna Oktaviji, prostora pa za izvoz. Cene pa so tud zanimive, razen ?e se ?aka na FL model.
U,pismo... Pa res. Mea culpa. Dvoj?ek rapida... Na tega sem cisto pozabil.
Pri men so ostali resni kandidati samo ?e:
Proceed (cena je dokaj visoka, poraba 1.6 turbaka pa tudi ni majhna, ampak to je na?eloma to)
Mazda 3 (ve? ali manj zato ker je Mazda, ampak limuzina je neuporabna za prevoz ve?jih predmetov, SkyactivX motor pa kot ka?e ni tisto kar so obljubljali)
Arteon (to je to kar bi morala biti Mazda 6, ?al pa je kar prevelik in tudi cena je kar visoka
Octavia (ma kaj pa vem, oblikovno mi je spredaj bolj ponesre?ena kot ne, cene pa so tudi kar lopovske)
Superb (tako kot Arteon, prevelik in predrag)
in kaj zdaj? Fuck, nikoli si nism mielil, da bom kdaj imel problem z nakupom. Denar mam a ponudba je tako siroma?na kot ?e nikoli.
Jaz bi vzel civica.... Tistega z ritjo; kako se mu ?e re?e? Mazda3 mi nikakor ne potegne, pogledal bi pa ?e corollo...
Ne bi rekel, da izumira, saj vsi evropski proizvajalci prav tekmujejo kdo bo ponudil fastback razli?ico: Audi recimo A5 in A7, VW ima Arteona, BMW serijo 4 in 6, ?koda Octavia in Superb, Opel Insignia, Marcedes ma tud nekaj modelov, Ford Mondeo. Peugeot 508, Kia Proceed, Hyundai i30 fastback itd itd
Se pravi ve? ali manj jih imajo v ve?ini, ?al pa ravno moja znamka pravi, da je bolj?, da dajo ?e kakega SUV-a ven kot, da bi limuzinski razli?ici spremenili le toliko, da bi se odpiralo z vrati ?e okno in bi bil avto 100x bolj uporaben.
I30 je rang ni?je, recimo da je tako kot procee ( i40 je recimo brez take variante, optimalno tudi), baje gre mondeo ven (v?eraj prebral), nem?ka sveta Trojica s5 spada nekam drugam... Ok,edino ?koda in insignia so ?e kolikor toliko v tem...
Avensisa ni ve? (camry, ki naj bi ga vsaj pri nas nadomestil je s5 Zgodba zase), acorda je nadomestila neka fastback varianta civica....
Ampak ja... Povsod je prostor in uporabnost v slu?bi videza, tako v ostalih razredih,kot tudi tu...
Seat tudi nima ni? takega (glede na zadnjega Toleda je morda celo bolje tako)....
V?eraj bil v Salonu KIA na Leskov?kovi in se sprehajam med razstavljenimi modeli pa vse sami SUV-i in nikjer Proceeda.
Vpra?am prodajalce a ga imajo kje pa mi povejo, da so vse razprodali saj do ?li za med in ?akajo na naslednjo po?iljko.
Pa jaz tisto pogledam izpod ?ela in samo re?em "aha".
Pa mi modela za?neta v stilu:" ja kaj pa ?e bi razmislil o Sportagu al pa Sorentotu"
Jaz pa njima nazaj: "glejta ne rabim SUV-a, ne boli me hrbet, ne kolena, ne kolki... vje?bam"
No pol je bil pa sam ?e smeh, jaz sem pa rahlo razo?aran zapustil salon... sej niso resni, SUV-ov imajo toliko na zalogi, da jih ne morejo prodat, tisto kar gre pa v promet pa naro?ajo v lekarni?kih dozah. Kdo bi razumel te zastopnike. V ponedeljek grem zato zanala?? k Volkswagnu, da vidim, ?e so tam tud tolk zahojeni.
Ampak proceedov je zelo malo na cesti, tudi vprasanje koliko bi jih pokupili, ce bi bila zaloga vecja...
Saj je lustn za pogledati, hkrati vecji od navadnega ceeda in manj skatlast kot karavanski. Dejansko neko logicno nadaljevanje 5vratnih mondeov, insignij in v tvojem primeru mazde6, sploh zato, ker ta razred izumira, kia pa z optimo ni ravno mocna.
Ampak, hoces noces, kia ima ?e zmeraj status solidnega druzinskega vozila,kjer se mocno gleda tudi na ceno in prostornost in tu se mi zdi, da bi se navkljub vecji zalogi proceedov, vecina ?e zmeraj raje odlocila za karavana.
Je pa res; nekdo ki se prvi? pelje tu (ali pa pa? do sedaj ni bil pozoren ) upo?teva znak (oziroma predvideva njegov pomen na na?in kot ti) in zavije desno... Verjemi; ravno prej sem s kombijem zavijal desno; ne more? ostati na desnem pasu..
In me recimo zadane v levi bok... Kdo bo kriv? Jaz bom rekel: " vem da njegov pas ni namenjen zavijanju v levo in zato ga nisem pri?akoval tu in jaz svojega avta nisem mogel imeti zgolj na desnem pasu".
On bo rekel :" meni ta znak deluje tako , da lahko tu desno zavijem, kaj je bilo prej in kje oni kopljejo me ne zanima. Ravno tako me ne zanima a on lahko ostane na svojem pasu. Ce ne more,naj po?aka da bo ?e drugi pas frei."
Skratka; bilo bi pestro.. zato sem pa dal to fotko gor, da opozorim na to situacijo...
Zdaj je pa itak ?e precrtan skrajno desni pas. Na obeh znakih; en znak je namre? ?e bistveno prej postavljen ; iz smeri Vilharjeve proti Tivolski.
Meni je pa? padlo v o?i ker VEM, da je ta znak bil ?e prej tam in ko so zaprli pas, znaka niso prilagodili novi situaciji.
Recimo podobno; marsikdo ne ve,da je ?e vsaj 1leto dovoljeno zavijati iz Dolenjske ceste desno na Ro?ko iz skrajno desnega pasu in tudi iz drugega iz desne smeri..
In potem gledajo kot teleta , ?e? "kaj se vrivas"....
Mislim, da nima? prav... ta znak ne pove, da mora? obvezno zaviti desno, ampak da je oba pasa mo?no uporabiti za zavijanje na desno vendar levega od obeh samo avti in motorji. Avtobus na sliki pa pa? pelje naravnost.
Ozna?be na tleh tudi nimajo prednosti pred znaki, tudi v tem primeru, ?e ima? ozna?bo na tleh za naravnost velja tisto kar je na znaku.
To je zdaj ena plat zgodbe, druga pa je ali se da tako prometno ureditev izvajat v praksi. Na?eloma je tako, da tisti na zunanjem pau bi moral ovinek vzeti zelo na ?iroko, sploh v primerih, ko ima na desni strani ve?je vozilo. Kolk znajo to ljudje v praksi po?enjat pa je verjetno posledica to, da so pre?rtali ta znak.
Strinjam se , da ta znak ne veleva , da se tam mora zaviti desno. Pove pa kateri pas je za desno.
In sem milijon procentno prepri?an (ker se tu vozim vsaki dan),da je ta znak bil tam ?e dosti pred pri?etkom del.
Kamioni so vozili po pasu,kjer zdaj delajo,avti pa po tem pasu kjer sem jaz sedaj. In verjemi; zajebali so s tem,ker ga niso prekrili plob pri?etku del.
In ja,vem; znak ima prednost pred talnimi ozna?bami.
Kar se ti?e pa vo?nje ve?jih vozil in uvidevnosti manj?ih pa.... Na leto naredim pribli?no 70-80t km predvsem mestnih in primestnih vo?enj s kombijem, 10jurjev z avtom in ?e vsaj toliko z biciklom...in ja... Vidi? marsikaj...
Ne vem, ampak men zgleda vse OK na sliki. Pa? poseben pas za zavijanje desno je zaprt, zato pa so v prepre?evanje zastojev odprli oba desna pasova, da omogo?ata zavijanje desno.
Ja,na ?alost tako izpade, pa vendar ni tako mi?ljeno.
Tale znak je bil postavljen ?e dosti pred za?etkom del. In ka?e,da je za kamione in avte in ostale pas za zavijanje desno na desni strani (tam kjer zdaj delajo), za zavijanje desno pa je tudi pas kjer jaz stojim (in je tu prepovedano za kamione,saj je zelo oster ovinek).
Ker je skrajno desni pas zaprt, ostaja za zavijanje desno zgolj pas; kjer stojim jaz.
Tam kjer je avtobus ostaja pas za naravnost, levo sta ?e 2pasova za levo...
In potem stoji folk na pasu za naravnost in zavije desno (skoraj meni v levi bok,ker z kombijem ne more? ostati dovolj v vrhu ovinka), tako je tudi ta kangoo tu naredil...
Ali je na1x tudi kamionu dovoljeno tu desno zaviti , pa nih?e ne ve.
Puscice na tleh potrjujejo moje besede.
In dejstvo,da so danes ?e prelepili desni del table , tudi...
Skratka, napaka vzdr?evalcev,da ob za?etku del niso zakrili (vsaj) del razvrstilne table.
Kako obo?ujem avstrijske policaje. Smo bili ta vikend na Bon Joviju v Celovcu. In so zaprli vse ceste v krogu kaka dva kilometra okoli stadiona. Razen za lokalce. In so se na?li na?i pacienti in ?e nekaj vzhodnjakov in par italijanov, ki so mrtvo hladno ?li mimo zapor po plo?nikih...in pri?li to?no v roke policistov. Seveda so vse postavili v vrsto in lepo enega za drugim oglobili ter poslali nazaj.To je bila predstava za vse v bli?njih kafi?ih, ki so kar ploskali. Tak?ne policaje bi rabili pri nas, da naredijo malo reda z temi napihnjenimi frajerji na cestah.
A kdo vidi tukaj napako, povezano z znakom-razvrstilno tablo za zavijanje desno?
Hkrati pa je povezano z delovi??em na desni. Skoraj sem dobil nekoga v levi bok,ker tip ni znal gledati nikamor drugam in ni znal uporabljati ZKP (zdrave kme?ke pameti).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To si ubistvu dobro napisal "12 let nazaj je bil to standard". In to?no to; za moje pojme se je nekje 10let nazaj za?elo , da je v avtu kup stvari, ki bi jih sicer mogo?e ?eleli imeti, rabimo jih pa ne...
In tako smo obsojeni na dra?je avtomobile,zgolj zato ,ker ima ve?ina ljudi ob?utek , da ne zmore ?iveti brez bombonckov v avtu, si jih pa hvala Bogu lahko privo??ijo (tako ali druga?e).
Pravijo,da si naj bi kupil avto,ki je vreden toliko,kolikor zasluzis v enem letu.
Jaz ne zaslu?im za osnovno mazdo3 v enem letu..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani