Skoči na vsebino
Gume
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Res je. Letne bridgestonke so katastrofa po mokrem. 🤪

V krožišču te večkrat prehiti zadek avta, tako, da vidiš svoje auspuhe. 

Pri meni bridgestone ne bodo za sigurno  na nobenem avtu. 😉

Ta je dobra, v soboto pridem z zadnjim koncem naprej.... 😂🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je 50keda napisal:

Če bi zdajle kupoval bi resno razmišljal o Bridgestone, če so tako dobre na mokri cesti. Ker 90% ko se vozim pozimi, je mokra/vlažna cesta.

Če je tako dobra kot je letna slaba je pa res dobra.... 🫣😉

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je TBA napisal:

bo treba spet mal bol aktivno objavlat slike. 

gdaj boš kej v naših rajonih, js bi kmal v petk v vaš konc prišu k ste mel fešto sam sem zard vremena raje šel na koncert v naših koncih

Ta teden nič.....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Bolj kot gledam te tabele, bolj me mine. Brezveze. Kaj sploh številke pomenijo, če bi hotel detajlno analizo pogledat? Kje so metri zaviranja na mokri cesti, da pogledamo kaj pomeni 1.7 na AMZS in kaj pomeni 2.18...

 

Recimo vzamem predzadnjo Bridgestone Blizzak iz AMZS testa, ima oznako C/A, potem pogledam na Michelin Alpin ki je tretja na AMZS testu, pa ima D/B oznako.

Mislim da popolne gume ni. Vzemi eno izmed top 7-8 gum - ja, torej polovico vseh iz AMZS testa in jo kupi. Kolikor pač misliš dati zanjo. Pozimi, po dežju in po ledu zmanjšaj hitrost, pa mislim da bo enako držala tista prva in tista predzadnja. Jaz v dežju vozim 10 km/h manj, pa je to poleti ali pozimi. Po istih cestah, po katerih se vozim.

Eni bi se za 100-150 eur razlike raje ubili na cesti, po drugi strani pa kavice slikajo vsak dan in objavljajo na tem forumu, kot da nas zanima kaj žlampajo. Pi*ke ene.

Točno tako, kupiš" zelo dobre poceni" gume in ti še za cofe ostane.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Senad napisal:

Jaz bom po vsej verjetnosti za svojo CX-5 vzel ene od teh dveh gum 225/55/R19 :

  • Goodyear Ultragrip Performance+ SUV
  • Continental WinterContact TS 870 P

Vzemi vse 4.....😁

Conti so bolše.... 🤌😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano (urejeno)

V večini je tako tudi pri naši firmi,v 3 do 4 letih naklepamo 350-400kkm v večini brez večjih težav in stroškov.... 😊👍. So pa redki, ki delajo malo km in ga imajo več let,ti avti ne bodo zdržali 300 kkm brez večjih stroškov... :nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tole čitam in mislim, da ima vsak po svoje prav, ugotovil pa sem tole, el. avti so super le omrežje in polnilnice so problem, nekaj tudi cena avta... :nevem:

Naj vsak naredi svoje,avtomobilska industrija naj zmanjša dobiček na avtu mi ga kupimo, država naj pa poskrbi za omrežeje... :danzoman:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Volume napisal:

Ko grem gledati najdem za europo samo q4 od 2022. Izdano junija 2023. A mogoče ne gledam na pravi strani??

 

https://mazda.welcome.naviextras.com/maps-and-more.php

 

To isto imam tudi jaz.... Novo še verjetno niso vsem poslali, meni pošljejo sporočilo, ko je nova... 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

To, kar predlagaš kot primer, je dopust.

In takrat se ti tudi ne mudi - oziroma se ne bi smelo muditi.

Pa tudi na tej poti se najde dovolj polnilnic - Otočac, Zadar, Split ... S Teslo se ustaviš samo pri Zadru za pol ure in je to to.

Na lokaciji pa lahko "tankaš" tudi iz navadne šuko vtičnice, če res ni druge možnosti. Torej, za razliko od bencinskih črpalk so vtičnice malodane povsod.

 

Razviti del sveta (beri: severno od nas), pa ima vse AC že danes dobro pokrite s polnilnicami, torej potovanje z EV niti približno ni takšna drama, kot bi vi to radi prikazali. Saj pravim, najprej preizkusite, potem komentirajte, prej je vse tole "dopisovanje" brezpredmetno.

Za sever- skandinavijo in Islandijo imaš pa prav 100%..... 👍V Nemčiji, Danski, Avstriji in še kje so celo kolone za polnit na tranzitnih poteh, takšna je realnost..... :nevem: Je pa res, da v večini primerov vsak sam ve kaj mu najbolj ustreza. 👍😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

Tole podpišem dvakrat👍👍

Edino pri gumah si malo prestrog. Vse imajo A test-homologacijo in so take tudi ustrezne.... 😔Morali bi zaostriti pridobitev A testa kar bi imelo pa enak učinek kot si pa predlagal ti.... 😊

Res se lahko še kaj doda a marsikaj že od teh predlogov veliko ljudi nebi podprlo, saj vemo zakaj.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 28 minutami je Senad napisal:

Jaz potrebujem 225/55/19 za CX-5

SUV gume

WWW.AMZS.SI

Podnebne spremembe vplivajo tudi na izbiro pnevmatik

Tole je zelo dober test in dober približek tvoji dimenziji,razen col,ki pa niso tako odločilne pri testu napram širini in preseku gume.Če ti ni ravno do najboljše in najnovejše gume,kamot izberi tukaj......👍

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Shrek napisal:

No...jaz na vsakih 5 let vse kot od začetka. Zdravniški in vse kar spada zraven. Ja, se strinjam, da bi vsaj na 10 let delali zdravniškega...

 

Je pa vse, kar je več kot 200 konjev brez veze in nevarno. Mogoče bi bilo dobro, da do prvih par let vozniške omejitev konjičev...pol pa na staž vozniške več konjičev. Mulo 25 let pa 400 konjev....halo...

VSE je odvisno od JEZDECA te konjenice......:whatever: 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.