Prijateljski nasvet: če je avto prišel z navadno žarnico (kar pri meni je), kupi identično navadno po specifikaciji. Inženerji niso predvideli večje ali manjše porabnike. Takole med ljudmi večkrat slišim, da nekvalitetne led žarnice crkujejo kot po maslu.
Drugače pa v navodilih za uporabo piše, kakšno žarnico rabiš.
Tako kot so povedali zgoraj, motorja G1210 in G165 sta enaka. Razlika bo, ampak tvoj avto ne bo nikoli tako hiter kot G165. G165 konfiguracija ima namreč drugačno prestavno razmerje v menjalniku - ko menjaš, ti obrati ne padejo tako nizko, kar se bo poznalo pri pospeševanju do podna, če bi oba avta postavil enega ob drugega.
Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.
Ja, premalo je bil podatek, da jaz na AC vedno dam ročno v 6to, ker me moti, da mi skos menja 5-6 pri pospeševanju. Če moram pospešit na šus, nabijem v 4to. In tu ti dam prav, da bi bila pri dizlu 5ta že dovolj.
Tega se z navadnim bencinarjem (brez turbo)ne da narediti!👍
Da.... Ravnokar sem danes zjutraj peljal klasično relacijo AC NM-LJ, skos v 6ti tempomat 150. Edino pred priključkom Bič je bilo delo na cesti in sem s kickdownom pospešil nazaj na 150......
Kdor ne verjame, lahko zagotovim video material če ima 45 minut časa viška v tem življenju...
Mah sej bi kej komentirou pa sem se pol spomnu, da je naš slivka enkrat razlagal, kako se je vozil z CX-3 bencinarko in kot da je to nekaj najbolj groznega na svetu. Pa sem moral 3krat prebrat, če je to isti avto, kot kar sem ga jaz vozil
Danes sem pa po sili razmer sam postal tale "mythbuster". Sem doma pozabil denarnico in sem se odpeljal v Ljubljano in nazaj. Trenutno sem na -15 km. Na AC pa v breg res ni dober občutek, ko piše "No fuel", ampak če je deklarirano, da tank drži 50l, več kot 40l pa še nisem natankal, potem ima še kar precej rezerve.
Ugibanje na pamet je brezveze... 🤔Eni se lahko samo tolažijo s tem, da če so kupili najdražjo gumo, da so s tem kupili tudi najboljšo.... 🙃Verjetno pa so eno izmed najboljših in to je to.... 🙂Teh najboljših je pa od oka ali čez prst kakih 15....
😁
Če je to res, da je guma stara 5let in z dosti profila slaba ali problematična bi sigurno to problematizirali in na to temo objavili kakšen test gum na to temo, kaj mislite🤔
Je pa gotovo slabša, to vem...
Tako kot to naredijo za avte, belo tehniko, superge,... ane?
Boli njih k**** za tebe, tvoj avto in tvoje gume. Njim je cilj, da naredijo produkt, ki zdrži tolko in toliko, da potem spet menjaš.
SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju? Povezava na YT Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?
Touch dela samo takrat, ko miruješ, med vožnjo se izklopi... AMPAK, obstaja nek custom firmware ki povozi te nastavitve in "odklene" touch + še nekaj funkcionalnosti - recimo da sezname lahko krožiš ko prideš na dno da te spet vrže na vrh, etc
Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.
Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal
In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.
V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢
Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....
Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti
Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...
Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?
Tole so vsi spregledali, ker se kregajo o podložkah.
Sepravi skos imaš občutek resonance, ampak ko je hladen motor pa še toliko bolj? Mogoče ima turbina malo lufta ravno v nizkih obratih? Lahko je pa en kup drugih stvari okoli motorja, mogoče nosilec, ampak tisto bi kvečjemu bolj ropotalo pri višjih hitrostih.
@NevLadoKako lahko rečeš da je ekstra velik, če je par objav višje prikazano da je isti približno kot m6?
Gre se za občutek - meni je bila recimo vožnja s CX-5 povsem drugačna kot s 6ko, drugačna pozicija sedenja je naredila svoje. Imel sem občutek, da vozim res velik avto in manevriranje po parkingih mi ni dalo dobrih občutkov, ko da bi skos gledal, kje bom nekaj zapel.
Bom kar tukaj nadaljeval....če koga zanima,kaj se pri moji CX-5 dogaja z porabo...pač moja opažanja.
Trenutno je gor cca. 3.030km...in sva sredi tedna z ženo šla na "relacijo" Lj.-Podčetrtek-Lj.
Tjagrede sem Trip-B resetiral...in je bilo veliiiiiko cincanja proti trojanam zaradi dela v predoru in posledično "3 kolone v eno"😡...in seveda tovornjakov "k listja in trave"...in je šlo seveda počasneje kot pa "peš".Naprej v Trojanskem območju nikjer več kot 100km/h....kasneje max. 140km/h...izven avtoceste "dokaj po omejitvah"...in je bilo 8,4L/100km.
Zvečer (po 22i uri) ko sva se vračala pa je bila čisto druga zgodba....veliiiko manj prometa,čez naselja nobene gužve,na avtocesti nič tovornjakov...in sem vozil točno po omejitvah na tempomat-rezultat 8,2L/100km
Če bi na območju 130km/h vozil npr. 120 ali pa še manj,bi se po moje krepko poznalo,k se mi zdi,da vse kar je čez 120 krepko nanese🤔...k ko sem vozil 100 čez Trojanski hrib je kazalo "čist drugo zgodbo"...🧐
In sedaj po par dneh po tem tripu skupaj z vožnjo po Lj.,k nisem resetiral,mi kaže 8,2...skupna poraba pa je že padla na 9,8L/100Km...to pa pomeni,da bo skupna poraba še padla.
Sem sicer že tako zadovoljen,k tastari C-max kuri cca.10,2L samo po mestu...in če bo kot kaže skupna pri Mazdi še padla,bo super😀👍...pa ne,da bi kaj veliko gledal na vožnjo,ali,da bi se "nazaj držal-pač če me prime al pa "razkuri",naredi "klik" na pedalki za gas (končni položaj)😁...drugje pa itak-brezveze "gas v rdečo" ipd...pač klasična"mestna"
Bom ob priliki še kaj napisal,kaj se dogaja z porabo oz. kje se bo ustalila😉
Aja-še nekaj...v moji soseščini je naročena CX-5 G194 "Takumi Plus" Machine Grey z strešnimi sanmi....samo če bo AWD pa ne vem🙄...tip še čaka na avto...to bo ena redkih v SLO🧐...sva čisto slučajno prišla v stik-posredno preko prodajalca...
Da vidimo,če se nam bo pridružil tukaj😀...prav lepo-naša "družinica" raste😁
L.P.
Evo super, samo ne je šparat
AC se zelo pozna vsakih 10kmh viška!! Na šestici je na AC med 130 in 150 več kot liter razlike in se ob težki nogi poraba dvigne tudi na 9l/100km. Odvisno tudi, kako vzdržuješ hitrost, sepravi da takoj pospešiš nazaj na 150 ali pa počasi pospešuješ nazaj.
Kako je avto za naše ceste glede na to da je ekstra velik? Kako je s parkingi pred raznimi Mercatorji, kakšna je preglednost?
Kaka je vožnja, ali se čuti, ko preklopi elektro/benz? Vleče zvezno ali zna cukat? Mene moti že pri novih ko preklapla na 2 cilindra pri ležerni vožnji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prijateljski nasvet: če je avto prišel z navadno žarnico (kar pri meni je), kupi identično navadno po specifikaciji. Inženerji niso predvideli večje ali manjše porabnike. Takole med ljudmi večkrat slišim, da nekvalitetne led žarnice crkujejo kot po maslu.
Drugače pa v navodilih za uporabo piše, kakšno žarnico rabiš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani