Se strinjam, tista monta?a pri poobla??enem monterju je nateg. Papagaja sem dobil kot darilo, potem sem si privo??il drago monta?o.
Nimam bose ozvo?enja, ne vem kateri je pin "mute" in ne razumem, zakaj naj bi pri bose zvo?nikih rabil dodatnega za Parotta. Po moje mora itak iti signal s papagaja na nek vhod za predoja?evalnik na radiju. Mogo?e bi bilo najbolje, da o mo?nosti monta?e Parotta v primeru ozvo?enja bose povpra?a? pri poobla??enem monterju papagajev.
Sorry, nisem ti kaj dosti pomagal.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V?asih ni bilo telefoninov in smo vseeno pre?iveli-?e bolj?e kot danes...
Se strinjam. Neko? tudi nismo imeli avtomobilov in je bil na avtobusih krasen ?ur pa cel kup ljudi si lahko tako spoznal. Sedaj se pa eden po eden vsak posebej zapakiran v svojo konzervo preva?amo naokoli .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
mene zanima tudi to, ker nameravam Parrot bluetooth instalirat.
Modrozobi papagaj v moji 6ki se ogla?a ?e dobri 2 leti. Rabi? kupit vmesnik-konektor za 6ko in pla?at draguljarske ure za monta?o pri avtoelektri?arjih (ne vem imena servisa), ki so sosedje servisa Gama center v BTC-ju. Vmesnik za 6ko so imeli ?e kar v omenjeni avtoelektri?arski delavnici. Meni se ni zdelo poceni, je pa zelo uporabno.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kak?na je pa sploh razlika pri nesre?i z 130 in 140 km/uro??
Razlika v kineti?ni energiji je 16%.
Meni gre na k... predvsem to, da je prometna politika v Sloveniji ?e od osamosvojitve prava naravna katastrofa. Pa ne mislim samo na promet po kopnem. In ?e vseskozi od osamosvojitve imajo resor prometnega ministrstva zakupljen narodnjaki po?tenjaki. Kdo bo njim zara?unaval kazni za vse, kar so v tem ?asu zasrali, in pa za vse ?rtve, za katere so krivi ???
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ko sem se pred leti naveli?al nategovanja trgovcev z rabljenimi avtomobili, sem se odlo?il za nov avto. In glej ga, ?e pri novem avtu so me posku?ali nategnt .
Avtohi?a Kr?i?nik, Zagorje, mi je obljubila kot darilo ob nakupu nove ?estke biserno barvo zastonj . Njihov trgovec me je opozoril, da pa o tem nikakor ne smem nikomur ni? govorit, ker da mi oni tega nebi smeli dati. Naslednji dan sem drugje zvedel, da je biserna barva tako ali tako zastonj in da zanjo ni dopla?ila .
Jaz k Kr?i?niku NIKOLI VE?!
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimivo mi je bilo tudi to,da je tistih par izjem,ki so imeli v redu gume gor imelo na splo?no tudi bolj vzdr?evane avte(oprane,
Zanimivo. Jaz pa na avtopralnicah toliko prihranim, da si lahko privo??im dobre gume .
Mene je presenetilo, da mi nikakor ni uspelo prepri?at sodelavca, naj da 10? ve? po gumi, ?eprav jih menja le na 6let. In ?e ?e nekateri tehni?no relativno razgledani menijo, da so dobre gume nebodigatreba stro?ek ...
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ponavadi vedno tankam do takrat, ko se samodejno ustavi...
Meni se je samodejno ustavil avto ko je kazalo, da ima ?upe ?e za 200 km .
Druga?e pa tudi sam v?asih opazujem tisti dve ?rtici, ki pa se pri?geta zelo razli?no in niti ne, ko je ?e za 50km. O BC in o lu?kah, ki se pri?igajo pa spet uga?ajo, je bilo tu ?e nekaj debate, jaz se ?e najbolj zanesem na cagar. Tako pri letniku 2002
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ma ne vem samo a sem jaz klele butl al kaj. Ne glede, kje tankam men avto enak vle?e, enako pelje in enako porabi
Mogo?e je pa to zato, ker OMV in Petrol vozita gorivo iz istega rezervoarja .
Na Agip ne grem ve? - prvi? sem skoraj vrata razbil, ko sem izstopal, ker imajo butli ?elezno ograjco 20cm nad robnikom okoli in okoli ?rpalk . Da bi jo imeli samo iz smeri, od koder pripelje?, bi ?lovek ?e razumel.
Na OMV imajo ekstra butasto napravico za polnjenje gum. Mogo?e enostavnej?a za ne?nej?i spol, ampak za nekoga, ki bi rad vedel, koliko mu gume spu??ajo, oz. koliko je bilo tlaka v gumah pred polnjenjem, neuporabna. Pa ?e bicikel s francoskim ventil?kom+nastavek ne more? napolnit - sem OMV ravno za praznike preklinjal, ko sem ob morju na biciklu nabiral trnje v gume .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kakorkoli ?e, ?e mi brez razloga blenda in rine v rit Italijan, Hrvat, Avstrijc, Bosanc, Albanc, Dolenjc, ?tajerc, Ljubljan?an al pa marsovec je zame en navaden prepotenten kreten in tukaj ni izgovorov. Nikoli pa nisem rekel, da tisti, ki vozijo hitro a varno in se zavedajo, da zaradi svoje ve?je hitrosti morajo biti toliko bolj previdni in ve?krat uporabiti zavoro, da spadajo v to kategorijo. Nikakor in nikoli ne, ?eprav na?a dr?ava ho?e to?no to dokazati in dokazati, da je hitrost glavni vzrok nevarnosti. Ne ni - je pa v povezavi s kretenoidnostjo, ve?vrednostjo, egoisti?nostjo, napihnjenostjo,...
Bolj se nebi mogel strinjat.
?e nekdo po prehitevalnem pasu s hitrostjo 130 km/h prehiteva po?asnej?a vozila na voznem pasu, mu nima nih?e karkoli blendat, trobit ali se mu lepit na rit. Za do konca ti?at na avtocesti ne potrebuje? biti nevemkako sposoben voznik niti ne potrebuje? kak?nega posebno visokega IQ-ja. Najbolj pacienti semi pa zdijo vozniki, ki jokajo, da jih je nekdo pri 200++ izsilil.
Labi, res je, stereotipe bi bilo potrebno prese?i. Jaz sem ?e vedno prepri?an, da je ravno med vozniki audijev dale? najve? tak?nih, ki bi potrebovali strokovno pomo?.
Boss zanimivo temo si odprl in pravo vpra?anje postavil. Zakaj nas na?a draga oblast poizku?a prikazati kot divjake na cestah. Ja zakaj je pa katoli?ka cerkev izumila izvirni greh. Zbujanje ob?utka krivde je zelo u?inkovito orodje za manipulacijo z ljudmi
Pa po pamet
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Avto je mi?ljen bolj kot elektri?no gnani avtomobil in ne kot hibrid. Vseeno ima kot rezervo pod pokrovom motorja dizel agregat za primer, ?e bi v akumulatorjih zmanjkalo »?upe«. V prednjem odbija?u ima vti?nico na katero se priklopi ?ez no?. Kak?na je trenutno avtonomija ne vem. Z novimi akumulatorji bi moral imeti bistveno ve?jo in bolj?e pospe?ke, saj bo imel v njih kar 43 kWh energije ? za primerjavo, Toyota Prius ima v akujih le za 1.4 kWh energije.
Labi, mogo?e pa zato, ker nekateri svoje avte nekako personaliziramo in imamo do njih prav ?ustven odnos .
Po pribli?no ?estih letih lastni?tva suzukija swifta sem moral poslu?at od vsepovsot, naj ga vendarle ?e prodam, ker po 6 letih se avta ja ?e vsak naveli?a. Moj odgovor takrat: "Po 6 letih se naveli?a? ?enske, avto ti pa po tolik?nem ?asu k srcu priraste". In ko sem po 12 letih peljal swifta na zadnjo vo?njo (prodal prijatelju), sem v grlu ?util ornk cmok
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sicer se avtomobilov in ?ensk ne posoja, vendar mi je sino?i prijatelj za en krog zaupal svojega Espaca (model letnik 1991 - 96) . Ni? posebnega bi rekel kdo, ?e nebi zadeve poganjala elektrika .
Kak?nega temeljitega preizkusa po ozkih in mo?no ovinkastih gozdnih cesticah okoli ?e?njice pri Kropi ni bilo mogo?e naredit ? vse sem prevozil v 1. prestavi, ker ve? kot 60 se tam ni dalo peljati. Zanimiva je ?ista ti?ina dokler ne spelje? in se ne oglasi podvozje. Speljava? lahko samo s pritiskom na stopalko za plin ? po?asi, ali pa z uporabo sklopke kot pri obi?ajnih avtih ? hitreje, kajti pri ni? obratih je navora malo. Za vzvratno vo?njo samo preklopi? stikalo na armaturi tik ob volanu. Precej?nja te?a svin?evih akumulatorjev se pozna v strmih klancih (tam okol ?e?nice so kar strmi), kamor mora? zato pripeljat z ustreznimi vrtljaji, pri nizkih ima trofazni 51kW motor manj navora .
Prijatelj trenutno dela na shuj?evalni ? avto pri homologaciji tudi tehtajo . Original prednji zici v Espacu tehtajo toliko, da jih te?ko dvigne?, zato jih menja s plasti?nimi ?koljkastimi. Naro?ene ima tudi nove najsodobnej?e litij-polimer akumulatorje, ki so bistveno zmogljivej?i in po kilogramih kar nekajkrat la?ji od sedanjih (cenovno naj bi tanovi "tehtali" 18 000 ojrotov ). Z novimi akumulatorji bi bil lahko njegov E-Espace ?e ?isto spodoben avto.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sam letno prevozim 32 000km, se ne izogibam avtocest, porabim pa malo pod 50 ojrotov. ?e bi bila pri nas prometna infrastruktura normalno razvita, bi gotovo porabil ve?.
Primerjava s Heiderlandom:
Avstrija ima 1677 km avtocest (podatek wikipedia), vinjeta 75ojrotov na leto = 0.044 ojrota/km
Slowenija ima 377 km avtocest (31.12.2007), vinjeta 55ojrotov na leto = 0.145 ojrota/km
Iz tega sledi, da bomo imeli na son?ni strani Alp glede na kilometre ve? kot 3x dra?je avtoceste, kot so na sen?ni strani Alp
Lp M
Edit: izra?un napa?en, ne najdem podatka o pravi dol?ini avtocest pri nas. A ima kdo o tem kak?en podatek.
575 km je podatek z DARS-ove strani, ki vklju?uje tudi hitre ceste, obvoznice, navezave lokalnih cest...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
La?i? zna bit v?asih drag. Mene so gume in nove OZ feltne pri njem pred ?tirimi leti dodatno stale ?e poln rezervoar bencina + iz?rpavanje le tega na servisu :ne vem:
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kako,da je zmanjkalo olja? Kaj tip ni delal serviso vali je pa kaj huj?ega posredi?
Poznam nekega serviserja, ki je poceni kupil zaribano ?estko, zamenjal ma?ino in se sedaj vozi z njo. Ko je spra?eval biv?ega lastnika, zakaj se je vozil z pri?gano lu?ko za olje, je ta odgovoril, da je pa? moral iti po otroke. Ampak, baje mu jih ni uspelo pripeljat domov.
Ne vem sicer kako je pri Mazdah, sodelavec je za fiat multiplo pri nas kupil rabljeno ma?ino za 500 ojrotov uvo?eno iz Italije. Bilo bi za preverit, ?e ni menjava motorja cenej?a kot generalna.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Res ?koda, da se nisem malo bolj poglobil v te stvari in ?e prej kaj poizkusil z razli?nimi tlaki. F1 so se res malo nenavadno obna?ale. ?e bi te stvari vedel takrat, ko sem jih ?e imel (na misel mi samemu tako ali tako ni pri?lo), bi poizkusil s tlakom vi?jim od predpisanega.
Kak?ne so ?e posledice vi?jega tlaka? Meni niti ni toliko za 2dcl manj?o porabo niti me zelo ne sekira obrabljenost robov, kak?en pa je upliv vi?jega tlaka na dober oprijem?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati.
V zadnih 20letih sem se "znebil" po en komplet gum v povpre?ju na malenkost ve? kot eno leto. Razen tistih, ki jih kot prva vgradnja dobi? na novem avtomobilu, so bile vse zgornji cenovni/kakovostni razred. In ?ment glej ga - razli?ni avti, razli?ne gume amak prav vse mi je mo?no pobiralo po robovih. A to pomeni, da proizvajalci avtomobilov ve?inoma la?ejo o priporo?ljivem tlaku v pnevmatikah ne vem. Priznam, da se nisem prav zelo poglobil v ta problem, pri mehankarjih in vulkanizerjih sem dobil edino ta nasvet: "Nogo dol z gasa".
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa saj veste zakaj imajo ?ogice za golf pov?ino, kakr?no pa? imajo. Manj?i upor zraka = vi?ja hitrost.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani