Narobe razume?. Ne more? pridobiti vozilo iz dr?ave ?lanice EU, ?e ne izpolnjuje TE standarde.
DMV je odvisen od EURO klase emisij, vrste pogona in izpustov v g/km. Tako, da vse kar je izpod euro 4 in preko 150 g/km se ne izpla?a, ker so dajatve previsoke.
Ampak HR ve? ni tretja dr?ava ampak je EU.
Je pa res, da ?e ta avto ?eli?, ga sedaj pripelje? in ga potem ko dose?e primerno starost za Starodobnika registrira?, ker je redkost.
En tak kola? cestnih veseljakov. Kot sem obljubil za?nemo z medvo?kim rondojem in "komentarjem" na dogajanje. Nadaljuje se s policijsko akcijo "varnostna razdalja". Potem imamo neko zmedeno blondinko, ki dejansko ne ve ?emu slu?ijo ogledala kot tudi naslednji voznik belega kombija, ki mu ne znak ne ozna?ba na tleh ne povesta dovolj, da nima prednosti in samo modelki v Seatu se lahko zahvali, da ni uveljavljala prednosti. In za zaklju?ek kaj bi brez Celjanov - dva posnetka. Isto mesto, razli?en ?as, isti na?in vklju?evanja po principu "boli me...".
Tisto zadnje kri?i??e izgleda kakor, da je zelo prometno in je verjetno te?ko priti ven na glavno cesto oz. je potrebno malo izsiljevanja. Ampak ?e ?e sko?i? ven potegni zaboga Celjskega.
V?asih s kak?nim modelom vsaka firma brcne v temo. Sploh tiste, ki bi ?elele biti malekost druga?ne in inovativne. Recimo Audiju in BMW-ju se to ne more zgodit, ker venomer gonita ena in isto (no, BMW-ju se celo je, ko so mno?i?no popljuvali Chrisa Bangla - zdaj so se ga pa o?itno navadili). Ko se npr. Alfa trudi igrat ?e na 3-tji in?trument, prva dva ?e zmeraj pobrenkavata evergreene na kitari. Dr?ita se preverjenih konceptov, kar pa? pali, ker ljudje ne marajo sprememb. Zveste "fane" bo? najbolj osre?il, ?e jim bo? ponudil to, kar je ?e poznano kot pa nekaj novega, na kar niso navajeni. Jaz sem v skupini, ki mi ?tance (ala Audi) nikoli ne bodo v?e?. So oblikovno zanimivi modeli, ampak ko vidi? enega, ve? kak?ni so ostali, ima ga milijon ljudi, ker je pa? ljudski avto in po?asi ti za?ne presedat. Mercedes se mi tudi zdi... zeh. No, razen ene neprodajne uspe?nice: R! Imel je celo lepo armaturno plo??o brez nekih ve?jih lesenih zaplat in nepotrebnega ki?a, ki cel avto naredijo kot da bi pri?el k svojem staremu dedku v antikvariat. In ni res, da so si okusi razli?ni. Okusi so si na?eloma zelo podobni. Le nekaj nas je, ki imamo druga?nega
Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.
Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup.
Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF
Poglej rjo okoli zadnjih obrob, ?e je bil servis narejen, kateri deli so ?e zamenjani, vztrajnik,... Spredaj ima ?udno re?o nad masko ali pa je samo ?uden odsev.
Vpra?aj ga tudi kje ima original 16 col alu plati??a, ki so jih imele vse z TE opremo. Webasto imajo tudi vse dizelce, vpra?anje pa je ali ima tudi ro?ni vklop z urico.
Noben DITD in tudi ne Premacy nima DPF-a (kot je ?e Dej? napisal) ni straha tudi pri 6-tkah je bil 2005 Facelift in od takrat dalje je filter stare za?etek 2005 ?e ga nimajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Daj predstavi ti tvojo trojko, koliko razumem ima? nov model.
Imamo del foruma predstavitev ?lanov, kjer ?e nimamo nobenega z novo trojko.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani