Imam še eno vprašanje... Glede na to, da imam dovoljene pnevmatike in platišča - 205/60 R16 92V in 215/45 R18 89W.
Kupujem platišča - odločil sem se za 16'' in glede na AMZS teste (slika spodaj) za zimske pnevmatike Dunlop Winter Sport 5.
Kje svetujete, da kupim platišča? Kje bom prišel najbolje? Za pnevmatike imam prakso, da pošljem povpraševanje nekaterim vulkanizerjem in se potem odločim glede na ceno za najugodnejšega ponudnika. Priporočate, da kupim platišča pri istem ponudniku? Sploh priporočate nakup še enih platišč? Morajo biti platišča torej natanko 205/60, glede na to, da bom imel 16'' pnevmatike? Priporočate alu/lita/jeklena platišča? Priporočate original Mazdina?
Pardon za cel kup vprašanj
Če boš kupoval nova alu platišča je pomembna poleg velikosti tudi širina (v colah) in ET (odmik od centra)
Tej trije parametri so zelo pomembni, da so enaki, kot jih je predpisala mazda za platišča 16".
Kot je Boss pravilno ugotovil, je razlika v porabi nekje 3dcl /100km. Se pa do širine 225 ne pozna tako drastično slabša vožnja v snegu kot pri širših od 225.
Sama vožnja je z širšim gumami z nižjim presekom, slabe strani:
-manj udobna, čuti se bolj neravnine in luknje na cestišči, feltne so bolj dovzetne za poškodbe v udarnih jamah, višji hrup s cestišča, slabši oprijem v snegu, ve"ja možnost aquaplaninga.
Dobre strani:
Boljša smerna stabilnost, manj zvijanja v ovinkih in s tem hitrejša in bolj varna vožnja v ovinkih, boljše informacije na volanu s cestišča, avto lahko več obremeniš, ker je večja stična ploskev s cestiščem, lepši izgled, gume narejene iz drugačnih zmesi za bolj športno vožnjo (pri večjih dimenzijah od 235 naprej)
Uff tole so pa oreng spljuvali in ravno na področjih, kjer je bila Mazda vedno med najboljšimi in to je sama vožnja, dinamika, udobje in vozniška izkušnja. Nekako izgleda, da so tokrat ugriznili preveč in bodo težko prežvečili. Pri teh cenah, ki jih zahtevajo pač ljudje pričakujejo že veliko. Pri 20k€ al pa 30k€ se da opravičiti določene pomanjkljivosti pri 60k€ pač žal ne.
Tudi v novi avto reviji grajajo samo vožnjo in občutek na volanu, kjer je bila mazda vedno močna. Hvalijo pogon, prestižno notranjost, porabo, vožnja pa jih ni prepričala. 🤔
pri tako starem avtu, to itak ne vpliva na ceno, kdor mu bo pametoval, da je bil karamboliran, mu ga pač ne bo prodal, in po drugi strani vedno lahko reče, da je pač odbijač popravljal zaradi parkinga, itd...in je pač drugega odtenka, tako da za moje pojme ni to nek big deal.....vedno so pa vsi kupci ki kupujejo 10+let stare avte najbolj pametni, sploh ker želijo takega kot da bi ga iz salona vzeli :), razni šveroti pa še z merilci laka, itd....in ti potem zbijajo ceno za 50€ 🤣
Razne švercote na brzino pošlješ od tam, kjer so vsi prišli. Če ne plačajo cene, ki si jo določil, se pač odpeljejo domov z dolgim nosom. Jaz take modele takoj odrežem, da ne filozofirajo naprej.
Res je. Niki ne bo enak odtenek barve. Najbolj se to vidi na kaki rdeči, oranžni, plavi in beli barvi. Četudi je temeljna barva na obeh, bo vedno pod določenim kotom opaziti razliko.
Meni je tudi všeč prav to, da vidiš na HUD - u napotke. Kaj je pa tako dobrega v android avtu, da bi ga moral uporabljati?... v vseh teh mesecih uporabe in prevoženih 9000 km nisem še ugotovil,čemu mi ga uporabljal.
Tale test zelo lepo pokaže kdo je zmagovalec,samo zaključne besede ne smeš upoštevat od novinarja,ki bi se očitno rad vozil kot s športno limuzino,to je SUV,ki je namenjen udobni družinski vožnji in to je to......😉👍
V bistvu je bil znan zmagovalec že vnaprej. 😊 Edino, če bi "zmagovalcu" odpadlo med testom kako kolo, bi zmagala mazda. Podobno je z golfom, ki vedno zmaga, pa četudi je še vedno polno cenene plastike v njem.
Uporabljam le še Googlovo navigacijo, ker pri izračunih upošteva dejansko stanje na cestah (zapore, zastoje). Poleg tega je Mazdina (in to posodobljena) nekoč po hribih po Dolenjski popolnoma zatajila oz. me 1 uro vozila in pripeljala nazaj skoraj na izhodišče.
Ne vem kakšen je info sistem na CX-30, na zadnji Mazdi 6 se meni zdi zastarel, po hitrosti, obliki, razporedu funkcij. Če zraven vštejem še zelo slabe kamere (slabše kot pri 6-ki prejšnje generacije) je izkušnja slaba. Enako stara Suzuki Vitara, ca 30% cenejši avto, ima info sistem bolj sodoben, hitrejši, kamero neprimerno boljšo.
Upam, da Mazda ne bo opustila svojih standardnih gumbov na sredini konzole, ki so uporabni (miže) in med vožnjo bolj varni kot pritiskanje s prsti po zaslonih.
Kamera je neprimerno boljša kot v 6-ki,tudi navigacija enkrat, ko jo naštelaš, deluje v nulo. Do sedaj še nisem prišel v situacijo, ko bi me peljala po kakšni kozji stezici. Tudi mi hkrati uporabljamo Google maps (na telefonu) kjer sledimo, kje so zelene, kje rdeče poti (zastoji).
Tudi poti primerjamo sproti na obeh in včasih se odločimo za mazdino navigacijo včasih za Google.
F.. K, če pa mi gre kaj na živce, je to štelanje in iskanje krajev v navigaciji. 😕
Ta gumb in na koncu potrjevanje me vsakokrat pošteno naživcira. V 6-ki je to veliko bolje in enostavneje za nastavit- (touch scren). Ena od stvari, kjer so šli korak nazaj. 🤔
Včeraj se peljem po mestu, lepo po omejitvi 50km/h, pred mano nikogar, ni bilo ne pešcev, ne parkiranih avtomobilov, ni bilo megle in na lepem, brez kakršnegakoli vzroka, se prižge rdeči STOP in zvočni signal za zaviranje v sili. Do zaviranja sicer ni prišlo, saj sem v tistem trenutku podzavestno sam pritisnil na zavoro in s tem prekinil proces samodejnega zaviranja. No, mogoče do samodejnega zaviranja niti nebi prišlo, kaj pa vem...
In sedaj se mi je v podzavest prikradel kanček nezaupanja v avto. Kaj pa če bo avto random nekje, ob nepravem času, po nepotrebnem začel na polno zavirati? Ker roko na srce tudi radarski tempomat je vsaj na mojem avtu, le na pol uporaben.
Se je komu pripetilo kaj podobnega?
Ne. Meni je tempomat bomba in 70% vozim samo z njim. Razen mesta vse ostalo ja.
Jaz pa bolj stil stare šole, enakomerno pospeševanje, ne do podna da vse našpana pač pa da se lepo enakomerno razvije moč. Pri silovitem pospeševanju se mi zdi da vse špana, ketno bolj obremenjuje, zobnike itd.. tudi ko ga vžgem počakam zmeraj pol minute do minuto da lepo olje zaokroži po motorju, se temperatura malo dvigne in potem z občutkom da se zagreje, potem naprej pa po pameti.
Mene srce boli če se motor vrti po nepotrebnem na 4000+ , hjaooo kdo bo moj avto kupil, lepše delam z avtom kot s sabo, nwm če sem že kdaj izkoristil vseh 165 konjev 😄😄😄
Hmmm, jaz takole vozim od kar si lastim dizle. Pa mislim, da vsakih nekaj let tukaj na forumu napišem kako je treba vozit za čim manjšo porabo pa še več užitka je zraven.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dokler je toliko avtov na avtocestah in zastojev, kjer stojiš po dve uri, je gorivo še vedno poceni, verjemi mi. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani