Poskusi vprašat v podjetju Obkov iz Slovenske Bistrice. Naredijo po meri in želji. In, mimogrede, to niso amortizerji ampak plinske vzmeti. Po videzu zelo podobno, po načinu delovanja precej drugačno...
Slivka, te moj 1.4 16v Getz opere in pazi NI naftar, temveč 97 konjska poskočna benz žverca.
To verjamem. Ampak dvomim, da si imel v Getzu sedem potnikov. Dobro, en potnik je bil star komaj dve leti ampak, glej, zasedel je svoj sedež, torej je bil potnik... In slučajno vem, da tudi Nissan Micra (pa ne najnovejša, ampak "že temeljito preizkušena" porabi manj, mogoče celo manj od Getza. Pa je ravno tako bencinar.
Čeprav, kolikor spremljam, Getz ima sedem sedežev: pet jih je tovarniško noter zmontirano, dva sta pa kolesarska...
@dvorjan, jaz uporabljam kar list papirja, A4 format, s črtami. In če pogledam zadnjih nekaj listov, kolikor jih imam spravljenih, je v obdobju okoli 200.000 km povprečna poraba nekaj kapljic manj kot 6,2 litra. Smo pa v tem obdobju kar nekaj 1000 km vsako leto vlekli tudi počitniško prikolico. Koliko je bila takrat poraba, o tem raje ne bi, se pa pozna na skupni, povprečni porabi, zato je tako visoka. In povprečno porabo dviga tudi dejstvo, da smo s hribov doma...
Samo res je cela notranjost za razred višji nivo kot recimo v 6-ki. In v ostalih Mazdah. Da ne govorimo o udobju(tiha vožnja, brez hrupa gum). Imam nastavljen radio na 6 (od 26) in je dovolj glasen, da se lepo sliši in preglasi vse ostalo. Pogovarjaš se pa pri 130/uro kot doma v dnevni sobi na fotelju.
Sm kmet an s hribu doma, pa mi neki tole ni glih jasn. Če je kabina tako zatesnjena, da zunanji hrup ne pride noter - kako pa potem slišiš gasilca ali pa rešilca na nujni vožnji?
Jih lepo daš na 30 in paziš, da jih lepo raztegneš, ko jih daš sušit. In so zopet kot novi. Čez pet, šest let kupiš nove in je mir. 😉
Kot si že omenil, zima ima svoj davek. Če jaz po treh mesecij dam tekstilne predpražnike iz avta, v katerem se prevaža trop otrok, v pralni stroj, ga zabije... Torej sem moral dat prat vsak mesec. Po enem letu smo jih vrgli proč, ker so bili kot ožeta cunja, tapiserija v avtu pa mokra kot da bi avto skozi reko zapeljal. Tako da tekstilni so najslabša zadeva, kar so si jo zmislili in samo za kakšne vase zagledane tipe, ki preživijo več v avtu kot v svoji ženi, da se lahko vsaj z avtom ku+++jo, če se že z drugim ne morejo...
P.S.: Zadnji stavek je mišljen v takem smislu kot tvoj komentar o grdih in smrdečih gumijastih predpražnikih. Kot sem že napisal, obstajajo tudi drugače misleči in bi bilo zaželjeno, da si bolj strpen. Tebi je pri tistih dveh tonah pločevine, plastike in aluminija očitno pomembno kaj drugega kot meni. V tistih prej omenjenih dveh tonah oba preživiva približno isto časa, samo da počneva druge stvari. Pa ti do zdaj jaz nisem nikoli "solil pameti", kaj bi moral in kaj je dobro in kaj ni dobro. Ti pa ves čas pišeš, da tvoje stvari so super in da so vsi ostali falirani, če ne delajo tako kot ti. Malo se umiri in dovoli tudi drugo mnenje...
Tudi jaz jih nimam 😉. In nikoli v nobenem avtu do sedaj nisem imel teh grdih, smrdečih gum. Vsakih nekaj mesecev lepo dam tepihe v pralni stroj in so kot novi. Tudi ostalo blago (tako v kabini kot v prtljažniku) v vseh avtih je vedno kot novo.
Tudi za SUVa si govoril, da je grd in da ga ne boš imel...
Smrdeče? Ne vem, kakšno kitajsko robo si ti do zdaj srečeval, ampak te, ki sem jih imel jaz, niso nikoli smrdele. In če tebi od tam dol kaj smrdi, za začetek umij noge...
Tepihe v pralni stroj? Na kakšen program pa? Ker jaz sem enkrat dal tiste in Mazde 5 na program za zavese, pa so ratali kot ožeta cunja... Zdaj imamo gumijaste kar celo leto. In ko otroci iz peskovnika pritečejo v avto, se sploh ne sekiram. In ko pozimi pričmokajo skozi vse luže, se ne sekiram. in ko pozimi prinesejo za lopato snega noter v avto, se sploh ne sekiram. In nam avto služi - brez, da bi se kaj dosti sekirali zanj. V končni fazi, ko bo avto star 15 let, bo končal na odpadu, pa če bo za videti kot nov ali pa kot da je dal skozi Soško fronto...
pred 1 minuto je Alex napisal:
Samo tudi zima ima svoj davek. 😉
Ja, namesto, da bi se ukvarjal z avtom, se grejem ob ženi. Potem pa rata kar rata. Kot si napisal, tudi zima ima svoj davek...
Slivka nima problemov z avti zato ker živi v hribih in v hrib ne boš prišel z 1500 obrati v 5 brzini,po moje se pri njem motorji zelo veselo vrtijo
Prvo si zadel, drugo si zgrešil.
Ja, jaz nimam problemov z avti. No, mogoče to, da kilometri kar letijo in to, da je kljub majhni porabi rezervoar kar naprej prazen...
Ne, pri meni motorji ne žvižgajo. Dvolitrski dizelaš ima dovolj moči in navora, da s 1800 obrati pelje po teh hribovskih cestah tudi, če je avto obremenjen.
Veš, @Alex, nimajo vsi copatke za v avto. Obstajajo tudi drugače misleči in lepo bi bilo, če bi bil ti strpnejši do njih - tako, kot so drugi strpni do tebe, čeprav misliš malo po svoje...
Mi se pogovarjamo tu o skayactiv sofisticirani dizlih. Ne pa o nekih delovnih strojih in kombajnih.😊
Dobro, pa enega dizla izločimo iz obravnave. Še vedno ostane Mazda 5, ki pa ni delovni stroj ampak osebno vozilo. Pa ima 330.000 km. Glede na to, kar pišete tu, bi moral imeti vsaj enkrat menjan motor in vsake pol leta popravilo v višini 500€ glede na kilometrino...
Bistvo je, da je za vsak drek bombastičen naslov. Ker je naslov tisto, kar pritegne bralca, da klikne na članek. In več kot jih klikne, večji je obisk - to je pomembno iz dveh razlogov:
1.) Večji kot je obisk, bolj je medijska hiša pomembna, nekako bi lahko rekli, da ima večji tržni delež.
2.) Večji kot je obisk, dražje lahko prodajajo oglasni prostor.
To je zdaj razloženo tako, na približno. Kdo, ki se na stvari spozna, bo to bolje razložil. Bistvo vsega tega pa je, da je medijskim hišam pomembno samo, da te z bombastičnim naslovom prepričajo, da klikneš na članek, potem jim je pa vseeno, če članek bereš ali pa ne. Pravzaprav še raje vidijo, če ne bereš...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne, ne bo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani