Žal primerjaš dva povsem različna modela, katera sta povrh vsega SUV in ne prava terenca.
Če iščeš pravega terenca ti priporočam da raje nabaviš Suzuki Jimny ali Vitara z reduktorjem, v kolikor pa ti bolj pomeni komfortni SUV in ti terenske sposobnosti niso pomembne pa se raje ozri po Mazdi CX ali pa Toyota Rav4.
Sam sem imel možnost nabaviti legendarno Mazdo B2500, vendar sem se kasneje raje odločil za Toyota Hilux isti letnik ker je bila bolje ohranjena.
Picasso ima tudi ročico menjalnika na armaturki pa tudi 30cm prehod med prednjima sedežema in zadnjimi sedeži, tako da se lahko predstavljaš ubistvu po celem avtu. Praktično,ce kampiraš in spis v avtu (spet; raven pod je zakon).
Ja, imam še piknik mizo zadaj, Picasso je pravtako raven in ima še zadnje 3 sedeže ločene ter nakupovalni voziček
Zanimivo da pa Mazde Premacy, MPV in 5 skoraj ne vidiš več na naših cestah
Tako specialko kot mtb (29col) spravim pokonci v avto brez prednje feltne. Niti sedeža na kolesu mi ni treba spuščati,je pa res,da imam zgolj 173cm .
Letos smo šli s prijatelji (3je kolesarji+ 3specialke) na izlet in sem pustil dva sedeža doma (tako da je ostal zgolj zadnji desni v avtu), in smo lepo (brez problema) pokonci spravili 3bicikle (brez prednje feltne seveda), privezali z špagami in vmes dali 5ruzakov.
Xsara Picasso je dejansko neverjetno uporabna za take stvari (visok strop,prednji sedeži so zelo naprej ter notranja širina je ogromna).
Aja,za piko na i sem imel zadaj za edinim sedežem še rezervno gumo (lpg predelava).
A postavljen šotor to? 😂
Drži, enoprostorci kot si omenil so najboljši za omenjene zadeve.
Pomembno je ravno dno.
Jaz sem z mojo Hondo CR-V prve generacije prepeljal že marsikaj ravno zaradi tega, hkrati pa to pravi terenec saj z njo marsikaj prepeljem tako z vikendov in na njih, pomagam na kmetijah, nanj priklopim priključke preko kardana, ... noben problem mi nista vreme in podlaga, saj imam povrh vsega še 4x4, reduktor, diferencialne zapore in možnost izklopa prednjih pest.
Tako brez težav peljem zelo dolge predmete in tudi na tesnih parkiriščih vstopam/izstopam tudi na drugi strani, saj je ročka od menjalnika postavljena ob volanu tako kot pri ameriških vozilih.
?? Podreš ožji del zadnje klopi (oz njen naslon) in daš smučke na pod.
Jaz se 3/4 leta vozim brez zadnjega levega sedeža , ker imam večino poti zadaj ali kolo (pokonci postavljeno) ali pa smučke (jp,smučam). Sam pač uporabljam avto za skoke po mestu in športno obarvane izlete. Verjamem,da je moj način uporabe avta malo specifičen,ampak se da smučke čisto lepo tako voziti.
To imaš normalno postavljen bicikl s snemiti kolesi?
Imaš specialko ali MTB?
Ko pa že omenjate pse pa vam iz izkušenj priporočam prikolico
Podjetje Schmidt se že več kot 25 let ukvarja s proizvajanjem prevoznih sredstev in podobnih pripomočkov. Z visoko kvaliteto in fleksibilnostjo hitro in zanesljivo izpolnjujejo želje strank. Ker smo mi – podjetje...
Pa vse danes deluje samo na optično varko po domače povedano.
Jasno da je prostora in ostalega manj če se pa špara na teži in dela na estetiki ter varnostnih zvezdicah, ostalo je nepomembno.
Recimo Mazda 6 prve generacije je tržno nezanimiva ker je zastarela tako oblikovno kot tudi tehnološko, ampak ima pa tisto kar danes manjka : preprostost.
Ko že omenjaš večje število otrok ti lahko povem da je bivši sosed imel v 90'ih Renault 21 Nevada s 7 sedeži in je bilo v prtljažniku kljub temu ogromno prostora, na strehi pa je peljal vse smuči, bicikle in še knjige peljal na sejme.
Danes je kaj takega z karavanom ali pa SUV-om nemogoče narediti, pa pustimo navade in ostalo, govorimo o praktičnosti in uporabnosti vozil.
Vse je odvisno kako planiraš in si organiziraš.
Danes pač izdelujejo vozilo ki so povsem neuporabna in moraš vse na milimetre natlačiti, medtem ko se včasih nisi sekiral kaj in kako boš peljal.
Vse je pač delano samo še na image in design, funkcionalnost in uporabnost sta postranskega pomena.
Kje so pa včasih bili razni nasloni, odprtine, žepi, ipd...? ; imaš kupe odprtin pa jih nemoreš izkoristiti oziroma so stalne prazne.
Res je, danes praktično nimaš več kje to početi in voziti, da o tem kar piše Mčk nemoreš več paralelno peljati 3 osebe na zadnji klopi, najbolj trpi tisti v sredini.
Ja zadnjih 16 let imaš vozili katera imajo Isofix samo na zadnjih zunanjih sedežih, prej pa je bil prisoten na vseh ; naš Citroen Xantia letnik 1998 ga je imel na vseh razen na sovozniškem. Tudi enoprostorci so omenjeno opustili.
Glede vremena je pa tudi res saj si danes nemoreš več organizirati in privoščiti kateregakoli športa tako kot včasih ko si šel nekam res z namenom.
Da ne govorimo kako je danes golf (govorimo o športu in ne o avtomobilu VW Golf) postal vsem dostopen in v vozilih vidim dosti oseb kateri prevažajo palice in žogice.
Da ne govorimo o tem kako vidiš danes pred fitnes klubi (sedaj so zaprti) parkirane mini avtomobilčke (Mazda 2, Audi A1, ...) ; pa še zanimivo je to da večina danes ne športa iz potrebe ali namena ampak samo še zaradi imidža in češ kaj bodo drugi rekli.
To je sicer izven tematike oziroma konteksta ampak ta ukinitev športa in njih dejavnosti pa bo zaznamovala več generacij.
Kako pa bi omenjeno uveljavljal kot stvarno napako?
Vozilo, naj bo novo ali rabljeno, se pred nakupom pomeri in testira, kajne?
Vprašaj se raje kaj narod vidi v precenjeni sveti nemški trojici in njihovih podkoncernih se raje vprašaj.
Kdo razen japonca ti lahko ponudi vse za ugodno ceno?
Najbolj mi gredo na smeh tisti ki imajo Quattro ali pa X-drive in mislijo da so vsemogočni. Si kdaj videl kako se vklopljejo in potem morajo prositi za pomoč?Ali pa ko v rondojih zanaša Bmw-je kot za stavo ; v parih dneh so samo na Škofljici trije odšli rakom žvižgat.
Glede vreče oziroma smučarskega paketa pa je odvisno od izvedbe in njenega paketa opreme ; pri večini je le-ta za doplačilo, pa še pri nakupu rabljenega vozila zelo težko zraven dobiš res očuvan original.
Je pa še ena najbolj smešna zadeva in sicer ker večina teh vozil z omenjeno luknjo potem nima na sredinskem sedežu Isofix-a
Drugače pa je bil predkratkim narejen test kako zavajajo in merijo prostornino prtljažnikov
Mi, ki smučamo, vemo da je to najboljše. V stari 6-ki sem nekoč samo enkrat peljal mokre smuči in pancerje, ker sva bila samo v dveh in se mi ni dalo montirat thuleta. Pa sem imel gumijasto dno montirano.A sem imel po tistem še ful časa vlago v avtu. Se res ne splača.
Si predstavljam in vem kako je potem to odvečno vlago zelo težko ven spraviti.
Najbolje je iti na smučanje s strešnim prtljažnikom ali nosilcem na vlečni kljuki.
Kar se pa tiče zadnje odprtine pa ta pride meni prav za prevoz kakšnih daljšim predmetov na kratkih razdaljah, kadar nimam strešnega prtljažnika ; enkrat sem peljal sestavljivo pohištvo, deske, ...ipd...
Enkrat splomladi bo cas za menjavo moje mazdice, pa me zanima kako je kej s ta novimi diesel motorji, pa tudi bencinarji, ker me vedno bolj mika bencinarja nabavit (izkusenj z bencinarji pa nimam) 🙂 kaj se bolj splaca? Stroski,okvare in kar spada zdraven heh
Gledam pa karavan od 2016 letnik naprej (pogojno 2015)
Hvala in LP
Izbira je tvoja, ampak jaz bi nabavil bencinarja.
Pa ne le zaradi cen pogonskih goriv in stroškov, ampak tudi zaradi vzdržljivosti ter ostalega.
Katere modele pa imaš točno ogledane oziroma v igri?
Ampak vse to kar si napisal enako dobro naredi 5-vratna limuzina, kot je recimo Škoda Octavia ali Superb, VW Arteon, KIA Stinger, 5-vratni Mondeo itd itd. Vsem, kjer se zadnja prtljažna vrata odprejo na široko so praktično enako uporabni kot karavani.
Da taki uporabni avti izginjajo je krivda te nove SUV mode, ki je še mnogo dražja za vzdrževanje.
Drži, ampak čemu in zakaj bi se mučil če je karavan že v osnovi dostavniško in delovno vozilo, medtem ko so te ki si jih naštel vglavem šminka.
Pri SUV pa je resnica ena samo se je nikomer žal ne da dopovedati : to niso pravi ampak kvazi terenci (nima diferencialnih zapor, reduktorja, možnost priklopa delovnih priključkov, ...) ; dostikrat vidim kako te malo povišane verzije ter Audiji in Bmw-ji kompljejo ter niso sposobni prepeljati daljših vzpetin v sneženih razmerah, da o tem kako večina z njimi ne upa na makadam ipd... ne govorimo ; za-me so pravi terenci oziroma džipi samo : LadaNiva, Suzuki Jimny, Jeep Wrangler, Toyota LandCruiser, Toyota Hilux, Mercedes-Benz G in Mazda BT50.
Vzdrževanje in trajnost materialov in karoserije sta tudi temu primerna.
Kar se pa tapetnikov tiče pa se izogibajte Kermavnerja na Tržaški cesti ker dela zelo nestrokovno.
Mnogi živijo v zmoti in mislijo da so karavani še vedno mišljeni za družine in obrtnike, kar pa je daleč od tega oziroma ta teza ne pije vode.
Lahko vam sam iz izkušenj povem da sem imel že pa karavanov čeprav živim sam ; nabavil sem jih zaradi vikenda(morje, vinogradi) in vleke težkih prikolic (počitniška, čoln, drugi avto, ....). Drugače pa tudi taksisti zadnjih 15 let posegajo bolj po karavanih kot limuzinah oziroma sedanih, ker le-teh praktično ni več na trgu z nekaj izjemami.
Pa še zanimiva statistika iz leta 2000 : v večini karavanov in enoprostorcev z več kot skupno 5 sedeži se vozniki vozijo sami (75%) in so njih lastniki samske osebe (70%).
Za tja in sem kam skočiti in kaj prepeljati so to super vozovi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A pickupe si tudi kaj gledal ?
Mazda BT-50 :: Avtonet ::
Povezava za deljenje
Deli na druge strani