Mah žal živimo v dobi, ker se take stvari dogajajo na dnevni bazi vsepovsod...folk poizkuša prevračat krivdo na vse druge...
Smo bili ravno včeraj na malici na burgerju in tam ob naročilu dobi vsak svoj lokator al kako se že reče tisti vibrajoči zadevi, ki te pokliče na prevzem..
Pa dobi sodelavec burger s slanino, naročil je pa brez slanine, drug sodelavec pa res dolgo dolgo nič. Pa gresta vprašat če je vse ok in tista bejba tam suvereno "ja ste zamešala med sabo lokatorje"... JA PA KRISTUS JEZUS, če bi zamenjala lokatorje bi OBA dobila burger ampak pač napačen, tako ga je dobil pa samo en.... A je res tako težko rečt lej sori, zabrklali smo, mal bo trajal.. NE, je bilo boljše PROBAT prevalit krivdo na način popolnoma nelogičnega in nerealnega scenarija
In prej se bomo s tem nekateri sprijaznili, boljše nam bo. Tiste ki to delajo jim je pa že itak ravno... žalost
Kolk je še tega, kar sploh ne znam uporabljat. 😮 Pri M6 G194 je menda 6 različnih programov-režimov zaklepanja vrat. Mislim, da že pretiravajo in nas večina tega ne uporablja.
Imaš opcijo z memory sedeži da ti sam nastavi na “pozicijo 1” ko odkleneš auto (čeprav potem 20 strani naprej v navodilih piše da priporočajo da sedež premikaš samo ko auto laufa, zdej se pa dej
Ne še, ker imajo tudi kakšno slabost (cena, požrejo del moči, so kdaj samosvoji, če avto ni prižgan, ga ne moreš premaknit,.. ). Me pa nervira tudi kombinacija z i-stop, nisem se še navadil ... se ustavim na parkirišču, pritisnem tipko, da bi ugasnil avto, pa ga že prej ugasni i-stop, tako da ga dejansko prižgem in potem še enkrat s tipko ugasnem. 🙃
Palci pa so bili namenjeni izbiri barve, predvidevam po ženinem okusu (za 800 evrov je sicer po ceniku ni, najbližje je kristalno rdeča za dobrih 700), kar je dobra naložba v zakonu. 😉😀
Če malo bolj grobo pritisneš na zavoro ti ne bo užgalo istop-a.
Prvo testno 6-ko,ki sem jo imel, je imela avtomatski menjalnik. Že na, šestki mi ni bil niti malo všeč. Tukaj pa je verjetno vse skupaj še bolj bogo. Za mazdo je znano-ročni menjalnik+benzinar=uspeh. Ostalo je bolj za silo. Prvi dizel motorji, ki so jih delali v sodelovanju z Fordom so bili ok, ostalo pa bolj tako-tako.
Tako, da ročni menjalnik je zmagovalni. 😉
Še zapis iz avto magazina na testu cx30.
"V Mazdi CX-30 je bil namreč s kolesi povezan preko samodejnega menjalnika.Gre skoraj za posebneža med samodejnimi menjalniki, saj v dobi, ko konkurenca utegne ponuditi tudi do osem prestav ali več, izbira le med šestimi prestavami. In ta je na žalost Ahilova peta avtomobila."
Pa še en zapis:" Tedaj sem se spraševal, ali ne bi avtomobilu nekoliko bolj ustrezal ročni menjalnik. Sedaj je odgovor jasen in glasi se: DA! Vsaj v 90 odstotkih časa. Govorim seveda na podlagi lastnih izkušenj in načina vožnje, ki bi ga opisal kot bolj dinamičnega. Tokrat se je namreč pred menoj znašel avtomobil s povsem enakim motorjem, a brez avtomatike, ki bi skrbela za samodejno pretikanje med prestavami.
A to primerjajo z istimi automatiki za katere si ravno ti na prejšnji strani napisal da znajo cukat in so neodločni? Vrhunski inženering res
Boli mene briga kaj voziš, sam da si ti srečen. Ampak ne mi tle bučke prodajat in o mazdini poeziji avtomatskega menjalnika razlagat traparije, ker sem šel tudi sam iz G120 ročni na G192 avtomatiko in ne grem nazaj.
pred 23 minutami je Aless napisal:
Sicer nisem VW fan ampak, če bi jaz kupoval SUV, bi nekaj takega kot v linku (vendar z 2.0tsi), vizuelno mi je top, Rline oprema, pa 2.0turbak+avtomatik😎
Mazdini atmosferski bencinci me ne navdušujejo, sem prestar za nenehno šaltanje in nabijanje motorja v visoke obrate.
Ta x motor je po moje z AT menjalnikom res bolj bogi. Vsakokrat, ko sem bral kak test, so ga vsi po vrsti odsvetovali.
Pa še zastarel je. Eden je napisal, da bi ga bili veseli edino v kaki zakotni ameriški vasici, kjer se je čas ustavil.
Sicer pa sem imel na preizkušnji tudi cupro z 1.5 turbo motorjem in je bil še slabši, kot ta x mazdin. Pa še tisi njihov dsg menjalnik ni vedel nikoli v katero brzino bi prešaltal. Vseeno je mazdin x motor dragulj proti tem ta švoh tsi benzinarjem. Obstaja tudi 2.0 tsi, ki pa pije kot žolna, če ga le malo pritisneš.
Ta testna cx 30 je navkljub vsemu priganjaju in avtocestni/ mestni vožninji na koncu imela porabo 6,8/100, kar je super podatek glede na to, da je bila skozi v visokih obratih. 😊
Imela je pa tudi šele 2500 prevoženih kilometrov, tako, da po moje se motor še ni niti prav ulaufal.
Alex prosim…..jaz sem tudi že marsikaj prebral v tem življenju pa se je na koncu izkazalo za neresnično. Pejdi probat AT…
Zastarelost pa v veliki meri pomeni, da so nekaj naredili tako dobro, da ni potrebe po menjavi le-tega…dokler nekaj dela, tega ne rabiš spreminjat.
Sploh pa za tvojih tistih par km na dan, ki jih narediš, bo čisto vseeno kaj od tega bo. Koliko jih nabereš?
men se bencinar ne zdi počasen. je pa res da sem prešaltal iz Toyote Corolle 2003, 1.6 vvt-i, k ima samo 150 Nm, ima Mazdo k ma 210 Nm navora
Ma fora je sam ta, da sta X186 v CX-30 in CD150 v 6ki enako “hitra” motorja…razlika pa je v tem, da X186 razvije manj navora - predvsem pa na drugačen način, kar @Alexa moti, ker je navajen tega božanja v hrbet od turbine na svojem dizlu.
Tudi meni se je CX-30 G150/AT/AWD zdel nepremičnina v primerjavi z Mazdo6 CD150/ročni/AWD in G192/AT.
Malo obujam staro temo... Resno razmišljam da bi si nabavil dashcam. Preprosto preveč bedakov na cesti.
Na kaj biti pozoren pri nakupu? Imel bi nekaj poceni in preprostega . Ne rabim nekih vrhunskih posnetkov,dovolj je da se vidi .
Kako deluje potem prenos slike iz kamere na telefon ? Je možno da kamera snema direktno na USB?
Kupi Xiaomi, ker so top za svojo ceno. Jaz imam 70mai pro, sedaj pa vem, da je neka izboljšana verzija.
Snema na micro SD kartico, ki jo potem lahko daš v računalnik in pogledaš. Druga opcija je preko wifi na telefon ampak ne prakticiram. Glej answer nad sabo od Scr3amerja.
Sem peljal, a še vedno me je motil hrup izpod kolotekov. 😉
Bose mora bit. Sicer ga bo treba zopet malo "doterat" ampak osnova je dosti boljša kot v prejšnjih Mazdah. Vsaj sub so zopet vrgli nazaj, kot je bil že v prvi seriji. 🙂
G192/4 in CD150 imata isto glasnost pri 140kmh.......
debata je v smislu +/- bencin/dizel, kar pa je kot alternativa tema dvema opcijama je pa še veliko slabše :), tole je zadnji model od Toyote, cena pa najmanj 52k €, res ne vem kdo od večine SLO bi si to (oz. si bo to) lahko privoščil....če to primerjamo z bencin/dizel motorji je bil to včasih rang že res premium avtomobilov, tukaj pri elektriki pa dobiš....nekako ne razumem te logike/politike EU. V USA pa veselo V8 motorji in bencin/nafta skoraj zastonj :).
V primeru prednjega pogona je na delu le en električni motor z močjo 150 kilovatov (204 KM), pri štirikolesnem pa dva, vsak premore 80 kilovatov (109 KM). Pri obeh je maksimalna hitrost omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek prve različice do stotice je 7,5 in druge 6,9 sekunde. Nekaj posebnega je gumb za upravljanje samodejnega menjalnika namesto običajne ročice, na merilnike pa gledamo nad volanskim obročem, podobno kot pri peugeotih. Zmogljivost baterije je 71,4 kWh, hitro polnjenje do 80 odstotkov je mogoče v pol ure, na navadni polnilnici dobrih devet ur, obljubljajo pa, da bodo konec leta vsi bZ4X izdelani z enoto z močjo 11 kW za hitrejše polnjenje. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov, doplačilo za štirikolesni pogon je slabe tri tisočake.
Športni terenec bZ4X je prva toyota s povsem električnim pogonom. Prepriča s prostornostjo in dosegom. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov.
Sepravi ogrevan volan ki mi je nekako ratal "a must" pride paket style (ker ločeno ne moreš dokupit samo te funkcije)... style pa košta 61700 eur
Nevem no, sm tudi jaz pomislil na najslabši scenarij... AMPAK vem da v avtu pumpa za gorivo lahko odpove če se preveč voziš na rezervi ali pa imaš sranje v tanku.... mogoče je pa tle ista fora in je zaradi tega prepovedano točenje
Si začel tudi ti podpirati migrante in ostale lenuhe?
A veš komu so včasih indijanci rekli da je vegeterijanec in kaj to pomeni? To so rekli slabemu lovcu, danes pa so to vegani ki se delajo uboge in niso sposobni drugega kot trpeti in krasti travo drugim ki jo imamo za živino.
In kar je najbolj zanimivo je to da jih je velika večina mešancev med vegani, gretovci, kovidianti, LGBT in kardašianti oziroma gre za neke hibride kateri delujejo po EU načelih ; največ takih pa je sedaj povprečnežev in še bolj revnih medtem ko so bili LGBT večinoma do 20let nazaj samo v vrhu lestvice oziroma medijsko znane zvezde in podjetniki.
Pri nas v Dolini Šentflorjanski velja le eno geslo : važno da imam vse boljše od soseda!
Predkratkim nedolgo nazaj : Franci kupi novega Ssangyong Tivoli, čez tri dni sosed Janez kupi najnovejšega Bmw X5 pa čeprav je v slabšem socialnem položaju in nima za kruh, ampak važno da draži sovaščane in ostalo okolico. Pride pa k nam na šiht in v gostilno pa fehta za 30 centov ker nima za kavo, kaj šele za bencin oziroma nafto. Mene bi bilo sram se peljati s takim vozom katerega ne morem vzdrževati.
Ma gre se za to da ti hočem dopovedat da žal živimo v družbi kjer si nekateri lahko privoščijo vse, nekateri pa peščico. Ker se sam tretiram za nek začetni srednji sloj ne vidim nič narobe v tem, da kupim avto z dobro opremo in dobro estetiko. Me pa jezi dejstvo, da bom jaz, ki sem plačal avto v celoti imel npr. dražji vrtec kot nekdo, ki ima avto na lizing.
Se strinjam. Je pa res, da so nekateri pri nas že nesramno bogati in se preseravajo, zelo veliko ljudi pa si avto (kripo) komaj privošči in za silo vzdržuje, da lahko pride do službe.
Imamo na svetu na stotine miljonov ljudi, ki stradajo in o avtu niti ne razmišljajo. Krivičen svet, je bil, je in sem prepričan, da bo še naprej.
Točno tako.
In pazi zdej to.. nam je v Sloveniji lepo. Še preveč lepo. Imaš nekaj izjem, ki se komaj preživijo in spravljajo svoje otroke v hudo socialno in družbeno stisko zaradi tega, ker si ne morajo privoščit vseh materialnih stvari. Potem so otroci zasmehovani, imajo slabši status etc. In zdej k pravš da maš nesramno bogate preserante...a oni kej nardijo glede tega, da bi blo tut ostalim otrokom v razredu boljše? Dvomim...verjetno bi jih še bolj potunkali v greznico če bi lahko. Tisti na dnu ki nimajo bi pa še to kar imajo dali ostalim, ker sami vedo v kakšni stiski so. In bolj kot greš na server EU, boljše je. In bolj kot greš na jug EU, slabše je. Pa bo kdo naredil kaj glede tega? Ne bo!!! Bo kdo naredil kaj glede tega da še južneje v Afriki otroci umirajo? Ne bo!! Žalostno mi je pa to, da je denarja na tem svetu dovolj. Glej kako hitro se je razvilo cepivo proti covidu..Zakaj? Ker so vsi lobiji vložili denar v to, kdo bo prvi odrešenik, ki nas bo rešil tega virusa. Verjamem, če bi taisti lobiji vložili denar v ustrezne kanale bi se rešili lakote, hudodelstva, trpinčenja... Ampak žal se to ne zgodi.
Meni se srce para ampak te prizadete miselnosti ne boš spremenil nikakor.
pred 2 minutama je DonFelipe napisal:
Ampak,a se zavedaš da je v naši Dolini Šentflorjanski 99% vozil kupljenih na lizing?
Drugo pa če bi bilo res tolikšno število kot omenjaš v drugem odstavku potem ne bi promet funkcioniral tako kot funkcionira.
Vse te novodobne bolezni kot so veganstvo, kardaširanje, gretiranje, kovidiranje ipd... so pripeljale do tega da se bogati odrekajo marsičemu, meddrugim nekateri tudi vozilom, ter prehajajo na ostale neumnosti kot so telefoniranje in ostali okraski ; možgane pa imajo sprane s strani medijev in njihovih ''zvezd''. Zokilandiranje pa uvaja povrh vsega še sodoben life brez avta.
Ja, ker denarja ni, socialni in družbeni status pa pomeni ogromno. Zato beri moj zgornji odstavek.
Res je, danes pa vsi gledajo samo na opremske pakete in njihove vsebine ter estetiko, da o tem kako pri rabljenem za 500€ pričakujejo da mu novega narediš in ti jamrajo kako je možno da tak model obstaja in da nisi v njegovi regiji. Razvajenci in večni otroci ki sanjarijo, v resnici pa nimajo za burek in kavo!
Ne razumem kaj je s tem narobe - mislim če ima folk denar in si ta luksuz lahko privošči, za kaj si ga ne bi?
Ej ravno včeraj sem se peljal tu mimo in valda vsakič ko grem mimo vržem uč kaj imajo parkiranega (npr imajo tudi neko zanimivo marelično barvo 3 limuzine) in sem rabil par sekund da sem pogruntal, da je to ubistvu CX-30, ker ne zgleda niti približno tako kot ostale CX-30 Bi pa verjetno vseeno vzel machine gray če bi jo jaz kupoval, kdo bo tole skos pucal
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mah žal živimo v dobi, ker se take stvari dogajajo na dnevni bazi vsepovsod...folk poizkuša prevračat krivdo na vse druge...
Smo bili ravno včeraj na malici na burgerju in tam ob naročilu dobi vsak svoj lokator al kako se že reče tisti vibrajoči zadevi, ki te pokliče na prevzem..
Pa dobi sodelavec burger s slanino, naročil je pa brez slanine, drug sodelavec pa res dolgo dolgo nič. Pa gresta vprašat če je vse ok in tista bejba tam suvereno "ja ste zamešala med sabo lokatorje"... JA PA KRISTUS JEZUS, če bi zamenjala lokatorje bi OBA dobila burger ampak pač napačen, tako ga je dobil pa samo en.... A je res tako težko rečt lej sori, zabrklali smo, mal bo trajal.. NE, je bilo boljše PROBAT prevalit krivdo na način popolnoma nelogičnega in nerealnega scenarija
In prej se bomo s tem nekateri sprijaznili, boljše nam bo. Tiste ki to delajo jim je pa že itak ravno... žalost
Povezava za deljenje
Deli na druge strani