Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍
Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃
Verjemi, da ne... če mu pripelješ 5 let starega s 300.000 in zraven daš 10 let starega s 150.000km 80% mehanikov ne bo razlikovalo kolk ma kateri avto kilometrov. Zanašalo se bo na vizualne občutke, ki pa so varljivi. Eni pravijo, da se da razlikovat po zvoku motorja, ampak to so že dokazovali, da so buče. Nekoč je bil en test pa so mehankarji kiksali za par 100.000km, se pravi je na to računat pač brezveze.
Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉
Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.
Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.
Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati.
Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji.
Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.
Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉
Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.
Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.
Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.
Emmm, tukaj nismo na isti mreži - mislil je da išče nekoga, ki ima izkušnje z uporabo dizla, katerega je kupil novega in je zdaj že 150.000 prevoženih kilometrov za njim, da naj nam pove svoje izkušnje. Na iščemo takega, ki je kupil iz druge roke, ampak takega, ki vozi od praktično nule in kolk problemov je mel z dizlom.
Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.
To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.
Sem se prav počutil vredu, ko sem zjutraj ob 6:05 peljal s kolesom mimo petrola.
#šparatntnk
Kr navadi se, da bo bicikel ratal glavno prevozno sredstvo.
Spomnimo se Kitajske pred 20 leti, ko so se trume vozile z bicikli in le peščica z avti pa se jim je folk na zahodu smejal kaki reveži so, da nimajo za avto.
No zdaj je pa Kitajska motorizirana, zahod pa rine na bicikle. Razlika je le to, da nam ne razlagajo, da mormo it na bicikle, ker si avtov kmalu ne bomo mogli privoščit oziroma ratujemo reveži, ampak nam razlagajo, da nismo revni, temveč smo ekološko osveščeni. In ovce vse v en glas BEEEEE
Sejne vem, a bi sploh na tole odgovarjal, ker s pravljičnimi svetovi nimam izkušenj. Če hočeš tako ceno ali še nižjo ne bo druge kot, da se preseliš v Rusijo ali Belorusijo. Take majo tam cene v neoliberalizmu pa take kot so v Italiji.
Sicer pa sej imaš pri nas neregulirane cene na AC križu pa predlagam, da tankaš tam, ker neregulirane cene tam so res ful nižje tam okol 1€ - ker itak nikoli ne preverjaš dejstev mi verjemi na besedo in veselo tankanje.
Sej ni vazno… vazno je smo to, da so omenjeni golobi in golobnjaki ter perje… pa da je to povezano s cim slabim… Tako to delajo pravi kleni jansisti
Sej se strinjam, da je treba tud udart čez Goloba, če ga dejansko userje, ampak da se udriha, čez nekoga, ki je z ukrepom omogočil, da tankamo najceneje v EU je pa milo rečeno smešno, bi pa raje rekel abotno.
Ne vem zakaj imam občutek, da po nekem času se kar pozabi kako TPMS deluje. Na hitro še 1x, imamo dva sistema direktnega in indirektnega.
DIREKTNI - uporablja senzorje na ventilčkih, ki merijo tlak v gumi
prednosti
- dejansko gleda tlak v gumi in sporoča napako, ko ta tlak pade pod določeno vrednost - navadno tam pod 1.8 bara
- boljša preciznosti pri meritvah, oglasijo se točno ob tem pogoju
- bolj varen, saj zna vedno ugotovit, da je tlak padel pod mejo
slabosti
- dražji, saj rabiš 4 senzorje za vsako kolo
- veliko prej ga lahko uničiš tako pri premontaži koles oziroma, ko guma spusti do konca in udari feltna ob tla.
INDIREKTNi - ne uporablja senzorjev, ampak primerja hitrost vrtenja posameznih koles
prednosti
- cenejši
- ni možnosti fizične poškodbe pri menjavi
- lažje ugotovi katera guma točno se je preluknjala
slabosti
- nenatančen saj primerja hitrost vrtenja koles - če spuščajo vsa istočasno oziroma jih preluknjaš na stingerju se boš vozil po feltnah pa senzor ne bo pogruntal, d aje kaj narobe.
- obvezna je dokaj visoka razlika v tlakih med gumami, da zazna nepravilnost
- zato je potrebna kalibracija, da se sistemu dopove, da je recimo razlika v tlaku sprednjih gum in zadnjih
Na hitro povedano, direktni sistem je bolj natančen, indirektni pa bistveno cenejši. Katerega imaš v avtu najlažje ugotoviš al imaš gumb za kalibracijo TPMS al ga nimaš. Če imaš gumb je indirektni, če ne pa direktni.
Mene ne prizadene toliko. 😉 Samo pravim, da je potrebno nekje vrečo napolniti sedaj, ko je (bo) Golobnjak tako vneto talal € v javnem sektorju. 😉
V katerem vesolju ti živiš? Mislim, kakšna je cena goriv v tvojem svetu? Ker ne razumem, kateri del dejstva, da je v EU najnižja cena goriv ravno v SLO in pri hrčkih, ti ni jasen?
A veš da je cena v SLO regulirana in to regulirana po določeni formuli, ki upošteva cene na mediteranski borzi (mimo grede, te borze si Taubi ne lasti tako, da nima vpliva nanjo) in menjalni tečaj dolar/evro (tudi tuki Holob nima vpliva). Dovoljuje le in samo 10 centov marže trgovca na liter, kar pomeni, da vsako gibanje cen je torej odvisno le od cene na borzi in menjalnega tečaja na kater dva taubi ne vpliva. OK, mogoče v tvojem svetu, ampak v realnem pač ne.
Sej vem, da ne verjameš v to kar pišem, ampak bi rad vedel tvoj podatek o ceni, če bi bil danes na oblasti kak desni, mogoče celo Jajo. Kolk bi bila torej po tvoje neregulirana cena goriv?
Pa poraba bi šla v višave s tako vožnjo. 😄 To pa tebi ne bi pristajalo.😄
Sicer sem pa bil včeraj na, snegu z mojo rdečo puščico. Čeprav je snežilo za domov sem nastavil tempomat na 145.
In poraba do Kopra (preko Cerknice) zanimivih 5,9/100. Se pozna, da je "odprta". 😊
Ne vem, pri tej hitrosti sem gledal sam na cesto. Bi pa znalo bit tam nekje okoli 17l/100km. Bom videl, kolk se mi bo to huliganstvo poznalo na koncu tanka. Aja, čak hehe, sej sem tankal v ponedeljek.
Se ne pozna nič, bi moral očitno kar nekaj časa gnat, da bi to vplivalo na povrečje pri tanku.
130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..
Sprobano v nedeljo... pospeševanje sem začel nekje z okoli 123km/h seveda v 6. in to krepko že v klancu, tam kjer se začenja dolgi ovinek v desno cca 1km od priključka Vrhnika (N45°57'30.5" E14°18'20.5"). Po 2.5km tam nekje okoli 800m pred mostom sem spustil gas, ker je ovinek v levo pa cesta ni bila suha, da ne bi šlo kaj narobe.
Števec v avtu je kazal 182km/h, navigacija pa 176km/h. Če bi bilo idealno, suha cesta pa da bi lahko začel pospeševat iz 130km/h bi šlo do mosta verjetno nekje do dobrih 180km/h. V 5. prestavi pa verjetno tam nekje 185km/h. Kar je tam nekje kot mi je enako ratal s prejšno 6-ko ob idealnih pogojih s tem, da nisem imel kamere z GPS, tako da se spomnim edino podatka iz števca 190km/h, ki je lagal tam nekje 8km/h. Sicer manj konjev 140KM ampak bolj aerodinamične oblike.
Je vse posneto, ampak filmčka ne bo na youtubu, da ne bi koga kaj zamikalo.
Kaj ma to veze kaj ga je vleklo... skupina bebcev na kupu tako tale imbecil na štriku kot tiste rezgetajoče česplje v avtu. Žal mi je le unga, k je nasprot prpeljal, da ma zdaj sitnosti pa seveda upam, da vseeno imbecilu ni nič, da bo mel čas premislit kakšen idiot je.🤬
Sava Eskimo S3 je čisto solidna guma za nezahtevne driverje. Prve dve leti je odlična. Potem pa vržeš stran in nove.
Jaz sem jih imel na 190KM avtu z prvim pogonu brez el. pomagal in sem še vedno tukaj.
No sej to je problem, ker če bi mel boljše gume in seveda bolj premium avto ne bi bil še vedno tukaj, ampak bi prišel vsaj ven z Dolenjske, oziroma še kam dlje. Tko pa.... 😜
Pozor, veljavnost vinjete morate letos izbrati za en dan kasneje. Dars je uvedel enostavno orodje proti pozabljivosti in napakam.
Ne bi rekel, da je to dlakocepljenje, ker mi je vseeno za ta dan - je pa res, da delam v taki firmi, kjer je točnost datumov zelo pomembna pa take zadeve pač opazim.
Kot opazim tudi to, da je pri lanskih skoraj milijon letnim vinjetam teh 30 centov na dan pomenilo 300.000€. Ne gre se mi za njihov zaslužek ampak za njihovo aroganco, da so za 600.000€ predvidenega letnega prihranka šli ugašat luči na avtocestah. Se pravi raje nižajo varnost z ugašanjem luči ter razlagajo kolk bo prihranka kot, da bi pravilno znali nastaviti datume veljavnosti vinjet. Mislim, da folku teh 30 centov ne pomeni čisto nič, a sem pa 100% prepričan, da povečana varnost zaradi bolj osvetljenih AC pa je vseeno v interesu vseh.
Aja, ker so DARS-u potihom zagrozili, da bodo soodgovorni pri nesreči, če je prišlo na mestu, kjer so bile ugasnjene luči, so jih hitro kot zajček spet v sredo prižgali nazaj. Se pa resno vprašam, kdo na DARS-u ma taka muda, da je sploh v prvi fazi oktobra se odločil za tako abotno potezo in ugasnil luči.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjemi, da ne... če mu pripelješ 5 let starega s 300.000 in zraven daš 10 let starega s 150.000km 80% mehanikov ne bo razlikovalo kolk ma kateri avto kilometrov. Zanašalo se bo na vizualne občutke, ki pa so varljivi. Eni pravijo, da se da razlikovat po zvoku motorja, ampak to so že dokazovali, da so buče. Nekoč je bil en test pa so mehankarji kiksali za par 100.000km, se pravi je na to računat pač brezveze.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani