Upam, da dobim hardtop nekje, ?e ne ravno zraven in bo kar ostal gor. Dvomim, da bom kabrio koristil kaj ve? kot za poku?ino ob nakupu... Ampak hvala za opozorilo!
Hermelin, v cem je poanta kupit cabria in potem ga ne uporabljat kot taksnega? Razen ce ti je oblikovno toook vsec kot noben drug avto recimo.
Sem ravno to opazil v?eraj. Nekdo je imel celo razbit pleh, tako da je imel pri straneh ?e ve? prostora za zadeve. Samo vpra?anje ?e je pametno tja zlagat kaj te?jega...?
@Daisten, menjati verigo stroskovno ni nek bavbav, je nekako v rangu menjave jermenov pri motorjih, ki jih imajo. Govorim za ceno pri mojstru Pelku, za uradni servus nimam podatka in me nikoli ni zanimal
Dobr, sam glede na izgled avta nebi od njega pricakoval sam to da te pelje od tocke A do tocke B, ampapak da ma tut nek pospesek iz starta.
Heh, glih ene tolko je posko?en na pospe?evanju kot famozna 323F BA generacije 2.0 V6 24v s 145KS, s tem da ga poganjajo ubogi 4 valji napram ?estim Mazdinim.
Mimogrede, obstaja tudi 1,6 s 105KS in lahko ?e tistga mal o-nepremi?nini?.
Heh, glede na to, da imam kar nekaj km-jev prevo?enih s Cliom 1.2 8v, ki ima zverinskih 59KS, pa nisem bil NIKOLI ovira na cesti in je brez te?av zvozil prav vsak klanec (npr. Golte ali pa Vr?i? brez te?av), verjamem da se da tudi s 143KS in 2000ccm kar precej spodobno premikat po na?ih ljubih cestah.
?e pa se gremo kaj je mo?nej?, pa je itak le nebo meja, zlasti pri gara?nih predelavah doma?ih mojstrov, ampak mi FOTRI tega pa? ne rabimo.
P.S. in tudi napa?nega Coupeja si dal za primerjavo v zgornji povezavi, ?e smo ?e ravno natan?ni.
Ti rajsi pogled ce je bila sklopka menjena oz. v kaksnem stanju je. 200k km je ravno taksno stevilo, da zna pocasi napociti cas za menjavo in pri dizlih to ni malo glede na to, da se menja se vztrajnik
Pelko pravi, da se pri sodobnih dizlih med 200 in 250000km zacnejo glavna vlaganja/stroski!
(Izjema je kak avto, ki relacijsko in hitro naklofa 400000 recimo).
Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...
V tem primeri bi on seveda moral nadaljevat naprej po vkljucevalnem, ki kasneje postane odstavni pas in se prek tega varno vkljucil. Vmes seveda ustrezno pospeseval, se razume
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poskocna mini zverca
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11064075&display=Renault%20Twingo%201.6%2016v
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani