Sem zajebo stvar, zamenjal sem super avto za laboratorij.... 😉
Upam, da mi ne bo žal za to potezo, aja pa še 10 jurjov sem doplačal🥴
Pije pa 0.2 manj kot prej in ima 60konjev več, jebi ga ne bo računice... 😊😂👍
V bistvu si se tako ti, kot vsi ostali tu na forumu ki so kupili ta nov biser od motorja zafrknil, ker niso vzeli kakega opla, 2.0 benzinarja iz konca 80-ih.
Razliko cene med G122 in X186 nadoknadiš pri prevoženih 270.000 km, če je poraba X186 pol litra nižja na 100 km od G122 in upoštevamo današnjo ceno bencina/avta.
Koga briga za prihranek. Važen je podatek, kako malo pije. 😉
Ne ni, ker če se ti voziš z povprečjem 6,5 in jaz z povprečjem 8,5, bova v 1 letu pri 30kkm pridelala za 850 eur razlike (po trenutni ceni goriva). Jaz sem dal 10 tisoč manj za avto kot ti, tako da imam 11 let fore, da te ujamem.
Ha, ha, se pravi, po tvoji logiki, da če kupiš avto za 5 jurjev in pije 20 l/100, si še vedno v prednosti. 🤣🤣
Hehe, a veš kaj ti bodo rekli? "Ja gospod, tole je normalno za SUV-e... če bi imeli gume, ki bolj primejo bi preveč SUV-ov na streho obrnil. TIste ta boljše pri Mazdi dajemo samo še na Mazdo 3 in na Miato". 😂🤣
Sem malo bral druge forume in so po večini ugotovili podobno kot jaz glede teh gum.
Tako slabih gum nisem imel na avtu že zelooo dolgo. Še sreča, da gredo kmalu gor zimske. 😊 Slabše ne nore bit.
Pnevmatike Bridgestone Turanza T005 215/55 R18 99V XL na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik...
Resda je ta za višje hitrosti in nosilnost a vseeno je čudno.
Našel, katera je glavna razlika med obema gumama.Črka A pomeni, da je narejena specialno za azijski trg. Kar hkrati pomeni, da so tam manjši standardi in zahteve za dobre gume. Spodaj so komentarji, kjer se skoraj vsi strinjajo, da, so te gume slabe (nekaterim zdržijo lev15000 kilometrov), po 7- 8000 kilometrih pa naj bi bile že skoraj totalno neuporabne za vožnjo v mokrem. 🤔😬
Na teh kilometrih sem sedaj jaz.
"The Turanza T005A effectively replaces the Turanza GR100, which has been in the market for around three years. As is quite the norm these days, the Turanza T005A is a tyre tailored to our region’s unique needs and demands – the ‘A’ in the name is a region code for ASEAN, and the tread differs from the T005, which is the OE factory fit for the newAudi A7 Sportbackand latestLexus LS. The new tyre counts theMichelin Primacy 3 STas a rival".
Pri izbiri OEM gum za mazdo cx30 dobi mazda en velik - z moje strani.
Od 15. julija do sedaj sem naredil z cx30 8150 kilometrov. Avto gre vedno bolje (se je izgleda utekel motor) in vožnja z njim je vedno bolj zabavna. Vožnja na dolgih relacijah je sproščujoča in totalno nenaporna. Mazda 6 le občasno gre v pogon, ko jo vozi sin.
Je moče, da je kaka serija teh gum takšna, ker jaz nimam teh občutkov pri vožnji po mokrem 🤔
Drugače pa je to lahko tudi dokaz, da premium gume niso vedno najboljše.... 🥴Mogoče se še tisti malo za temi premijci bolj trudijo in to za skoraj pol manj denarja....
Mogoče ne opaziš, ker nimaš primerjave z vrhunskimi gumami good year kot imam sam. Tisti so vrhunske gume, rele so le povprečne. Gelipter je opazil isto stvar.
pred 49 minutami je Boss napisal:
Seveda Bini ti tega na čutiš, če tvoj SUV še ni videl 6000 obratov.
Sem glede premiuma imel bolj v mislih, da na kao premium avto dejansko sodijo premium gume in ne nek pocenski cheapshit - a se motim?
Jaz 25 let kupujem nove avte pa še nikoli ni bilo gor serijskih gum, ki bi jih moral takoj menjat pa sem za gume strašno občutljiv.
Avto je premijski, gume pa žal ne. So res made in japan, a že tale test pove vse o gumi.
Včeraj, ko sem se vračal iz Udin nas je celo pot zelo pralo ( močni nalivi).
Še enkrat več sem lahko ugotovil, da so te prvovgradne gume bridgestone zelo slabe (in nevarne) gume v dežju.
Po ravnem še nekako gre, sem pa na, avtocesti doživel aguaplaning in sem par deset metrov vozil popolnoma brez kontrole. 😬
Druga katastrofalna lastnost teh gum je vožnja v mokrem v ovinek, kjer totalno nič bočno ne držijo. Tudi pri speljevanju v mokrem takoj zavrtijo v prazno, prav tako pri zaviranju takoj reagira ABS.
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194? 🙂
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
Počasnih? Zakaj pa počasnih pozimi? Ok. Če je dež ali sneg, če pa imaš dobre zimske gume lahko lepo, varno in hitro voziš tudi z zimskimi gumami.
Danes sem prevzel za vikend test cx5 g194 awd takumi. Povprečna poraba od tankanja 6,9 (250km) poraba zadnji trip 6,5 (Slovenska Bistrica - Murska Sobota - Slovenska Bistrica). Nisem preveč za suv ampak ta cx5 je prvi suv pri katerem sem res res res uzival v vožnji. Koliko bi le bila poraba brez awd.
Ampak, ampak... sej ti te svetlobe ne gledaš. A torej kopuješ za druge, al misliš, da si s tem bolj všečen? Ne štekam glih najbolj zakaj je to pomembno al je bela al je mal manj bela.
Saj tud lepih feltnen, barve avta in sank med vožnjo ne gledaš 😉 Komu so torej namenjeni? 🤔
V bistvu ne... če gledaš samo skoz oči porabe. Če pa gledaš kot celoten paket, užitek v vožnji in ceno, ki sem dal zanj pa absolutno da. Sem probal 165KM bencinarja pa me je pustil čisto hladnega, takoj nato pa tega in ko ti srce zaigra, ko poženeš v klanec na Kurešček pač veš kaj moraš vzet. Res nisem dobil možnosti sprobat 2,5 mašine, ampak me je minila tako cena kot menjalnik, ker bi za oba skupaj leta 2019 moral plačati skoraj 38 jurjev €. Za tega sem dal s popustom pa 29 jurjev in enostavno ni bilo sploh za razmišljat.
Se popolnoma strinjam,tako glede menjalnika kot vožnje v klanec.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu si se tako ti, kot vsi ostali tu na forumu ki so kupili ta nov biser od motorja zafrknil, ker niso vzeli kakega opla, 2.0 benzinarja iz konca 80-ih.
Preverjena zadeva. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani