Vedeti pa moraš da imaš na našem trgu zelo omejeno izbiro v kateri pa prevladujejo le najosnovnejši oziroma vstopni modeli.
A o kakšnih posebnih serijah in uvozu nisi razmišljal?
Pri meni je bilo tako da sem na pravega terenca slučajno in nepričakovano naletel ko sem dlje časa iskal dve vozili kateri sem si želel že od malega, hkrati pa sem se preselil na obrobje kjer sem podedoval nekaj gozda.
Pa vedno sem imel večinoma 4-vratne in kupeje, upam da bom našel legendarni pickup.
To pa je prava terenska legenda, ne pa te pomehkuženi kvazi SUV.
Drugače pa sem tudi jaz gledal eno Mazdo 6 2.0 automatic, letnik 2002 ki pa je bila nažalost že v precej bogem stanju ; nažrte zadnje obrobe, pa tudi spodaj se je videlo da jo je že načel zob časa.
So pa tudi na splošno prve generacije zelo redke pri nas, prej boš dobil kakšno novejšo oziroma predhodno serijo današnje.
Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...
Ve? da je za moj komfort in na?in dela bolj?i avtomatski menjalnik in da ko se ga enkrat navadi? ne gre? ve? nazaj na klasi?nega!
Tale bi biw bl za taxi, se v filmski wagen ga zlahka nastimas!
Sem tudi ?e taksiral z omenjenim 406, sicer karavan ; vse lepo in prav, ampak ro?ni menjalnik odpi?i
Druga?e bi bil pa dobra imitacija!
Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi
Od kje ti pa to?
In kako naj si nek za?etnik to privo??i?
Vem da je en drugi znanec pred dvema letoma za?el z legendarnim ?igulijem in je sedaj prilezel na zadnjo serijo 626!
Ve?, po?asi je potrebno za?eti!
da se vama da....
Ja, glej, o?itno mislita da je vse enostavno!
?e ?e toliko pametujeta naj raje kaj subvencionirata!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
S prvim se povsem strinjam.
Vidim pa da imaš očitno dolgoletne izkušnje z Mazda modeli.
Usnjeni bolj sede v športnih verzijah in pravim limuzinah, kar 6-ica nedvomno je.
V delovnih verzijah (BT50, Tribute) pa bi bilo tudi dobrodošlo, ampak cena in trpežnost pač odtehtata svoje.
CX-3 katerega omenjaš pa je bolj mestni SUV, katerega ne boš videl v hribih in offroadu, ampak to je druga zgodba
Da ne zaidemo s teme.
Meni je najlepše črno ali belo usnje v kombinaciji z barvno usklajeno armaturno ploščo in lesenimi vložki
Povezava za deljenje
Deli na druge strani