Se strinjam z bossom . Cenovna razlika med avti ranga twingo, picanto,i10,panda, Up!, In Clio, Rio, i20, tipo, polo na drugi strani je pa? premajhna. S tem da so avti velikosti clia , vsaj pribli?no uporabni...
Saj Poglejmo; Opel ne proizvaja ve? Agile in Karla,ki sta bila pod Corso, tudi Adam gre ven,ce se ne motim. Ford nekaj probava z ka+, ki je bolj za azijski /indijski trg, seat Mii, ?koda citigo; kdaj smo ju nazadnje videli? Citroen c1, aygo in 107ka... Isto...
Edino Mali fancy smancy nisni modeli so popularni in so bolj sami sebi namen z dvigovanjem imidza lastnikom(500,mini, a1,smart- pa ?e tukaj je forfour ?el ven)...
Kupna mo? pa ni taka,da bi lahko imeli nov Mali avto zgolj za po mestu.
Ja pismo, divjal je po cesti, naredil je stalo in lahko bi se zelo druga?e kon?alo. Lahko bi bil tam pe?ec, kolesar,otrok...
Lahko bi se nasproti pripeljal nekdo v avtu , ki na ravni mazde6.
Kaj bi bilo pa potem?
Zdaj je pa bilo precej sre?e,da se je kon?alo tako kot se je. ?eprav verjamem da za sofuromasa zadeva ?e zdale? ni ro?nata in da je to zanj bolj slaba tola?ba.
Ja, ok... bom bolj politi?no korekten; upam da je povzro?itelja zadeva spametovala in da ne bo nikoli ve? divjal...
ce je guzva in vidis da se hoce nekdo vkljucit ... za sabo pa imas dolgo kolono ....ga moras pac spustiti s tem da upocasnis ... ne pa tiscat mimo njega 130... k pol nebo nikol gor prsu, pa je loh vkljucevalni 5km dolg... je pa res da eni ne stekajo da je za pretocnost prometa treba potegnit na vkljucevalnem pasu kokr da ..
Ne da ga mora?, je pa lepo. Seveda, predvidevanje iz vseh strani , defenzivna vo?nja in varnostna razdalja , pa se vse skupaj re?i.
Marsikdo pa ne ve, da ?e se kljub vsemu ne uspe varno vklju?iti (sploh zna biti te?ava, ?e so na voznem pasu kamioni,prehitevalni je pa zaseden), se ne sme ustaviti na koncu pospe?evalnika pasu,ampak sme nadaljevati z vo?njo po odstavnem pasu (seveda previdno),dokler mu ne rata se vklju?iti. Ampak... Sam imam krepko ?ez mio kilometrov,pa nevem,ce sem to moral narediti max 2x,pa ?e to za najve? 50m.
Mislim da se nismo razumel. Ljudem je normalno da s toliko zapeljejo na avtocesto, zjutraj ko grem na siht je to cisto vsakdanji prizor
Mislim , da naju je z bossom bolj zmotilo tisto,da je pohvalno,da se je peljal do konca pasu. Pa se ni imel namen peljati do konca (in se ubistvu tudi ni,saj mu je ?e ostalo par 10metrov).
Tisto kar je seat naredil dela zelo veliko ljudi ko grem zjutraj v sluzbo. Edino pohvalno da se pelje po pospesevalbem pasu dokler je, normalno ljudje takoj zapeljejo na vozni pas.
Saj se hecas, ne? Tip je ze takoj hotel zapeljati na vozni pas in se je ze v startu peljal po crti. In tam dejansko ni veliko manjkalo, da bi po?ilo, ko so bili vstric z crno Insignio in belim Transitom.
In ni se peljal do konca pospesevalnega, ?e manj pa se je peljal s primerno hitrostjo.
No pa ?e malo prometnih dogajanj prej?njega ?etrtka, ko se "geriatricksi" spravijo na upokojenske popuste pri najbolj?em sosedu. Pa tolkrat sem si rekel, v ?etrtek ne hodi v ?tacuno, ampak pa? je bilo nujno in potem takole:
- vklapljanje na AC, malo ?ez ?rto, bohnedej pospe?it ?ez 45km/h, ker je nevarno. Se nekje enkrat spomnit na blinker in ko zmanjka pospe?evalnega pasu pa? butne? levo in upa?, da te drugi re?ijo - ko sem peljal mimo je notri sedela priletna teta, ki je bila po moje bli?je 90 kot pa 80 let.
- drugi stric pa? ne bi po?akal, ?eprav se njegov skuter ne pelje ve? kot 20km/h. Najprej izsili prednost, potem ga pa pa? ?aka?, ker se ga ne da prehitet zaradi nasprotnega prometa.
- ah je, moj ?migavec na desno pa? ni ovira, da zapelje? v kro?i??e. Jebe? pravila, ?e pa se penzionistu mudi domov na ?upco.
Predvidevam , da je tisti "skuter" tako ali tako zgolj kolo s pomo?nim motorjem in bi se kot tak, tako ali tako moral voziti po kolesarski stezi...
Evo,jaz naredim tako; kolo gre pokonci notri, seveda brez prednjega kolesa. Potem fixiram z varnostnim pasom in z trakovi privezem okvir okvirja na ro?aj nad zadnjim levim sede?em. Predvsem zato, da se mi v levem ovinku ne nagne z menjalnikom na sredinski sede?.
Sam imam itak vse fixirano in privezano zaradi varnosti in ker ne prenasam, da se mi kaj kotali po avtu. Na tej fotki ni privezano tako kot je med vo?njo
?e kolo pole?e? se ga da pa z trakovi privezati v za to namenjene to?ke v dno prtlja?nika.
To je pa spet odvisno od vozila in od stre?nih nosilcev.
Za Mazdo BT-50 je podatek 300 kg.
Za Mazdo 5 pi?e 75kg...
?tiri kolesa so po predpisih in standardih ?e zelo blizu polne obremenitve - ?e ne celo ?ez...
Vsak nosilec za kolo ima okoli 3,5 kg, torej skupaj 14 kg.
Kolesa imajo okoli 14 kg (?e niso ravno kak?ne specialne dirka?ke verzije, ki imajo 8 kg...), torej skupaj 56 kg.
?e se?tejemo vse te?e skupaj, pridemo na okroglih 70 kg. ?e pa nima? koles za 500 ? ampak kak?no cenej?o verzijo, ki nima aluminijastega okvirja, si pa s te?o najbr? ?e ?ez... Ali pa, ?e ima? na kolesu otro?ki sede?, ko?aro ali kaj podobnega...
Za Mazdo CX-3 pa sem nekje prebral, da je obremenitev strehe "samo" 50 kg. Mislim, da sva to gledala s foruma?em pod nazivom Primoz78. Tam si pa ?e s tremi kolesi preko dovoljene obremenitve.
Pa ?e ena niti ne malenkost: lastna te?a Mazde 6 je 1600 kg. Najve?ja dovoljena skupna masa Mazde 6 pa je 2150 kg. Torej vozilo lahko obremenimo s 550 kg. ?tiri kolesa skupaj z nosilci imajo vsaj 70 kg. ?tirje ljudje normalne postave (180 cm in 85 kg pri starosti 40 let) nanesejo dodatnih 340 kg. Koliko robe lahko ?e vzamejo s seboj na po?itnice?
Se podpisem pod vsako besedo. ?isto soliden mtb ima ?e 13kg. Moja specialka ima manj kot 8kg brez pedal , pa je med la?jimi v tem rangu. ?e pomno?imo z 3 in razni dodatki, smo hitro na meji ali ?ez.... Ni druge kot pogledati v navodila za dovoljeno obte?itev strehe in potem ra?unati..
Boss, pa ti fila? statistiko z neprilagojeno hitrostjo.....prilagodi se situacijam. ?e zadnji? pri Monsu si Italijane ogro?al z divjanjem...
Socer pa je tole del vsakodneva, pa? ulice so prezasedene, enostavno pa? spusti? gas in zadeva mine, nima? kaj, moj jutranji primer, 3x, ?al ravno pri Toyoti preklopi na nov posnetek.
P.S. To je predura za prvega, ?akaj da gremo z drugim ob 08:00 ko je gu?va...
To je druga?e,pac ozka cesta in tu pride do izraza kultura in defenzivna vo?nja. Logi?no , da si se ti odmaknil kamionu, ki je konec koncev ?isto umirjeno pripeljal.
On bi se pa? precej te?je in tudi vsako njegovo manevriranje je bistveno bolj nevarno od manevriranja z avtom...
Edino tista Fiesta je bila res precej korajzna (sploh ker ne vem , ?e bi imelo vozilo,ki bi lahko pri?lo iz njene desne prednost pred njo-iz posnetka se ne vidi a tam velja pravilo desnega?).
Boss, pa ti fila? statistiko z neprilagojeno hitrostjo.....prilagodi se situacijam. ?e zadnji? pri Monsu si Italijane ogro?al z divjanjem...
Socer pa je tole del vsakodneva, pa? ulice so prezasedene, enostavno pa? spusti? gas in zadeva mine, nima? kaj, moj jutranji primer, 3x, ?al ravno pri Toyoti preklopi na nov posnetek.
P.S. To je predura za prvega, ?akaj da gremo z drugim ob 08:00 ko je gu?va...
No,jures... Nekaj je ?e so ulice prezasedene (beri: ?e folk parkira na plo?niku pa ?e malo na cesti-kot ta ds3),drugo je pa da folk obvozi tako oviro na na?in,da mora nekdo, ki nima ni? pri tem skoraj ustaviti svoj avto.
Pa? Audi bi moral po?akati,da pride Boss mimo. Tako tudi zakon jasno pravi.
Evo, ista ulica, kot zadeva na 56 strani te teme... sem pa preveril in ?al nisem na?el nobene svoje napake, celo hitrost je bila ?isto na omejitvi, mogo?e edino brisalec ni pred kamero dovolj pobrisal stekla, tako da si celo upam re?i, da ni bila moja krivda.
?tudentkam in ?tudentom se mudi na faks, tako da imajo verjetno zato prednost.
Sem vedel,da bi moral iti ?tudirat; ?e imajo ze tekom ?tudija audije (sicer ogabnega suv-a,ammpak jebiga), jim res ni? ne manjka
Anek lines na primer ima do 6m, roof box ali pa bike roof carier je pa pla?ljivo
Tam so namre? nadstropja in je vi?ina va?na
Ja saj to sem hotel dopisati,da verjetno vi?ina vpliva v primeru,ce te morajo zaradi le-te dati na kak?en poseben prostor med kombijem,kamione....
Koliko sicer pride trajekt za Korziko? Vem da je odvisno od tega kdaj kupi? in za kdaj kupi?... Ampak recimo da grem zdaj v nabavo za konec julija. Okvirno? Ima kdo kak?ne izku?nje?
Tukaj pi?e druga?e in to?no tako imam tudi jaz v spominu. Spomnim se leta nazaj, ko smo imeli karavansko felicio in smo dobili cenej?o varianto (takrat je bila meja 4metre in ne 5metrov kot sedaj). Seveda je bil avto dalj?i od 4m, nam se je pa zdelo fajn...
pri takih dolgih je bolj hrup pa nenazadnje hitrej?a vo?nja.
Saj res kako pa je na trajektu, ker za tovor na strehi je dopla?ljiv. Na kljuki pa si po moje ?e vedno znotraj do 6m
A ni na trajektu doplacljiva dol?ina in ne vi?ina? Vem,da so kolegi ravno zato dali kolesa dol iz kljuke in ?li pe? z njimi na trajekt,da je bilo ceneje....
Sicer pa ja... Hitrej?a vo?nja; jaz si s kolesom na strehi nisem upal voziti hitreje od 125-135 kmh... So pa najbr? kolesa na kljuki ?e bistveno bolj umazana,kot ?e se jih ima na strehi. Sicer pa... Na koncu koncev, za rekreacijo in ob?asno kolesarjenje je tretja opcija; rent-a bike v letovi??u. Lani sem na Gardi dal za karbonskega mtb 25eur/dan. Povpre?en Turist itak kolesari dan ali 2 na dopustu, kar je ?e zmeraj ceneje kot precej visja poraba in kupovanje nosilcev za tistih 1x-2x na leto....
Jaz sem do zdaj s kolesi na strehi prevozil ene 8x LJ-PR plus ostalo (korzika, grcija itd) , razlika v porabi je dobrih 2 litra. Se pravi bi lahko ze zdavnaj zmontiral kljuko in si kupil tapravi nosilc...
Jp,o tem govorim; ve? ko je dalj?ih vo?enj, bolj smotrno je imeti na kljuki...
Samo ti si sam...to je velika razlika od nas familij...
?ala - verjetno je manj ?kode ?e prileti kdo v Xaro kot pa specialko :)
Ja,saj pravim; meni osebno to odgovarja, ker sem maximalno v dvoje v avtu+2kolesi.
Pa? vsak naj zase preceni in oceni kaj mu odgovarja. Tudi jaz bi lahko za kak?nega jurja ali dva manj kupil nekaj v rangu Clia in dal nosilce na streho , pa sem raje kupil enoprostorca zaradi mojega na?ina razmi?ljanja/zivljenja.
Ja,kar se ti?e skode.... Hja... Emocionalna ?koda je ve?ja ?e prileti v kolo,ampak vseeno; avto je bolj nujno potreben (na ?alost)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ah...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani