Smo vulkanizerska delavnica z nekajdesetletno tradicijo in uspešnim ohranjanjem starih vrednot, spojenih s sodobnimi pristopi. Imamo bogate izkušnje in znanje pri opremljanju jeklenih konjičkov z novimi...
Sam sem 2x kupil in zmontiral pri njih na Vodnikovi (nasproti bolnice Petra Držaja), ene 5 let nazaj in 👍 Mladi lastnik pa je bil neverjetno operativen in potrpežljiv.
Meni se tudi ni zdela FL nič posebnega, dokler je nisem imel, oziroma sem imel M6 l. 2016. Ko pa sem enkrat imel FL, mi je naenkrat starejša delovala zastarelo ... postal sem nadut 😀.
Generalno pa so mi vse verzije od 2012 naprej lepe, celo prejšnja 2007-2012 mi je še vedno lepa.
Ko kakšno M6 srečam na cesti, se moram kar potrudit, da od zadaj ugotovim model (iščem okrogle oziroma kvadratne pokrovčke odbijača čez matico za vleko). Pa konkreten primer. Danes zjutraj greva z ženo v službo, v izhodišču pa nekaj km vsak po drugi cesti (kdo bo bolj spreten v izogibanju gužve). Po nekaj km zagledam pred sabo M6 in sem bil prepričan, da je žena. Šele, ko jo prehitim vidim, da ni naša in da je celo prejšnji model. 😀
Saj pravim, vsak malar vidi sliko drugače. Ni vse, kar je novejše tudi lepše. 😊
Všeč mi je, da si vsaj toliko objektiven in priznaš, da si subjektiven. 😆
Imel sem prijatelja, ki se je spoznal na modo. Za velike avte je rekel, da morajo biti zadnji model, ker takoj ko pride nov model, izpadejo "bosanski". Zadnji M6 FL še ni nov model, ampak prejšnji meni že deluje zastarelo.
Sta 2 stvari, ki sta bili meni pri prejšnji bolj všeč. To so sedeži, ki so bili prešiti prečno in ne vzdolžno. Meni so delovali bolj kompaktno. Pa bistveno bolj jasna vzratna kamera.
Ma to je skoraj da bila bolj zelja punce, da vidiva kako je imeti belo notranjost. Lepse, res? Kar sem bral so ljudje bolj hvalili usnjene, ces da bolje drzi pri strani. Je tebe mehkoba sama prepricala?
Uff, good point glede teze. Glede na to, da nafilava velikokrat avto dobesedno do roba, se verjetno splaca avtu prisparat nekaj truda. Hvala!
Nekaj mi pa sploh ni jasno pri tem kaksni so bili updati mazde 6, npr.:
FL2015 imajo nekatere 2012 volan, nekatere pa ta novega
Sem sel gledat 2018+ in prileti TOLE ven. 2018, ampak ima 2015 interior in 2012 masko? wat? Lahko kdo pojasne prosim?
Ko reces FL2018 mislis tiste, ki imajo najnovejsi crn mrezast gril, ne? Poleg lepse armature in maske, je se kaksen razlog, da se clovek stegne po 2018+?
Pravijo, da je 2018 FL bolje zvočno izolirana. Pa novejšim, predvsem slovenskim, še ni potekla 5-letna garancija. Pa še kakšen gumb-funkcija več, ki jih itak večina ne uporablja. Fina je še projekcija zaslona na šipo, namesto tiste "češke" plastike, ki se dviga. Sicer mene moti polarizacija projekcije in jo zato komaj kaj vidim s polarizacijski sončnimi očali.
Še ena star, ki bi mene motila pri rdečki G165 MT za 15.900. "Beli" usnjeni sedeži, ki nikoli več ne bodo beli, razen če jih daš obnovit. In lepše se vsaj meni sedi na sedežih iz blaga.
Osnovna oprema bi bila meni dovolj, sploh pa od FL 2018 naprej (pri tej je 360 stopinjska kamera celo veliko slabše kakovosti, kot zadnja pred FL). Sicer je FL2018 zame vreden tista 2.000 €, že zaradi oblike armature.
Usnjeni memory sedeži, strešno okno, vlečna kljuka, ... vsa ta dodatna oprema pomeni še težji avto pri že sicer podhranjenim 2.0 motorju.
Ja evo, zdej pa hocjo 16k za 2012 lol. Avti normalni so, sam ne za normalno ceno ocitno.
Zaenkrat izpade skoraj kot da se ne splaca gledat starejsih od 2017, ce med 2017 in 2019 dobis zadevo za 20 do 24k.
Rajši kot 15.900 + strošek uvoza (avto vidim da je severu Nemčije ), bi sam vzel tole in ga teral do konca (do avtomobilsko boljših časov) - je sicer 2 leti starejši (ni pa karavan) in se neuspešno prodaja že nekaj mesecev:
Edit: nevem pa kaj je z ženskami in avtomatiki...ker toliko strahu kot sem ga tu doživel, si res nisem predstavljal. Raje bi šaltala. Morm se navadit. Navadit česa, da stisneš gas in ti ni treba delat nič? 🤔
Pa bolj direktno, kaj bi pa bila smiselna cena za tak opisan 2012 g165 s polno opremo? Recimo tisti ki ima 72kkm. Sedaj je 16k. Pomoje bi moral biti max 14k ampak dvomim, da bi to sprejeli ali pa da bo cena toliko padla. Kak predlog kaksno ceno ciljat?
Aja no evo, celo g145 je bil, sva ocitno isto norost gledala.
Kje so tisti časi ...? Brskam malo po stari e-pošti:
Junija 2021 se je bela M6 G165 MT, letnik 2016, nekaj čez 60.000 km, z vso opremo (pri nas Revolution Top) + zimske gume, v Munchnu prodajala za 16.800.
Spomnim se rdeče M6 G165 MT letnik 2019/10, 35.000 km, oprema Revolution (ni usnjenih sedežev) z 19" original platišči in dodatnimi 17" platišči in zimskimi gumami - prodajala se je za 22.000, ponudil jo je za 21.700€ - ko sem hotel zaarati, me je prehitel dealer iz Poljske.
Tista G145 pa se je mesec nazaj prodajala in takoj prodala za 18.999 € (vključuje prečke in nosilci za kolesa). Kje si bil? 😀
Ne ena ne druga ne ustreza tvoji zahtevi o rdeči "Alex" barvi. Tudi težko boš našel vse svoje želje v enem rabljenem avtu. Rabljen avto je skoraj vedno kompromis. 😔
2012 g165 s polno opremo? Po občutku okoli 12.000 € - avto je 10 let star!
sam kaj, ko ni fora samo v litru porabe, tut zavarovanje se že kr pozna, ko si nad 130kW
Seveda se pozna. Ampak ko je vprašanje lastništvo avta ranga 35.000 (novega), ko v prvih letih samo na ceni izgubljaš med 3.000 in 5.000/leto, tistih 100 € v praksi ne sme pretehtati (nihanja na trgu rabljenih vozil povzročajo bistveno večjo izgubo-razliko v €).
Sem bil pred dobrim letom pred podobno dilemo in iskal Mazdo 6 bencinarko karavan tako na Avtonetu kot na mobile.de. Po razpoložljivih podatkih (brez predhodnega preizkusa) sem iskanje omejil na G165 MT. Morda tudi zato, ker je Pelko zagovornik tega neuničljivega motorja, in ga je predlagal tako meni, kot prejšnjemu lastniku naše Mazde 6.
V Nemčiji so cene od začetka mojega spremljanja junija 2021 pa vse do danes le rastle, in to za isti letnik (ne starost)! Pri nas na Avtonetu se sem in tja pojavi kakšen oglas za Mazdo 6 bencinarko, ampak redko, recimo 3-je avti na leto. Ena od teh je bila G145 letnik 2019, ki se je lansko jesen neuspešno prodajala za nerazumljivih 25.000, pred enim mesecem pa ponovno za nerazumljivih 19.000 in prodala v 5-ih minutah, čez 2 dni pa še enkrat, seveda po višji ceni. 🙃 In kar me je pa najbolj osupnilo, rabljene bencinske Mazde na Avtonetu danes kupujejo celo pooblaščeni Mazda trgovci in jih prodajajo naprej. 😮 Kriza.
Ker sem vztrajen sem na Avtonetu pred letom našel enega G165 MT 2018 FL, in to celo z vso opremo, kar je za ta model zelo redko, tudi na mobile.de. Takoj sem poklical in se zmenil, brez preizkušnje. Na prevzemu me je nekoliko razočarala odzivnost motorja - vožnje, pričakoval sem več (mogoče tudi, ker sem presedlal s CD175). Avto vleče podobno, kot Opel Corsa ali Renault Clio 1,2.
Nato se spomladi v oglasih pojavi ena šestka istega letnika z G194 AT motorjem. In jo kupim, da končno vidim, ali je motor 2.5 res tako boljši, saj ga hvalijo po raznih forumih.
Po istočasnem lastništvu obeh, vožnji enkrat enega, drugič drugega, lahko rečem, da je isti model Mazde 6 (2018 FL) z različnim motorjem (prvi G165 MT, drugi G194 AT), po občutku vožnje različen avto. Občutek vožnje z G194 je 1 nivo višji, bolj tiha in udobna vožnja, občutek večje moči motorja. Na Mazda servisu sem kasneje glavnega mehanika ter dva sprejemnika vprašal, katerega od teh dveh avtov naj obdržim. Vsi trije so rekli G194 AT. In dam jim prav, pa naj Pelko še tako zagovarja G165. 😀In tistega pol litra do liter več goriva na 100 km se splača, saj se pelješ v japonskemu "BMW" namesto v japonskemu "Oplu".
No ja no. Za ceste plačujemo še preveč, pa kljub temu niso bogvekaj. Glede goriv pa, to je pač tržna dejavnost, približno kot ostale. Če dobiš kje ceneje isto kvaliteto (ali še boljšo), zakaj pa ne.
Če bi bili vsi šoferji ozaveščeni v tej smeri in skrbni (kupovali po možnosti tako, da bi se davki natekali v slovenski proračun), bi višek dajatev s tega naslova pomenil manj dajatev drugje oziroma višji standard. Verjetno je potencialno možno s tega naslova pridobiti nekaj 10 milijonov €.
Jaz tankam ponavadi tudi pri nas, če je le mogoče. A predvsem zato, ker imamo dokaj nizko ceno goriva. Če imeli Italijani nižjo, bi tankal pri njih.
Moj denar-moja odločitev. 😉
Zanimivo razmišljanje - žal je takih veliko (tudi sam mnogokrat, ko recimo kupujem preko spleta). Kot da šolstvo, zdravstvo, sociala, ceste, ... niso naše. Kot da se "naše" konča pri vhodnih vratih v stanovanje. Pa vsi bi radi živeli v urejeni/pošlihtani soseski, deželi, z lepimi cestami itd. 😔 Se pa o tem ne govori veliko - efekt pa bi bil finančno ogromen. Dva tanka goriva doma v Sloveniji, namesto v tujini, za državo pomeni prihodek ene dodatne vinjete!
Ne verjamem, dokler ne vidim. Naši vladarji so požeruhi.
Kaj je pri ceni določeni z enačbo, ta pa z uredbo, za (ne)verjet? 🤔 Vsak lahko sam izračuna, le podatek o ceni z mediteranske borze (CIF Mediteran-High) je težko dobit (sam še nisem našel vira). Tale stara diplomska obširneje razlaga izračun (po starem je bilo v principu enako) https://core.ac.uk/download/pdf/67523961.pdf
Je pa tko, finančni minister mora skrbeti, da je blagajna dovolj polna, da se odlivi kompenzirajo s prilivi. Manj ko država dobi dajatev preko naftnih derivatov (v osnovi pa jih dobi ogromno .. pred leti cca 2 MRD), manj je denarja za šolstvo, zdravstvo, socialo, ceste, ... Zato sam, če se le da, tankam v svoji državi.
Tukaj podajate cene za dimenzije, kjer so gume najcenejše. Recimo zimska michelin guma dimenzije 215/55r 18, kakršno ima cx30, pride okoli 200€/kos.Štiri gume =800€. Tako, da bi krepko premislili, katere zimske gume bi montirali. 😉
Daj Alex, ker so te olupili (za kakšne 4.000) pri nakupu novega avta za 30.000 €, boš sedaj 15 let šparal pri gumah in prišparal mogoče 1.000 €. 🙃 Prej bi mislil in kupil avto v zlatih časih, kot Bini. 🙂
Ves čas govorite, kako je CX-30 premium, pol pa gor natikate gume vprašljive kakovosti. Guma je ena najpomembnejših stvari pri avtu, tako za udobje, še bolj pa za varnost!
Glede na uporabnike naj bi bila continental boljša. Te sem tudi ruknu v košarico dokler še malo premlevam.
Kje pa nabavlate gume?
Sam jih bom kupoval le še pri vulkanizerjih, kjer lahko še pred montažo preverim DOT. Vulkanizer se tudi ne more izgovarjati na gume, seveda tudi ne na slabo opravljeno svojo storitev. Za eno in drugo stvar je odgovoren sam vulkanizer in kar je najbolj pomembno, težavo se praviloma reši takoj (na zalogi ima verjetno še kakšen komplet) in na njegove stroške.
Težko in drago je potem dokazovati, če gume iz "košarice" niso OK, ugotoviš pa to šele, ko so zmontirane in umazane. Še vračilo novih neuporabljenih artiklov kupljenih na daljavo je včasih dolgotrajno, težavno. Že ena poštnina za 4 gume (vračanje) + strošek vulkanizerja zelo verjetno kompenzira razliko v ceni.
Sem 15 let nazaj kupil na daljavo Continental TS850 hitrostni razred 210 v kompletu zmontirane na novih platiščih. Pa so tresle. Grem reševat k svojemu vulkanizerju, ki ugotovi, da so gume jajčaste. Čez kakšen mesec grem še do spletnega prodajalca (sicer garažnega vulkanizerja) 100km stran, ki se je matral in obračal tiste gume,.., da se mi je kar zasmilil. V glavnem, na koncu sem 4 leta vozil malenkost tresoče gume. 4 leta sem bil pri vožnji z zimskimi gumami slabe volje.
Višji profil, več varno prevoženih kilometrov,si verjetno hotel napisati. 😊
Vem, vsak se kdaj zmoti. No, ne prav vsak. 😉
Ker večkrat omeniš Alex, da imaš kar težko nogo in ker smo že tudi večkrat ugotovili, da je dejansko stanje praviloma obratno od napisanega, bodo tudi gume z dobrimi 9 mm profila zate dovolj stabilne😃.
Pri meni so dobro zapisane zimske Continental TS850/860 in Dunlop Wintersport 5. Vozil sem pa že Fulda, Semperit, Sava, Toyo, GY, in še kakšne. Naslednjič vem samo to, da GY zimskih ne bom več kupil - niso me prepričale, sploh pa glede na ceno in ime znamke. Površen odlitek lamel (nekatere lamele so sem in tja zlepljene) in po 4-ih letih guma izgleda krhka - jo asfat trga namesto brusi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam sem 2x kupil in zmontiral pri njih na Vodnikovi (nasproti bolnice Petra Držaja), ene 5 let nazaj in 👍 Mladi lastnik pa je bil neverjetno operativen in potrpežljiv.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani