European Union (EU) and Far East legislators are looking at TPMS as a way of reducing CO2 emissions, and are presently (as at January 2009) considering compulsory tire pressure monitoring systems from this environmental stance.[18] Starting in November 2014 (ECE-R 64 EU Directive), all new models of passenger cars must be equipped, in E.U., with a TPMS.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa saj to me je zanimalo... potem je ravno tako treba lotat na rikverc?
eno je can bus in vklop ekrana na napravi brez dodatne napeljave, drugo pa napajanje kamere, ?e je ta aftermarket. Ker ?e ima? pa ?e kamero tovarni?ko, kot jaz na alhambri, potem je pa vse plug in play, samo radio not in v rikverc (isto s park senzorji, tovarni?ki in ka?e grafiko na napravi)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Meni delajo vse tipke na volanu. Avtomatski preklop tudi deluje, vendar more biti pa nastavljeno na AUX ce hocem sliko, saj mi v nasprotnem primeru pise no signal (preklopi pa vedno na RVC). Seprav ce prav razumem ti ko kupis enoto RVC povezes samo z RCA kablom (cincam) in on preko canbusa sam zazna kdaj si ti prestavil v vzvratno ? Nerabis nic lotat na rikverc luc ? To govorim za ostale radije k imajo canbus.
tako je
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kateri pa nimajo? Pomoje bodo morali imeti spet vsi, ki se prodajo od nekega datuma dalje ...
Bi bilo zanimivo poiskati, moj 2017 nima
The system continuously monitors the
pressures on the four tyres, once the vehicle is
moving.
It compares the information given by the four
wheel speed sensors with reference values,
which must be reinitialised every time the tyre
pressures are adjusted or a wheel changed.
The system triggers an alert as soon as it
detects a drop in the inflation pressure of one
or more tyres.
najdem samo to
European Union (EU) and Far East legislators are looking at TPMS as a way of reducing CO2 emissions, and are presently (as at January 2009) considering compulsory tire pressure monitoring systems from this environmental stance.[18] Starting in November 2014 (ECE-R 64 EU Directive), all new models of passenger cars must be equipped, in E.U., with a TPMS.
Lahko pa ima? direct ali indirect TPMS, indirect je preko obratov, oz senzorjev hitrosti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogoce pa obstaja canbus enota za Wince, sj tud nekateri androidi ne podpirajo canbusa, moras extra enoto dokupit.
kupi? z integriranim, tle ni za komplicrati, ker imajo skorajda vsi to opcijo, poleg dobi? pa ?e kabel za navaden non can bus avto. ?e samo kompatibilnost s tipkami na volanu zahteva can bus podporo
Mah meni ni to nevem kako pomemben dodatek. Meni je vazno, da ima BT,USB, RVC pa navigacijo ostalo so samo plusi
Isto dela avtomatski preklop na ekran za RVC preko can busa, ?e ne pa mora? sam speljati izhodno ?i?ko reverse na stikalo ?altkebla ali rikverc lu?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aha sepravi se radio poveze s senzorji preko canbusa? Morajo imeti senzorji svojo canbus enoto ali je tista v radiju dovolj in potem iz tam crpa vse podatke ali kako tocno to deluje? Kako je pa recimo pri meni k je wince sistem? Jest recimo nimam nobenega menija oz. nastavitev? Dam v rikverc, kamera se aktivira in to je to. Vrjetno gre za zaprt sistem.
wince (in tvoja verjetno) ?e nima can bus
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ce ima can bus mora radio delati ?e z original senzorji (le da se mora v meniju ponavadi aktivira grafika, da se poleg kamere izri?e tudi 'radar' za senzorje)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa vseeno, meni osebno predstavlja veliko ve?je tveganje to, da nekaj brska? po radiu kot pa da se pogovarja?. Sem ?e samega sebe zalotil, in vem da ni OK, ko nekaj pogleda? na ekran med vo?njo. Med pogovorom pa sem popolnoma enako skoncentriran na vo?njo.
Kaj pa poslu?anje podcastov? Ali pa recimo pogovorna oddaja na radiu, ki ima kak?no zanimivo temo? Ali pa konec koncev navigacija, ki te nekam usmerja in vr?e? u? na enkrat namesto na cesto?
?e smo ?e pri temu je nevarno poslu?ati poro?ila..............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Uf, tole v Torqu je dobra ideja. Kateri podatek pa je to? Vem da obstaja ?e dodatek za torque, ki ti lahko prikazuje en vid?et preko ostalih aplikacij, in tako ni potrebno, da je ?ez cel zaslon samo torque odprt, ampak si lahko samo nekam v en kot nastavi? zaslon?ek za ta podatek
jaz sem gledal temp 02 senzorja, ki je med regeneracijo narasla na u la la, nisi mogel faliti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vsi novi dizel avti imajo probleme z dpf... ob nepravilni vo?nji oz. uga?anju med regeneracijo. Ravno v?eraj sem se vozil z kolegom z BMW-jem in na ?rpalki je kar ugasnil avto. Pa sem ?e jaz videl oziroma sli?al po zvoku, da dela regeneracijo. To sem mu povedal, pa je skomignil z rameni in dejal, da bo ?e pozneje naredilo do konca. No sicuro.
In je priznal, da tudi njega "zafrkava"
dpf.
Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hm, potemtakem niti s sovoznikom ne sme? klepetati? Meni je enako ali se pogovarjam s sovoznikom ali preko prostoro?ne naprave. Sicer ne govorim veliko, in vedno na prvem mestu spremljam promet. Ampak mi je res enako, ali klepetam s sovoznikom, otroci zadaj, ali preko prostor?ne naprave. Tudi poslu?anje podcastov je tam tam nekje
Ne pogovarjaj se z voznikom. Prosim pomikajte se proti izstopnim vratom
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss neki je statistika nekaj pa izkusnje na cesti, pa jaz pesce in kolesarje vidim, nastevam jih pa ne. 20 let je moje vozilo tudi pisarna. Ampak nikoli ne primem telefon v roko, ok mogoce na zacetku ko so bili zgolj osnovni parroti si moral vsaj zaceti klic, danes pa je s pravo opremo res vse prostorocno. Ce je verjetnost vsaj 1% bi moral imeti vsaj eno nesreco, oz podreti vsaj enega pesca kolesarja, pa nimam tok tok niti ene pri 40.000 km letno. Se marsikrat sem med pogovori reseval oz se izogibal situacijam. Clovek se lahko nauci marsicesa z izkusnjami, kill me se za tole ampak upam si recti da sem kot motorist tudi boljsi voznik v avtu saj moj vrat deluje kot branikec v fuzbalu ki lovi nasprotnika v ofsajd. Pa imam muziko in BT tudi v celadi....se ena potencialna nevarnost
P.S. Zdaj ko sem to napisal, se mi bo ziher kaj zgodilo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?al bo to nujen ukrep, ker tole je ratal ?isto neobvljadljivo. Kljub temu, d aimam prostoro?no se tudi sam izogibam uporabi telefona. Klic ?e dvignem in takoj zaklju?im pogovor, sam pa ne kli?em ve? razen, ?e je nujno se ustavim in opravim klic. Tudi prostoro?na telefonijada je nevarna, sicer malo manj kot s telefonom na uhlju ampak vseeno, varnost mora biti prva.
Dokler nimas telefona v roki se da povsem varno voziti in pogovarjati. Najbolje da potem kar prepovemo vse, muziko, zavijanje levo, zavijanje desno, soncne sencnike itd oz nehamo voziti, da bonres varno.
Pa ce kazni zvisajo za 100x ne bo nic pomagalo dokler policija ne bo izvajala nadzora na cesti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.
Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.
Hvala bogu.
Ravno v tem je bistvo, telefon je v predalu na kablu. Ti pa mas upravljanje klicev, kontaktov in kljucnih zadev na ekranu. Smsov ne mores posati drugace kot preko glasovnega upravljanja (read incoming sms, reply with...)
Kar je seveda s slovenscino neuporabno, ker pa pri delu delam z anglo dela odlicno. Je pa kar nekaj smeha pri tem...ko pa kontaktom dodas nick kot je my wife, my mom, my first son.....ti klice brez napake (call my wife)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To pa res. Jaz pa sem presenetil samega sebe da sem sel po nekaj letih nazaj na jabuka samo zaradi tega (android auto in mirrorlink sta piece of shit). Carolay pa spila fenomenalno - muzika, pogovori, podcasti, vsi internetni radiji predvsem pa moje teleconference preko circuita in skaypa
Z jailbeakeom imas pa se ngxplay app ki odpre vse za carplay (jutub, igo primo itd). Samo nimam tega.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam a je 120KM motor res 2.0? To je mo? za kak 1.6 max 1.8 motor....
?e moja 18 let star barchetta je 1.8 130KM. Pa Micra je 1.2 80KM. ?udno razmerje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani