A opazil sem da ce preklopim radio ki je bil na dab+ na drugi source (takrat pridejo prometne do izraza ce ne poslusas radio) radio sam izklopi dab+ in ce das nazaj na radio pride signal dab+ nazaj.
DAB+ bi moral prinesti ?e dodatne mo?nosti na obstoje?i TA, lahko pa da gre za to kaj so proizvajalci aktivirali znotraj naprave (?e gre za nabor storitev)
Prednosti digitalnega radia DAB so predvsem:
odpornost na motnje pri sprejemu: Kakovost predvajanja zvoka je neodvisna od motenj, dokler le te ne prese?ejo zgornje meje. V praksi to pomeni bolj?e pokrivanje omre?ja ter ni?je oddajne mo?i.
ve? radijskih programov znotraj enako ?irokega frekven?nega pasu: Eno omre?je lahko prena?a tudi do 20 hkratnih radijskih programov
tehnolo?ko prilagojen mobilnemu sprejemu
mo?nost dodatnih storitev: Poleg radijskega programa (oziroma zvoka) nova platforma omogo?a ve?predstavne vsebine, ki lahko dopolnjujejo radijske programe ali ponujajo povsem nove storitve, kot so tekstovna in slikovna sporo?ila v zvezi s predvajanim programom, elektronski programski vodi?, prometne informacije v obliki dodatnih tekstovnih ali slikovnih sporo?il.
u?inkovitej?a izraba radiofrekven?nega spektra z enofrekven?nimi omre?ji (DAB sprejemnik lahko konstruktivno uporabi enak signal prejet iz dveh razli?nih oddajnikov ? kar se pri analogni radiodifuziji FM smatra kot motnja, ki negativno vpliva na kvaliteto sprejema)
Digitalno oddajnaje omogo?a prenos zvoka vi?je kakovosti v primerjavi z analogno tehniko. V digitalni tehnologiji je le-ta odvisna od u?inkovitosti kodirnih postopkov ter koli?ine bitnega pretoka, dodeljenega posameznemu programu.
Uvedba DAB prina?a tudi mo?nost za raz?iritev funkcionalnosti TMC prometnega servisa na vse navigacijske naprave, ki za prenos informacij izkori??ajo DAB omre?je:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede TA... Na DAB+ TA menda ne deluje v SLO... na analognih postajah pa deluje...
Glede nosilca na steklu... Nisem se slisal, da bi kaksen tak zakon obstajal... Logicno je recimo, da tak nosilec ne sodi direktno v vidno polje pred voznikom... ampak ob strani pa ne vidim problema glede tega...
Meni dela na dab+ to nima veze ( vsaj antena )
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sepravi jest na svoje original 18ke lahko dam samo 225/45/18, saj so samo te napisane za 18ke v homologacijskem kartoncku. Ce bi recimo dal 225/50/18 nebi mogu homologirat? Pa se eno vprasanje... Recimo da dobis druge feltne katere imajo v TUV napisano zeljeno dinenzijo in ti to homologiras z drugimi feltnami. Vse lepo in prav samo a ti potem v homologacijskem kartoncku nic ne pise, da ta dimenzina velja za feltne recimo znamke OZ in ne za original mazda?
ne
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ne more? poizkusiti, ker original feltne nimajo papirjev. edina mo?nost je, da ti nekdo posodi feltne, ki imajo v TUV papirju to?no za to mazdo vpisano dimenzijo ki jo ho?e?. Potem ima? v homologo vpisane druge gume, mogo?e ?e feltne, stro?ek je pa enkraten
Tako sem jaz naredil na Xedoski leta nazaj.
Daj mi ?e enkrat napi?i ?eljeno dimenzijo pa letnik / model, pa ti poi??em primer
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Res je, tu ma pa citroen (verjetno PSA skupina) en plus. Luci prizge v dezju, in sicer sem pogruntal da niso vezane na senzornza dez ampak se vklopijo na tretji bris brisalcev. Ce v soncnem dnevu vzgem brisalce se prizgejo luci. Ne prizgejo se pa na primer ce sam brises sipo s potegom rocice.
Pri VAGu sem to nastavil sam z VCSD softwareom, pri mazdi in se kaki grupi seveda pa baje to ni mozno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tipi?no za francoze ki ne znajo meh?ine za tempomat naredit. Isto sr... je pri renoldu. Poleg tega, da pozna samo ful gas ima ?e eno "krasno lastnost" - ko pri 140 na avtocesti mal pribremza? in zmanj?a? na 130 potem pa stisne? gumb, da bi pospe?il nazaj na 140 (hitrost ki jo ima v spominu), tempomat najprej gas na off da gre do ene 115, potem pa ful gas, da gre skor do 150 nato pa po?asi nazaj na prvotno hitrost 140. Ve?inoma so otroci v avtu, zato preklinam potiho.
no tega ne dela, verjetno pa govori? o pol avtomatskem - robotskem, ki ga je tud cithoen prej imel, tu je tempomat odziven (radarski), na gor celo preve? ?porten...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A nima senzorja za nagib? To je v Alhambri prekleto dobro sam delal s pomocjo tega. Res nisi rabil t.i. F1 ro?ic
Po drugi strani jih pa rabim dati v M v citroenu ko iz cestninske spet vklopis tempomat iz 60 na 130. Tle gre pa v podenj do 130 kot ce bi dal gas do konca . Zato sam prestavljam se pred 5000 rpm
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No takole je, deloma mava oba prav, ker je avto sposoben preklapljati dab+
Prometne so se oglasile med tem ko sem poslusal carplay
https://youtu.be/1p11knFukAg
A opazil sem da ce preklopim radio ki je bil na dab+ na drugi source (takrat pridejo prometne do izraza ce ne poslusas radio) radio sam izklopi dab+ in ce das nazaj na radio pride signal dab+ nazaj.
Na koncu
https://youtu.be/8SYGIDI6udc
Prej na to nisem bil pozoren, lahko pa da je tako ravno zato da delujejo TA.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani