Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.
Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba.
Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:
- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...
- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno.
Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.
Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...
Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...
Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...
Ta motorček v Dacii definitivno ni zate za dirkanje po tvojih hribih. Ko boš naložil vso svojo familijo noter , boš rabil drugo močnejše vozilo, da ga šlepaš. Ima, sodelavec enako varianto (z plinom). Pa pravi, da ima probleme z dolgimi klanci že tarat, ko se sam vozi iz Kp proti Ljubljani. 😉
V bistvu ne bom ničesar storil. So pač bedniki, ki bi se šli "kao" nek posel. Le uradnih servisov se bom izogibal v velikem loku. Dokler je avto še v garanciji pač moraš na uradni servis.
Potem me ne vidi noben mazda, servis več.
Mj je pa žal, da mazda dovoli takim pacientom voditi servis in prodajo mazd. Tako tem kot tistim v Kopru.
Tole je najbolj žalostno pri vsej zgodbi. Človek, ki je prodal avto in ve za dogovor, ni mogel doseči več.
Pa imaš kje na papirju zabeleženo, da je 1. servis brezplačno?
Da. Črno na belem.
pred 8 minutami je Boss napisal:
Kaj vse obljubijo, da izpeljejo posel. Mene so tudi hecali z nekimi free prvimi servisi pa sem lepo rekel, da ne in da bomo poračunali takoj. Pa sem dobil recimo feltne, gume, po znižani ceni plus TPMS ventilčke zraven. Ne padam na te fore ja bo pa naslednjič prvi servis zastonj. Ne , takrat ga bom plačal, zdaj boš pa dal neki v tej vrednosti cene prvega servisa.
Sej ne rečem, večina se drži takih dogovorov, ampak pol pa pride podobna situacija/sprememba pa nihče nič več ne ve o kakšnih dogovoriha ali ugodnosti. Alex bodi vesel, da je "le" par sto evrov in "drobiž" v igri - lahko bi bili veliko višji zneski.
Prav zaradi poraznih Mazdinih servisnih hiš(do sedaj z vsemi le katastrofalne izkušnje) bom resno razmislil o naslednjem avtu in znamki.
Danes sem imel prvi redni servis na moji CX 30 v BTC Ljubljana. Pa j**o tak servis, ko ti ne upošteva mojega dobropisa za prvi zastonj servis, ki so mi ga dali ob nakupu avta 😡 Da je sedaj drugi lastnik in je ta papir predmeten.Wtf? Ko se naredil malo štale v salonu je na srečo prišel mimo model, ko je slišal prepiranje, ki mi je prodal cx30 . Nato se je on "izpogajal", da so mi priznali 30% popusta. Tako sem moral plačati, samo olje in filter in njihovo brezvezno nalivanje vetrixa 180€. Pa koliko je polna cena tega prvega servisa? Ne vidijo me več tam.
Pa drugič obvezno prinesem svoje olje.
Uf, kako so mi dvignili pritisk. Pa vsaj avto bi mi lahko oprali za to "znižano" ceno.
Ker nisem čistokrvni Gorenjc oziroma bolj hibrid Gorenjca in Primorca tist del primorca pravi... " vedi, če bo nesreča je strošek bistveno večji kot razlika v ceni med posameznimi modeli/znamkami gum" - pol pa Gorenjski del utihne in se potihom strinja. 😁
Tudi sam vedno (skoraj), kupujem bolj športne gume. Pa ne zato, da bi divjal.
Enostavno tako dobro držijo v mokrem in suhem, da je užitek ovinke prevozit par kilometrov hitreje kot z "navadnimi".
Saj sem imel na stari 6-ki tudi sam nexen in so zelo v redu gume. So zelo tihe in presenetljivo dobro držijo na mokrem. Sem pa z njimi vozil le par mesecev, tako, da ne vem kakšna obraba bi bila. Imajo pa kar konkreten zaščitni rob za feltno. Za normalno (hitro) vožnjo so zelo v redu gume.
Sem pa dobil "ugodno" ceno za GY F1 assimetric 6, za mojo 6-ko-(dim.245/40r19) za 160€/kos.
Pa sej si videl ceno u Njemačkoj... to je realna cena, ker dejansko smo v času, kjer cena ni odraz proizvodnjih stroškov in pričakovanega realnega dobička ampak zgolj in samo to kolk smo kupci pripravljeni plačat. Ne gre zato, da bi rekel okej bomo dali 10% RC-ja oziroma 5 jurjev, če so pa kupci pripravljeni plačat ceno, kjer je 15 jurjev profita.
To se dogaja danes vsepovsod, ker če recimo trgovec tipa Mercator v decembru in januarju dvigne ceno vsak teden za 10 centov in pride do cifre 1,69€ za liter alpskega. Potem se pa kupci uprejo in ne kupujejo več in nato spusti ceno spet na 1,49 ko so mleko še kupovali. Da zraven še hitro akcijo za 1,19€ za tisti teden, da namami kupce nazaj. In tako spet vsi veseli drvimo s ceno 1,49, ki je načeloma za 30 centov višja kot je bila še v novembru pa je dosegel svoje in kupci so spet zadovoljni, da se je cena znižala.
Če to počne Mercator, a misliš, da ostali pa niso tega pogruntal?
Samo cene materialov za izdelavo avtomobilov do šle drastično gor.
Tako je logično, da so tudi cene avtomobilov (ki so zame seveda krepko pretirane) šle gor. A verjamem, da se bo vse skupaj sedaj v tem letu umirilo, ko ne bo šla več prodaja avtov zaradi nezmožnosti najetja oziroma dragih kreditov.
To je fora, da je na dizlu tolk visoka cena, ker ne sme bit tolk razlike napram hibridu. Torej gre za umetno nastavljeno visoko ceno in sem prepričan, da če si resen bi se dalo precejšen popust na dizlu izpogajat.
Ni umetno nastavljena cena. Pa saj je ta cx60 prava krava od avta in hkrati tudi premium. Podobno opremljen "premium" bavarec pride takoj 70000€+. Tako veliki avti so dragi.
To dimenzijo uporabljajo dan danes le še najmanjši mestni avtomobili. Za dimenzijo, ki jo uporabljamo na Mazdah (18" in 19")je ta tabela in tej testi le pogojno uporabno. Različne dimenzije iste gume se namreč različno obnašajo.
Ma ni ogromen, "komaj" 189cm ima. Jaz mam 192 pa se smatram za dokaj normalno raščenega.
Uf, pa ti se ne moreš skobacati v noben kabrio. 🤔 Še, ko daš svoj vozniški sedež nazaj, da normalno sediš, ima tisti za teboj že kar probleme z koleni.
Jaz sem visok 184, pa se sin, ki je 183cm včasih, ko sedi za menoj v 6-ki buni, da kaj sem dal sedež tako nazaj. 😊
Gledam že dalj časa mazdo 323f ba, ker je to bila moja prva mazda in evo kot nalašč ima novi sosed v bloki tocno tako 323f ki mene fascinira. Zdaj pa problem kako prepričat soseda, da jo proda. Avto sem že celi pregledal brez njegove vednosti, blatniki nič rjavi, zadaj most malo ampak se da rešit brez težav, vglavnem glih letnik med 1994 in 1996. Ajmo ideje kako ga prepricat da jaz to moram imet in generalno obnovit.
Ne vem. Reči mu, da jo boš porihtal kot vse svoje avte, da bo kot nova.😊 In, da ko jo končaš, da bo lahko šel en krog (giro) z njo. Verjamem, da bo najlepša daleč naokrog. 😊
Mislm dejstvo je, da zaradi spremenljivega poletja in poletij, ki šele prihajajo, bo vse večja potreba po tem, da bodo gume dobre tudi v mokrem. Namreč vse več neviht bo, vse več spremenljivih razmer. Tako kot pozimi ne rabiš več top shit gume za sneg, ampak bolj tako za led in dež.
Jaz tudi pri zimski gumi gledam, da je prvenstveno dobra v mokrem. Ker pri nas na obali tako ni snega. Pa tudi drugje po Sloveniji ga je vedno manj.
Najbrž se bo vedno več ljudi odločalo za celoletne. Bo samo en strošek. 🤔
Ta guma ni tako slaba samo robe pobira... 🥴 To so testi novih gum in ne mnenje uporabnikov👍 Zato pa smo tukaj in si pomagamo pri nasvetih in izbiri gum.... 👌
Ni samo, da bridgestone T 005 robove pobira. Na mokrem je proti res dobrim gumam precej bolj nezanesljiva(bočni oprijem zelo slab in s tem hitro bočno drsenje sprednjega dela avta) Je pa zelo, zelo tiha guma. To moram priznati. Jaz se še z zimsko hankook vozim tudi v dežju veliko bolj varno. Pa ni samo občutek ampak izprobano tudi v praksi na isto cesti pri enaki hitrosti.
To je dejstvo, da je zeleni prehod samo še ena izmed nateg... pravim pa to, da v teh 12 letih bo še kar nekaj vode preteklo in da nič ni tako fiksno, da se ne bi moglo spremenit. Sem pa prepričan, da bomo morali "pomagat" v prepričevanju in ne samo gledat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta motorček v Dacii definitivno ni zate za dirkanje po tvojih hribih. Ko boš naložil vso svojo familijo noter , boš rabil drugo močnejše vozilo, da ga šlepaš. Ima, sodelavec enako varianto (z plinom). Pa pravi, da ima probleme z dolgimi klanci že tarat, ko se sam vozi iz Kp proti Ljubljani. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani