Pa a se spominiš, kako je 2019 se govorilo, da bodo 6-ke nehali prodajat že leta 2020. No pa sta še dve leti šli mimo, ko so jih dejansko nehali. Zdaj je pa žal konec romantike in je sam še en kup brezdušnih SUV-ov in še večji kup reciklirane pocenske plastike v električnih. ☹️
Bomo videli, kaj bodo rekli na servisu, ko bo čas za to. Če bo potrebno menjati, da leti avto še naprej tako dobro, jih bomo pač zamenjali. Kot menjamo akomulatorje, diske, ploččice.
Majster, koledar nimaš prav naštelan. Danes ni prvi april...
Ker to, kar si napisal je ena poštena prvoaprilska. Na naših dveh Mazdah (obe dizel!) se od novega dalje dela redne servise na 20.000 km. Do zdaj imata obe skupaj že preko 530.000 pregon... ... ... Se pravi prevoženih kilometrov, pa z motorji ni bilo nobenih težav. Končniki, zglobi, kolesni ležaji in podobne 'okvare' pa niso vezane na vrsto goriva. No, ali pa so. Navor pa to... Vsekakor bi jih bilo treba menjat, pa če servise delam na 20.000 ali pa bi jih delal na 2.000...
Spet mešaš jabolka in hruške. Tu se pogovarjamo o skayactiv dizlih, ne pa o delovnih strojih. 😉
A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.
Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.
Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.
Seveda se da. Pri nas v Sloveniji je avtocesta bolj razgibana in hribovita, a se vseeno da. Res je tudi to, da se skozi nekaj dela in da so velikokrat kolone.
A če je cesta normalno prevozna se da z lahkoto prevoziti od Kopra do Ljubljane in nazaj.
Še lažje je to v Italiji, ki jo prevoziš z lahkoto v šesti brzinin od Kopra do Torina. Je skoraj ravna z rahlimi vzpetinicami.
Ja, pa sej ne trdim, da ni, ampak nikoli in nikdar za dve sekundi. A mi sploh vemo kolk sta dve sekundi pri 100km/h? Dve sekundi sta tam nekje 50m razlike, kar je ogromno... več kot pol fuzbalskega igrišča. 10m je torej okoli 0,4 sekunde in toliko naredijo teli kekci v pantalonah na videu. Torej, kje je problem? Ali nam samo matematika in fizika delata težave, da bi realno sliko ocenili?
Se res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉
Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊
V realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano.
Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš avte na cesti eden proti drugemu. 😉
To je ta varljiv občutek... 🤔 Ko se vsedeš v cx-30 X186 ni tega šunka, ker že od "0"vleče na polno, in je tudi rezultat za cca 2 sek boljši kot pri dizlu.... 😉
Ja prva generacija 6-ke dizel je imal full turbo luknjo in je dejansko začelo vlečt tam malo pred 2000 obratih. Druga je imela tole variabilno turbino že kar dobro poštimano in se je dalo celo pri 1600 obratih že celo vozit, tale je pa kr cukrček tud pri dobrih 1100-1200 obratih. Čeprav ne prakticiram take vožnje, ampak vseeno je fajn, da celo gre že pri tako nizkih obratih. Kar se tega tiče je bil z leti res narejen kar občuten napredek.
Res je. Pri zadnji 6-ki turbo luknje praktično ni več. Zato pa se zdi da so prejšnje bolj "vlekle". Pri prvi si dobil pri 1500 obratih res šus v hrbet.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani