Zakaj pa ti kardaširaš po Zokilandu s pomočjo LGBT populacije?
Sm kmet an s hribou doma, pa ne zastopim, kaj je hotel umetnik s tem povedat?
Ma se mi zdi, da nisem edini, kajti umetnika takega formata je težko razumet...
Glej, imam en predlog: ti ignoriraj mene, jaz bom ignoriral tebe in če se bova vzajemno ignorirala, bova še najlepše sodelovala. Ker jaz sem kmet s hribov doma, ti pa talent svojega formata in sploh ni za pričakovat, da se bova razumela...
... ... ... ...; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.
... ... ... ...
Ja, talent, kot vedno.
Midva se poznava še od tiste sedemsedežne Mazde B-2500 z desnim volanom, nekaj let pred korono. Že takrat si bil brihta. Očitno si inteligenčni kvocient obdržal...
Šnopček se prodaja po 15€ za liter. Če je bolj žlobudra, gre po 10€ za liter. Ti bi ga pa kuril v avtu in prišel skozi ceneje kot če bi ga prodal in kupil nafto po 2€ za liter. To se lahko domisli samo talent tvojega formata...
Element, ki najbolj prepriča bi mnogi lahko označili kot korak nazaj v razvoju. A pri Mazdi se radi držijo preverjenih rešitev in jih nato izpilijo do konca.
.......za vse morebitne kupce; MAZDA CX30 X186......
Berem tale kratki test zgoraj in pridem do dna, do tehničnih podatkov. Me je kar prikovalo na stol. Bemtiš, za tako reč bi moral imeti orožni list! Če pogledate, kakšna je največja hitrost! Pa to niti na nemšnih Autobahnih ne moreš stisniti niti do 1/4, kaj šele kaj več... Noro!
G192/4 in CD150 imata isto glasnost pri 140kmh.......
Ženo pusti doma, pa boš ugotovil, da sta oba precej tišja...
Ne vem, kako je to pri drugih Mazdah, a pri Mazdah serije B (B-1500, B-1800, B-2200, B-2500, B-3400, B-4000, BT-50, Bongo,...) je vzdrževanje precej cenejše, če je lastnik malo naglušen...
Sem se bal, da bo hujši strošek, pa se je kar dobro izšlo. Za 2,5 litrski turbo dizel naše BTjke je obnova katalizatorja in praznjenje izpušnega lonca prišlo 350€. Ja, vsebino katalizatorja, ki je bila zdaj v izpušnem loncu, so odkupili za 40€.
Baje, da se dizelski izpuhi dajo lepo obnovit, bencinski pa, če niso prestari, ker raje rjavijo. Plinski pa baje prej prerjavijo, preden jih je potrebno obnavljat, zato naj bi jih izdelovali iz INOXa. Kakorkoli, meni za BTjko bodo lepo obnovili tako katalizator kot tudi izpušni lonec. Razrežejo, zamenjajo vsebino in zavarijo nazaj. Edina sprememba je, da satovje v katalizatorju ni več keramično ampak kovinsko. Če bo delalo, mi je vseeno, če je iz papirusa...
To bomo plesali. Z vilami po travnikih, ker nafte za traktorje ni... Pa s sekirami po gozdovih, ker bo nafta tako draga, da se ne bo izšlo... Vseeno mi ni jasno, kako jim logistika nafte na avtocesti špila, že 10 km od avtoceste pa črpalka zaprta, ker ne morejo pripeljat nafte...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou reuč usega tega. A mi lohko kdo razloži taku, po kmečko...
Cel dan poslušam, da je zmanjkalo nafte, da je celo precej črpalk enostavno zaprtih. V Ajdovščini je omejitev, koliko se lahko toči v en avto, v Šempasu ni nafte, Na Ajševci sta obe kar zaprti, V Tolminu je omejitev 50 litrov na avto, v Mostu na Soči je zaprta,... Baje, da jih logistika matra in ne morejo dostaviti dovolj goriva po črpalkah, ker je čez vikend tranzit vse pobral.
Ne zastopm, res ne. Na avtocesti, kjer cena ni regulirana, je pa goriva dovolj in lahko toči kdor hoče in kolikor hoče brez kakršnihkoli omejitev. Pa ravno po avtocesti gre ves tranzit, sploh tovorni. in ko se en tovornjak loti tankat, natoči za vsaj 15 osebnih avtomobilov... In tam je dovolj goriva, čim pa človek zavije z avtoceste dol, je pa pomanjkanje in težave z logistiko. Ne zastopm, res ne.
Sam to ni isto. Eno je, da spodbujaš nekoga, ki je iz nule nekaj vzredil , da to potem proda doma. Saj tudi ljudje rajši vidimo, če je lokalnega izvora...
Nafta je pa nafta...itak ni pritekla iz vrtine na slo. ozemlju in je uvožena in se gre zgolj za preprodajo.
Velike razlike pa tudi ni. A pomagaš nekomu (ki je nekaj vzredil) ali pa pomagaš vsem državljanom...
In večina ljudi raje vidi, da je čim cenejše kot pa da je lokalnega izvora...
Pri nafti pa se gre zgolj za Pje. In to velike Pje. Debele in mastne Pje: preprodajo, prihodek, provizijo, prispevke, procente, ... ... ... Če se vsakega malo zmanjša, bi bila nafta po 1 evro... Sicer nimam podatkov za ta trenutek, imam pa podatke za leto 2021:
cena dizelskega goriva: 0,589€
taksa CO2: 0,047€
prispevek za energetsko učinkovitost: 0,008€
prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije: 0,010€
trošarina: 0,388€
DDV: 0,229€
končna maloprodajna cena: 1,271€
Dobro, ceno goriva in DDV, ja, razumem, je treba plačat. Kam gre pa preostali denar? Pa ne neke imaginarne pravljice ampak konkretne odgovore, prosim.
Potem pa pridejo k meni na dvorišče ljudje in me najprej vprašajo, koliko dam popusta in šele nato, kakšna je sploh cena...
Tudi Madžari s svojim bencinom po 1,20-1,25€/liter niso zdržali prav dolgo. So pa potegnili za narod boljšo potezo - domačini lahko tankajo po nižji ceni, tujci pa ne več. Je pa vprašanje, če in kako dolgo bo tako diskriminacijo gledala EU ...
Mali, ne budali!
V Evropi in v svetu je nekaj normalnega, da država za svoje državljane poskrbi bolje kot za tuje - edino v Sloveniji se za tujce in migrante skrbi bolje kot za lastne državljane. V Avstriji, denimo, McDonald's (veriga restavracij iz ameriške zvezne države Illinois) lahko prodaja samo zrezke živali, ki so se že skotile v Avstriji. S tem izločijo vse Evropske kmete in priviligirajo svoje. Lahko bi rekli, da diskriminirajo ostale živinorejce. Jim kdo ugovarja? Nihče. In takih primerov je še precej. Tako da bi tudi pri nas lahko naredili, da bi Slovenci v Sloveniji lahko tankali cenejše kot tujci. Zakaj tega ne naredijo? Ki pa jest vem, ka sm kmet an s hribu doma, pa se na te posle ne zastopm prou preuč...
V avtu? V katerem avtu? Če misliš tistega kesonarja na zadnji sliki, je bila v njem standardna evro-paleta. na njen je v vsaki vrsti 8 vreč cementa. Vsaka vreča ima 25 kg. Na prikolici je bila pa "polovična porcija".
Ja. ROLU ima parkirišče na soncu in preden sem vse zvezal in ustrezno označil je bil prekurjen kot pečica. Zato sem odpeljal nazaj v službo pred pisarno, ki je v kleti, da se je avto malo shladil, jaz pa popil par kozarcev vode. No, danes pa naprej:
Eeee, zdaj mi je vžgalo! Ja, električni avti imajo črno cev v Velenju, ne na zadnjem delu avta.
Ampak jaz govorim o bencinarjih in dizlih. Dobro, lahko pa dodamo tudi električne. Kaj ima zdaj črna cev z toplogrednimi plini in škodljivim segrevanjem ozračja, ki bo pripeljalo do tega, da se bodo naši otroci živi skuhali, če se ne bodo prej utopili, ker se bo ves svetovni led stopil in se bo gladina morja dvignila?
Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega...
Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari. kej mi lohko kdo razloži taku, po domače:
1.) Nafta so ogljikovodiki. Bencin tudi. Vodik v motorju zgori v vodno paro. Ogljik v motorju zgori v ogljikov dioksid. Torej je količina ogljikovega dioksida v izpuhu odvisna od tega, koliko ogljikovodikov se v motorju skuri. Kako je lahko bencinar bolj ekološki, ko ima pa večjo porabo, torej skuri več ogljikovodikov, torej ima več ogljikovega dioksida v izpušni cevi?
2,) Kako to, da imajo sodobni avtomobili enako porabo (ali pa celo še večjo) kot 10, mogoče celo 15 let starejši avtomobili?
Zdaj je v Portorožu srečanje lastnikov Harley-Davidsonov, pa so izkoristili priliko za zaslužek, ko se po Sloveniji prevaža 30.000 bogatih in petičnih motoristov.
Bojim se samo, da bodo po tem srečanju pozabili spustit ceno...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko si starejši, res ne vidiš črk niti od blizu, vidiš pa budale že od daleč...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani