+ recimo da cenejsi (ce nimas ze kljuke, a vseeno rabis precke)
- nalaganje, se posebej pri visjih avtih
- zvok/upor/poraba
- velikokrat prostorska stiska ce nimas vecjega avta in imas vec koles, ter zeljo po trugi
- visinska omejitev (drevesa, garazne hise)
Nosilec na kljuki
+ enostavna montaza tako nosilca kot koles
+ manj upora/zvoka/porabe
+ sirsa uporaba (smuci, sanke, elektricna kolesa (teza))
+ en prtljaznik za vse (ne vec posameznih)
+ normalna visina avta
+ prostor na strehi za trugo ali celo vec koles (moj primer )
+ uporaben kot varno shranjevanje koles med potjo, ponoci, v kampu itd (seveda kdor bo hotel ukrasti kolo, ga bo...)
- praznega tezko da vozis naokoli (shranjevanje na poti, ko snames kolesa)
- daljsi avto/gleda cez park box/ pregled nazaj
- kljuka ce je nimas
- prestavljanje tablice ce nimas tretja
- obvezen tilt zaradi prtljaznih vrat
- nedostopna kljuka (primer dopusta s prikolico)
Se kar strinjam s tem.
Jaz bi sicer dodal ?e svojo izku?njo:
Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.
Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.
Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...
Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...
Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...
Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.
?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...
Pa? plusi in minusi.
Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.
Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi
Seveda da je karavanska razli?ica to... Pa? nima sank,tako kot jih octavie combi od kriminalistov nimajo in ravno tako kot jih na?a nekdanja Felicia combi ni imela...
To gre Men tok na ?ivce; nej se vsaj opravi?i pol in naj se zamisli nad sabo. Tko je mene prej?nji ena Honda skor nabila na haubo.
Sredi dneva imel na bajku spredaj zelo mocno luc pri?gano, ?ivo rumena ?elada, rumen brezrokavnik. Se vklju?uje iz stranske ceste... I??em o?esni kontakt... Ga ne najdem... Dam prste na zavore, i??em kontakt z o?mi,ga ne najdem. Tip spelje...
Cuknem v desno, me vidi, mu pomaham v stilu "kaj je s tabo??".se tip pripelje za mano, odpre ?ipo in rece "ej... Oprosti... Neki sem se zamislil... Pardon". Sem sam rekel" Ja,ok , se zgodi.... Ampak vsaj malo glej No...".
Sem tudi jaz v naglici ?e ornk izsilil prednost nevede in skozi ODPRTO ?ipo rekel "pardon" in potem po hitrem postopku ?el v prvi kafi? na kufe, da sem se "zresetiral" in potem po pameti naprej..
Da ne bi samo o Italijanih... ?e sam ne vem, kako sem lahko pravo?asno ustavil, SCBS sploh ni reagiral. Znamka avta je seveda jasna.
Lo?ljivost je slaba, da se ne prepozna registrskih, a je povsem jasno, da je bmwja? bil na pasu za zavijanje levo, nato pa se je v momentu odlo?il, da bo ?ez pas za naravnost oz. zavijanje desno meni presekal pot, ker je pa? s koti?kom o?esa zaznal prosto parkirno mesto.
Dobro se je tole izslo.... Se je tip vsaj opravi?il pol, Al se je delal neumnega?
Bmwji niso ni? huj?i od ostalih. Na tej to?ki so ljudje ?e tolikokrat sli?ali, kako grozni so vozniki avdijev in bmwjev da so tudi tisti, ki nikoli v ?ivljenju niso sedeli za volanom (recimo polovica top gear ob?instva ) najve?ji poznavalci. Pa confirmation bias; ?e te izsili xy avto je pa? kreten in ?ez pol minute pozabi?, ?e je slu?ajno (in na cesti jih ni malo) audi ali bmw je pa ''itak, spet bmw'' zgodba.
In anketa omenja model M; za te bi se pa morda na?el argument.
To?no to. Pa? izstopajo ?e zaradi vozila. Evo recimo eden ve?jih idiotov zadnje ?ase ,ki sem ga videl je bila mazda5. Folk zavija levo (relacija skofljica-lavrica),jaz s kolesom po tamkaj?njem odstavnem pasu,tip pa s polnim gasom na centimetre mimo tistega ki je zavijal levo in sto?cem,ki je na odstavnem pasu ozna?eval luknjo.
In Dajmo potem ?teti ?e vse tiste idiote v cliotih in kijah sportage,ki se v mraku in megli vozijo z dnevnimi lu?mi,ker jim pac merilniki kljub temu svetijo kot da imajo vse lu?i pri?gane.
Meni se zdi to vse skupaj samo 1velik stereotip. Briga me kdo me ogro?a,zame to ni bmw,audi,lada ali pa Traktor. Zame je to Idiot,kjerkoli ?e sedi.
Jaz kar predlagan,da se dobimo,vsak s svojim kulijem in papirjem in gremo nekam si stole postavit in ?teti . Ker gledam po cesti in ,jebemu mi?a, ne vidim povezave med agresivnostjo in zna?ko...
Ravno par dni nazaj v klanec, se vozim s kolesom,me dohiti bmw x5... ?e zdavnaj bi me lahko na pol varno prehitel.... Ne... Peljal se je za mano 15kmh,sigurno minuto... In me prehitel,kot da prehiteva ?leparja.
Isto vo?njo me je na haubo skoraj nabila Honda cr-v (ok,ta se je vsaj opravi?il potem) in malo kasneje ?e Toyota auris...
?al... Bi rad delil spoznanja nekaterih tukaj...Pa mi ne rata....
Tole je manever, ki ga zelo rad izvajam (?e imajo tisti na Dunajski rde?o), pa sem se ?e parkrat spra?eval, ?e je legalen ali ne. ?rte so povsod prekinjene, smernik iz desnega takoj preklopim v levega...Se pa ?isto zavedam, da me Caddy tam ni pri?akoval, zato tudi nisem takoj pospe?il mimo njega ampak ?akal, da vidim kaj naredi.
?e bi me naslonil in kli?eva policijo, kdo od naju bi pla?al?
Moje mnenje; pri zavijanju desno (iz enopasovne ceste)se zavija na skrajno desni pas (razen ?e temu kriziscu takoj sledi nova razvrstitev za novo kri?i??e ,kjer ho?e? iti levo in si pa? mora? izboriti prostor; primer: iz Ilirske zavije? desno na Njego?evo in takoj na levo na zalosko-dejansko na tistih 50ih metrih vo?nje po Njego?evi mora? takoj zavzeti pas,ki ni skrajno desno).
Ampak... Ti si se ?e vozil po levem pasu,ko je caddy ?elel zamenjati pas. Ta2pasova sta med seboj enakovredna. In on se mora prepri?ati, da to lahko stori varno. Kako si se ti tam zna?el,ni njegova stvar.
In tudi tvoja "hoja po robu" v tem primeru,ni izgovor za njegov prekr?ek. V najslab?em primeru, bi nesre?o razre?ili tebi v prid, morda bi ti kak?nen policist napisal kazen za kak?no vo?njo na prekratki varnostni razdalji in podoben "bla,bla,bla...".
Glede na to, da so zelo redki proizvajalci, ki to serijsko vgrajujejo... bi rekel, da nekaj ni OK ... ... Poznam samo Opel, ki je imel v Evropi na voljo ob nakupu izbrati serijsko vgradnjo plinske naprave... Je se kaksen drug?
Ne obremenjuj se, kot se jaz ne, da vozim znamko, s katero najbolj izstopajo krsceni osli na 4h kolesh. Verjetno sem (skoraj) edini Bayerische Mull Wagnov voznik, ki uporablja smernike, uposteva omejitve ter pogosto ponudi prednost komu s stranske ceste.
To sem vedno pravil;ne vidim povezave med znamko vozila in obna?anjem voznika le-tega. Kreteni so povsod in v vsaki obliki....
Stojim s kombijem in se vklju?ujem na Celov?ko. Z ritjo kombija stojim na delu kolesarske steze(Bad Guy Nejc). Iz leve se mi pribli?uje skupina kolesarjev. Placa ve? kot dovolj , med ritjo kombija in prostin robom kolesarske steze ?e vsaj 1,5m. Vsi kolesarji gredo mirno mimo.
Na1x zverinsko dretje. "Bejz stran,pizda ti materna". Tip na specialki. Mi maha kaj si drznem stati tam (Ja,vem... Ni prav,na izpitu bi padel,ampak... Placa ve? kot dovolj),ka?e sredinca. Se z nezmanj?ano hitrostjo odpelje za mano (Ja,placa za izvoz)...
Se ustavim na naslednji bus postaji,odprem okno... Pride do mene,mi jebe mater... Kje sem kupil izpit...
Mu prijazno svetujem , naj gre ?e 1krog , ker ima vi?ka energije...
Me ne sli?i ,si sname sku?alke (!!!),mu ponovim... Me po?lje v kurac...
Se odpelje. ?ez rde?o...
Za povrh.... enako kolo kot jaz;giant tcr advanced...
Zakaj na take posameznije naletim v slu?benem avtu in ne v civilki????
Ko te je sram da se ukvarja? z istim ?portom kot taki posamezniki.....
Nejc, kot zagrizen kolesar dobro ve?, da je dovoljenje prehitevanja v dolo?enih situacijah ena najbolj glupa stvar, ker je na cesti vsaj ene 85% glupih voznikov ki ne znajo oceniti situacije. Posledica je da se kajlajo med nasproti voze?e 4sledno vozilo in kolesarja. Je pa? ?koda hitrosti in je blazno te?ko mal prbremzat za kolesarjem. Tako da ve?ina tistih ki pizdijo nad kolesarji, ima precej dela s pometanjem pred svojim lastnim pragom
Boss, kokorkoli moral si pa? zavreti. Veliko je situacij, ko je manevr bolje izpeljati do konca, kot pa ga prekinjati.
Ja se strinjam,da je marsikaj skregano z logiko... Pa? ko ljudje dohitijo kolesarja ,ki se pelje recimo z 30kmh ?utijo potrebo ga prehiteti v isti sekundi, ?e pa dohitijo Traktor ki se pelje z 30kmh,so pa sposobni po?akati tiste pol minute...
Itak je to ena sama ?iv?nost...
Pa? prehiteti se naj gre takrat,ko je to varno , pa naj bo to v kri?i??u,na prehodu ?ez progo ali pa kjerkoli ?e...
Am... Ok,boss,te razumem,ampak nekaj me zmoti .. prehitevanje enoslednega vozila je dovoljeno tudi v dolo?enih situacijah, kjer dvoslednega vozila ne sme? prehitevati. Torej Mazda ni naredila narobe s tem da je prehitevala kolesarja... To kako pa je to naredila pa nevem,ker me ni bilo zraven in verjamem , da je situacija v ?ivo izgledala druga?e,kot zgleda zdaj na posnetku, ne ?elim biti pa pameten general po bitki.
Ampak... Enosledno vozilo se sme prehitevati marsikje.
Tu se ne strinjam...snemalec ni varno zavil levo...ko se je poravnal v smeri vo?nje, je dvojkica bila ?e v?tric kolesarja...snemalec bi moral po?akati kolesarja in dvojkico, potem pa zaviti levo...
Hja....ali pa da dvojkica ne gre prehitevati kolesarja na obmo?ju kri?i??....
Koliko krat na leto pa gre? na dopust? Mislim, ?e si do zdaj imel bencinarja, si ga najbr? z razlogom. Najbr? v tvojih vo?njah prevladujejo kratke relacije. Kar pa dizela?u ne bo preve? pov?e?i...
Vsaka glava ima svojo pamet in vsaka pamet ima svoj prav. Jaz kupujem avto, ki mi lepo slu?i pri vsakodnevnih prevozih, ki pa je ravno ?e dovolj sposoben (pa ?eprav na limitu), da se odpeljemo na po?itnice. Da bi pa zdaj kupil neko besno makino, s katero bomo najve? petkrat na leto lepo ?li na po?itnice, potem pa to vozil vsak dan... ?koda ma?ine... Vsaj po moji pameti... Je pa res, da z ?eno ne komplicirava preve?. Sedemo v avto in gremo. ?e obstane, je pa itak asistenca. In glede na to, da imamo prikolico s seboj, imamo kje po?akati. Pa do zdaj z avtom nismo imeli nekih hudih te?av. Temperatura naraste, ko gremo v dolge in strme vzpone, v?asih celo do te mere, da avtomatika sama ugasne klimo, da razbremeni motor, pa enostavno malo zmanj?am tempo, se potegnem kolikor mogo?e desno in se ne oziram, ?e komu kaj ni prav. In v?asih izkoristim kak?en tovornjak za izgovor, da nisem jaz prvi v koloni... Pa ?e za odtenek druga?ne pogoje imava od tebe. Midva nimava dveh majhnih otrok, ampak jih imava pet.
Skratka, ne kompliciraj. ?e misli? iti, se usedi za volan in pelji. ?e pa se bo? lotil komplicirati, bo? pa celo ?ivljenje doma preverjal, kaj narediti, ?e se zgodi, ?el pa na koncu ne bo? nikamor...
?e dvomi? v avto: na?a prikolica ima 1400 kg (pred ?tartom preveri homologacijo). Pridi do Nove Gorice, jaz jo privle?em dol do Nove Gorice, prikljukni in poskusi en krog kak?nih 200 km (Od Nove Gorice mimo Trsta do Kopra in ?ez ?rni Kal do Razdrtega ter mimo Ajdov??ine nazaj v Novo Gorico. Tistih 20 litrov bencina bo? ?e po?alval, pa bo? vsaj to?no vedel, pri ?em si... Poleg tega: na?a prikolica je za 6 ljudi in predelana na sedem postelj. Ti ne potrebuje? tako velike hi?e, ?e ima? samo dva otroka. Razen, ?e so na?rti...
Se ?isto strinjam. Pa verjetno se prikolice tudi ne bo vleklo ?ez pol Evrope... Torej se malo la?je izbere termin potovanja , ko je najmanj?a gne?a na cestah in se pa? ne rine v neka mestna sredi??a,kjer bi bilo potrebno 500krat speljevati...
Jebemu,sj ne govorimo o Hyundai atosu , da nebi zmogel povle?i prikolice...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se kar strinjam s tem.
Jaz bi sicer dodal ?e svojo izku?njo:
Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.
Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.
Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...
Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...
Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...
Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.
?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...
Pa? plusi in minusi.
Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.
Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani