Ne. Pri G165 je enomasni vztrajnik, pri CD175 dvomasni. Težave dvomasnih so lepo opisane tukaj:
"so težave inokvare dvomasnih vztrajnikovzelo pogoste in stroškovno zelo neugodne za odpravo. Natežavozdvomasnim vztrajnikomopozarja izrazitošklopotanje, ropot in tresljaji v prostem teku, pri vožnji z nizkimi obrati motorja in pri intenzivnem pospeševanju.Za ropot in tresljaje je krivaobraba in iztrošenost elastičnih elementov, ki povezujejo oba dela vztrajnika zato prihaja najprej do slabšega blaženja in kasneje do neposrednega stika med posameznimi elementi kar generira izdatenropot. Zaradi specifične zgradbevztrajnika, visoke cene ter posledično odlašanja lastnikov z menjavo je pri menjavi vztrajnika zaradi dodatnih mehanskih poškodbpotrebna menjavaše celotnesklopke skupaj z lamelo , košaro in potisnim ležajemkar rezultira vvisokem strošku popravila. Navadno se lastniki vozil ziztrošenimi vztrajnikisoočijopred prevoženimi 200 000 km, seveda pa lahko kilometri močno variirajo tako navzgor kot navzdol predvsem vodvisnosti od načina vožnje."
Ne bo držalo. Moja 6- ka prve generacije nima po 17 letih niti pikice rje nikjer na karoseriji, ni bila nikoli barvana in ni bilo nikoli nič zamenjano. Za razliko od nekaterih slovenskih, ki so dobesedno razpadle od gnilobe. Pa nima dosti veze to, da je moja vožena na obali. Nekaj že a vendarle...
Po toliko letih bi se moralo vseeno nekje poznati. Tako da ja, niso vse enake kvalitete. 🤗 Za naš trg je na žalost druga liga.
Ne vem, kako jih delajo, a dejstvo je, da imajo probleme večinoma slovenske. Kar nekaj slovenskim soul red se je res začela luščiti barva. Je pa tudi res, da je najbrž glavni problem rjavenja podvozja ta, da naši prodajalci ne zahtevajo dodatne zaščite podvozja. Pa prav pri nas bi bilo to nujno zaradi "hudih" zim. 🤔
Enako je v tujini. Za švedski trg naj bi bili avti zelo dobro extra zaščiteni tako, da bi se splačalo kupiti njihove avte. A kaj, ko oni "drsajo" oziroma ne menjajo avtov do nezavesti. Zato je pa, saab propadel, ker so jih Švedi menjavali na vsakih dvajset let. 🤪
Kot sem že enkrat napisal, sem delal v prejšnji firmi v proizvodnji delov za nemško avtomobilisko industrijo. In smo delali polizdelke/ izdelke, vsako serijo, za točno določen trg. In verjetno ni potrebno razlagati, da so bili najboljši izdelki namenjeni nemškemu trgu. Saj so bili vsi izdelki visoke kvalitete, a jih je končna kontrola razdelila po tolerancah in dovoljenem odstopanju viskoznosti materiala, kakor tudi kvaliteti prašnega nanosa barve. Izdelki so bili razdeljeni v štiri skupine, A, B, C, D in tako tudi razposlani v različnih boxih.
Vsi izdelki "enaki" a malce različni za posamezne trge.
Verjetno je tako tudi z zahtevami zaščite za mazde na posameznih trgih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
😁
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani