Skoči na vsebino
Mazda 3 sedan
Napisano (urejeno)

Ne. Pri G165 je enomasni vztrajnik, pri CD175 dvomasni. Težave dvomasnih so lepo opisane tukaj:

 

"so težave in okvare dvomasnih vztrajnikov zelo pogoste in stroškovno zelo neugodne za odpravo. Na težavo z dvomasnim vztrajnikom opozarja izrazito šklopotanje, ropot in tresljaji v prostem teku, pri vožnji z nizkimi obrati motorja in pri intenzivnem pospeševanju. Za ropot in tresljaje je kriva obraba in iztrošenost elastičnih elementov, ki povezujejo oba dela vztrajnika zato prihaja najprej do slabšega blaženja in kasneje do neposrednega stika med posameznimi elementi kar generira izdaten ropot. Zaradi specifične zgradbe vztrajnika, visoke cene ter posledično odlašanja lastnikov z menjavo je pri menjavi vztrajnika zaradi dodatnih mehanskih poškodb  potrebna menjava še celotne sklopke skupaj z lamelo , košaro in potisnim ležajem kar rezultira v visokem strošku popravila. Navadno se lastniki vozil z iztrošenimi vztrajniki soočijo pred prevoženimi 200 000 km, seveda pa lahko kilometri močno variirajo tako navzgor kot navzdol predvsem v odvisnosti od načina vožnje."

 

 

mazda6club_com_profile.png
WWW.MAZDA6CLUB.COM

I've come to the conclusion I really do hate this dual mass flywheel. I don't think I've ever had a car with a dual mass flywheel before. But I...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 sedan
Napisano (urejeno)

Ročni menjalnik z dvomasnim vztrajnikom pri Mazdi 6 CD175 deluje zelo robato, pri Mazdi so mi rekli, da je to normalno. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je TiEn napisal:

Predraga je ja... za tolk star avto s takimi kilometri. Je pa res da je zdej trg z rabljenimi vozili malo v kurcu.

Lahko bi rekli tudi obratno, za trg z rabljenimi avtomobili so spet zlati časi. 🙃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
dne 7. 1. 2022 ob 12:43 je curko napisal:

Odmontiral zašcitno plastiko podvozja ki mi je ravsala po cesti na beli sestici na drugi sestici pa naredil servis na 330k

839060e7b66ca90ab7693e98c47ac2ac.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

👍

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
dne 3. 1. 2022 ob 21:50 je Alex napisal:

Ne bo držalo. Moja 6- ka prve generacije nima po 17 letih niti pikice rje nikjer na karoseriji, ni bila nikoli barvana in ni bilo nikoli nič zamenjano. Za razliko od nekaterih slovenskih, ki so dobesedno razpadle od gnilobe. Pa nima dosti veze to, da je moja vožena na obali. Nekaj že a vendarle... 

Po toliko letih bi se moralo vseeno nekje poznati. Tako da ja, niso vse enake kvalitete. 🤗 Za naš trg je na žalost druga liga. 

😏

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
dne 2. 1. 2022 ob 20:25 je Alex napisal:

Ne vem, kako jih delajo, a dejstvo je, da imajo probleme večinoma slovenske. Kar nekaj slovenskim soul red se je res začela luščiti barva. Je pa tudi res, da je najbrž glavni problem rjavenja podvozja ta, da naši prodajalci ne zahtevajo dodatne zaščite podvozja. Pa prav pri nas bi bilo to nujno zaradi "hudih" zim. 🤔

😁

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
dne 2. 1. 2022 ob 17:28 je Alex napisal:

Enako je v tujini. Za švedski trg naj bi bili avti zelo dobro extra  zaščiteni tako, da bi se splačalo kupiti njihove avte. A kaj, ko oni "drsajo" oziroma ne menjajo avtov  do nezavesti. Zato je pa, saab propadel, ker so jih Švedi menjavali na vsakih dvajset let. 🤪

Kot sem že enkrat napisal, sem delal v prejšnji firmi  v proizvodnji delov za nemško avtomobilisko industrijo. In smo delali polizdelke/ izdelke, vsako serijo, za točno določen trg. In verjetno ni potrebno razlagati, da so bili najboljši izdelki namenjeni nemškemu trgu. Saj so bili vsi izdelki visoke kvalitete, a jih je končna kontrola razdelila po tolerancah in dovoljenem odstopanju viskoznosti materiala, kakor tudi kvaliteti prašnega nanosa barve.  Izdelki so bili razdeljeni  v štiri skupine, A, B, C, D in tako tudi razposlani v različnih boxih. 

Vsi izdelki "enaki" a malce različni za posamezne trge. 

Verjetno je tako tudi z zahtevami zaščite za mazde na posameznih trgih. 

😟

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.