Od Clia tempomat dela samo med 40 in 200 km/h. Kar je nad 200 mora? stiskati gas. Aja po GPSu je to do 235 km/h kar je za tako aerodinamiko ?isto solidno.
?e kupi? dCI-ja se spla?a pogledati po kak?nem 100 konjskem. Po potrebi ga ?ipa? ?e na 120 konjev, ?e da? intercooler od BMWja pa bo ?e malo mo?nej?i. Dva foruma?a 100 konjskega (?ipirana na 120km) in nimata te?av. Ima pa ta verzija mislim, da kar nekaj druga?nih delov kot ta?voh, mogo?e je v tem fora. Je pa imel tudi en 65 konjsko ?ipirano in z intercoolerjem 96 konjev, zavarovanje skoraj zastonj poraba pa dobrih 5 litrov. In ?e vedno dela ?eprav pri drugem lastniku. Gre pa fajn ker ima ve? navora kot moj. Ne vem o?itno je kakor naleti?, poleg tega ve?ina ljudi kupi dizla zato, da nabira kilometre potem se pa po parih letih prodaja z le 100.000km kar je bullshit. Je pa 1.5 dizlov ful na cesti in kolikor vidim so dosti bolj?i kot 1,9 in 2,2, ki so skret.
?e pa i??e? bencinarja ima pa tale Fabia kar dosti konjev, uporabna je tudi, deli so pa pomoje poceni. Na?a je bila kupljena pri ?kejancu in nimam pripomb ?ez njih. Samo vedi, da ?e bo? kupil 75 ali manj konjsko, da je to nepremi?nina. Porabi pa malo.
Ploki glede na to, da bo daily driver za lep ?as je pomoje vreden denarja. Sedanjo pa zrihta? do popolnosti. To pa-jebiga-zgoni? dokler bo pa? delala s ?im manj stro?ki.
EDIT: ?e pa ho?e? "eksotiko" pa tole ampak naj te slike ne prestra?ijo. Tip se po svoje zafrkava. ?e rabi? menjalnik ti zrihtamo drugega za male pare. OK, ima par prask ampak druga?e je pa avto kar zrihtan in ima kar nekaj cukr?kov. Tule je build thread. V temi je kar nekj posnetkov kjer se vidi, da ima mlin?ek oreng pospe?ke. Tip, ki prodaja je pa maher in sicer zna z avti, ni teral hladnega ali delal neumnosti. Saj ve?, avto ni nov ampak z nekaj vlo?ka bo pa tole ?lo oreng.
2.0 clio z 200 Konji ti ?re 8 litrov? Tok ?re na? 1.4 100 konjski. Res pa ima ?ist zgre?en menjalnik, ker je pri 130 km/h v peti 4.500 obratov. Katastrofa
Je pa res hudi? najt ?paruc. Jst bi reku 1.5 dci, pa kaj ko je traktor spet z vsemi svojimi pizdarijami z kermeni ?obami itd....
Clio 1,2 16V l 2003 nam je pil 6,4 povprećno, morda je to to. 5 litrov bo pa kar te?ko dose? s katerimkol avto, se mi zdi.
Hja furam ga na 2000 obratih ?ez naselja in nekaj ?ez izven naselja. Motor se ne matra, trenutna poraba takrat je pa 6-7. Druga?e, ?e ga ob?asno pritisnem posko?i na 8,5. Druga?e pa vem, da 1,4 ne pijejo malo ker sem z Renaultovci ?e dostikrat govoril in se mi samo smeje, ko re?ejo, da jim pije pol litra manj kot meni.
Sicer pa Clio 1,2 bi znal piti malo pa manj ?ans ima, da kaj crkne v primerjavi z dci-jem.
Zdj ?e uzamm neki kar ?re 6 litrov (penzi? stil vo?nje) je to proti 9,5L od GTjke kr precej?nja razlika v ???, to je skor 5? na 100 km.
Ja kadar ra?unam porabo v ? na 100km se mi hitro zdi, da tudi Clio z 8 litri pije preve?.
Druga?e pa una Micra (1,0) cca letnik 2000 bi ti znala res piti 6 litrov pa ?e 1,3 motor pa?e noter brez te?av poraba pa ne bo prakti?no ni? ve?ja.
V ta rang bi jaz dal ?e kak?no Fabio 1,4 ker ob lepi vo?nji na?a pije na relaciji med 5-6 ampak je pa res karavan (te?ja). ?e bi bila takratka bi se poznalo na porabi v mestu ker na?i gre hitro poraba ?ez 7 litrov, ?e si skoz na semaforjih. Druga?e pa kar ?parov?ek pa fajn je ker ni drago vzd?evanje. na?i so ?le v vsem tem ?asu od nove (mislim, da je letnik 2006) edino cin?pule. ?e dobi? pa tole si pa zmagal je pa res, da ne bo 2000?.
Med Japonci pa, ironi?no, ne vem kaj bi ?e predlagal poleg Micre. ?im bo kaj ve?jega bo ve?ja tudi poraba. No realno Civic 6 generacija 1,4 z 75 konji (in menjano dihtungo na sesalnem kolektorju, da dobi? 85 konjev!) tudi pomoje ne pije dosti ampak pomoje so ?e vse v rokah Hon-n-n-da?ev in v temu primernem stanju.
Na prvi pogled na avto.net se Yarisu zaenkrat cene pri 2000? ?ele za?nejo. Tastar Swift je tako varen, da je vseeno, ?e gre? pe? in te zbije avto kot, da si v njemu. Novi Swifti imajo ?e previsoko ceno.
Potem mi pa ?e zmanjka idej brez, da me kdo skurca, kak?na jajca ti ponujam.
Symon pozna? kak forum kjer je kaj govora o olupljenih avtih za na trackday? Mogo?e na Avtomobilizmu?
Avtomobilizem je fajn, je gor nekaj strokovnjakov ampak ?e ve? pa "strokovnjakov" zato ne bi jaz gor kaj dosti spra?eval, ?e ni nuja. Tako, da ti samo vpra?aj kaj rabi? pa ti bomo ?e s skupnimi mo?mi pomagali. Sicer pa gre? na kak time attack in podebatira? z nekaterimi, ki to ?e prakticirajo.
Ja Simon, pa ?e kake vztrajnike, odmi?ne in to, pol bi ?e nekako blo za na Raceland. Ima? prov, GTR ne vem ?e sem ?e kdaj videl na cesti v ?ivo!
No to?no to. ?e zme?e? vse ven (vklju?no s tem, da menja? prednje sede?e z dirkalnimi) ?e pri?para? kar nekaj te?e, da? home made odprt avspuh, CAI, vztrajnik olaj?a?, en dobre gume, kak?ne dobre fedre in strute in ?e ima? kar zabaven avto, ki ti ga ni ?koda na dirkali??u.
Gorjup, prijatelj je komaj dobil preizkusne ker so mu te?ili, da avto ni tehni?no brezhiben. Ni ve? fora, da vzame? preizkusne, da ga porihta? ampak kve?jemu prepelje? na drugo lokacijo, ?e si ga naprimer uvozil itd. V teoriji mora? neregistriran, neizpraven avto kar lepo preva?ati na prikolici.
Druga?e pa saj zato ga zavaruje?, da nima? problemov. :ne vem:
Ja ampak GT-R je (pri nas) ?e taka eksluziva, da jo bi bilo ?koda predelati samo za na trackday. Ena GTko bi pa slekel do golega pleha, oja?al, navil motor pa gasa. Potem je samo vpra?anje kako si zrihta? prevoz do dirkali??a. najbolj idealno je, da ima? enega terenca/kombi ter prikolico zadaj. In ima? mir za celo leto.
Kolikor vem mora biti vozilo ki vle?e te?je od prikolice ter vozila na prikolici, skupna masa pa ne sme presegati te?o 3500 kg. Do tu vse lepo in prav ampak zadnji? sem izvedel, da je baje gnila fora, da policaj pogleda v prometno koliko tehta vozilo, ki vle?e ter nosilnost prikolice. Zdaj, ?e ima? avto s te?o 1300kg in vle?e? na 100kg te?ki prikolici z nosilnostjo 1300kg olupljen avto, ki tehta 900kg (realna skupna masa je torej 1000 kg) pa to policista ne zanima.
Hjo, bolj ko gledam tele starej?e model mazd, z malo ve?jo konjenico, vedno bolj me mika da bi kupil eno posebej za raceland. Pa lepo parkrat na let nekej evrov dam za preizkusne tablce pa bencin, ?e bo pa kej vi?ka pa kako turbino al pa nekej in pa seveda za gume
Samo toliko da ve?, da preizkusno tablico lahko vzame? le parkrat letno. Se pa bolj spla?a avto registrirati marca, dati 100? zavarovanja, ostalo po obrokih, novembra pa itak spet odjavi? in ima? mir.
Pa upam, da z ve?jo konjenico ne misli? tega 1,8 motorja z dobrimi 100 konji? Potem po?akaj raje kak?no GTko.
Ja je ravno napisal, da je bil zavarovan in so bili policisti potem bolj na izi. Druga?e pa, ?e bo kdo zasledil vsaj feltne (gume gor so pa Toyo T1R) naj pa vsaj to sporo?i. ?eprav vpra?anje kako in kam grejo ti deli.
Fedri so eibach -3,5cm
Mam ?e serijske od fedrov :
Sprednji : Eibach TT EW7513001VA
Zadnji: Eibach TN EW7524002HA
Guma pa 195/45/16 (mislim da) Ena guma je bila po zunanjem rob kar opazno zlizana, tko da je to en tak prepoznabvni element..
Yep. Pa se gume pasejo. za day-to-day je pa 2.0 v6 dost hehe. pa se plin pa je kr spodobno. Itak mi ni da bi KLZE luknjal v kolektor pa se isti letnik pa barva. Pa tk pluvu sm cez barvo
Vse kar ima T?V naj bi se dalo. Kar si kupil in nima - se ne da. ?e ima filter T?V, cev si pa sam zrihtal je mu?kalica, ki bi ?la ?ez ampak ne bom dal roke v ogenj za to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od Clia tempomat dela samo med 40 in 200 km/h. Kar je nad 200 mora? stiskati gas. Aja po GPSu je to do 235 km/h kar je za tako aerodinamiko ?isto solidno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani