Res ne razumem nekaterih. Kupi najlepši avto, doplača nekaj % še za najlepšo barvo, gor namaže še drago keramično zaščito, potem pa je dodatnih 100 € na vsaki 2-3 leti problem in to za eno najbolj pomembnih komponent avta - gume, tako glede varnosti, kot tudi udobja. 😮
Malo se hecam. 🙂 Znanec (škrtarica) se je nekaj let vozil delat v Nemčijo (star MB E) in klepal veliko km z Nexen gumami, ki jih je v Nemčiji dobil zelo poceni. Rekel je, da je z malo več previdnosti OK. Nikoli ni imel nesreče.
Na 6-ki, rdeči streli imam GY assimeric 5.Prej pa Conti. Tako, da jaz pa res nisem pravi naslov za škrtarje pri gumah.😉
Na, stari 6-ki so bile montirane nexen, ker sem vedel, da jo bom kmalu prodal.
Bdw, te bridgestonke, ki so montirane kot prvogradnja na cx 30, so v dežju in na mokri cesti precej katastrofalne. V krožiščih nosi nos ven, da je kar veselje. Na suhi cesti so pa vrhunske. Tudi tihe so zelo. A ta nesigurnost na mokrem...
Najboljše je kupiti kar dva kompleta gum. Ene montiraš takoj, druge daš na dež in sneg, da se dovolj postarajo, ko jih čez tri-štiri leta montiraš.
pred 3 minutami je Bini napisal:
Sem jih že vozil in niso nič posebnega, čist ok za umirjeno vožnjo👍 Če niso Nexen dosti dražje bi vzel te, ker jih kar hvalijo👌 So pa v enakem rangu takoj za veličastnih 5 😉😀
Jaz sem jih imel na stari mazdi 6. Za umirjeno vožnjo so ok. Tudi po dežju so zelo dobre. Niso pa to športne gume.
Naj vas podražim? Nazaj grede sem na 54 km trasi, kjer imam običajno porabo 6,8-7,1l/100 km, ker se nadmorska višina viša, dosegel rekordno nizkih 5,4l/100 km. Pri tem sem pač po AC vozil 100-115 km/h in pri tem na moje začudenje še vedno prehitel deset (!) osebnih avtomobilov.
In to z "dinozavrom" od motorja, kot nekateri radi rečete zaenkrat še najbolj prostorninsko radodarnemu bencinarju v Mazdinih osebnih avtomobilih.
Lepo. Pri tej hitrosti, ko ti karavanarji..... vse po spisku, bi cx 30 porabila okoli 3 litre/100. To je najbolj idealna hitrost za x 186 motorje. Čestitke za vratolomno prehitevanje 😉
Ne vem no, pri cx 30 mogoče to pride v poštev, pri dizelci pa res bi potrebe.
V šesti brzini recimo, pri 120/uro na actocesti pohodiš gas in greš z lahkoto mimo in se ne ustaviš do 220. To vleče in vleče pa četudi greš iz Kopra proti Črnemu Kalu ali pa v Vrhniški klanec.
Drugo je, če se kolona zaustavi na klancu, potem je jasno, da šaltaš nižje.
Hehe, jaz sem v nedeljo prvič po spomladi, ko sem menjal kolesa za letna, preveril tlak v gumah. In na moje veliko presenečenje je padel zgolj za 0,1 do 0,2 bara. Ker pumpam tam nekje na 2,7 spredaj in 2,6 zadaj je to čist OK in v bistvu super. Spremljat tlak na 1000km - pa šlatat in gledat gume se mi zdi pa čisto pretiravanje oziroma overkill
A si že pred nami Primorci obul mazdo v zimske gume? 🤔
Ta, da moraš menjavati na avtocesti je bolj bosa. Ne vem za avtomatske menjalnike, a sam med prehitevalnem (tudi hitrih voznilov, ne kamionov) po avtocesti z mazdo 6 še nikoli nisem rabil nižati v peto. A bog ne daj še nižje. 😉
Pač, v Kopru daš v šesto, na cestninski se ustaviš in nato do naslednje cestninske v šesti. 😉
Torej sem naredil prav, ko vztrajam na ročnem, saj veliko hodim v hribe in Dolomite. In bi bila vsaka vožnja po klancih navzdol preveč adrenalinska. 😉 Res ne vidim neke dodane vrednosti na avtomatskih menjalnikih. Ok, pustimo super športne avte, kjer menjuje avtomatski menjalnik v milisekundah in se je res užitek igrati z obvolanskimi ročicami. Ko pa ne ve, v katero brzino bi dal je pa res mučno.
Na 6ki imaš obvolanske...sam klik z levo roko za minus navzdol, lažje kot bi dal žmigavc, volana ne spuščaš.
Je pa res, dolga/razgibana vožnja navzdol je nedvomno težava za avtomatike, vsaj kar sem jst doživel. Tam je treba šaltat ročno navzdol.
V bistvu je podobno, kot bi imel ročni menjalnik. Na, avtocesti itak v nobenem primeru ne menjaš nič. Avtomatika pride v poštev edino ko stojiš v koloni.
Najprej moraš napolniti gumo, da je enako napolnjena kot sosednja, šele nato tako resetiraš napako. Lahko pa imaš recimo obe sprednji gumi 2,6 in obe zadnji 2,4 in ti ne bo javilo napake.
Ropota smo se zmenili ,težava je bila z ohišjem zračnega filtra. Nisem še pogledal kakšna je bila rešitev, nekaj s podlaganjem pene.
Še mi be pa že 2x v nekaj dneh prižgalo opozorilo za tlak v pnevmatikah. Na prvi uč ni vidnih sprememb . A je že kdo imel težave s tem. Avto nima senzorjev v gumi ampak računa preko abs senzorja.
Grem danes preveriti tlak v posamezni gumi pa vidimo. Je pa še ena fora, tyre rotation, če sem ga vključil se ravno tako začne ta lučka za tlak prižigat.
Meni se je enkrat. Je bilo v sprednji levi 2,4 bar namesto 2,6. Na prvi pumpi sem jo napolnil na 2,6 in od takrat je mir.
Se pravi, sm lep kmet an s hribu doma, pa se na estetiko ne spoznam lih tanartabl, ma vseeno me zanima, kako bi pa izpadlo, če bi jih pobarval na tako rdečo, kot je avto? Ker zdaj so tiste široke črne obrobe, pa črna guma in še črni diški - saj je spodnji del kot od pogrebnega avta... Če bi diške pobarval v barvi avta, bi malo razbil vso to črnino. Pa še 19" bi prišle bolj do izraza...
Mogoče, če kdo zna našopat sliko da se vidi, kako bi to izpadlo?
He, He, te gume niso trenutno montirane. Diski so normalni, svetli, klešče so pa že zlate barve. Tako, da ne bo vse črno.
Imel sem kake štiri dcl črne pol mat (satin black) barve viška, pa sem se danes lotil barvanja zimskih platišč. Nekako mi bolj pašejo črna na rdečo strelo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na 6-ki, rdeči streli imam GY assimeric 5.Prej pa Conti. Tako, da jaz pa res nisem pravi naslov za škrtarje pri gumah.😉
Na, stari 6-ki so bile montirane nexen, ker sem vedel, da jo bom kmalu prodal.
Bdw, te bridgestonke, ki so montirane kot prvogradnja na cx 30, so v dežju in na mokri cesti precej katastrofalne. V krožiščih nosi nos ven, da je kar veselje. Na suhi cesti so pa vrhunske. Tudi tihe so zelo. A ta nesigurnost na mokrem...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani