ne vem, ce bi material zdrzal take spremembe v strukturi...
ker, ko bos odstranil tisto ploskvo bojo ratale mikroluknje v materialu (ki se pa lahko sirijo, kar pa s feltno in vrtenjem/udarci) ne bo tezko....bolj bo problem, del kjer se bo odstranila ploskva kot pa nanovo varjen del
z distancniki bos manj riskiral, sploh ce das recimo dva tanjsa kot pa enega debelejsega
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jaz vem kako je blo z 128...ista pot kot zdaj (manj avtocest sicer) na cilju sem bil sf00kan...brez heca, pa se mlajsi...tako da bi danes komi ven prilezel
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ne leti nate, ampak bolj sam razmisljam kako bi blo, ce bi mogu peljat s takim tempom unih mojih standardnih 900km po avtocesti...verjetno isto kot zaporniki, casa da razmisljas o stvareh bi blo na pretek
meni se zdi, da, ko peljem mojih 150, se ne premikam
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom
jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
tudi v leru kaze vrednost ti avto dela regeneracijo -
v leru ne kaze nc
ce pa mas v prestavi in das nogo dol z gasa (in ne stopis na sklopko) pol mora biti trenutna poraba 0 (pac ko zaviras z motorjem)
dpf ima se eno prednost v tem, da je motorno zaviranje boljse kot brez njega btw (klasicen dizel je poraz glede tega, turbo bistveno pomaga, dpf in egr pa sploh)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
zanimivi so komentarji starejsih obcanov (80 letnik, ki zelo da na urejenost med drugim):
vozijo se v mazdi, vozijo se v superbu in pol recejo, v mazdi se bolje pocutim (kar se zame cist nepricakovano, ker je tale doticni superb full spec., leder, les, dsg, itd itd)...
je pa mazda bolje narejena, isti letnik, superb ima manj kilometrov, pa ze skripa...pri meni nc ne skripa
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
za to ceno dobis boljse gume,.poglej dunlop bluresponse npr
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani