Sreča, da se je nastavek izgubil v antifrizu. Predstavljaj si, da bi se izgubil v tisti črni luknji na vrhu motorja, kamor se naliva olje. Mislim, da bi ga prej našli...
Če porežeš vzmeti - a se tudi nosilnost zniža? Mislim, ker guma več kot do blatnika ne more. In če je avto spuščen do polovice, potem se ti pa noter usede pet zdravih kmečkih fantov... Moraš imeti kljuko zadaj, da avto drsa po kljuki in ne po izpušni cevi...
Jaz sem imel pred leti nesrečo, ko me je na ledeni cesti zavrtelo in sem ritenjsko priletel v naplužen kup snega. Obe zadnji luči in zadnja stranica kesona na BTjki. Brez kakršnihkoli dodatnih vprašanj so spisali papirje in sem peljal na popravilo v BTC na Mazdin servis.
Kdaj sem pa pred tem imel nesrečo, se pa sploh ne spomnim.
Mogoče komplicirajo v odvisnosti od pogostih dogodkov...
Jest na svoji mazdi nisem naredil nič, je pa zato naredila tretja neznana oseba, katera mi ga je v izi butnila na parkirišču. Za še večji šok je pa poskrbela zavarovalnica triglav, ko mi je zavrnila uveljavljanje delnega kaska (parkirišče kombinacija H).
pred 11 urami je Jest napisal:
Kaj pa je razlog za zavrnitev? 🙄
pred 11 urami je Scr3am napisal:
"Poškodbe na odbijaču niso nastale z dotikom motornega vozila"
pred 11 urami je Gelipter napisal:
Pritožba ...kaj so nori ti na z.Triglav😏😟
Jaz jih pa povsem razumem:
Konec koncev niso zavarovalnice krive za tak odnos...
To je nekako tako kot pri meni: se usedem, obrnem ključ in peljem. In ni nobenih problemov. Veš, vzdrževanje Mazde BT-50 je bistveno cenejše, če je lastnik malo naglušen...
No, tole je pa naš nosilec za kolesa za na kljuko. Poudaril bi dve stvari:
- vertikalna obremenitev kljuke je 25 kg manj od največje dovoljene
- poleg šestih koles je prostora še za otroški voziček in zaboj s čeladami, "kolenčniki", "komolčniki" in bidoni z vodo.
Ja, čeprav nas je osem, uporabljamo samo šest koles. Najmanjši je v vozičku, jaz pa "ekipo" spremljam z avtom. Jaz se že preko tedna dovolj rekreiram na eni stari, a še vedno dobri fitnes napravi Jonsered 630, tako da mi ob nedeljah res ni še do kolesarjenja...
Če se pošteno skotališ v dolino in po poti naletiš še na eno drevo, je prav vseeno, kako je sedež obrnjen. Ampak, ja, zdaj že kompliciramo... Ne se preveč sekirat zaradi takih sedežev, ker v Evropi itak niso dovoljeni...
Tudi stare Toyote Land Cruser so imele tako pa Land Rover Defender tudi. Je pa tako, da tam, za kamor je ta avto namenjen, nihče ne pride tako hitro nasproti, da bi bilo čelno trčenje lahko usodno. Je le več možnosti, da občičaš v kakšnem blatu ali pesku. Po drugi strani pa - tam, kjer se to vozi, je tolikšna prometna nevarnost povsod drugod, da je smrtni delež takih potnikov resnično zanemarljiv...
In kamikaze so imeli čelado z razlogom. V čeladi so imeli slušalke in mikrofon za komunikazijo s poveljnikom...
Danes peljal našo petko na MOL, natankam in na blagajni rečem, da bi še komplet pranje. Pa črpalkar komentira, da zdaj ni več zime, torej ni več soli. Ampak je že pritisnil račun in tako je ostalo.
Zapeljem torej v avtopralnico, pride neki mulo, da najprej ošprica, nato požene pralnico.
Saj je bilo fajn, ne rečem, in tudi zdaj je fajn, ko se vozim s čistim avtom. Ampak tam mi je bilo pa kar malo nerodno. Kaj vse je ostalo na tleh, ko je bilo končano pranje podvozja... Hja, naj se vidi, kdo je kmet an s hribu doma...
Nekako tako, kot ko sem jaz pripeljal na tehnični štiri leta staro BTjko, pa mi preglednik reče, da bi jo pa v štirih letih lahko vsaj enkrat opral. Sem že zajel sapo, da bi mu ugovarjal, pa ko sem dobro premislil, sem bil samo tiho. No, in preden sem jo petič peljal na tehnični, sem jo pa res opral...
P.S.: BTjka spada pod gospodarska vozila, zato mora vsako leto na tehnični. Ni tako, kot pri osebnem, ko nov tri leta ne gre na tehnični, potem enkrat ja, potem pa do ne vem katerega leta na vsako drugo leto.
Danes sem ga pa zamoču, pa me zanima, kako bi ga odmoču...
Sem bil s službenim vozilom v Sežani. In po pomoti zavil na avtocesto. Čim sem napako opazil, sem na prvem izvozu zavil dol. Ampak se bojim, da bo zdaj prišla kazen. Zato sem klical na DARS, pa mi niso znali nič povedat. Rekli so samo, da se bodo nadzorniki odločili ko bodo obravnavali, ali bodo poslali kazen ali ne.
Je kdo tu kdaj imel podoben primer oz. mogoče kdo ve, kako se izogniti kazni? Ker jaz na avtocesto nisem zavil z namenom, da se bom švercal ampak po pomoti. In čim sem ugotovil, sem šel dol - na prvem izvozu. In se potem po stari vračal nazaj, da sem našel pravo križišče in zavil v pravo smer...
Sm kmet an s hribu doma, pa vas prou nč ne zastopm. Ka mi lohko kdo razloži tko, po kmečko?
Ko je bil Janša, so vsi kričali, da je diktator. In so vsi želeli Svobodo. Zdaj, ko Janša nič ne ukaže in ne diktira in pusti svobodno voljo vsem, zdaj pa spet ni prav. In pričakujete, da bo prvo delo Svobode omejevanje.
Ob ogledu tega posnetka se spomnim kako je nekdo modroval o varnosti v temi koesarski nosilci , tukaj na posnetku pa počne ravno vse nasprotno. Najbrž je ful varno po terenu vozit osebe na prikolici ......drugi v vrsti.
Saj ima gurtno okoli noge privezano, da ko pripeljem s hitrostjo 115 km/h (s prikolico je omejitev 100 km/h, ampak itak se vozi na "zgornji meji", da te policaj ne "masira") po pašniku, ne pade ven. Če pa že pade, pa pri taki hitrosti odleti do leskovega grma in pristane na mehko. Tako da ni težav in je za varnost zadosti poskrbljeno...
Kaj več pa ne bom komentiral, da ne bo preveč modrosti - ker je že avto moder, pa druga prikolica tudi...
Ker ne pridem do starega kanala, sem naredil novega. In sem naložil nov posnetek. "Kamerman" je bil tokrat zelo mlad, zato posnetki niso dobri, vendar se vidi, kakšen poskus je bil in kaj bo naslednja nadgradnja naše Mazge...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč tole vse skupi...
Čemu imate Mazde, če jih samo polirate pa glancate pa vam stojijo v garaži? Za tako delo so VAGi.
Zimske gume centrirat na dve leti? Jaz po dveh letih nimam več česa centrirat, ampak moram kupiti nove. Je pa res, da imam dizla. Navor in krivulja pa to... Pa da mi dizelaša ne delata težav, ju uporabljam tako, kot se dizelaša uporablja: ko ga enkrat vžgem, je NAJMANJ 27,5 km... V vseh teh letih, kar ju imam, se je samo 10 krat zgodilo, da so bile posamezne vožnje krajše od 10 km. Ironija je, da je bilo to zaradi MPLjev (za "mlajše" forumaše: Mazda Piknik Lokovec)...
Danes ob 5ih zjutraj naj bi imeli dostavo kisika. Ker pa nimamo tehtnice, gre cisterna tehtat v Vrtojbo na parkirišče. In je tam en model nekaj manevriral z vlačilcem in - predrl 600 litrski rezervoar. Ven se je ulila neka rdeča tekočina, ki je imela vonj po nafti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se mi zdi, da se bomo jeseni vozili s takimi vozili:
Zakuri les in pohodi plin
Povezava za deljenje
Deli na druge strani