Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.
Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.
Ja samo to je verjetno kit tesnil in ležajev, če je poškodovan še rotor ali slučajno ohišje rotorja (ki se rad obrabi) si hitro na 2x višji cifri za material. Btw samo ohišje rotorja je cca. 1000€🥴
Dejansko se za "normalne" ljudi ne splača glih vlagat v tak avto oz. motor, tudi obnova wankla je bolj kratkoročna rešitev, čez cca. 100kkm lahko žal spet ponoviš vajo.
Tako ostanejo ti avti samo za ljubitelje z denarjem.
Samo komplet tesnil je 1K€ ja. Če je rotor ali ohišje podrsano (kar ne veš dokler ne razkoplješ) je cena projekta x3.
Pri nas je možakar srednjih let (leta 2004) kupil RX-8 rdeče barve 232KM in jo vozil do nekje leta 2010. Imel jo je za vsak dan in z njo naredil blizu 200Kkm in to z prvotnim motorjem brez obnavlanja. Ali je imel srečo ali je pa res bil skoraj menda edini, ki je znal pravilno vozit in skrbet za wankla.
Uglavnem prodal jo je nekam na primorsko. Ne vem pa ne komu in ne kam.
Res je, problem je v Sloveniji dobiti pravega mehanika entuziasta kateri bi uredil omenjeno legendo...
Pri Wankel motorjih je problem ker se pregrevajo
Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj
Pa greš tudi kaj izven asfalta oziroma urbanega okolja?
Na tak način je znanec nekaj mesec odlašal z ogledi in na koncu sva našla Pathfinderja v odličnem stanju in za ugodno ceno.
Vmes mi je pa rekel : končno imam nekaj s čimer lahko pridem do vikenda in skočim v hribe ter si ne rabim več toliko sposojati in fehtariti za kombi ko moram prepeljati kakšno večjo stvar ali več stvari naenkrat. Adijo Fiat Stilo Multiwagon, dober dan Nissan Pathfinder.
Grem samo ne toliko, da bi ravno terenca vzel. Kot pravim kak dobr 4x4 karavan bencinar. Po možnosti seveda japonc
Pilot sport definitivno kar se gripa tiče, ko je ogreta. Tudi toyo je bila huda. Je pa res, da so bile te dve gume na čisto različnih avtih (saab in clio rs na michelin pilot sport in gti polo na toyo). Vredenstein mi je tudi všeč. Lepo se poda podvozju od saaba. Hankook letne 225/45/17 na bmw e46 odlične.
Manjše dimenzije (185/55/15) letnih so mi bile uniroyal rain expert. Noro dobra v mokrem. Po suhem velika obraba. Dunlop fast response 195/45/16 so tudi bile hude. Vendar manj zaupanja po zaprtih ovinkih (avto clio RS).
Zimske za v sneg BF Goodrich odlične. Sava (s3) tudi odlične za v sneg. Kormoran zimske dimenzije 175/65/14 odlične. Debica zimske zadovoljive (175/65/14). Falken sem pozabil omenit zimske.... super guma. Aeoulus zimska zelo dobra.
Vedno kadar kupujem gume si vzamem kak teden časa in podrobno vse pregledam po netu itd.... Nikoli ne kupim "vrat na nos" gume.
Definitivno sem se naučil, da ni najcenejša najslabša guma in najdražja toliko boljša od povprečne gume.
Jaz sem imel Vredenstein zimske. Bil kar zadovoljen z njimi. Imam tudi letne nove in zaenkrat zelo zadovoljen z njimi.
Michelin pilot sport sem skuril v dveh sezonah. Toyo so mi bile vrhunske in ravno tako Uniroyal.
Načeloma rad eksperimentiram z gumami. Redko sem imel dve enaki zaporedoma.
Imel sem praktično vsega gor. Fulda, sava, kormoran, debica, matador, aeolus, dunlop, michelin, vredenstein, bf goodrich, hankook, toyo, yokohama, sumitomo, itd... ni da ni uglavnem
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani