Če je lepo porihtan,zakaj se sploh prodaja.....🤔🧐🙃
In če mene vprašate, bi se prej prodal, če se popravilo sploh ne bi omenjalo, sploh pa, ker ima že itak tako malo km, da vsakega potencialnega kupca oba podatka skupaj samo šokirata. In seveda prodal po tržni ceni okoli 17.000, ne pa 25.000. 😮
Temu print-outu jaz ne bi ravno verjel, tudi eservisna knjiga verjetno ni več secured, tako da....podobno kot potrdila (original in fake) za covid cepljenje, in druge zadeve...
Imaš prav, a v tem primeru dvomim. Ves čas ga je imela pravna oseba, ves čas na istem servisu.
V digitalni Mazdini servisni knjigi pa itak ne piše nič posebej uporabnega. Menjali so motor in turbino in to v digitalni servisni zgodovini sploh ni zavedeno. 🙃 Vse ostalo, tudi mnogo nepravilnih podatkov pa je, že če sodim po svojih.
So vam na pooblaščenem Mazda servisu že kdaj kaj menjali pod garancijo? Ste dobili potem kakšno potrdilo o menjavi, da imate v svoji dokumentaciji dokaz? Sam se ne spomnim. A ni to vsaj nenavadno, če že ne čisto neprofesionalno?
Takšne stvari se ne govori javno, naj še kdo drugi trenira.ALEX je JANEZU dolžan vsaj pizzo in pivo
Tega ne privoščim nobenemu, niti @Alex Bilo pa je tako, da je bila plastika rahlo podrsana. Podobna zadeva (v resnici veliko hujša - še velika vdrtina) se je na črnem odbijaču Golfa II s toplotno pištolo sanirala praktično do nevidnosti. Tu pa s počasnim segrevanjem in približebvanjem z majhnim modrim plamenom dolgo časa nič, potem pa naenkrat deformacija. 😩 Na pamet bi rekel, da gre pri črni plastiki Mazde za poseben material, verjetno kakšno ekološko reciklirano plastiko, ki na Mazdi doživi zadnji cikel uporabe in je potem samo še za v smeti.
Po moje naneseš gor kako stvar, da je proti uv žarkom. In, da, se umazanija ne zažre noter. Je pa najbrž sonce glavni faktor pri tej zbledelosti.
Naj bi pri tej stvareh pomagal fen. Segrevaš plastiko toliko časa, da postane zopet lepo črna. Nisem še naredil preizkusa, tako, da ne vem če je to res ali bolj mit. 🤔
To sem sprobal z veliko previdnostjo na CX-3 in jo uničil. 😔 Potem sem naročil novo ... takrat cca 180€ + delo.
Ne moje. 😊Če jih ne vzdržuješ, se to zgodi. Na moji bivši 6-ki so bilie strešne sanke (črna plastika) še vedno po 18 letih lepo črne, skoraj kot nove. Na nekaterih 6-kah so pa sive barve.
Me firbec matra, ali te začite gume, plastike dejansko ščitijo pred razgradnjo, ali celo razgradijo zgornjo plast, ravno toliko, da vedno izgleda sveža? 🤔
Večini ljudi,so te plastike celo lepe. Sicer pa imajo vsi novi suvi plastike. Gelipterja je že rešila pred opraskanim lakom. Malo se pozna na plastiki, a na laku bi bila vrtina. Tako, da je ta plastika zelo dobra zaščita pred pacienti na parkiriščih. Pa tudi je kar kul. 😊
Enim so plastike všeč, drugim niso. So pa nek trend in tudi zelo drage, če jih je treba zamenjat.
Pri starejših avtih s plastičnimi obrobami nikoli nisi videl in zato vedel, ali je pleh pod plastiko zdrav ali gnil. Sam pa rad vidim in vem, ali je avto OK ali ne.
Podobno, kot me je motilo pri CD175, ko niti tester ne pokaže, v kakšnem dejanskem stanju je motor, predvsem injektorji. Pri bencinski me to niti ne moti, ker je po statistiki možnost okvare cca 3x manjša.
Kolega ima Volvota D4 in se mu na cca 1500 km prižge lučka za olje. Dotoči 1 liter in vozi do naslednje lučke. Nima pa menda šibke, da bi lahko preventivno preverjal nivo olja. Pa tak avto, ki je stal cca. 50.000€.
Sam imam rad zadeve pod kontrolo, tudi pri računalnikih na primer. Sem še generacija, ki je uporabljala DOS operacijski sistem, kjer si vse "pošravfal" sam.. Potem se spomnim prvih stabilnih Windows - Windows 2000, pa potem XP, ki so nam dolga leta čisto zadostovali, tako da smo dobro poznali, kje se da kaj nastaviti. Potem so pa začeli v naslednjih verzijah (vse do danes) ta osnovna okna nastavitev premeščati na različne konce, čez pa polno šminke. Nekaj je tudi novih konceptov, ki so se razvili skozi čas 20-tih let, pri mnogih maskah pa v globini naletiš na enake nastavitvene menije, kot so bile v XP. Kot da bi hoteli skriti, da nove verzije v glavnem predstavljajo našminkirane stare.
Kaj je JANEZ morda zaposlen pri SELMAR DOO,ker je vse na tekočem naj pove za koliko se prodaja in kam so zginli strešni nosilci.
👍😮😃 Janez trenutno nima drugega hobija, pa si s takimi zgodbami krajša čas.
20.500 €. Zanimiva je primerjava zgodbe prodajalke in zgodbe renomiranega preprodajalca - z obema sem govoril. Kot da beseda ni prav dosti vredna. 😔 Ne vem če ni bila prodajalka vsaj tako nabrita kot preprodajalec (slednji skriva še nekje strešne prečke 😄 ). In v torek je bil še letnik 2019/1, danes pa je 2018/12.
Pa še to. Tega avta se spomnim še s konca lanskega leta, ko se je prodajal na Avtonetu za 25.000 € 🙃. Prodajalka je šla z ene sklajnosti v drugo. Ni si pa teh oglasov Mazd težko zapomnit, saj se pojavijo samo kakšne tri šestke bencinarke v celem letu.
Evola, danes sem šel tankat prvič po dopustu. Domet je kar velik. 👍
Je pa šlo noter 42 litrov. Tako, da me sedaj ta poraba malo bega. 🤔
Nič, enkrat bo treba iti do konca, v minus 70 km, še prej pa v prtljažnik postaviti polno kantico bencina. Najbolje, da to narediš ti @Alex, ker imaš nov avto še brez usedlin. 🙂
Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜
Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija klimatske naprave itd.
Vzel sem doma tudi kapljico olja,da vidimo kako zgleda novo sveže olje,jutri bodo rezultati....👍
Pa še nekaj o CX30 g122, porabo do Celja 15km sem imel ( na sliki )sicer tekoča vožnja v koloni a vseeno nizka....😊👌
Sem pa opazil sledi obrabe na volanu pri 23kkm.....🤔🧐☹️🥴groza!
To je to zaenkrat....
"Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija klimatske naprave itd."
@Binibi ali je?In, ali si misli morda filter kabine? Poceni, če je samo filter kabine cca. 60 €, kje je potem še delo, po normativih predvidevam vsaj kakšne pol ure. 🤪
Glede volana pa sožalje. 😔 Smo vsi na isti ladji, razen @Alex😂
Malo za primerjavo, v torek 16.8 (4mesece od nakupa) sem imel prvi servis na yarisu. Prevoženih je imel 11000km, do servisa je se bilo 4000km ampak zaradi slabe ocene stanja olja smo rajsi dali prej. Vglavnem menjali so olje 0w8 (njihovo olje original toyota) 3,6litra, oljni filter, klima filter, razkuzili klimo, pregled in test hybridnega sistema, pred izpustom olja so dodali aditiv za spiranje motorja, dodali aditiv za ciscenje sob, pregled vozila in probna voznja. Cena je bila 195€. Meni se zdi cena super.
@Janez007Hah to je prva stvar k sem jo jst naredil, ko sem kupil tvojo so mi pripeljali korito na dopust, ker so me že prve dni takoj zmotile iglice in ostale smeti + smola in ostanki slane vode po rekvizitih.
Imam pa zgornjega, se mi prilega vredu. Morda je bil tudi že bolj uležan ko sem ga dobil. Ima oče spodnjo varianto v sedan verziji, pa skoraj preferiram mojega, ker se mi zdi da je ta spodji malo trša guma in se stvari malo bolj vozijo po prtljažniku, da zgornja guma bolj zagrabi.
Ima pa spodnji prednost da je višji rob, je očeta rešilo pred "katastrofo" k mu je kolega naložil šteko pira z dvema predrtima piksnama - mu je padla na tla pri nošnji in je nonšalantno vseeno naložil, brez da preveri če so vse cele. Kljub vožnji ni šlo nič več izven okvirjev gume, ne predstavljam si kako bi ta pir ven spravljal iz tepiha..
👍
Tudi sam sem mislil, da je stvar v zvitosti-neuležanosti, zato sem ga nategnil s težko macolo in sekiro. Mogoče bi se sprostil še kakšen cm, dvomim pa da celih 4 cm. Se pa strinjam, da je Gledring guma na otip in izgled kakovostnejša.
Še hujša katastrofa od piva (verjetno si mislil, da je bilo škoda piva ) se ti lahko zgodi, če se polije mleko. Če takoj res temeljito in globinsko ne očistiš, smrad v avtu postane stalnica. 😜
Naveličal sem se sesati prtljažno kosmato dno, kamor se zatakne res čisto vsaka najmanjša smet. 😔
Ker preferiram slovenske proizvode, naročim za Mazdo 6 https://www.gledring.com prtljažno korito v njihovi spletni trgovini https://www.withcar.si/, za Mazdo 3 pa v isti trgovini korito https://rezaw-plast.pl/, ker Gledring korita zanj ni bilo, ob naročilu 2 proizvodov pa častijo poštnino. Cena za oboje tako 70,70 €, manj kot eno originalno korito, pa še s PayPalom sem lahko plačal.
V praksi "izredno natančno prileganje" pomeni, da je bilo prejeto korito 4 cm prekratko. 🙃
Zadevo reklamiram in korito brez težav zamenjajo (dostavna služba pripelje novo in odpelje staro) s poljskim gumi-plastičnim koritom REZAW_PLAST. Tukaj moram res pohvaliti WITHCAR, ki je reklamacijo rešil prijazno, hitro in učinkovito.
Za moj okus sta koriti REZAW_PLAST celo boljši - lažji in bolje se prilegata. Koliko bo utrdela ta gumi-plastika čez nekaj let, pa vidim na zimskih tepihih istega proizvajalca, ki so stari 4 leta in še dokaj OK. Po občutku je REZAW_PLAST korito pol lažje od original Mazdinega korita in tudi nekoliko lažje od Gledring korita.
Tako jaz to razumem! Ampak pri meni včasih pri 40 km že vklopi rumeno lučko, sepravi imaš od tam še 100 km fore. Nisem probavam, vem pa, da natankam tankrat skoraj 50 litrov. Ponavadi tankam na 1/4 tanka, ker drugače ne pridem do službe in nazaj, pa še pumpe ne obremenjujem
Rumena opozorilna lučka se je pokazala že pri dosegu okrog 50 km.
Sicer ima Mazda 3 l.2018 tank volumna 51 litrov, Mazda 6 istega letnika pa 62 litrov. Verjetno ni mišljeno, da motor vase pocuza do konca tudi vse usedline z dna.
Lahko potrdim @Alexovo teorijo. Tisti zapisi na poraba.com so popolnoma neverodostojni in lazni. Veliko voznikov avtorju spletne strani placuje, da prikazuje manjso porabo samo zato da so na vrhu in potem lahko kolegom v gostilni kazejo kaksni carji so.
Prav tako iz zanesljivih virom vem, da lastnik portala prejema podkupnine od firm (predvsem KIA ter VW), da namensko kaze par % manjso porabo od konkurence.
Zakljucek: Tisti podaki so vsi fake in edina resnica je to kar pravi @Alex
Če sodim po sebi, lahko porabo istega avta z načinom vožnje po isti cesti spreminjam od 6.0 do 9.0 l/100 km. 🙂
Če imaš prav, potem sta KIA in VW zelo slaba sponzorja oziroma ostale znamke boljši 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In če mene vprašate, bi se prej prodal, če se popravilo sploh ne bi omenjalo, sploh pa, ker ima že itak tako malo km, da vsakega potencialnega kupca oba podatka skupaj samo šokirata. In seveda prodal po tržni ceni okoli 17.000, ne pa 25.000. 😮
Povezava za deljenje
Deli na druge strani