Kot je že @Janez007 napisal, prvi primer nič posebnega razen, če ne gledaš na cesto kar je tudi možno in ga na pičiš..... 😟
Tole drugo pa je tako vsakdanje v Ljubljani.....
Naredil bi en zaključek iz vsega tega, ugotavljam iz posnetkov, ki jih objaviš, da si v mestu "prehiter, neuvidevn in živčen", na AC pa ful počasen..
Zanimivo, kako smo v Sloveniji ponižno servilni in ujčkamo tistega, ki povzroči nevarno situacijo in demoniziramo tistega, ki jo reši. Kaj misliš Bini, ti ki si profesionalc za volanom, kdo bi bil kriv, če ne bi do konca do ABS-a stisnil na bremzo? Po tvoje verjetno jaz, ki sem z 38km/h divjal in bil živčen in neuvideven do kretenov.
Upam, da veš kolk je tam omejitev na tistem delu AC? Veš, da je tam malo prej gradbišče ob AC in omejitev 60km/h? Ker vem, da ne veš, zgolj za info, tam kjer se vključujem je 100km/h omejitev in ja če sem delal prekršek je zato, ker sem peljal norih 106km/h. In s tem sem reveža prsilil, da je 130km/h moral po desni mimo po odstavnem.
Tole prvo trobljenje po mojem ne bi bilo potrebno, namesto tega bi vzoren voznik spustil gas.
Glede drugega je bilo zelo predrzno (grdo narobe), ampak je človek vsaj pospeševal in ne bremzal, ko se je vključeval, kar se dostikrat dogaja.
Ženi (modra smer) pa je na podobnem ali celo istem odseku ena voznica (rdeča) pripeljala takole, pred pol leta podnevi:
Ja, ampak po tvoji logiki je žena kriva, ker ni bila vzorna in ni spustila gasa.
Vidim, da so nova pravila in da nisem seznanjen, da majo zdaj prednost tisti, ki se vključujejo s stranskih ulic oziroma izvozov iz nakupovalnih centrov. A to pravilo velja samo v decembru al čez celo leto?
Ne vem kje ti vidiš tri litre višjo porabo. Mislim no tol je pa resno pretiravanje. Če gledam podatke, ki si jih objavil majo tud take smešne. 10l/100km po AC razen, če so ga žgali do konca po autobahnu. pa 13-15 litrov pri mestni vožnji 🤪 To upam, da ga ni heroja da v tole verjame.
Sej se spomniš lanske pomladi, ko smo naredili poraba test ko je recimo lažja Mazda 3 s 186 X motorjem in ročnim menjalnikom imela 5,41, v primerjavi z Mazdo 6 z 2.5 AT, ki je bila pri 6,16l/100km. To ni niti blizu dveh ali treh litrov razlike kot trdiš.
Drugač pa ja... obvezno spomlad naredimo nov poraba test, ker bomo dali bolj zahtevne cestne razmere. Več AC-ja, manj relacije pa še kakšen vzpon bomo ruknili, da bo ja čimbolj pestro. Pa da vidimo razlika pol.
Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.
Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.
Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam?
pred 41 minutami je Z M A J napisal:
Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :)))
V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜
Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.
Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..
Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3.
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).
S tem tvojim opevanim 2,5 turbo motorjem naredijo s cx 30 od 400-450 kilometrov z enim tankom. To pa vem, ker sem na njihovem cx30 forumu.
Imajo tudi ta 2,5 litrski navaden motor, ki se pa ga vsi branijo oziroma ko ga kupijo je skoraj vsem žal, da niso kupili raje turbo. In ko kupijo turbo jim žal ker so stalno na benzinski črpalki. To je še vedno star benzinski 2.5 požrešen motor. Konkurenca ima veliko boljše turbo motorje z večjo konjenico in znatno nižjo porabo.
Mojim? Jaz nimam tega motorja, vem pa da ga Mazda daje praktično v vsak svoj model le v malčke in Miato ne. Če je motor zanič ga ne bi tlačili not. Fre za zelo bulletproof motor in marsikje to pali bolj kot liter nižja poraba le tu v EU so nas prisilili, da preračunavamo decilitre in da smo si morali najti novo zabavo, ki se ji reče: "kateri avto manj porabi". Sem sam tud zraven, da ne bo kdo mislil, da sebe ne vidim v tej igrici.
To, da turbo motor, ki ima 70KM več kot navadni porabi dodatni liter je verjetno razumljivo sploh zato ker ameri jamrajo, da je NA prešvoh v bistvu pa ga ne znajo niti vozit, ker je moč v višjih obratih. Pri turbu pa bistveno nižje in tam avto dejansko precej bolj gre pa seveda, ker je konjenica prej na voljo jo tud večkrat uporabljajo... ampak konjenica pač rabi tud, da se odžeja in tu je razlika. Verjetno ne moreš pričakovat, da bo šlo na hlape.
Recimo od KIA 1.6T motor z 204KM (to sem dolgo časa imel v najožjem izboru) pod 8 litrov ne gre, raje preko 9, če se ga vozi tako kot se turbaka vozi in da se uporablja konjažo, ki je na voljo. Tako, da razen, če gre za hibride bodo navadni avti, tam pri okoli 200KM moči in podobno maso, rabili precej podobno količino goriva na 100km.
Razliko pri porabi se da narest zgolj v tem, da če maš mlinček in ga voziš počasi, penzionistično na relacije v nizkih obratih, kjer bo največ razlike ravno zaradi porabe na samem motorju, ker 1.2 Turbo mlinček ima precej manj trenja in masnega upora ter manjših masnih pospeškov kot pa 2,5 litrski motor pa ne gleda al gra za turbo al pa NA. In verjemi, če bosta oba pognala v ovinke in izrabljala vso moč, ki je na voljo bo poraba zelo zelo podobna.
To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Čak mal kakšen X motor 2.5? Kje ti ta info jemlješ? Kolikor je meni znano je od X motorjev le 2.0 in zdajle prihaja 3.0 za CX-60 in verjetno še za druge večje modele. Imajo pa v USA, kjer nimajo EU kretenov nad sabo, 2.5 litrski turbo motor in to je za moje pojme bila in bo ena najboljših kombinacij, ki nadomesti celotni spekter ponudbe tudi kot bolj performance motor.
So sicer imeli v planu, da 2.0 X motorju dodajo turbino, ampak se je izkazalo, da vsaj za nekaj časa ne dosegajo vzdržljivosti in neproblematičnosti delovanja, tako da turbota v X motorjih verjetno še nekaj časa ne bo. Tudi X 3.0 kot kaže ni najboljša rešitev tako, da bo ostal NA motor, ki pa kot kaže bo bolj entry level motorja za CX-60 in da več stavijo na 2.5 PHEV in celo 3.3 dizla.
Felipe oziroma Franci, a si ti bot? Vgrajene fraze in besede, ki jih kombiniraš po naključju zraven pa še funkcija, da veže članek oziroma youtube filmček, ki se naveže na določene besede predpisca. Ne vem, sam men se zdi, da moraš bit bot. Sploh, k si na tolkih forumih istočasno aktiven.
Jaz sem prišel v trgovino, videl avto, skeširal in se odpeljal domov z njim. In to s tem, da sem dobil točno takšno opremo in barvo, kot sem si želel. Ne vidim vzporednic z komunizmom.😉
Ampak glede na to da si prekaljeni roker bi pričakoval vsaj nekaj individualizma... tko pa vsi v koprive in Alex z njimi.
p.s. mal zezam, da ne bo zgledal kot, da vsiljujem kaj si mora kdo izbrat... vsak izbere tisto kar mu paše.
Fantje so že dost povedali o interpretaciji teh podatkov... pa bi samo izpostavil, da ko gledaš malo reviewe na youtubu hitro vidiš, da so vse CX-60 testne, registrirane na nemške registrske tablice, čeprav so reviewi v drugih državah...
Tudi CX-5 je bila prenovljena in je ogromno povpraševanje po temu modelu...
Isto velja za slovenijo, skoraj vsaka avtohiša ima testno 3 in CX-30. 6ke npr jaz nisem nikjer dobil G194 modela lani na test.
Ma to je point, ki ga poskušam razložit. Če nimaš za pokazat ne prodajaš, če ne moreš sprobat ravno tako. konec 2019, ko sem kupoval 6-ko že nisem nikakor mogel dobiti G194 na test. In če pri cifri 35+k€ nimaš opcije vsaj probat zadevo pač ne kupim. Sem dobil 165KM in je bila milo rečeno živa žalost (ogromno dretja pa nobenih pravih zmogljivosti), po drugi strani pa je 150KM dizelca delala ravno to kar rabim pri avtu in dileme ni bilo več. In to je problem današnih zastopnikov, ki ne razumejo, da če avta ni mogoče sprobat, da se folk obrne in gre iskat nekaj drugega.
Men so ves čas, ko sem se zanimal za avte pri Mazdi ponujali CX-5, ker takrat še niso imeli dovolj CX-30, ki so bile čisto nove. Ta način "push" prodaje mi je bil že tako zoprn, da sem pol bil še sam mal ciničen in rekel, da kupujem avto in ne dostavnika. Aja pa da ne bo kdo mislil, da je to bilo samo pri Mazdi. Tud pri KIA in Škodi in VW-ju so me isto buzerirali s SUV-i. Pizda gledam Arteona, prodajalec pa pride pa mi ponuja Tiguana, ker majo kao neko posebno ponudbo. Sem se počutil k v neki psihadelični sceni.
"tabelo letos prvič registriranih modelov" ... ni relativno, ampak je nekaj absolutnega, konkretnega Podobno so se komentirale tabele glede Covid statistik ... vse je relativno in lahko prebereš in interpretiraš kakor ti paše 😉 Skratka, radi filozofiramo še tam, kjer je res vse jasno.
Kot vidim se ne razumeva. Številke so absolutne, ampak ne povedo pa dejanskega stanja, kakšno bi bilo razmerje prodanih, če bi bili vsi avtomobili na voljo za nakup po željah kupcev. Pri Mazdi MMS recimo forsira samo prodajo CX-30 in tega jemljejo na zalogo izredno velik. Vse ostalo pa bolj po kapljicah ali po naročilu. In večina kupcev ni pripravljena čakat tudi leto dni, da bodo dobavili nekaj po njegovih željah in je marsikdaj kr malo stisnjen v kot. Rabi avto čimprej in je edina rešitev, da vzame nekaj iz zaloge. Zato pa take astronomske cifre pri CX-30, ki jih prodajo več kot 50% vse prodaje.
Tako je pri nas, v Nemčiji pa očitno še vedno skrbijo za želje kupcev in zato je tam bolj enakomerno zastopana prodaja. Ampak še vedno je tudi tam omejitev predolga čakalna doba za točno določen model po želji kupca in to kazi prikaz oziroma željo trga po določenem modelu.
Mi gre pa na smeh , ko se spomnim pred nekaj leti, kako se je Alex iz prejšnjega sistema delal norca, da smo morali čakat na Jugota leto ali celo dve. In kaj je zdaj v tako opevanem kapitalizmu... ni ni, pa lahko si srečen, da sploh imaš možnost neki kupit. No ja zgodovina se ponavlja in smo skoraj tko k v jugi pred 40 leti.
To je zelo relativno... velik je odvisno kaj sploh je na zalogi in zdaj so taki časi, da folk raje kupi nekaj kar je kot pa da bi eno leto čakal na želeni model.
Lahko naredimo, ampak bomo dali več AC-ja in manj relacije. Na relacijah do 90km/h so načeloma vsi motorji dokaj skup in ne dajo realne slike. Jaz sem za ponovitev 1. poraba izziva. Do Jesenic po AC pol pa do Rateč v IT pa čez predel v Bovec oziroma Kobarid na pico pol pa po isti nazaj oziroma v Novo Gorico pa po AC nazaj. Ampak strogo 130km/h po AC, da ne bo kakih penzionističnih poskusov manipulacije.
Te razne Sprint motorje si pa lahko utaknejo nekam. To je podobno zanesljivo kot vsaka objava na FB. Pač napiše nekdo noter kar hoče in kar se mu ljubi. Preverja tega itak ne nobeden. 😉
Ampak 200 uporabnikov spritmonitorja pravi tako, en Alex pa mrbit še en Bini pa drugače Ne glede kolk se trudim, pa vseen bolj verjamem tistim 200 in bi jim verjel tudi, če bi bil jaz tist en na nasprotni strani. 😜
Drugače pa nisi odgovoril na vprašanje zakaj bi 200 uporabnikov lagalo v minus in ne raje v plus. Se pravi, da bi pisali manjše porabe kot so res, bi še nekako verjel, da je možno, ampak da pišejo višje je pa precej skregano z logiko. Drugače pa ja, ogromno je odvisna poraba od načina vožnje in vse prevečkrat se pogovarjamo o hruškah in jabolkih. Že samo to, da se en na AC vozi 140km/h, drug pa 120km/h je lahko razlike več kot pol litra oziroma še precej več, če gre za neaerodinamičen avto.
Še mestna vožnja ni enaka... lahko se mestno voziš ob dveh ponoči, ko večina semaforjev mežika in imaš zaradi nizkih hitrosti porabo manj kot 6l/100km, lahko pa stojiš v kolonah ob konicah, kjer je poraba hitro 9l/100km ali več. Ampak vseeno neka povprečja za primerjavo pa vseeno človek dobi na portalih poraba.com in spritmonitor.de, pa če si priznaš al pa ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo, kako smo v Sloveniji ponižno servilni in ujčkamo tistega, ki povzroči nevarno situacijo in demoniziramo tistega, ki jo reši. Kaj misliš Bini, ti ki si profesionalc za volanom, kdo bi bil kriv, če ne bi do konca do ABS-a stisnil na bremzo? Po tvoje verjetno jaz, ki sem z 38km/h divjal in bil živčen in neuvideven do kretenov.
Upam, da veš kolk je tam omejitev na tistem delu AC? Veš, da je tam malo prej gradbišče ob AC in omejitev 60km/h? Ker vem, da ne veš, zgolj za info, tam kjer se vključujem je 100km/h omejitev in ja če sem delal prekršek je zato, ker sem peljal norih 106km/h. In s tem sem reveža prsilil, da je 130km/h moral po desni mimo po odstavnem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani