Ne morem. Do ?asije ne pridem, ker jo pokriva plasti?ni odbija? in bi moral precej grdo zmesariti, kavelj za vleko pa je pokrit z mati?no plo??o vitla...
Sirius, hvala za link in skico.
Seveda sta oba povabljena na . Mogo?e raje kdaj poleti, da vaju ne zgubim v tem snegu in zametih...
Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.
Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.
Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.
Kaj bi pa potreboval od hidravlike?
?rpalka kako velika, cilinder koliko hoda? samo gor dol?
Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.
prvi vtisi:
-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.
-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)
-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo
-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.
-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva
Ker bomo kmalu rabili malo ve?ji dru?inski avto sem se odlo?il da bi svojega vw passat karavan, l.2003, 1.9TDI zamenjal za drugega ve?jega in ker bi samo menjal brez dopla?ila sem si nagledal v tem cenovnem rangu avto Mazda MPV 2.0 D - 7 SEDE?EV, letnik 2002, ali letnik 2004.
Pozna kdo kak?ni so ti enoprostorci, kak?ne skrite napake, stro?ki vzdr?evanja?
Poglej ?e kaj rjavi in kako je z motorjem, Zamenjane podlo?ke o?i??eno sito, ostalo so malenkosti.
Sej niti ni kaj naredit za gospodarstvo.So ?e naredili kar so imeli v zadnjih 20.letih.Ni?.
Vsa napihnjena gospodarska rast je ?la na ra?un gradbeni?tva, ko se je delal avtocestni kri?.
Ko se je le-ta kon?al so pri?li na plan vsi okostnjaki in realna slika se je pokazala, kje smo mi z gospodarstvom.Kakor sem ?e enkrat omenil razen ducat dobrih firm, ki tr?ijo svoje ime in izdelke vsi ostali izdelujejo ve?inoma samo polizdelke in ?e tej so tretji ali ?e slab?i na lestvicah dobaviteljev.Pa ne mislim po kvaliteti.Po kvaliteti se verjetno lahko kosamo tudi z nemci (po mojih izku?njah z delom v avtomobilski industriji).
Ti si v Cimosu ali Hidri? Ima? pa prav ampak dokler bodo barabe na oblasti, ki jim je mar samo za svojo rit nebo ni? iz tega
Predlagam 27. november. Torek. (datum ?e ni natan?no dogovorjen)
Dovolj je.
Predlagam, da se vsi tisti, ki imajo tega, kar po?nejo na?i vladalci, dovolj zberemo v Ljubljani pred parlamentom. Predlagam, da se tistega dne zbirajo podpisi (na upravni enoti) za refererendum o ODSTRANITVI VLADE. Prav sem napisal. Kot narod imamo pravico, da jih odstranimo, ?e ne delujejo tako kot ?elimo.
?elim si tudi, da bi to bil miren protest, ki pa bo zajel nekatere opozorilne elemente. Samo mirni protesti, ki jih bodo oni opazovali izza zaprtih oken, ne bodo dovolj. Jasno jim je treba povedati, da ?e ne bodo od?li, se bodo civilni ukrepi stopnjevali.
Predlagam, da se ustanovi 6 ?lanski svet, ki bo pripravljal, organiziral in vodil celoten proces. ?lan je lahko kdorkoli, ki ni strankarsko opredeljen in ima znanja in pogum, da to spelje. Naj predstavi svojo vizijo, potrjevali pa jih bomo neposredno na na?i spletni strani strani (odlo?ala bo ve?ina glasov; strani ?e ni). Teoretiki, zdaj imamo mo?nost, da vstanemo iz na?ih udobnih foteljev in naredimo nekaj. "Svet" nas bo obve??al o tem kaj se pripravlja in upo?teval vse pametne predloge ter jih tudi realiziral. Namesto, da trosimo energijo po nepotrebnem, jo raje fokusirajmo in vsaj poskusimo storiti nekaj. Vseeno mi bo, ?e nas bo na koncu 5 stalo tam. Bom vsaj imel mirno vest.
Sam se ukvarjam z tehni?no podporo velikim prireditvam in sem pripravljen brezpla?no ponuditi sebe in opremo. Vsekakor pa se bom potrudil, napisal program ter posku?al postati ?lan Sveta.
Torej, prosim za va?e komentarje, mnenja in predloge. Nehajte z nekonstruktivnimi debatami. ?irite to misel. ?e bo kriti?ne mase dovolj lahko res SPREMENIMO STVARI. Potenciali so ogromni.
?e strnem:
Popolnoma jasno mora biti, da je to civilna iniciativa, ki ne podpira nobene politi?ne opcije.
Popolnoma jasno mora biti, da ta vlada ni sposobna opravljati svojega dela in da na?o dr?avo vodi v propad in jo je potrebno odstraniti.
Popolnoma jasno mora biti, da mi ne bomo pla?evali, njihovega tajkunstva
Popolnoma jasno mora biti, da tovstni var?evalni ukrepi niso dobri, ker bodo ?e bolj osiroma?ili ljudi
Poplnoma jasno mora biti, da se mora zakonodaja spremeniti tako, da bodo vsi, ki so se polastili javnih dobrin od. l 1992 naprej, procesuirani in kaznovani.
Evo. Tako. Pa da vidimo.
kontakt: nietche.rev@gmail.com
PO?LJI NAPREJ ! PO?LJI NAPREJ !
TAKO, JASNO IN GLASNO ! PA ZARES NE SAMO PO MAILIH....!
Aha, jaz sem zastopil druga?e, kot vi?ina avta z dvema osovinama, ma? prav.
Pol se sploh ni za bati ni?, ker osebni avto vedno izpolni pogoj I, tisti je pa bolj za dvoosnike ala kombije, enoprostorce (CX7 je 1.7metra na primer v vi?ino)
Kot me je bilo strah se je tudi zgodilo in so me poleti enkrat dali v drugo skupino zaradi enoprostorca z trugo. Sem pa imel ?e odgovor HAC kako re?iti
Po?tovani g. Pipan,
Prva kategorija vozila se određuje ukupnom visinom upisanom u prometnu dozvolu ili drugi slu?beni dokument te brojem osovina (dvije).
Ukoliko visina Va?eg vozila ne prelazi 1,9 m sukladno navedenom, vozilo je I kategorije bez obzira na krovne nosa?e, krovne kutije ili bicikle.
Međutim na NP Demerje (automatska naplatna postaja) se mo?e dogoditi da Vas klasifikator svrsta u II skupinu.
Ukoliko se to dogodi, mo?ete reklamirati na adresu tvrtke koja upravlja spomenutom naplatnom postajom, Autocesta Rijeka-Zagreb d.d.
reklamacije@arz.hr
S po?tovanjem,
Hrvatske autoceste d.o.o.
Ker pa je to bilo na AZM so mi to odgovorili in uspe?no re?ili
Po?tovani g. Pipan,
obavje?tavamo Vas, da je 30. kolovoza 2012. godine do?lo do pogre?ke u sustavu automatske klasifikacije vozila automatske naplatne linije na Naplatnoj postaji Trako?ćan prilikom ?ega je Va?e vozilo I kategorije (iznos cestarine 48,00 kn) automatski klasificirano i naplaćeno kao vozilo II kategorije (72,00 kn).
Razlika uplaćenog novca u iznosu od 24,00 vratiti će se na ra?un sa kojega je bilo terećenje.
Također Vas molimo da u slu?aju kada Va?a vozila odstupaju od uobi?ajenih dimenzija (radi krovnih nosa?a, krovnih kutija, tereta, i dr.) koristite manualne linije, budući da se vozilo temeljem broja osovina i dimenzija svrstava u odgovarajuću kategoriju. Ukoliko se zateknete u automatskoj liniji pritiskom na dugme „pomoć“ zatra?ite od osoblja naplatne postaje ispravak kategorije.
Molimo Vas da prihvatite na?u ispriku radi uzrokovanih te?koća te se nadamo kako će Va?a daljnja putovanja Autocestom Zagreb-Macelj biti na vlastito zadovoljstvo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pa je ?la sprednja ?ajba
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani