@Alex, vse OK. To filozofiranje ne jemlji, da je uperjeno le nate, ampak je razmislek za vse nas.
Strošek goriva, recimo +1 liter/100 km, je pri 30.000 € vrednem avtu, ki letno naredi 10.000 km, relativno majhen strošek (trenutno 135 €). Ima pa kljub temu velik psihološki efekt, si mislim, da pri večini večji kot izguba vrednosti vozila. 30.000 plačaš 1x in pozabiš, na črpalki si pa vsaj 1x mesečno.
10.000 km/leto prinese v 20-tih letih življenjske dobe 200.000 km, pri porabi 6l/100 km in trenutni ceni bencina pa je strošek bencina 12.000 l x 1,35 €/l = 16.000 €. Torej cca. 1/2 izgube vrednosti vozila. (obratovalni strošek je pol manjši od stroška investicije, če zanemarim servise, zavarovanje, ...).
Pri 20.000 km/leto, predstavlja strošek bencina v 20 letni življenjski dobi približno enak strošek, kot izguba na vrednosti.
Pri 40.000 km/leto, predstavlja strošek bencina v 20 letni življenjski dobi 2 x strošek izgube na vrednosti (obratovalni strošek je 2 x strošek investicije).
Glede na to, da imamo avto za vozit (ne rečem, uživam tudi ob pogledu na parkiranega), se splača imeti "pri hiši" čim manj avtov, ki so čim več v obratovanju.
Če bi ljudje kupovali samo tisto kar bi res nujno rabili, bi bilo življenje res dolgočasno. Meni je avto užitek in ne nuja. Prav tako kot igranje na mojih 7 kitar. Pa bi lahko imel samo eno. Tudi tam so stroški z menjavo strun.
Pač eni ne preračunavamo vsakega stroška in €, ampak uživamo v življenju takem, kot je. 😉
Če sem prav videl, je imela njegova Mazda CX-30 porabo kar visoko v primerjavi z drugimi avti. Itak pa @Alexporaba plus minus kakšen liter v tvojem primeru letnih 10.000 km nima prav dosti pomena. Za tistih cca. 5.000 €, ki jih boš izgubil na ceni vozila prvo leto, lahko @NevLado s svojo porabo 9 l/100 km naredi cca. 40.000 km! 🙂
15 € oziroma 2 malici te stane avto na dan, že če stoji pri miru. Če stoji pri miru 1 teden, te to košta 100 €, na mesec 400€. In potem želimo prišparati na gumah 100€, pa na servisu 100€ in mislimo, da smo zmagali. Hkrati pa nam denar iz avta teče v potokih. Popolnoma neracionalno. 😉
Ja saj to smo že obdelali-notranjost se ne more primerjat z novo CX 30-tudi pri ceni je nekaj razlike.
Se pa ne strinjam,da ne dosega standardov Mazde 3 prejšnje generacije. Mislim,da jih v neki meri celo presega in to je sestavljenost in kompaktnost. Naprimer zapri zadnja vrata pri Mazdi in Kiji in ti bo takoj jasno kaj govorim. Tudi infotainment je boljši pri Kiji in digitalni števci delujejo zelo všečno in prikazujejo dosti več podatkov kot pri Mazdi.
So pa začeli vsi proizvajalci na veliko šparat pri notranjosti-trde plastike je ogromno in tukaj je potrebno pohvalit nove modele Mazd.
Me je pa v tem pogledu zelo razočarala VW grupa, ki jo redno vozim v službi.
Ja.V novi avtomoto reviji je najbolj grajana prav skupina VW glede padanja kakovosti vgrajenih materialov. Tudi audijevi nižji modeli se ne morejo pohvaliti z vedno boljšo kvaliteto. Se pa lahko pohvali mazda, kateri so priznali, da z vsako generacijo napredujejo in res so že v premium razredu. To potrjuje tudi nova cx60.
Ja. Sicer je umirjen voznik. Jo pa spravi tudi na 9, 9,5/100 z malo bolj športno vožnjo. Pravi, da jo bo zamenjal za kaj drugega, ki manj pije. Pa jo ima šele leto dni. V glavnem ni preveč zadovoljen s tem motorjem.
Notranjost je pa v cx30 na razred višjem nivoju kot v njegovi kii.
Točno tako kot je napisal Boss-če primerjam mojega dizla in Mazdo 3 G 165 je poraba na relaciji MB-CE na kateri sem vsak dan za 1-1.5 litra višja pri bencinu.
Torej poraba BMW 118d-zadnja 4 leta, samo avtocesta(140-150km/h) je 5.2. Pa nikoli še nisem vozil v programu eco,ki ga avto ima.
Na isti relaciji pri isti hitrosti ima Mazda 3 porabo 6.4-6.7, kar ni slabo.
Pri dizlih je ta prednost,da si ga lahko privoščiš na polno in poraba ne skoči v nebo.
Aja morem še dodati,da ima oče na korejskem polizdelku Kia Xceed 1.5 auto, povprečno porabo pri 10.000 km 6.2.l😄
G165 je druga zgodba. Ja, za ta tvoj motor je poraba v redu. Če bi vozil X186, bi vozil z litrom do litrom in pol manj. 😉
Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.
Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal
In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.
V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢
Zaradi tega je na netu cel kup posnetkov, ko veliki suvi razbijajo vse pred seboj (naj bo to silovita vožnja naprej ali v rikverc) in se ne zaustavijo, dokler kje res ne nasedejo. Velikokrat se rikverc zapeljejo kar v kak lokal ali prodajalno. Še en minus za, avtomatiko. 😉
Jureta sem danes videl šravfati že ob 7h zjutraj. Meni je BTC ugoden zaradi lokacije. Tudi z osebjem sem imel do sedaj dobre izkušnje. 🙂
Sta pa za dober odnos potrebna 2. 😄
Se pravi, da se bom z lahkoto spoprijateljil z njim glede na to, da nisem problematičen in se prilagodim vsakemu. Tudi meni je BTC spotoma med Koprom in nakupovalnim centrom,kjer bova z ženo prebila čas, medtem, ko bo Jure šraufal mojo premiumko. 🤗
Na rednem servisu sta bili obe Mazdi. Zadovoljen, tako s storitvijo in tudi ceno. 🙂
(poleg tega, da se platišča po dolgem času spet svetijo, so posesali tudi notranje tepihe ... verjetno zato, ker jim pri servisiranju bencinarjev ostane preveč časa 😃).
Lepo. A to se ti je zamaknil telefon ko si slikal? 🤔
Ne ne ne, bencinski motor je čist lepo slišat, iz kuferana pa slišiš še dodatni "boost", mislim, da se tudi na ekranu prikaže nek BOOST indikator Se počutiš kot bi snemal naslednji del hitrih in drznih lool :D:D Ok, ok, že grem, tole tema nima v naslovu nikakršne sledi o "elektro" mobilih
Ja, ko pohodiš benzinarja, lepo zapoje kvartet bariton, ko pa pohodiš dizla, zapoje hripav kmečki zbor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala bogu. Vsaj poleti lepo sediš v njih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani