a še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov
Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...
Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.
Tukaj govorimo o dodatni teži 80kg ... ... ... ... ... ... če sebe... ... ... ... @Slivka... ... ... ki temi je tako .
Mislim, da se nisva dobro razumela. Ja, zaradi 80 kg preveč, ki so obešeni čez zadnji previs, lahko vozilo pri izogibanju postane nestabilno.
Kar je bil moj namen, je to: pazite na obremenitve! Ne le vertikalna obremenitev vlečne kljuke ampak tudi obremenitev celega vozila in obremenitev posamezne osovine. Da ne bo iz lepega prostega časa nastal kup porkotov... Ker sem že videl, ko mi je mož razlagal, da bo avto že peljal, potem sem ga pa dva dni obiskoval v bolnici...
Torej, se ti pri takih nosilcih in kolesih izide z obremenitvami? Ja? Odlično, uživaj! Sploh danes, ko je tak lep sončen dan!
Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???
1.) Nihče ni rekel, da kršiš, ampak da preveri
2.) Omenil se vse razen največje skupne teže vozila in osnega pritiska oz. obremenitve po posamezni osovini.
3.) Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problema. Mislim, ni težava to peljat, ampak ustavit ali pa se oviri izognit. Dokler je znotraj nosilnosti in dovoljenih obremenitev, je eno...
Fantje, do določene mere ga lahko biksate, preveč pa ne...
Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.
Zdaj pa naj nekdo stehta nosilec za tri e-kolesa. Zraven dodajte še težo treh e-koles - spotoma preverite nosilnost nosilca, če sploh lahko nosi tako težo. Potem pa v dokumentih preverite še vertikalno obremenitev vlečne kljuke. Pa boste videli, koliko je še rezerve...
Enako naredite z nosilcem za štiri kolesa. In stehtajte tudi štiri kolesa. Pa da vidimo, koliko rezerve je še tam.
Nato pa preverite, koliko je lastna teža vozila in kolikšna je največja dovoljena teža vozila. Nato doma stehtajte posadko, dodajte težo nosilca in koles, pa da vidimo, koliko tovora še lahko peljete s seboj. Zavedajte se, da nosilnost avta ni podana v litrih prtlažnika in strešnega kovčka, ampak v kilogramih...
... ... ... Z zimskimi gumami po snegu pa ste vi ostali v prednosti, ker mi primorci smo bolj "levi" za vožnjo v snegu.😋
O kom ti to govoriš?
Kakorkoli, danes sem moral globoko v sosedo. In ker je pri sosedi nafta preko 1,8 evra, sem tik pred mejo napolnil rezervoar našega starega dvolitrskega turbo dizelaša. In je bilo ravno dovolj, da sem prišel nazaj čez mejo. Poraba? Za 1021 km sem porabil 53,12 litra. Konec koncev, saj Padska nižina je ravna kot miza, normalno, da je bila poraba nizka.
Ko bo pa potem sita mašilo in bodo glave pokale, bo pa kriva slaba kvaliteta...
Zdaj mi pa še eno stvar razložite: kaj vam bo toliko moči? Še jaz, k sm kmet an s hribu doma, imam 105 kW zadosti, da na vrh hriba zvlečem vse, kar potrebujem...
Clio ni avto, Glio je Rena. Dovolj je, da povoziš malo večji kamenček, pa jo že uvije. In sem videl vulkanizerja, ki je vzel dva kladivca in mi jo poravnal. Kar gor na centrirko je dal, zavrtel in kjer bi morala biti utež, je označil, snel, dvakrat zmerno udaril in nazaj na centrirko. Jo je uglihal na 5 gramov natančno. In zraven pojamral, da se bo to spremenilo pri prvei luknji...
No, če ga potrebuješ, glej, tam je in prodajajo ga.
Mislim, da se midva poznava še od nekih dogovorov (pa ne s foruma), kjer je bilo precej "jezika" pa malo efekta. In če si res ti, potem zagotovo vem, da ga ne potrebuješ. In se ni treba narejat. Če pa ga slučajno res potrebuješ, se pa gotovo najde kakšen forumaš, ki te zapelje do prodajalca, da ne boš tja potoval z vlakom in avtobusom. V skrajnem primeru se še jaz odpeljem gor do... ... ... Okolice Brezovice (če se prav spomnim je 20 km) ali pa okolice Žirov (če se prav spomnim je 45 km) ali pa česa vmes (da ne bo kdo grdo gledal, da "izdajam" osebne podatke), pa te zapeljem tja gor po to B-2500...
A ni zanimivo: včasih so bile železne feltne in niso nabrale toliko rje, da bi Savine gume ne zatesnile. Zdaj pa alu-platišča toliko oksidirajo, da Goodyearke spustijo...
Ljubitelj in tisti kateri jih res rabimo drugače gledamo nanj kot ti.
Si preko avtolog preverjal oziroma pogledal VIN ?
Mi ni treba preverjat, ker poznam avto. In vem, da na števcu manjka skoraj 100.000 km, torej je avto blizu 380.000. Avto pa je kar menjal lastnike. Karoserija in šasija trenutno izgledajo lepo...
Mi je pa zanimiv stavek: "tisti kateri jih res rabimo"... Don, Felipe, mislim, da ti ga ne rabiš. Lahko, da ti je všeč, mislim pa, da rabiš ga pa ne. Ker drugače bi ga skoraj gotovo poznal, v "teh" krogih je poznan...
Danes opravijo dobavo s "šleperjem" oz. z vlačilcem s polpriklopnikom. Zaradi množice napačno parkiranih avtomobilov šofer nima kje obrnit, zato se dva sodelavca postaviva na glavno cesto in jo zapreva, šofer pa porikverca šleperja v krožno križišče, da bo potem odpeljal naprej. Med tem, ko je šofer rikvercal v krožno križišče, pa se en model (znamke avta namerno ne bom zapisal) odloči in prehiti kolono, ki sem jo ustavil, ter pripelje v krožno križišče mimo mene. Seveda ni pričakoval šleperja v križišču in se mu ni uspelo ustaviti. Škode ni bilo veliko, je pa možakar takoj klical policijo. Ko je policija prišla, začnem jaz razlagat, da šofer ni imel kje obrnit in da sem jaz na tej strani ustavil promet. Pa se model oglasi in razloži, da jaz nisem uradno pooblaščen, da lahko usmerjam promet in da nimam kaj ustavljat promet, da to lahko naredi samo policaj ali medobčinski redar in da mora policaj še mene kaznovati, ker sem skakal po cesti in s tem ogrožal sebe, ker bi me lahko kdo povozil in še promet sem oviral, ko sem skakal po cesti...
Policaj je samo vse popisal in zdaj čakamo poziv k sodniku za prekrške. Moram pa na kakšnem koledarju preverit, če ni mogoče kakšna ta-prava luna...
Danes šofer spet pride in mi pove, kako se je končalo. Torej, on je dobil kazen za napačno stran oz. smer vožnje. Ni pomagalo niti dejstvo, da so policisti takoj po obravnavi prometne nesreče razdelili 47 kazni za napačno parkiranje in parkiranje na intervencijski poti. Razlaga je bila nekako v stilu, da zakona ne sme vzeti v svoje roke in reševati po svoje, ampak je za to pristojna policija oz. medobčinsko redarstvo. Torej bi šofer po zakonu moral takoj poklicati policijo, ki bi oglobila napačno parkirane, potem pa počakati, da se vsi, ki so napačno parkirali, umaknejo (in pri tem upati, da nihče drug ne pride in se parkira tam) ter obrnit šleperja na za-to predvidenem prostoru, kadar bi se odpeljali vsi, ki so tam napačno parkirali.
Voznik osebnega avtomobila pa je dobil kazen, ker je prehiteval kolono, ker je prehiteval čez polno črto in ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo - do ovire, ki se je pojavila pred njim, ni mogel varno ustaviti. Kot "oteževalna okoliščina" je bilo navedeno dejstvo, da je "tik pred krožiščem neznani civilist voznike opozarjal na nenavaden dogodek v prometu". Zdaj pa tečejo roki za pritožbo in če se nihče ne pritoži, bo sodba pravnomočna.
Pa kje ti živiš? Na Kredarici? 😊 Pri nas na obali pa 13°C in so letne gume nekako že obvezne.
Hja, no, Kredarico bi videl, če ne bi bilo Triglava vmes. Dom Planika pa se mi skriva za Mišeljskim vrhom. Na drugo stran pa gledam na Gradež. In pri nas so verige na gumah nekako še obvezne...
Jah podobne, samo rdeče, nekako bi se lahko reklo da flurestenčno rdeče, vidim na marsikaterem novejšem avtu tu pri nas, ko se po teh naših strminah spusti dol v dolino. Največkrat potem menjajo vse komplet, tako čeljusti kot ploščice kot tudi disk in celo olje...
To, da je s Kyronom vlačil drva in prikolico,... Saj ne vem, a naj sploh začnem...
Sem kmet an s hribu doma, saj veste. Torej, bukov hlod premera 28 cm in dolžine 4 metre (to ni ravno majhen hlod) je težak 720 kg. In kaj je to potem tak problem potegnit? Možakar na posnetku pa je vlačil precej tanjše.
Prikolica? Ja, montiral je verige, da je imel na travnati površini boljši oprijem, ni pa prekoračil dovoljene obremenitve vozila. Jaz na BTjko montiram verige na vsa štiri kolesa.
Vozilo je za to, da služi človeku in ne, da človek služi vozilu. In da vozilo služi, je oblika samo toliko pomembna, da je vozilo oblikovano v praktičen in pregleden stroj, ostalo je nepomembno.
Vedno več ljudi dela nenormalne stvari in vedno manj ljudi dela normalne stvari. In tako nenormalno vedno bolj postaja normalno in normalno vedno bolj nenormalno. In tako tisti, ki so normalni, vedno bolj postajajo nenormalni in nenormalni vedno bolj normalni. In tako gre svet hudiču v rit. Jaz pa vedno bolj postajam čudak - vsaj okolica je takega mnenja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Preveril tlak v vseh petih pnevmatikah.
Sploh peta pnevmatika je bila na pol prazna...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani