Smo že ugotovili za te zapise, da niso dovolj natančni in verodostojni. Veliko voznikov, v želji, da bi bili pri vrhu razpredelnice, vpišejo kar ene podatke, ki nimajo veze z realno porabo. Pravi podatki pridejo s terena s strani voznikov in ne raznih tovarniških obljub.
Tako, da vem, kako je s temi porabami na terenu od voznikov razno raznih kii.
Na podlagi česa (katerih podatkov) pa potem tako vehementno trdiš "Kie so požrešne vse po vrsti." ? Si jih vozil in meril njihovo porabo, tako kot za svoji šestki in sedaj CX-30? 😮😉🙂
Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔
In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.
Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜
S porabo cx30 sem vedno bolj navdušen. Koper-Verona-Koper, povprečna poraba okroglih 6l/100,tempomat na 135-140.
S tem avtom je res nenaporno potovati. In ja, je res bolj tih pri avtocestnih hitrostih od MOJE 6-ke. Najbrž je razlika tudi ta, da ima 6-ka 19" širino gum 245, cx 30 pa 215 in 18". Že sama teža koles je manjša pri cx30.
Te prvovgradne gume Bridgestone naj bi bile po testih tudi med tišjimi gumami, tako da vse skupaj res pripomore k prijetnejši vožnji. 👍
Edina stalnica na tem svetu je ta, da se vse spreminja. 😉 Zdaj si se Alex začel obremenjevati še s porabo. 🤣
Meni je včeraj M6 G165 Lj-Lendava-Lj na avtocesti žrla 7,2 l/100 km, hitrost pa 100-160 km/h. Z dodatnimi 60 km po navadnih cestah pa 6,9 l/100 km. Povprečna poraba zadnje leto je 6,6 l/100 km, na Mazdi 3 G120 pa 6,2 l/100 km. Prav zadovoljen sem z Mazdami bencinarkami, do sedaj niti ene težavice z njihovim motorjem.
Spet posploševanje. Ugotovili smo, da je dizle (vseh znamk po vrsti, brez izjem, ne samo mazdine) ubila kao ekogija. Pri prvi seriji, pa tudi drugi so se Mazdini dii izkazali kot zelo dobri z malo okvarami. Ni bila mazda zastonj skozi vsa leta med prvo trojico znamk na svetu med zadovoljnimi kupci kot tudi po okvarah. Tako, da je moje mnenje, da trenutno imajo vse znamke probleme pri dizel motorjih z eko navlako.
A je pri tem odgovoru važen vzrok (ekologija) ali posledica (zanič avti)? 😃
Od avta do avta (tudi Mazde dizel) je seveda drugače - kaj bi tukaj lahko manj posploševal, ker človek ne sprašuje po konkretnem vozilu in njegovi znani zgodovini?
Pri nakupu avta, še posebej rabljenega, moraš imeti tudi srečo. Na Mazda Slovenija sem iz prve roke dobil informacijo, da turbine crkujejo brez ugotovljenega pravila, tistim, ki jih terajo na polno in tudi tistim, ki jih maksimalno čuvajo. In tudi ne crkujejo, tako prvim, kot drugim. Podobno je z injektorji in drugimi težavami dizlov, kar se lahko vsak prepriča na različnih forumih.
V obratovalni strošek je poleg goriva treba všteti še morebitna večja popravila (turbina, injektorji, ...), verjetnost teh se s prevoženimi km in starostjo poveča. Drugače pa pri 200.000 (realnih!) dva avta nista več enaka. Eni imajo že kar pestro servisno zgodovino, pri drugih pa samo redni servisi. Za eno Mazdo dizel te generacije (okrog 2010) vem, da je brez večjih stroškov prevozila okrog 350.000 km, potem so jo prodali. Možno, da se ti bo z nakupom dizla računica čisto dobro izšla. 🙂
Do sedaj mi še noben zaposlen na Mazdi ni priporočal nakupa rabljenega dizla. 😉 Bencinar mora biti japonski, dizel nemški, tako pravijo.
Pri nakupu želim veliko sreče (poleg obveznega temeljitega strokovnega pregleda vozila).
Točno. Sem pa opazil, da kompresor kar lepo pomaga motorju tam okoli 2000 obratov. Takrat prav zaživi in imaš napol občitek, da ima majhen turbo.
Tudi poraba, sedaj sem pravkar pribrzel iz Portoroža, se je zaustavila pri 6,3.
In sva bila z enim bmw-jem najhitrejša na cesti. Res je užitek vrteti ta motor na obratih. Me spominja kar precej na mojega bmw 2002. 😊
Poraba mi ni toliko pomembna. V bistvu ti pije kot kak kombiali majhen avtobus.Benzibar, da, ale turbo. Dizel je vsekakor boljšaizbira.
Jaz sem imeltudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi dizelco, 175. Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.
Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.
Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtunajbolj pomembno. Sem za dizla...
V glavnem, to o nezanejslivostimazdinih dizel motorjev je le mit.Enako kotravna zemlja.
Veš da. Že navadna, če je pa še 2.5T, potem pa zakoplje tudi s 4x4 pogonom. Ampak o čem takem lahko po zaslugi politikov, ki so talci trmoglave skandinavske najstnice, Evropejci lahko le sanjamo ...
Se strinjam, z 2.5 postanejo to drugi avtomobili. 🙂
Ne strinjam pa se z razmišljanjem glede našega ravnanja do okolja. 😔 Prej ali slej bomo morali nekaj storiti, sicer nas bo v to prisilila narava sama, kot se že počasi dogaja.
Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi.
Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100,
Mazda cx-30, X186...5,5l/100.
Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor.
Tako, da je ta x motor res šparovček.
Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti.
Če všteješ še regeneracijo, pa je tam tam ... ups, sem pozabil, da je verjetno že nakaj časa ni več ... na CD mislim 😉
Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not
Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke.
Ko sem ženi omenil tole moje razmišljanje dva dni nazaj, je rekla: a trojko, a ta novo? S to menjavo 6 =>3 bi bilo doma verjetno najmanj težav s soglasji
Dizla pa ne kupim več, tako kot je trdil @Alex za bencinarja 😜
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Na podlagi česa (katerih podatkov) pa potem tako vehementno trdiš "Kie so požrešne vse po vrsti." ? Si jih vozil in meril njihovo porabo, tako kot za svoji šestki in sedaj CX-30? 😮 😉 🙂
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani