Tole sem tud jaz že zjutraj gledal. Avtomatski menjalnik lepo zdrži al so ble že kakšne težave pri kom?
Se bom s težkim srcem poslovil od moje 3ke, sam drugi otrok pomeni da rabmo počas več prostora..
Glede na informacije iz servisov (pooblaščencev) so te avtomatiki neuničljivi. Po uradni knjižici ne potrebujejo servisa sploh, priporočeno pa je, da menjuješ olje in filter na 80kkm. O tem smo že veliko govorili v temi o vzdrževanju na tem forumu.
Tako da strah pred nekimi znanimi težavami/napakami je v kombinaciji tega bencinskega motorja in avtomatskega menjalnika povsem odveč.
Kako je servisov manj? Vsakih 20k imata oba interval?
Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k, če želiš, da motor preživi neko solidno obdobje.
pred 2 urama je sportman333 napisal:
👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.
Točno tako, meni tudi kosilnica pije cca 3 deci na pol ure.
Ma glej, na relaciji in mirni vožnji prideš izpod 8 ampak ni to to. Za dinamično vožnjo je poraba 8-9 na tem 2.5 motorju prava številka.
Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril
pred 40 minutami je dvorjan napisal:
Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃
Točno to.
Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175.
Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj
To je meni dovolj, ker sem tudi jaz sam tako počel na starih avtih preden sem šel na mazde. Mislil sem bolj v smislu da prodajalec takšne dokumentacije nima pripravljene oz nekaj muti.
Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".
Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.
Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...
Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.
pred 42 minutami je Deeyan napisal:
Ja tocno tak, js tut nimam vec vpisanih servisov po uradni piti, ker si pac neki srvari zrihtam sam, ostalo pa moj mehanik, ki mu 100% zaupam, zato bo tist, ki bo kupu avto za mano kupu najvecji srot od avta 🤦♂️
Ja priznam, sem, me tud forumi napsihirajo kjer berem koliko je nategov saj pravim, ce bi nujno rabil avto bi ze tisto 6ko februarja vzel
Mi pa tale 3ka zgleda ok glede na ceno in km, samo raje se tukaj malo preverim, kaj vi objektivno mislite, zato vcasih malo prevec sprasujem:)
Glej če ti reče da je naredil menjavo svečk, mora imeti račun za menjavo svečk. Če računa nima oziroma ti reče da ti ga bo poslal v roku 1 teden potem je to meni že takoj sumljivo.
Oglas je tale. Ne motijo me toliko kilometri kot znucan volan in rocica menjalnika. Eco usnje sicer vem, da je hiba, vendar je menjalnik prevec bogi in se kilometri najbrz niso nabirali na ac. Mnenje?
Preveril sem vin in servisno in notri ni vpisanih par stvari, ki naj bi bile zamenjane, kot trdi prodajalec.
Volan in menjalnik so rak rana mazd po letniku 2013. Ne sekiraj se glede iztrošenosti teh materialov, za 200k je tole povsem "utemeljena" obraba. Lahko ti slikam kako je moja CX-3 izgledala pri cca 90kkm pred menjavo. Za menjalnik je lahko da je pač skos držal roko na prestavni ročici med vožnjo ali pa je bolj živčen človek in je skos čohou. Ne veš.
Po številki šasije lahko pri katerem koli pooblaščencu dobiš podatke o servisih - ali pa v mobilni aplikaciji my mazda.
Meni se zdi ok.
Preveri, da so bile pri 120kkm menjane svečke. (in zavedaj se, da jih bo treba čez 30kkm spet)
Ja zanimivo v zadnjih 14 letih večinoma bil cenejši dizl, zdaj pa če bo šlo tako naprej se bo pa trend začel obračat, čemu? Greta? Ali pač dejstvo, da smo Slovenci narod dizlov?
In za 2022 lahk dodam trenutne cene 1.503 pa 1.541.
Ko sem se pogovarjal z uvoznikom za mojo 6ko, je rekel, da smo Slovenci še vedno preveč usekani na dizle. In tukaj je pomoje značilno to, da se zanašamo na neko staro kvaliteto dizlov - tako kot se folk zanaša na bencinarje s turbo mlinčki, češ da firme že vejo kaj delajo.
Bi si pa upou trdit da poraba bencina v primerjavi z dizlom pada - namreč dizlski motorji niso nekej bistveno varčnejši iz vidika porabe v zadnjih 10 letih, bencinarji so pa precej bolj varčni.
Pravilen odgovor. Spredaj sem že montiral brembo narezane diske in ate ploščice. Je že za enih 30% boljše vse skupaj. Sedaj pridejo na vrsto še zadnje, da izboljšamo še kakih 20%.😉
Narobe je to, da je mazda montirala original tsw diske in ploščice, ki niso niti povprečni.Drugače ni nič narobe, hočem le najboljše na, svojem avtu. 😉
Mimogrede, a si ti v redu drugače? 🤔Nisem te navajen, da pišeš take smešnice. 😊
Najprej o dizlih sedaj o bremzah.Če bi to pisal Janez 007 bi razumel, tako pa??
Kakega servisa neki. Redni servis imam nekje junija, ko bo zamenjal originalni krap od diskov in ploščic. Potem bom imel vse zamenjan (diske in ploščice).
Moja mazda ima šele 65Kkm in se ni še niti prav ulaufala. 😉
Potem je nekaj narobe da pri 65kkm menjuješ diske in ploščice Še en servis več v primerjavi z bencincem.
Vozil sem oba, Mazdo 6 CD 175 in G165. Če bi danes kupoval Mazdo 6, bi kupil dizla zaradi dobrega navora v nižjih obratih, ampak bi ga tudi prodal obvezno še pred potekom garancije. V nasprotnem primeru bi kupil bencinarko.
Prosim janez ne, ne o tem v tej temi. Sem že stopu na prste @SpEkTrju nenamerno ker sem mu samo hotu razložit da mi piše nesmisle.
Ja, po servisni knjigi imava To ti že ves čas govorim. Jaz bi pa najbrž delal na 10-12 tisoč tako na bencinarki kot na dizlu. To je pa sploh dejstvo.
Po servisni knjigi da. Ampak če delava oba servise na 20kkm, bom jaz pri 150kkm moral prit po tebe na servis ko boš pucal izpušni kolektor, pucou egr pa verjetno menjaval še kaj drugega.
Ravno tebe sem imel v mislih ja Pusti druge kaj vozijo in naj te ne skrbi , koliko imamo mi stroškov in skrbi ter časa s tem. Res, brez veze. Poglej v servisno knjigo kakšen je predpisan interval no
Jaz sem vozil ta 2.5 biser pa se na koncu nisem odločil zanj. Sploh ni primerjave - vsaj takrat je ni bilo. Je res, da sedaj se ne vozim več tako veliko, tako da bo naslednjič malo bolj za premislit. So pa pač plusi, ki jih dizel (vsaj zame) odtehta napram temu motorju.
Dejstvo pa je, da je pač dizelski motor z vsemi pritiklinami pač bolj kompleksen in je posledično večja šansa da kaj crkne. To pa tudi ni nič novega
BTW, a na vpoklic za menjavo črpalke za gorivo si že šel? Veš koliko živcev ti bo to požrlo
Sej mene ne skrbi kaj ti voziš in kok maš stroškov. Moj namen je daleč od tega da bi se prepirou "v lastni vrsti ljudi". Sam govorim ti, da mi ne morš rečt da mava isto število servisov na dizlu pa bencinarju. Dejstvo je to
No ja, neke blazne razlike ni. Itak pa ti ni mus tega počet..Jaz sem štartal z vidika uradnega intervala. Kaj in koliko pogosto pa lastnik servisira svoj avto, se pa odloči vsak sam. Jaz osebno dam rajši malo več na preventivo, pa da imam vsaj v teorijij mir - ali pa v glavi Sicer nekih težav s temi motorji pri vseh treh niti nisem imel. Naj tako ostane.
Lejga možakar, kako ne? Namesto da pičim direktno na vič v službo, se moram vozit v BTC, da na servis oddam avto. Potem moram tam čakat 15 minut, da se mi uredi papirje za nadomesten avto. Potem se odpeljem na šiht in me kličejo ob 2 da je avto pripravljen. Vmes se ustavim še na MOL-u, ker sem vesten človek in natočim 10 eur bencina, kolikor sem ga pač porabil. Potem se tam še žiuciram za popust tistih ušivih par eur. Na mesec naredim 2000km, torej bi moral servise delat na 5 mesecev, tako pa jih naredim na 8. V enem letu bi šel tako na servis 2krat namesto enkrat, kar pomeni vsaj 250 eur stroška za osnovni servis + še kup mojih žiuceu. Koliko je to razlike v 5 letih si naračunaj sam.
Potem štej tukaj še vaše suženjstvo dpf regeneracijam in pozornost da slučajno ne prekineš regeneracije ker pol ti zraste olje v motorju. Tako da moraš imeti cel plan če greš do trgovine če se zgodi regeneracija da imam še pou ure na rezervi da prevozim še 20 km da tega ne prekinem. Aja pa še računalnik moram sabo vozit, ker inženerji niso dali notr ene lučke na armaturko da se izvaja regeneracija, ampak moram tam neke pide spremljat v 3 krasne
Pa da ostalih čarovnij o pucanju kolektorja, egrjev in sličnih elementov sploh ne govorim Mogoče vmes še kakšna glava poči
Jaz se pa v bencinarko zjutraj vsedem, pogledam če je natankana in se odpeljem. Vmes jo 3krat stisnem na blokado in uživam v čudovitem zvoku 2.5 motorja ki je pravi biser.
Glej jaz želim da je vsak srečen in vozi kar mu paše. In se v to ne bom utikal. Ampak ne mi govort da ima dizel 6ka toliko servisov kot bencin 6ka. Ker to preprosto ni res glede na argumente
Hehe, tole mi lih sovpada s pogovorom z našim Pelkom danes. Vprašam kako je, in reče, da ima kup dela s temi mazdinimi motorji, ker ribajo vsi po vrsti Potem ga malo povprašam, če je težava v nedosledni menjavi olja oz predolgem intervalu, pa je rekel da zelo verjetno. Tudi on se je strinjal z menjavo na nekje okoli 10 tisoč. No pa sej to smo že ugotovili, da je to dobro za vsak motor.
Ribne pa zaradi ležajev na gredi.
No če jaz delam servise na 15k z bencinarko, ti pa z 10k na dizlu se že takoj nabere razlika v denarju.
pred 23 minutami je Alex napisal:
To bolj nekateri strašijo. 😉 Drugi imamo dizelske mazde z že preko 250Kkm pa še grejo in grejo. In to brez nekih posebnih nevšečnosti. V glavnem, to o nezanejslivosti mazdinih dizel motorjev je le mit. 😊 Enako kot ravna zemlja.
A to si mi zdaj iz servisa napisal ko čakaš da ti podložke zamenjajo pa interval regeneracije preverijo
Haha ... ste smešni, jst ne morem tolk hitr hodit na bencinsko kokr hitr se cene giblejo xD
Ko tolk radi računate, je že kdo zračunu, ka se zej bolj splača bencinsko al dizelsko mazdo?
Hja, glede na moje razmišljanje in opazovanje tega foruma moraš pri dizelci naredit toliko enih servisov po 100kkm prevoženih da si že tam z bencinarko v profitu.
Sem zadnjic na nemski TV gledal nek prispevek, kjer je bilo govora o tem, kako se lahko privarcuje pri gorivih… in je nek “strokovnjak” suvereno izjavil, da je recimo razlika v porabi na AC pri hitrostih 120 km/h ali 160 km/h 50% 🤣…
Top
Ampak ja, pri meni (in tudi tebi verjetno) je če grem mojo vsakodnevno traso prevozit z 130kmh poraba povprečno 8,5, če grem pa 170kmh pa 9,8 ...
Pomoje tudi če vračunaš tečaj EUR/DOLAR je pomoje še vedno kar nekaj razlike?
Seveda, ker se je vmes spremenila tudi cena biodizla, ki se dodaja nafti, in pa cena aditivov.....
Mislm tle ni nobene teorije zarote, a štekaš. Tko pač je, kokr da bi mi šou zdej solit pamet zakaj je barila omaka iz paradižnika v trgovini šla iz 2 eura na 2,8 eura... inflacija in duh tega, da se vse draža, sta naredili svoje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na začetku bo kar precej prestavljanja ker če si navajen ročnih menjalnikov si verjetno večkrat pohodil stopalko preko 50%.
Pri G192 AT je to pomenilo nenehno spreminanje 5-6 prestava kar sem na začetku tudi zapisal pod prve vtise.
KO SE NAVADIŠ menjalnika boš precej bolj nežen z gasom in je ta strah odveč, na AC p priporočam, da daješ ročno v 6to in sam pičiš
Je pa vsak strah s preverjeno G150 AT kombinacijo iz vidika vzdržljivosti odveč.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani