Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.
Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji.
Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪
Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?
Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.
Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.
Danes že točil po nižji ceni, me zanima, če se bodo zdaj dobrine POCENILE, ko so prej trobili, da je nafta skoraj 2€ liter???
Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli.
In ti maš izpit pa ne veš zakaj je troblja? Svašta, pa model še al pa je nekoč kot profesionalc vozil taxi. No ja sej vse jasno...
70. člen
(zvočni in svetlobni opozorilni znaki)
(1) Zvočne in svetlobne opozorilne znake sme voznik uporabiti le, kadar je ogrožen on sam ali kdo drug in pri prehitevanju zunaj naselja. Pri prehitevanju vprežnih vozil ali jahačev in pri prehitevanju v naselju, sme opozarjati le s svetlobnimi opozorilnimi znaki. Pri dajanju svetlobnih opozorilnih znakov mora voznik paziti, da ne zaslepi drugega voznika.
(2) Voznik mora vklopiti varnostne utripalke na vozilu:
1.pri vstopanju otrok v avtobus ali drugo motorno vozilo, s katerim se opravlja prevoz skupine otrok, in izstopanju iz njega;
2.ko je treba opozoriti druge udeležence cestnega prometa na nevarnost na cesti, zlasti če je zadnji v ustavljeni ali počasi vozeči koloni vozil na cesti zunaj naselja ali če dohiti vozilo, ki vozi s hitrostjo, ki je za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste;
3.kadar vozi vozilo, katerega hitrost vozila je za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste.
(3) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka ali 1. ali 2. točke drugega odstavka tega člena.
(4) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 3. točke drugega odstavka tega člena.
Ta teden je bil res ekstremen. Trobim pa res takrat, ko me folk ogroža in v vseh treh je šlo precej na knap. Pri prvi situacije je bila le sreča, da nimam SUV-a, ker bi ogledali odleteli, tako sta pa šli eno pod drugim tako blizu je bilo s tem, da sem skoraj zadel v robnik z desnimi kolesi. Druga, če ne bi zabremzal, do ustavitve bi počilo, tretja me je pa reševala dobesedno samo to, da je tam cesta širša zaradi avtobusnih postaj.
Drugač pa ja, vsaj kletvic sem se vzdržal, kar je pa tud lep uspeh... 😎
Pismo, jaz bi to nadgradil, da naj poštarji še tehnični pregled naredijo... 2 muhi na en mah, sej pošta že tako al tako sili poštarje, da delajo še vse drugo poleg raznašanja pošte pa naj še tehničnega naredijo pol pa sploh ne bo treba vozit avte naokoli po tehničnih pregledih.
Mene bolj moti, da mi aplikacija govori kako vozit
Ja sej, pol se pa matraš pa matraš, da delaš vse po predpisih, pol pa končno prideš do konca, stopiš iz avta... telefon ti pade na tla. Aplikacija pa :"you crashed, please start again, you have now ... ZERO points"
Sinoci imel na obisku zavarovalnicarja, ki je prisel po denar ... in sem potem se takoj za tem se podaljsal veljavnost prometnega dovoljenja preko e-uprave ... tako, da bo spet za eno leto mir s tem ...
Čak a pol sploh ni treba nikamor it, če ne rabiš tehničnega? Se pravi nadomestilo za uporabo cest plačaš online, zavarovanje maš in verjetno vneseš samo številko police, kako pa izpolneš na kartončku prometnega, da je registriran do tega pa tega?
Točno to, ampak dejansko se cjazenje oziroma cincanje prinese neko opazno razliko pri N/A bencinarjih, kjer je res razlika a izkoriščaš vse konje, ki so na voljo šele tam nekje pri 6k obratov al pa uporabljaš polovico konjenice in probaš pršparat dva litra ali več z vožnjo do 3k obratov.
Pri dizlih je drugače in teli maksimalni konji so na voljo kmalu po 2k obratov in neko cincanje al pa taka dinamična hitra vožnja ne presežeta liter razlike v porabi. Tako, da pri dizlu res ni treba mašit motorja, ker prihranka ne bo. Mogoče trenutno na dolgi rok pa bo hitr kakšen servis več zarad tega pa bo šel ves prihranek pri porabi lepo papa.
Pa še enkrat, ne govorimo o teranju avtov ves čas do konca in pri visokih obratih, ampak pametno in odločno izkoriščanje celotnega spektra uporabnih obratov.
Tako kot ni dobro jajcat in mečkat pri vožnji tudi ni dobro pregrevat motor z dolgo vožnjo pri visokih obratih. Dovolj je že, da se mašina nekajkrat zavrti proti svoji največji moči in to je pri Mazda bencinarjih preko 6000 obratov. Seveda je to nemogoče narest v 6. prestavi, se pa to lepo da z drugo in tretjo, ko poženeš na AC. Ampak pol ne vozit v drugi 100km/h ampak normalno v 6. prestavi.
Pa nikar preveč upoštevat predlaganih prestav, ker ne dosežeš nič pametnega razen, da se motor matra, ko hočeš pospešit. Lepo se sliši, kdaj motor zdravo pospešuje, kdaj pa "ječi" zaradi prenizkih obratov.
Je pa res, da če tako voziš bencinarja bo poraba nekoliko višja in bo težko met manj kot 6,5 litra na 100km si pa upam trdit, da motor ne bo zamorjen in ga bo veselje vozit pa tud če ma samo 120KM.
Jaz edin ne razumem ene stvari - tolk je govora proti dizlom pol pa večina bencinarje vozi kot, da bi bli dizli.
Mislim, resno no, jaz grem z dizlom vsaj 2x dnevno nad 4.000 obratov pri pospeševanju na AC, klele pa berem, da se ljudje vozijo z bencinarji do 3000 al pa ob dobrem dnevu do 4000 obratov.
Sicer ne vem o katerem motorju je govora v Mazdi 3 ampak ne glede na to, pri 3000 obratih ima moči le od 85-90KM pa ne gleda al je to 120KM, 150KM al pa X motor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
🤣😂.... jaz vem katera dva... 🤪
Povezava za deljenje
Deli na druge strani