No BMW 3 res ni ne vem kako prostoren avto ampak za samskega Boruta z enim otro?kim sede?em zadaj bo OK. Sicer pa ti predlagam, da gre? pogledat avto, se usede? notri, ga zapelje? en krog in bo? vedel ?e ti je dovolj prostoren, ?e so ti perfomanse v?e?... Glede snega je pa tako, da ima? ti samo en klan?ek in, ?e gre? tiste 100 metrov pe? ne bo katastrofa ampak dobro za zdravje.
Hvala, sm podrobno pogledu, ti si pa o?itno ?e pravi Francoz!
Pa saj je dosti logi?no, tam zgoraj ima? napise "Duels" "Matches" potem pa samo vna?a? avtomobile, ki bi jih primerjal.
No ja o?i imam odkar sem prodal vse Nissane vedno manj po?evne ampak to ?e ni? ne pomeni. Enkrat te moram peljat s Cliom, da bo? videl, da ?e ne drugega je razlika med Renaultom in Renault Sportom.
Symon, al pa morda ?e kdo, me zanima kaj bi vzeli, ?e primerjamo;
Mazda 6 I, GT, 2.3 166KM
vs.
Bmw E46 323i 170 KM
A je mo?no simon, da da? tisto francosko primerjavo obeh (priznam enkrat sem se trudil neki spacat, pa sem se izgubil v njej)
Evo link! BMW naj bi bil v teoriji hitrej?i kar je glede na ve?jo konja?o in navor razumljivo. ?eprav tisto o 8 sekundah do 100 pa ni realno ker sem to?no proti takemu avtu z NXom zmagal. Bolj 8,5-9 sekund.
Jah realno gledano ima prostor, kvaliteta je gotovo na nivoju, ni ?voh, s plinom si ga pa sploh zmagal. ?e se ne motim ima tudi ketno.
BRG so pa redke, to nekaj velja. Jaz bi jo imel pa ?e cena ni neka bolana ampak relalna. ?koda samo ker jo prodaja ?e zdaj, ?e se jeseni odlo?im kupiti normalen avto pa Miato za na Raceland bodo gotovo same 1,6 ta?voh pa od 5000? naprej ?e lopatarce.
PS: od ?ipanja je izgleda tudi poraba znosnej?a. Na 16kah mi tale tank pije 7,8 l/100km kar je samo kak liter ve? kot nekateri dizli zgoraj, ali pa prakti?no isto. Seveda gre za umirjeno vo?njo ampak vseeno...
n? ni tanova, sam predelavo na USDM oz. JDM ima narejeno.
Kot pravi Marko. Je pa kar poceni glede na predelave in glede na to kak?ne cene imajo Integre. Ali ima slab renome na Honda forumu ali pa je dejansko model pripravljen tole dati za 5 jurjev. In lahko re?em, da se za 5 jurjev ne boste peljal hitreje s prednjim pogonom. ITR ima ?e serijsko ?pero, idealno razmerje te?e spredaj-zadaj potem pa ?e tale motor... Porn. Edino ?vercer je malo sumljiv (prodaja tudi MX-5 dirkalno), mi je sodelavec omenjal, da je ?e sli?al slabe zgodbe o prodajalcu. Ne pa vse, kukr naleti?.
spodnji link v6 motorov ko smetja pa integrinih pa nissanovih itd pri nas pa ko se kaj pojavi je zlata roba in draga tam pa to vun mecejo in se mocnejse vgrajujejo
Nissane odpi?i ker so tudi drag ?pas pri nas. Ga ni v Sloveniji motorja od Skya (2,6!) ali Pulzara VZ-R (1,6 z 170 ali pa 200 konji, brez turbine!), ki v svetu Nissanov veljajo nekaj tak?nega kot za Mazda?e KLZE. No ja je en 2,5 turbo v Syku pa ?e en je bil v gara?i ampak ne vem, ?e je ?e na paleti.
A ni bil pri Calibrah bolj problem turbo... baje se je pregreval :ne vem:
Tudi to mo?no ja ampak za to ne vem. Nasploh so vsi starej?i turbo avti kar delikatna zadeva. je ?e te?ko pri?akovati, da bo? kupil 15 let star turbo avto, ki ni bil teran potem je pa ?e vpra?anje kaka budala ga je imel, da ga je hladnega teral in razgretega uga?al.
Treba je gledati ?iroko. Tudi meni so Mazde kar blizu ampak to ne pomeni, da me ne zanimajo ostale znamke, sploh, ?e imajo kak hiter avto na zalogi. Mogo?e zato ker sem divjak.
Calibra je bila za svoje ?ase raketa, eden bolj aerodinami?nih avtomobilov, dober turbo motor, 4x4... Slabost je bila, da je bil 4x4 dober le dokler je delal kar baje ni bilo tako dolgo kot pri kak?ni konkurenci (Subaru, Celica GT4..). Potem so jim pa cene padle na nulo in jo je lahko vsak mul?ek zgonil, ali pa motor vrgel v Corso. Pa nekaj jih je v Prekmurju. Druga?e jih je pa kar zmanjkalo.
To ste pa ?isto offtopic, da se ukvarjate z Renaulti in Opli na Mazda forumu. Ampak, ?e ?e vztrajate:
Tale z GSijem se je kar dobro katapultiral. Druga?e, ?e sta serijska bi mogla biti razlika tako majhna, da je ?isto vseeno, ?e je tiste pol avta pred njim po 400 metrih. Evo teorijo. ?e bi bilo na koncu par ovinkov bi pa un z Astro ?el kar naravnost pa bi bil rezultat hitro odlo?en kateri avto je bolj zabaven. Tiff bo menda ?e znal oceniti avto. Nima Williams zastonj kultnega statusa medtem ko skoraj ni Opla, ki bi imel kaj dosti privr?encev razen pravovernih Opla?ov (Jo?a). Calibra je bil zadnji zanimiv avto v 90ih, potem ?e Speedster, prej vse kar je imelo RWD (Kadett, Manta, Ascona... ).
Pilot Exalto PE2 so bile razviti skupaj s Cliom RS 182 CUP, in Clio 182 CUP je bil razvit na teh gumah. Glede na moje ?ase na Racelandu lahko re?em, da sem super zadovoljen. Zdaj so Pilot Exalto PE2 nehali delati in so jih nadomestile Pilot Sport 3. ?e se dr?ijo VSAJ tako dobro kot Exalto PE2 bom zadovoljen. In kot sem napisal, tudi po de?ju se pelje? brez skrbi. Zdajle imajo ?e minimalno profila pa ?e kar limajo.
Boss, ?e te pa ?e tole ne prepri?a potem pa ne vem. :ne vem: Bolj?e gume te?ko najde? zato je tudi ena bolj pogostih serijskih gum pri ?portnih avtih. Kake ekonom Micheling gume si pa ti imel pa ne vem. Pilotke so pa prva liga.
Sploh za divjake, ki rabimo dobre gume, da se ne razkantamo takoj v prvem ovinku.
Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. Ampak nekako ne dvomim, da se bo avto dr?al kot klop pa ?e obraba naj bi bila bolj?a kot trenutne. Treadwear na trenutnih je 240, na Pilot Sport je 320 (ve?ja ?tevilka pomeni, da trajajo dlje) obenem ko gledam teste je guma prva liga. ?e je za prvogradnjo v avtu z oznako AMG to ?e nekaj pomeni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zate? Neuporabni. Delali bi, sta kvalitetna avta ?eprav ne nujno najhitrej?a (Celica je polom, MR2 je pa kul ampak pomoje je Miata bolj?a izbira).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani