Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,6 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.
Huh,gledam vse naokoli,A6, ,allroad pa 530xd, pa me mine pr kasku pa cestnini. Pol pa vidim tole. Taman. Ma kdo kake izkušnje, kako se kej pele po snegu? Vrjetn tko k moja cx5 awd...
Tudi če je kot piše OK, je po mojem kakšne 2-3 jurčke predrag. Kot je že omenil NevLado, je ob nakupu rabljenega dizla priporočljiv preventivni temeljitejši servis motorja.
Če deluje po opravljenem čiščenju vse kot mora vsaj par let, se splača. Tudi 400€,samo,da je potem mir. 🤗
Glede na to, da je teh težav kar nekaj, bi bilo fino, da bi imeli dizli tako čiščenje saj, pa zraven še sita olja in še kaj vključeno v program rednih servisov.
To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.
Tale Mazda 6 se je prodajala približno 3 mesece. Če se ne motim najprej za 21.499€, zadnje 2 meseca pa za 19.999€. Pred dnevi pa prodana. Ugibam, da so še spustili kakšnih 500-1.000€.
Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁
Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.
A tako je "raztegnjen" predpisani navor? Od 108-147?🤔A ti zateguješ na 140?Jaz mislim, da imam nastavljen moment ključ na 136. Ne vem, kje sem pobrat to številko a mislim, da sem nekje to vrednost prebral.
Tudi sam na koncu platišča in gume, preden jih shranim v kleti, dobro sperem, še posebej z notranje strani, kjer se nabira prah zavor. Iz gum poberem tudi kak kamenček, ki se lahko zatakne v profil in seveda, gume edno namažem z sredstvom za gume. Tako, da so nared, ko jih imam za premontirati. 🤗
Včasih, ko še nisem imel momentnega ključa, je šlo pri meni verjetno kar krepko čez zgornjo mejo 147Nm. 😁
Časa za praskanje kamenčkov sam nisem vštel, to čiščenje se dogaja spomladi na zimskih in vsaj še toliko časa, kot previjačenje. Predvsem zaradi enega para gum, če se ne motim sprednjega. Mukotrpno delo.
Na zaščitno sredstvo pa sam še nisem pomislil. Kaj pa če tebi Alex ravno zaradi teh sredstev razpada guma bolj kot drugim? 😉
pred 59 minutami je FuManchu napisal:
Več ali manj je to sila za vse (znamke avt) vijake na kolesih.
Očitno res, vulkanizer mi je rekel, da vse avte zateguje z enakim navorom 130 Nm.
To si vedel ali bi moral vedeti še preden si cd175 zamenjal za b165.....to je kot dan in noč😀😉😄👍...zdaj da to pojasnjuješ je brez veze, to vsi vemo....žal, če pri bencinarju nimaš turbaka, je vse bolj žalost...vsedi se v eno 3valjno turbo gajbico z 1000ccm in 100km, pa boš še bolj razočaran nad g165😉😀🤭
V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
👍, ja res imaš prav Boss, čeprav glede na to, da sem jih tolk napumpal, bi bilo tudi -1 bar skoraj še OK. 🤪
Tlak za Mazdo 3 2016-2018
Tlak za Mazdo 6 2018 =>
Povezava za deljenje
Deli na druge strani