Nas vse... v Braziliji je recimo cena bioetanola šla zelo gor pa so itak samooskrbni in ta zadeva nima sploh nobene veze z naftnimi derivati. Umazano dobičkarstvo na vseh koncih - to je pomoje downfall kapitalističnega sistema in prvo kar se bo moralo zgodit je očitno uvedba regulacij, ker če ne smo samo še korak nazaj v kameno dobo.
Glej, jaz ti utemeljujem da tvoje napihovanje "ooo nategujejo nas vsi po spisku" ne pije vode, ker je cena obratno sorazmerna z pretvornim tečajem eur/dolar. Če imaš koga za krivit za podražitev ni naša vlada, ampak svetovni trg, da vrednost valut pada...
Je pa nekaj zanimivo... Ko so cene nafte poskočile tam nekje sredi leta 2008 tudi na preko 140$ za sod smo zaradi reguliranihe cene goriv imeli goriva pod 1,5€/liter. Kakšen dan nazaj pa je cena na borzi bila max 126$ na sod, ampak cene goriv na pumpi pa so bile v bližini 1,7€/liter.
Upam, da vsi tisti, ki ste mislili da se bo z deregulacijo gorivo pocenilo in ste navijali za debilozne vladne odločitve, se zdaj vsaj malo trkate po čelu.
Bomo pa videli kaj bo, ker v petek je bil en drop za 10$ na sod. A bo tak trend zdržal? Če pa ne bo pa pričakujem v začetku aprila predvolilni bombonček ravno teh, ki so nam, zaradi idiotskih odločitev, podražili ceno goriv danes vsaj za 20 do 25 centov na liter, kot če bi bila cena regulirana.
Ta predvolilni bombonček bo vseboval začasno regulacijo, začasni odpis trošarin in s tem tudi manjši DDV izplen in s tem nižjo ceno goriva, da bodo zadovoljili ovce, ki bodo nesle glasek v volilno skrinjico.
Zapomnite si tale stavek, ga bomo ponovno predebatirali v začetku aprila. 🙄
Nasparano imam ze sedaj precej vec, kot sem pripravljen dati za avto nekako si je treba postavit limit, drugace si lahko hitro na 10, 12, 14k... vedno se pojavi nekaj boljsega, tako kupovati ni ravno smiselno.
V vsakem primeru pa bom gledal 3ko in 6ko in glede na budget, ju pod 150k km najbrz ne bom dobil. Zato zbiram informacije, da bom pripravljen na vecji servis in, da tudi vem koliko zbiti ceno.
Glej, kompliciraš. Bencinar skyactiv-g NE potrebuje velikega servisa. Ketno se da preverit na pooblaščencu kjer se vidi odstopanje. Pri 200kkm boš zamenjal hladilno tekočino in peljal na pooblaščenca preverit pid za koliko "je ketna napeta".
Js pa mislim, da bom se kr do aprila na zimskih, pri nas je se minus v jutrih
Men kaze sneg drug teden še 😆
Mene res srbijo prsti, komaj čakam original 19ke ampak če se držimo pravila da letna guma “ne dela” pod 10 stopinj bom počakal na jutranje temperature okoli +5.
Evo jaz sem že računal Revolution + Priročnost in Zvok + Pomoč vozniku + Panoramsko strešno okno = 56.873€
Dosti ja je dosti denarja a so avti danes vsi tako dragi, da glava peče. Po moje več nikoli ne bodo take cene kakor so bile pred 5 leti,...
DOKLER bodo ljudje kupovali po taki ceni (kot se prodajajo) običajne 3 cilindrske kosilnice s turbino (ki bodo po 10 letih jama brez dna za popravila), jih bodo proizvajalci izdelovali.
IN DOKLER bodo ljudje neke standardne kvalitetne avte, ki so se včasih prodajali za 20k, danes pa za 40k, kupovali po takšni ceni kot so, bo trg tak kot je.
Marsikdo reče "pa saj ni nič pametnega za kupit" potem pa izveš da je bil samo pri eni lokalni avtohiši in kupil kar je bilo, bo stanje takšno kot je. Reklama za Cupro po tv lepo reče, da si človek naredi vtis po prvih 7ih sekundah. Če mu je všeč, kar vidi, bo to pač kupil.
KO pa se bodo precenjene nekvalitetne stvari NEHALE prodajati, bodo pa proizvajalci spremenili marsikaj. Tako kvaliteto kot tudi ceno. In to je nažalost edina realnost.
Vsaj pri meni to ne drži. Prejšnja Mazda 6 mi je delovala zelo elegantno, ne bi si želel lepše, tudi zaradi vodoravnih linij sprednje maske, ki jo vizuelno še razširijo, pritisnejo ob tla. Novejša mrežasta maska mi kar nekaj časa ni bila všeč, sedaj pa je obratno.
Podobno je pri elementih stanovanj. Ko sem sam prvič opremljal sredi 90-tih je bil modern češnjev les in zlate kljuke, potem je prišlo obdobje inoxa, zatem obdobje aluminija,.... danes perforinanih prašno barvanih panelov, ... verjetno je že kaj novega. 🙂 Češnjev furnir z zlatimi kljukami mi danes delujejo odvratno.
M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!
Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.
Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.
Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene
M6 G120 je podhranjena, ker ti tudi v obratih nad 4k ne vleče nikamor.
Če gledaš G120 potem vzami M3 in boš odlično zadovoljen, meni je bil v CX-3 ta motor top.
EDIT: mislim da pod G145 nimaš v 6ki, mogoče se motim.
Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu?
Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki
Če so bili servisi redno delani je ok in vzami. Kot sem na tem forumu že večkrat povedal, 10k na leto na regionalki ali pa 5k na leto po mestu z istim oljem ni enako. Preveri servise po številki šasije.
Imam točno ta model o katerem se zanimaš. Te varnostne funkcije so bolj tako tako, večino po enem mesecu izklopiš. Mislim da ni smiselno še dodatno doplačilo. Jaz bi raje sedaj doplačal za avtomatika. Kar se prostora tiče na zadnji klopi ga je dovolj tudi za manjšega odraslega. Jaz sem velik 177 in za mano ostane še kar nekaj prostora. Kar se prtljažnika tiče ima to "pametno" dno, ki je meni neuporabno zasede pa precej višine v prtljažniku. Toliko da ne morem pokonci postaviti nahrbtnika. Brez tega dna je bistveno globlji. Imam namreč gumo čez to pametno dno in tako odpade vsaka funkcija, ki jo ponuja. Pod njim je prostor samo za razno kramo, da je prtljažnik čist. ☺️ Spravim pa specialko v prtljažnik (podrti sedeži) ne da bi bilo potrebno odstraniti prvo kolo. Jasno se potem lahko peljem samo jaz. Drugače pa je najbolje, da sam preizkusiš in pogledaš ter vse premeriš, če je ustrezen.
Hja, jaz sem se v CX-3 jezil, ker nisem mogel postavit nafilane hofer vrečke pokonci.... sem pa imel spodaj v prtljažniku gedore, cel set izvijačev, dvigalko, deko, zaščito za sprednje steklo, litr vitrexa, liter olja, šampon, vosek, stvari za pranje, sixpack pira, ... pa ziher sem še kaj pozabil.
Sedaj v 6ki v dvojno dno (ki ima spodaj 25% vsega placa, ki ga je mela CX-3), spravim mnogo manj. Tako vozim v avtu še eno gajbico s stvarmi in NE vozim več dvigalke, par reči za pranje, etc. In glej ga zlomka, ravno takrat ko se mi je zataknil kamenček pri zaščiti v disku sem moral klicat asistenco, ker sam nisem moral dvignit avta....
Tako da to dvojno dno je super, čeprav na prvi pogled naredi prtljažnik nepraktičen. Ampak hej, zato ga pa lahko odstraniš....
Hja kompromisi, kompromisi. Tole mazdo sem vceraj na hitro testiral in je glede na obcutek delovala OK. Sicer je na desni strani malenkost porajsana ampak za 4k in roko bi jo odpeljal malo heca. Zanima me ali ima bencinska Mazda 6 2.0 107KW (letnik 2013) jermen ali verigo? Eno imam ugledano in v servisni knjigi na 120k ni omenjena menjava.
skyactiv-g imajo verigo kot so že povedali nad mano
edini "velik servis" so svečke pri 120kkm ali 6 let
pri 200kkm izmeriš kok ima veriga odstopanja in se jo potem menja če je potrebno, pa preveri se vodno pumpo
Popolnoma skrij kabel, da bo tako, kot se zagre. Kaj pa imas za eno kamero? Kamero lahko polnis tudi preko usbja.
najboljš bo ja
kamera je pa xiaomi s70 ali nekaj takega, polnem kar preko tistega vtiča ki je prišel poleg in gre v 12V, ne vem, če mazdin usb potegne zadost štroma čez za kamero
Posesal, spucou, urediu prtlažnik in pa končno potegnu kabl od dashcam-a do sredinske konzole. Razmišlam še, da bi razstavil še tisto plastiko (kot pri posegu montaže carplay modula) in popolnoma skril kabel s polnilcem.
Meni je na 2016 CX-3 ob vklopljenem zadnjem brisalcu metalo ven DAB signal.
Na 6ki zaenkrat nisem opazil nič posebnega, se mi pa zdi kvalitetnejši sprejem signala - tudi na več mestih lovi DAB, kjer CX-3 ni.
Popravek: vklopljenjo zadnje gretje na 6ki nima spremembe na signal. Mi je pa včeraj na AC med naletavanjem snega ob vklopu zadnjega brisalca vrglo iz DAB na FM. Takoj ko sem izklopil je bilo spet ok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej, jaz ti utemeljujem da tvoje napihovanje "ooo nategujejo nas vsi po spisku" ne pije vode, ker je cena obratno sorazmerna z pretvornim tečajem eur/dolar. Če imaš koga za krivit za podražitev ni naša vlada, ampak svetovni trg, da vrednost valut pada...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani