To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.
Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉
V katerem vesolju ti živiš? Mislim, kakšna je cena goriv v tvojem svetu? Ker ne razumem, kateri del dejstva, da je v EU najnižja cena goriv ravno v SLO in pri hrčkih, ti ni jasen?
A veš da je cena v SLO regulirana in to regulirana po določeni formuli, ki upošteva cene na mediteranski borzi (mimo grede, te borze si Taubi ne lasti tako, da nima vpliva nanjo) in menjalni tečaj dolar/evro (tudi tuki Holob nima vpliva). Dovoljuje le in samo 10 centov marže trgovca na liter, kar pomeni, da vsako gibanje cen je torej odvisno le od cene na borzi in menjalnega tečaja na kater dva taubi ne vpliva. OK, mogoče v tvojem svetu, ampak v realnem pač ne.
Sej vem, da ne verjameš v to kar pišem, ampak bi rad vedel tvoj podatek o ceni, če bi bil danes na oblasti kak desni, mogoče celo Jajo. Kolk bi bila torej po tvoje neregulirana cena goriv?
Okoli 1€.
pred 22 minutami je Boss napisal:
Sej se strinjam, da je treba tud udart čez Goloba, če ga dejansko userje, ampak da se udriha, čez nekoga, ki je z ukrepom omogočil, da tankamo najceneje v EU je pa milo rečeno smešno, bi pa raje rekel abotno.
Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.
Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.
Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km.
Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu samo o računalnikih. 😊In vice bi pokali.
Med počitnicami nimamo, potem je pa praznik 8.2, tako da imamo 15.2 naprej. Takrat bomo narazen jemali aisina 8speed, sledi se mercedesov 5g in zf 6hp, na koncu se bomo razstavili mehatroniko od mercedesa in naredili vacum test. Ce zeli se lahko zmenima po poicitnicah en dan po pouku in bo probal sam dsg-ja razstavit jaz ga pa vodim kako in kaj.
Scania, eno resno vprašanje. Vsi vidimo in vemo, da si daleč največji strokovnjak (tudi v praksi ne samo v teoriji kot Janez) za avtomatske menjalnike. Tako tudi za Mazdinega. Kako to, da si se odločil za ročnega na svoji mazdi in ne avtomatskega? 🤔
Perjad vam zopet pripravlja ples v obliki podražitve goriv. Sicer pa je trenutno tako mrzlo, da kar paše malo poplesavati medtem, ko tanksš dražje gorivo. 😄
Malo se zima pozna a ne vem kako lahko tole povprečje dosežeš... 🤔
Imam lažje 5 litrov povp. kot pa 8, pravzaprav več kot 6.8 nisem imel in sem bil polno naložen pa po AC 140-160 pa še frišno nov avto je bil.... Ko grem smučat na Roglo mi pije 8.5 samo v hrib in pičim gor v 3tji in 4ti.....🤔
Jaz imam sedaj pozimi povprečno 7,2.
Pa se vozim s thuletom na strehi, avtocesta 135/140, mestna vožnja, zimske gume. Ne vem, kako bi moral voziti, da bi imel porabo čez 8 litrov. 😕
A si s tem hotel povedati, da je Boss tudi en tak, ki tja vpisuje lazne podatke, da se lahko hvali pred drugimi? 🤪
To si ti napisal, ne jaz. 😉
pred 1 uro je Slivka napisal:
In nato svizec zavije čokolado...
Možakar, med metri in decimetri je precej razlike.
Mazda CX-30 je od tal dvignjena 21 cm. Če se notri usede tak karakter, kot si ti, se avto še posede. Torej bi pri 20 cm snežni odeji že plužil sneg pred seboj. Ker ga ne bi odrival na kraj, bi ga zbijal pod avto, dokler ne bi nasedel na sneg. Se pravi, teoretično je že 20 cm za Mazdo CX-30 nepremagljivo (v praksi še precej manj...), 50 cm pa edino, če jo Caterpiler vleče. Še za BTjko z zimskimi gumami in verigami na vseh štirih kolesih je 25 cm hud zalogaj, pa je to komaj polovica od polmeterske snežne odeje...
Torej bi ti moral napisat, da si užival v malo več kot pol decimeterski snežni odeji, ne pa polmetrski...
No, dopuščam možnost, da si se precej nenatančno izrazil (ne bi bilo prvič), da je bila okolica pod polmetersko snežno odejo, cesta pa splužena in posuta...
Sem imel v avtu tvojo lopato in sem sproti kidal sneg pred avtom. Tako sem vozil po spluženi cesti. 😉
Ne vem, pri tej hitrosti sem gledal sam na cesto. Bi pa znalo bit tam nekje okoli 17l/100km. Bom videl, kolk se mi bo to huliganstvo poznalo na koncu tanka. Aja, čak hehe, sej sem tankal v ponedeljek.
Se ne pozna nič, bi moral očitno kar nekaj časa gnat, da bi to vplivalo na povrečje pri tanku.
In kako veš, da se okrog Alexa vrtijo? Lahko, da so v bližini Alexa, ker je Alex v bližini koga, okoli katerega se lepotice vrtijo...
Preko Cerknice s tempomatom na 145? Mislim, da si se malo zatipkal, najbrž si hotel natipkat 's tempomatom na 45'...
No res , tisti del preko Rakeka do Cerknice sem vozil počasneje. 😊 Sem pa malo užival v več kot pol metrski snežni odeji. Sem rdečko malo zapeljal po snegu. 😊
Samo 165 km je za takšen avto malo "švoh", še posebej ker je bencinar. Jaz bi razmišljal o 194 km. Pa še nekaj, da za 35 jurjev nimaš ogrevanega volana in da nimaš elektronskega prtljažnika pa tud kurc.... da ne govorimo o tem da ni avtomatik
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani